Karakterkészítés szabályai

Go down

Karakterkészítés szabályai Empty Karakterkészítés szabályai

Témanyitás by Cerebro Vas. 19 Júl. 2015, 23:10

Mivel minden világnak más-más szabálya van itt van a lista, hogy miként kell a karaktereket megírni.
Mivel kellően sok világ van és sok karakter lehetőség így nem kérünk túl sok előtörit az alter karakterekhez, csak nagyjából annyit, mint az Ékkövek Birodalma esetében is volt. Néhány sor a fontosabb változásokkal.
Cerebro
Cerebro
Adminisztrátor

Hozzászólások száma : 1406
Hozzászólások régi : 109
Korábbi szint/kredit : 2.szint - 6 kredit
Aktuális szint/kredit : 11.szint - 25 kredit
Reputation : 5
Join date : 2011. Feb. 19.

Karakteradatok
Főkarakter: Cerebro
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Mindegyik és egyik sem

Vissza az elejére Go down

Karakterkészítés szabályai Empty Re: Karakterkészítés szabályai

Témanyitás by Cerebro Vas. 19 Júl. 2015, 23:10

01. Reneszánsz
A Hydra Felemelkedése: Tükörvilág kezdésétől kezdve került át a világ.
Helyszín: Ez a hatalmas majdnem teljes kontinenst kitevő terület magába foglalja a teljes egyesült államokat (kivéve Hawaii és Alaszka), Asgardot, AIM szigeteket, Genosha, Madripoor, Tian, rejtett Apokalipszis birodalom, Chromixland és az Örök Birodalom a nyugati része alatti óceánban.
Vezetők: a terület bárója Norman Osborn, a kísérete Jonathan Miller, Thor Odinson, Lyron Mckenzie, Thorhalla Lokidottir, Magneto
Technika és egyebek: A technika drasztikusan más gyarmatról gyarmatra, de mindenben egyezik azzal, ami reneszánszon van. Ameddig Asgard misztikus hatalommal rendelkezik, Tian örökkévaló technológiával, AIM évszázadokkal, Madripoor a legfejletlenebb, de szerencsejáték és illegális törvényei miatt a leggazdagabb.
Karakteralkotás: A karaktered teljesen olyan, mint Reneszánszon, ha Tükörvilág története után írod a karaktered vond le az azóta el telt időt Smile


02.Hydra Birodalom:
Helyszín: A folyamatosan korábban realitásról realitásra ugráló Hydra bázis, így néz ki, csak a Csatavilágon földre kerül és az alsó részek a föld alatt vannak. Illetve az Új-Zélandi bázis.
Karakteralkotás: Karakterek, ide azt gondolom, ami most is feltétel a Hydra esetében, ember legyél, vagy szuperhumán, emberre náci, azaz mutánsutálat, meg mindenre, ami az emberi faj genomját bemocskolná. Tudósok, katonák kellenek főleg, illetve orvosok, mágiahasználó, szuperhumán gyühet. A jelenlegi állapotok szerint kell megírni, ugyanúgy 2026 van és Reneszánszot kell alapul venni.
Báró: Strucker (kísérete Morgan LeFay, Vörös Koponya, Zémó báró)

03: VH/Cancerverse
VH
Helyszín: Mindenhonnan egy kicsi, mivel kellően nagy területet kapunk, így mindenhonnan fér be dolog. NY, Szövetséges Államok, a belső karantén zóna, Kanada, Wakanda, Afrika belső része, Tian, Ausztrália, Vadföld, Argentína, Európa közepe, Madripoor, SEAR, földönkívüli területek, Asgard
Vezetők: Mivel mindenhonnan lennének területek a vezetők is mind lennének. Ezek egy része canon, egy része saját.
Technika és egyebek: minden ugyanaz, mint most is van VH-n, azaz valszeg ez lenne az egyik, ha nem a legfejlettebb terület a Csatabolygón
Karakteralkotás: ugyanaz, mint a síkon
Báró: Lady Karasu (Kéz és Tian vezetője (Tiané Zack mellett) (kíséret: Zack, Jon Miller, Ka-Zar)

