Akali Amikwa (Vörös Fülemüle)

Go down

Akali Amikwa (Vörös Fülemüle) Empty Akali Amikwa (Vörös Fülemüle)

Témanyitás by Night on Hétf. 10 Nov. 2014, 20:08

kinézet:
Alap:
Akali Amikwa (Vörös Fülemüle) Indian_girl_by_welximak-d628caj
Akali Amikwa (Vörös Fülemüle) Vampire_girl_alaina_by_lilfieinabox-d36rmr9

Név: Akali Amikwa
Egyéb név(i): Vörös Fülemüle
Faj: mutáns és vámpír
Nem: nő
Jellem: mutáns barát, ember barát, jó. Céltudatos lány, akit egykönnyen nem lehet eltántorítani semmitől, azonban ha gy alakul megfontolt, sőt ravasz is tud lenni.
Személyazonosság: nyilt
Születési helye és idő: 2002 január 25
Kor: 17
Család: Apa(ismeretlen) anyja él
Foglalkozás: x-diák
Testmagassága: 170 cm
Testsúlya: 65 kg
Szeme színe: zöld
Haja színe: vörös
Bőre színe: kaukázusi
Különleges ismertetőjel:rózsaszín festék az arcn, ha ünnepien akar kinézni, és az indián viseletek.
Egészségi állapot/ betegségek: egészséges(amennyire egy vámpír lehet)