Rákuniverzum:
Helyszín: Mindenhonnan egy kicsi, bár főleg azok a részek, ahol voltak már JK-k, a Trapezohedron mindenképp, itt vannak a főpapok, vezetők, a császári udvar is, SEAR, Európa egy része, ahol Atlantisz és Asgard területei vannak, Wakanda
Vezetők: Itt is azok, akiket említettem korábban a kalandok során
Technika és egyebek: minden ugyanaz, mint most is van össze-vissza lopkodtak, így ez is elég fejlett terület
Karakteralkotás: ugyanaz, mint a VH síkon
Báró: Lady Karasu (Kéz és Tian vezetője (Tiané Zack mellett) - ugyanaz, mint Reneszánsz


04. Gamma Föld, a Hulkverzum
Helyszín: Majdnem felismerhetetlen romos világ, de a romok és a sivatagosság alapján valószínűleg valamikor egy California, Texasszerű államdarabja lehetett eredetileg.
Vezetők: A Báró az első hulk, az ősi Zord Miaku avagy Maestro. Mivel már mutánsként is képes volt Hulkká válni így mára ő a földjének legerősebbje.
Karakterkészítés szabályai 379218-146037-maestro
Technika és egyebek: A technika, mint olyan nem létező. Egy hatalmas gamma robbanás volt a bolygón és mindenki őrjöngő vad hulkká vált (lásd hulkok és variációik). A dühöngő szörnyek majdnem minden technikát megsemmisítettek, így csak pár tudattal rendelkező hulk tud szerelni és építeni.
Karakteralkotás: A karakteredet úgy írd meg, hogy valamilyen hulkká vált. A képességeihez és szakértelmeihez megkapja pluszba a hulkságot.


05. Legfelső Légió
Helyszín: Utopolis, egy hatalmas egységes utópisztikus város, foltokban erdőkkel, amiket parkoknak neveznek. kvázi a legtökéletesebb város a világon. Ám ez az Utopolis több légió realitásból vannak így egy világvárosnak tűnik, ami ezer pici darabból lettek össze "varrva" ezek a részek bár hasonlóak még se ugyanazok.
Vezetők: Hüperion Báró, a legerősebb és bölcsebb mind közül.
Karakterkészítés szabályai 3378871-heralds00312
Karakterkészítés szabályai 3378873-heralds00314
Karakterkészítés szabályai 81862-106113-hyperion
Technika és egyebek: A technika igen fejlett, főleg az építészet és az orvostudomány. A járványok, mint olyanok nincsenek ebben a világban. Továbbá nincsenek emberi mutációk. Embertelen, mutáns, stb egyik faj sem létező alfaj ezen a síkon még, ha ide is költözik egy ilyen lény, az e világi párjától csakis ember gyermeke születhet. Ennek az oka ismeretlen. Pár el-el hagyott darab prizma kristály is található a város halmazban (lásd lejjebb azt)
Karakteralkotás: Ebben két fajta karaktered lehet. Egy: egy létező képregényekben is szerepelt Legfelső Légió (avagy Squadron Supreme, keres rá online) karaktert alkothatsz újra, mivel több is rohangálhat egyből. Azért próbálj ne pontosan ugyanazt használni volt elég verzió belőlük. Ezek szinte mind teljesen DC Justce League karaktereinek alteregói.
Karakterkészítés szabályai 2627944-annual_avengers__1998___page_9
Karakterkészítés szabályai 4570724-squadron_sinister_1_cover
Ezek alapján a fajok, amiket alkothatsz:
- Hüperionok (Superman klón) és fajtái: idegen faj, különösen erősek 50 tonnás fizikai erővel, repülnek (max sebesség 100 km/h), ellenállóak nagy kaliberű fegyverek ellen, szemükből lézersugarat lőnek, ami egy tíz centis acéllapot is áthasít. Játékért kérhető szuper hallás, látás, nagyobb ellenállás, erő, gyorsabb repülés.
- Szuper-skrull és fajtái: Skrull menekültek, a világukban a bolygóikat megette Galactus ők így a légióval segítik a földet. Mindegyik karakternek jár egy plusz első szintű képesség (pontosan olyan, mint egy mutánsé) és kalandért kérhet fejlesztést vagy új erőt.
- Zarda, Harcos Hercegnő (Wonder Woman klón) és fajtái: istenek kezdő hat kreditért építhetnek egy karaktert, a kreditjeiket az asgardiaknál feltüntetett erő, ellenállás, gyógyulás, páncélok és fegyverekre költhetik. Továbbá egy kredit 20km/h órás repülési sebességet ad (szóval 2 kredit 40 km/h, 3 pedig 60, stb.). Ezek az istenek egy bukott nem ismert vallás utolsó tagjai. Kalandonként kaphatnak max egy kreditet.
- Szuper erejű emberek kísérletek balesetekkel erőt kapott lények gyakori szuper-gyorsaság (Flash klón), kétéltűség (Aquaman klón), zseni alfaj (Luthor klón), uralhatatlan rádióaktívság (Firestrom klón), repülésre képes szárnyak (Hawkman klón)
- Továbbá gyakori a varázskészség (Zatanna Klón), ebben a világban csakis káosz mágusok léteznek (lásd mágia és Skarlát Boszorkányok előtörténeteit) ez nem tanult, hanem öröklött. Az egyszerű embereknél pedig vannak ritka jó adottságú íjászok (Green Arrow klónok) és nindzsaszerű harcosok (Batman klónok). Továbbá a bolygókra régebben le esett egy vagy két prizma kristály, drága követ, amik a hordozó (Green Lantern Klón) akarata szerint bármilyen formát képesek megalkotni az alkotó fantázia alapján szivárvány színeiben, de ennek a fegyvernek a túl alkalmazása súlyos agykárosodást okozhat.


06. Vadnyugat
Helyszín: Egy igazi sivatag kis városokkal teli vadnyugat.
Karakterkészítés szabályai 29ok2o0
Vezetők: Báró Fantom Lovas. Képességei alapján egy klasszikus szellemlovas csak lángok nélkül. Mivel a terület nem választott magának bárót így ő lett a kiszemelt. Bár a Báró nem parancsol a népének az árnyakból felügyeli a rendet és árja, hogy valaki kiérdemelje a bárósság jogát. /Kaland tipp!!!!/
Karakterkészítés szabályai 429016-phantom+rider1
Technika és egyebek: A klasszikus1872 technológiája, egészen a gőzmozdonyokig. Lehetséges, hogy egy zseni játékos elkezdi elérni a steampunk szintjét.
Karakteralkotás: Vagy a karaktered vadnyugati verzió vagy egy teljesen új egyedi e világra készült fegyveres. Nincsenek idegenek, mutánsok és semmi, ami nem ember. A tech ismeretük maximum steampunk lehet és a mágia nagyon kezdetleges, maximum indián varázsok, amivel a természethez szólhat. Az egyetlen klasszikusabb örökség az a Szellemlovasság, ha mostani elhunyna.


07. „Mágia ura” realitás (61. realitás)
Helyszín: Chandilar, császári udvar és a Föld egy kis része egy büntetőtelep
Vezetők: Halla, mint anyakirálynő, Cesare Floki Hyrrokkin Morsus az uralkodó, Shi’ar gárda (női Kallark)
Technika és egyebek: roppant fejlett, shi’ar szintű, minden telepatát és mágikus személyt lobotomizálnak, megölnek még gyermekkorban már
Karakteralkotás: a női karik, ha szépek és csinosak a háremben vannak a császári udvarban, bárki lehet bármi, vezető beosztásban is akár, politikus, katona, tudós stb…, mágus és telepata kivételével bármi jöhet
Báró: Cesare Floki Hyrrokkin Morsus (kísérete Thorhalla és Kallark)