előtörténet:
Dakota államban születtem, az Ősi Lakota indián törzs egyik leszármazottjaként. Az édesapámat sosem ismertem, ennek ellenére csak néha éreztem, hogy hiányozna az életemből, mert Édesanyám mindenben támogatott. Anyám ácsként és néha gyógyítóként dolgozott a kisvárosban ahol éltünk. Voltak rajtunk kívül mások is akik Lakota származásúak voltak, és sokan kérték meg édesanyámat, hogy készítse el nekik a totemüket. Az első pár kérés után ő lett a helyi "sámánasszony" aki felmegy a hegyre, hogy az emberek totemeit megláthassa majd elkészítse azt. Eleinte kissé furcsálltam, hogy anyát emiatt mindenki ismeri, de aztán kezdtem hozzászokni.
Sajnos ez kis bélyeget nyomott az én éltemre is. Mindenki azt várta, hogy majd én leszek a következő sámánasszony, de én engem más dolgok jobban érdekeltek, minthogy felmásszak a hegyre és ott nézzem az eget fél éjszaka. Meg, hogy gyógynövényeket szedjek és abból gyógyírt készítsek másoknak. Persze anyám kedvéért, néha tanultam tőle a gyógyítás művészetét, de ez különösebben nem érdekelt. Inkább farigcsáltam különös motívumokat néhány ágba, vagy épp fadarabba. Anya hamar felismerte, hogy ehhez van tehetségem, és megtanított az ácsmesterségre is.
Persze nemcsak szabadidőből állt az életem, járnom kellett nekem is iskolába, nem igazán szerettem idejárni. Igaz sokan voltak hozzám hasonlóan Lakoták a suliban, de folyton csúfoltak, amiért fehér bőröm volt származásom ellenére, igaz én sem értettem, hogy lehet ez, mert anyámnak nem is fehér a bőre. Ezt a külső jegyen volt amiben apámra üthettem.
Az iskolában pont a kinézetem miatt sosem tudtam teljesen beilleszkedni, a fehér bőrűek a vallásom miatt, a Lakota diákok pedig a bőrszínem miatt nem fogadtak be. Persze volt néhány barátom, de akkor is más érzés, ha valaki egy nagyobb közösség tagja tud lenni.
A barátaimmal, azonban szinte sülve főve, együtt voltunk, és együtt jártunk különböző iskola utáni programokra is. Sokszor mentünk, lovagolni, íjászkodni, vagy éppen festeni, persze legtöbbször ősi motívumokat, mert a barátim mind Lakota származásúak voltak, akiket nem zavart a bőrszínem.
Ez volt számomra a boldog gyermekkor, tele minden jóval. Bár az iskolát mindig szívesen kihagytam volna, mert az unalmasabb tárgyakon gyakran elkalandoztak a gondolataim.
Egyik nap a suliban tehetség kutatót hirdettek, amit eddig itt még sosem és én is indulni akartam. A barátaim sem értették mivel akarok indulni, elvégre a tehetségkutatókban legtöbbször jó tánc vagy ének tudásra volt szükség. Na a tehetségkutató után kaptam a Vörös Fülemüle nevet, mert senki se tudta rólam, hogy miközben faragok, és festem a kis faszobraimat, aközben én énekelgetni szoktam.
A tehetségkutatót ugyan nem nyertem meg, de így is elértem a harmadik helyezést. Ami nagy büszkeséggel töltött el engem, anyámat és a barátaimat is. A verseny után persze már a fehér bőrű sulitársak is keresni kezdték a társaságomat, de én átláttam a szitán és nem hanyagoltam el a barátaimat miattuk. persze nem tetszett nekik, hogy a hirtelen jött népszerűségben nem akarok velük lógni, de ez engem nem izgatott igazán.
Anyám egyik nap miután visszatért a hegyről, odalépett hozzám és egy kis famedált nyomott a kezembe. És közölte velem, hogy ma este miattam ment fel a hegyre, hogy megtudja mi is a totemem. Kissé meglepődtem, mikor kiderült, hogy a sárkány a totemem, valami másra számítottam, bár ez már úgy sem érdekes.
Először nem értettem miért ezt a totemet kaptam, főleg mert nem is értettem a totem üzenetét, pedig állítólag mindenki rájön előbb vagy utóbb.
Pár hónappal később igencsak fájdalmas módon tudtam meg erre a kérdésre a választ. Egyik nap mikor otthon voltam és épp egy kis szobrot farigcsáltam, egyszer csak belépett anyám hozzám aggódó arccal. Azt kérte, hogy költözzek el Brooklynba, amíg nem késő. Én eleinte csak értetlenül álltam a dolog előtt, de aztán elmesélte,  miért ez a nagy sietség.
Elmesélte, hogy az apám mutáns volt, bár azt nem mondta meg milyen, csak annyit árult el, hogy mikor rájött a dologra, már túl késő volt. Attól tartott, hogy én is örököltem a mutáns géneket, melyek hamarosan jelentkezhetnek és a biztonság kedvéért el akart küldeni a mutáns iskolába Brooklynba. Persze csak addig, míg ki nem derül, hogy mutánssá válok -e végül. Megígérte, hogy gyakran megfog látogatni, akármi is lesz, és azt is megígérte, hogyha kiderül, hogy nem örököltem a géneket, akkor hazahoz, de ebben a faluban ahol élek, nem lenne biztonságos nekem, mert ha mutáns lennék, az hamar kiderülne és veszélybe kerülhetnék.
Bár én nem gondoltam volna, hogyha eddig lappangott bennem a mutáns gén akkor most fog előtörni, de ha ez megnyugtatja, akkor ki fogom bírni azt a néhány hetet Brooklynban. Addigra csak kiderítik az iskolában, hogy valaha is lesznek -e képességeim.

képességek: még nem tudni

Szakértelmei:
- Gyógynövényekből, gyógyteák, kenőcsök készítése.
- beszél Lakotául és angolul is anyanyelvi szinten
- Fafaragás művészetét ismeri, és gyakran dekorálja festékkel, kis faszobrait.
- tud lovagolni, íjászkodni, festeni(sulis szakkörökből)
- szépen énekel, bár csak magának énekelt legtöbbször, de a versenyen megmutatta, hogy tud is.

Privát előtörténet véleményezést kérsz: igen

felszerelés: a nyaklánc(/totem) ruhák,kabát, kesztyűk, sulis cuccok, festékek, arcfestékek, tollak, bicska, néhány fadarab, amit majd kifaraghat ott, Pánsíp, rajzfüzetek, amibe festhet majd. És persze a tollak, amik a hajában vannak.

Képesség száma: 1

bővítés: A képességeinek megjelenésének éjszakáján akaratlanul is belekeveredett egy démon és egy angyal csatájába a metrón. A szerelvény kisiklott és a lángok sok mindent és mindenkit elemésztettek. Ekkor látta meg a későbbi vámpír atyját, amint az a sofőr vérét szívta ki éppen, majd az ővéből is lakmározott, de az ő életét meghagyta és újat adott neki. Bár Akali még nem tudja, hogy ez milyen irányú lesz még.

amit eddig megtudott képességéről és megszerzett képességei:
alapképességek(amit sejt ennyi idő alatt kb):
elektromosság:
a képességet egyenlőre nem tudatosan, vagy inkább csak részben tudatosan képes irányítani. Az érzelmek irányítják a képességét. Az erős érzelmek hatására energiát, vagy áramot ad le, ami rázza azt akire, vagy amire kibocsájtja azt. Tenyeréből képes az áramot legjobban leadni, bár lehet máshonnan is képes lenne rá, de ezt még nem tapasztalta ki.
A teste áramot generál, ami nem sebzi a saját testét.
Észrevette, hogy amikor unott, vagy nyugodt, akkor a fények elhalnak a környezetében lévő lámpákból, így feltételezi, hogy ilyenkor vesz fel maga számára energiát.

vámpír képességek:
Faji alapképességek:
- A napfény-érzékenység. A vámpírt a napfény leghalványabb sugara is égeti. Pár pillanat alatt nyílt napfényen egészen elég.
- A vámpír nem élő így csak vér ivására van szüksége, se ételt, se italt nem kell magához vennie, de legalább heti egy kupányi vérre (1,2-1,4 liter) szüksége van mindenképpen.
- A vámpír számára a vér a legízletesebb ital, minden vámpír saját szájíze szerint érzi édesnek vagy sósnak, de tudatukban mindig tökéletes az íze.
- A vámpírok uralkodnak elhunyt testük felett. Maguk döntenek, hogy legyen-e pulzusuk, testhőmérsékletük vagy más hasonló fizikai tünetük.
- A vámpírok két felső szemfoga nagyobb és élesebb, mint az emberé.
- Képesek a regenerációra is, de minimálisan. Zúzódások apróbb sebek perceken belül eltűnnek, akár harc közben is, de a tűz, a napfény és a mágikus tárgyak okozta sebek csak pihenéssel és koncentrálással gyógyíthatóak.
- A vámpír úgy tanulhat varázsolni, mint más fajok.
Emberfeletti erő: Testük az emberénél sokkal erősebb, izomzatilag nem különböznek az embertől mégis képesek hatalmas erő kifejtésére. Fizikailag nem számít, hogy egy vámpír mennyire izmos, a testi erőt a vámpír esszenciája és vére fűti, hogy elérje célját. Egy átlagos vámpír könnyedén képes 250-300 kg sújt megemelni.
Természetellenes kitartás: A vámpírok holt lények, ez azt jelenti, hogy egy átlagos embernél nagyobb fizikai kitartással rendelkeznek. Képesek órákon át futni ha kell, mivel testük nem termel tejsavat, ahogy az embereké. Viszont egy idő után előtérbe kerül a tejsav kérdése, amit testük vérrel pótol. Ha egy vámpír intenzíven igénybe veszi testét vértartalékai gyorsabban kiürülnek, de még így is jóval ember feletti kitartásról beszélhetünk. Mivel akár ötször tovább képes fenntartani a mozgási sebességét a fáradás legkisebb jele nélkül.
Éles érzékek: A vámpírok már leginkább vadállatok, mintsem emberek. Érzékei sokkal kifinomultabbak, az emberi érzékelés határát átlépve hallása vetélkedhet egy denevérével, szaglása akár a vadászkutyáké és látása olyan éles akár a sasé. Emellett lévén, hogy a vámpír az örök sötétség fogja nem meglepő, hogy képessé vált a sötétségben való szinte tökéletes látásra. Ennek nagy használ is veszi, hisz a fény számára örök tabu.