08. Polgárháború
Helyszín: Két részre szakadt valószínűleg közép-amerikai földterület. Nyugati oldala a kisebb technikailag fejlettebb Stark techel javított repülő autókkal rendelkező városok és a keleti nagyobb ételben forrásokban gazdagabb, de technikailag fejletlenebb Kék városok.
Vezetők: A Báró Anthony Stark Elnök úr avagy a Vasember. Ellenpárja, az el nem fogadott Kék területek választott vezetője Steve Rogers, az Amerika Generális.
Karakterkészítés szabályai Swcw9
Technika és egyebek: A technológia nagyon hasonló a reneszánszhoz főleg a Kék területeken ameddig a Stark városokban olyan húsz évvel fejlettebb minden. A Stark tech, a taszítósugarak, anti-grav repülő szárnyak, motorok, szuperpáncélok ismertek csak a Kék részeken nincs hozzájuk pénz.
Karakteralkotás: Döntsd el melyik oldalt választotta a karaktered. A szerint írd meg a változásokat.
- Stark: A képességgel születettek hadrendbe kerülnek különleges Bosszú Angyal képzőkben tanulnak erejük megszerzésétől, vagy ha bűnöző volt akkor rehab képzésen lett átnevelve. A karakterek nyomkövető és esetlegesen sokkolást adó chipel lesznek ellátva. Felszerelésük mindig fejlett egyenruha, páncél és fegyverek (pár kredittel drágábbak, mint amit vásárolhatna reneszánszon). A rendet kötelezően a képességgel rendelkezők tartják fent. Szolgálat megtagadás esetén a képességeitől megvonják a személyeket.
- Kék: Rogers oldalán egy törvény van, ha képes vagy akkor segíts. Ez a világ egy erősen szabad demokratikus rend még úgy is, hogy a vezető egy katona. Nem kötelező szolgálnod, de segítened kell. A rendet önkéntesek tarják fent és a cél, hogy mindenki csak segítsen ahol tud. Itt a karaktered felszerelései és fegyverei valószínűleg elavultabbak, mint a másik oldalt mivel nincs rá forrásuk, de ellenben jobban képzettek, a Generális rendes katonai edzéseket ad mindenkinek.


09. Isteni színjáték
Helyszín: Egy hihetetlen fantázia világ megszámlálhatatlanul sok részlettel és hellyel, mind ismert legendás prózai művekből.
Vezetők: Az első írott szó bajnoka, a halhatatlanságot örökké üldöző Báró, Gilgames.
Technika és egyebek: A technika és a világ drasztikusan ás állandóan változik mivel az eddig írt ismert irodalmi művek lakói élnek itt. A lakók szeretik egymást kerülni, hisz drasztikusan más-más világban élnek. A törvény, hogy csináld az amit eddig és ott ahol eddig.
Karakteralkotás: Alkosd meg karakterednek a kedvenc irodalmi műved szereplőjét. Pl: Sherlock, Harry Potter, Alice, Drakula, Mister Hyde, stb.


10. Élőholt Föld (666-os világ)
Helyszín: Egy sötét gótikus verziója egy amerikai államnak. Erdőkkel és borús városokkal.
Karakterkészítés szabályai Earth-666
Vezetők: Voodoo Báró, az Élőholt Angyalok vezére. Az örök szelleme a voodoo mágiának.
Karakterkészítés szabályai 194965-40092-brother-voodoo
Technika és egyebek: A technológia egészen reneszánsz szintű, de a különlegesség, hogy a mágia sokkal erősebb itt, mint máshol.
Karakteralkotás: A karakterednek itt egy élőholt verziója létezik. Vámpír, vérfarkas, zombi, szellem, élőholt, múmia, stb. A karaktered eredeti erőin kívül és a természetfeletti képességeken felül is mind képesek érzékelni, ha valaki élő. Egyszerűen hatodik érzékük van arra, hogy megkülönböztessék őket, undorral és gyűlölettel éreznek az ilyenek iránt.
Cerebro
Cerebro
Adminisztrátor

Hozzászólások száma : 1406
Hozzászólások régi : 109
Korábbi szint/kredit : 2.szint - 6 kredit
Aktuális szint/kredit : 11.szint - 25 kredit
Reputation : 5
Join date : 2011. Feb. 19.