Előnyök (Avagy misztikus képességek, vámpírhatalmak):

Villámgyors reflexek /3 kredit/: Misztikum övezi a vámpírok azon képességét, mely segítségével egy átlagembernél gyorsabban képesek reagálni, cselekedni és mozogni. A gyors reflexeknek köszönhetően a vámpírok képesek akár elhajolni töltények elől is, még akkor is, ha közvetlen előttük sütik el a fegyvert. (Érzékelés szempontjából és nem folyamatos mozgás miatt.)

Szentségtelen test:
A vámpírok leginkább legendába illő képessége, miszerint nem lehet őket egykönnyen megölni. A vámpírok alapjában véve is szívós és kitartó lények, viszont testük korlátok közé van szorítva. Viszont ahogy a vér a szervezetükben öregszik úgy mélyül el ez a képesség is a vérszívóban. De még ez a képesség sem mentesíti a vámpírt az egyik legnagyobb átkától, miszerint a nap felperzseli, elégeti, és végül elpusztítja testüket. E képesség minden szintje plusz 5 percet ad pajzsként a nap gyilkos sugarai ellen. (FONTOS! Ez a képesség nem csökkenti a mágikus támadások sebzését!)
Első szint: 2 kredit – kések, tőrök már nem sebzik testük

Erős csontozat /3 kredit/: A vámpír csontszerkezete sokkal ellenállóbb, mint egy emberé. Ami egy ember combcsontját szilánkosra zúzná, a vámpír csontjait rosszabb esetben megrepeszti.

Állattá alakulás:
A vámpírokban ott van mélyen belül a vad, mely néha kitör, ha szomjúságuk eléri a kritikus szintet, ekkor bestiákként morognak és földöntúli üvöltéssel kapnak vér után. Egyes vámpírokon ebben az öntudatlan állapotban önkéntelenül állatias jegyek jelennek meg. Ha képesek ezt a belső vadat megszelídíteni és irányítani, képesekké válnak formába önteni is.
Első szint: 1 kredit – Csak és kizárólag denevér formát képes felvenni

Vérlátás /1 kredit/: A vér az élet, így ennek nyoma marad a létezésben. A vámpír képes érzékelni és látni, kiemelkedőbb módon, mint bármi mást. Eme képesség lehetővé teszi, hogy a vért, mint valami jelzőfényt érzékelje. A karakter látása ekkor elszürkül, teljesen sötét lesz. A véren kívül semmi sem kivehető, viszont azt tökéletesen érzékelni fogja. Átláthat akár a falon is, ha a másik oldalon élő személyek vannak. Látni fogja az alakot, de igazából az érhálózatot érzékeli és a vér áramlásának útját. Használat alatt a vámpír szeme vérvörössé válik és látása erősen leromlik, amíg aktív a képesség. (Olcsó képesség, mert amellett, hogy előny hátrányt is jelent a használata.)

Hipnózis /4 kredit/: Ha az áldozata a vámpír szemébe néz, az képes elbűvölni őt. Ez csak élőben, szemtől szembe működik. A vámpír a célpontja szemébe néz, ezzel az hatása alá kerül (harc alatt ez egy játékbeli kör). Ha a szemkontaktust semmi sem szakítja meg, akkor a hipnózis sikeres. A következő körben a szemkontaktust fenntartva a vámpír parancsot adhat ki az áldozatának, de annak nagyon egyszerűnek kell lennie, és egy szavasnak (pl. aludj, támadj, csókolj, stb.). Parancs nélkül maradt áldozat általában dermedten marad addig, ameddig valaki meg nem szólítja, vagy meg nem löki – ezzel kilökve a koncentrációból.