Karakteradatok
Főkarakter: Cerebro
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Mindegyik és egyik sem

Vissza az elejére Go down

Karakterkészítés szabályai Empty Re: Karakterkészítés szabályai

Témanyitás by Cerebro Vas. 19 Júl. 2015, 23:11

11. Örök Birodalom (Sötét Világ)
Helyszín: Németország, Amerika részeiből álló birodalom, ami felett Asgard maradéka lebeg.
Vezetők: Vörös Koponya Báró és istene Thor Odinson a pusztítás kegyetlen ura.
Karakterkészítés szabályai 1406691-red_skull__snarl
Technika és egyebek: A tech teljesen reneszánsz szintű. A világ Koponya Kozmikus Kockájától kapja a szükséges energiákat. A hadsereg nyíltan alkalmaz klónozást, génmanipulációt és őrszemeket. Támogatva van az asgardiak és emberke közti párosodás (ami nagyrészt azt jelenti, hogy egy isten bármikor megerőszakolhat egy halandót, ez nem bűn, ez áldás...).
Karakterkészítés szabályai 3363870-avengers00417
Karakteralkotás: Ebben a világban a történelem megfordult a Második Világháború során a Német Amerika kapitány kivégezte az amerikait majd megölte Hitlert és átvette az uralmat. Őt ismerjük ma Vörös Koponya néven. Ebben a világban minden fordítottja azóta. A gonosz karakterek jók és a jók gonoszak. Ahol a hősöd védené az embereket az itt egyike lesz a Führer harcosának és a gyilkosod, aki élvezettel kínozná halálra az áldozatait itt valószínűleg egy embereket mentő ellenálló hős. A mutánsokat csak katonaként tűrik meg, ha nem a Führer vadászai, akkor meghalnak. Rajtuk kívül csak asgardiak, emberek és azoknak a variációik vannak megtűrve. persze ezek is fehér bőrű viking vallásúak lehetnek. Ezenfelül a többi faj maximum katonai szolgálatban vehet részt, ameddig hasznuk van élhetnek.


12. Steampunk világ (végre bejön a topic, ne kérdezd hogyan)
Helyszín: Szövetség területe, Gaia Protektorátus területe főleg, de innen-onnan kisebb területek lesznek
Vezetők: Valószínűleg a fontosabb említett vezetők lesznek itt is, mint Jarlok tanácsa, Római császár, Görög hadurak, Gaia Protektorátus legfőbb inkvizítorai, az Egyiptomi fáraónő stb
Technika és egyebek: változó, Birodalomtól és szövetségtől függően, de az alap a gőzhajtás
Karakteralkotás: A kalandtopicban leírtak alapján
Báró: A Lovagrend Nagymestere (5. körös Inkvizítor) (kísérete a 2 másik 5. körös Inkvizítor)


13. Ókori világ
Helyszín: Egyiptom, Görögország, Gallia, Róma, Briton, Perzsia és szabad nomád földek.
Vezetők: A főistenek az uralkodók és Bárónak Zeuszt választották maguk közül. Ők nem szólnak a világuk történelmeiben, csak annyira, mint a legendákba is tették.
Technika és egyebek: Az ókori technika még a vas sincsen megismerve. Egy zseni már ismerhet középkoribb találmányokat.
Karakteralkotás: A karaktered ókori verziója az egyik fenti világ alapján. A fajok ugyanazok maradnak, de lehetséges, hogy erőidet itt egy istennek köszönhetted, aki őriz téged.