Hátrányok (Avagy faji gyengeségek):

Vallási üldözés /4 kredit/: A vámpírokat szinte a kezdetek óta üldözik a vallások, szó szerint és átvitt értelemben is. Sok vámpírvadász került ki a papok soraiból. A vámpírok legnagyobb ellenségei ezért az igazhívők és az ő eszközeik. Így a például a kereszt, a szentelt víz és a az efféle vallási szimbólumok ártanak nekik. De a kereszt csak az igazhívők kezében fegyver, és a szentelt víz is csak akkor használ, ha igaz hitű pap szentelte meg. A hit itt az igazi fegyver a szimbólum pedig csak eszköz. Így például egy vámpír akár élhet is temetőben, vagy templomban, hacsak a püspök meg nem szentelte a területet, vagy egy pap ki nem üldözi onnan az éjszaka teremtményét.

Folyóiszony /2 kredit/: A folyóvíz az ezüsthöz hasonlóan természetfeletti jelentéssel rendelkezik, egyes kultúrákban a Föld vérereit jelképezi. Ezért rettegnek tőle. Nem képes áthaladni a nagyobb sodrással rendelkező vizeken. Amit képes egy lépéssel átszelni, az még nem okoz neki problémát, tehát a legszélesebben átszelhető maximum egy méter. Az ennél nagyobb szélességű folyókon nem képesek önerőből áthaladni. (Hídon sem!)

Vámpír szag /2 kredit/: A vámpír személyazonosságáról azonnal lehull a lepel minden természetfeletti, vagy mágikus lény előtt. Ők egyszerűen megérzik azt, hogy mivel van dolguk. Ezt a „szagot” nem képes elrejteni, bárhogy is próbálkozik, sikertelen lesz. (Akikre ez vonatkozik: asgardiak, angyalok, démonok, mágikus erővel rendelkező karakterek, illetve a többi vámpír.)

Ezüst allergia /3 kredit/: Az ezüst a tisztaság és a szentség jelképe, ezért a vámpírok érzékenyek rá. Testükben az átlagosnál nagyobb kárt okoznak az ezüstfegyverek. Egy ezüst fegyverrel okozott vágás égett sebet eredményez, egy ezüst golyó általi lövés szintén égett húst hagy maga után. Ez pedig hosszabb gyógyulási folyamatot okoz. Az anyag érintése akár az izzó vas, ezért ösztönösen félnek is az ezüsttől.

Múlthoz ragadt /3 kredit/: Nem képes használni az új kor eszközeit. Idegenkedik tőlük, nem bízik bennük, vagy nem képes felfogni a működésük elvét. Így csak azokkal az eszközökkel képes bánni, amik már az ő életében is léteztek. Ezért sem jelenkori fegyvereket, sem számítógépet, sem telefont, vagy egyéb, modern kori találmányt nem képes használni. (de mivel ez a kari csak most vált vámpírrá, ezért neki, csak a legújabban piacra dobott és legfejlettebb cuccok okoznak problémát, mivel az ő korában már bőven volt, telefon, számítógép stb)

képesség kredit(-): 14 kr
gyengeség kredit(+): 14 kr

_________________
Reneszánsz: Zack Blue  VH: Nikoletta Blue x-diák: Akali/Vörös fülemüle  Out: Akali/Vámpírka
Akali Amikwa (Vörös Fülemüle) Nightcrawler____by_edmcguinness-d7drqg4 Akali Amikwa (Vörös Fülemüle) D3c8cad0c708650896e407947a51e8c7 Akali Amikwa (Vörös Fülemüle) Indian_girl_by_welximak-d628caj Akali Amikwa (Vörös Fülemüle) Vampire_girl_alaina_by_lilfieinabox-d36rmr9
Night
Night
3. szint - 8 kredit

Hozzászólások száma : 252
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2013. Aug. 27.
Age : 24
Tartózkodási hely : Ahol épp állok

Karakteradatok
Főkarakter: Kira Sign
Főkari/multi: Multi

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére




 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.