14. Tejberizs asztala
Nem hiszem el, hogy erről írok...
Helyszín: Egy nagy konyha asztal, amit egy vízálló piros-fehér kockás pléddel fedtek le. Ez néhol dimbes-dombos.
Vezetők: Báró... Tejberizs, egy hatalmas tál, igen... tejberizs. Heh...
Technika és egyebek: Teljesen random. Mivel vannak kenyérsütők, de ki tudja mennyire értelmesek a kenyérszeletek és ők építették-e. Azt se tudom miről írok.
Karakteralkotás: Csinálj egy ételt, aminek van tudata és gondolom amorf. Szóval vannak végtagjai, arca, stb.


15. Gótika
Helyszín: New York városa
Vezetők: Marcus Stone Báró, mivel ő volt a polgármester így ő tűnt a leglogikusabbnak Báróként.
Karakterkészítés szabályai Marcus_Stone_%28Earth-982%29_Darkdevil_Vol_1_1
Technika és egyebek: Minden pontosan úgy van itt, ahogy az ultron Kora előtt. Szóval kb a mi világunk szintű technológia és a városba csapódott őrszem darabok mindenhol. Továbbá őt Sötét Angyal van még a városban. Természetesen létezik még a tíz gyűrű, ami gazdát keres.
Karakteralkotás: Lásd a Gótika Második Évadnak a leírását. Az F4-re nem lehet jelentkezni, de az Ultron korára kiírt spec karaktereket megkapják azok, akik jelentkeztek rájuk.


16. Wakanda
Helyszín: Wakanda völgybe rejtett országa.
Karakterkészítés szabályai 2392595-wakanda
Karakterkészítés szabályai 4620502-5880347491-4bb3d
Vezetők: Tchalla Báró, a Fekete Párduc
Karakterkészítés szabályai 2211420-ff_606_cov
Technika és egyebek: A világ egyik legfejlettebb területe. Az egyetlen hely, aminek állandó vibránium forrása van és ezt használják energia gyártásra is. Az ország teljesen önellátó és legendásan sosem tudta egy állam sem meghódítani. Kemény katonai képzést kapnak a lakosok, a vallás a Párduc Istenben, a renegátoknál a Gorilla istenben (az egyik eredeti Wakandai törzs mára elnyomozz terror csoport) és a Fehér Farkas Istenben, ők a Párduc isten támogatói. A szegénység nem létező dolog, mindenki jól él és az étel, víz és energia jár azért, mert lakos vagy. A Gorilla isten terroristái egy ősi törzs tagjai, akik nem kerültek hatalomra így bosszút fogadtak és uruk parancsa szerint háborút indítottak a Királyi család iránt.
Karakteralkotás: A karaktered egyezik a megszokottal, de csinálhatsz újat is. A különbség? Természetesen a bőröd itt fekete és a képességeid vagy Isteni adományok vagy wakandai techből erednek. A vibránium, gyakori fém, nem annyira, hogy teljes vérted legyen belőle, de annyira igen, hogy legyen egy-két késed vagy ékszered belőle biztosan. ha karaktered eredetileg wakandai volt itt engedélyed van a királyi vérvonalhoz tartoznod, mint egy unokatestvér. A megszokott munkákon felül vannak még:
Karakterkészítés szabályai 991177-black_panther___hz___dm
- Dora Milaje: A király személyes testőrsége. Csak nőkből álló, kopasz, vörös tetovált harcosnők. Képességeik Amerika Kapitány és Jonathan Miller szintjét érik el, de hűségüket egész életükben arra képezték, hogy a királyi családot szolgálják. Pszichikailag nem képesek megtagadni egy király vagy királynő adta parancsot. Ők nem hárem hölgyek, hanem harcosok, szolgálják és védik az uralkodóházat, de van saját magánéletük. A gyermekeik mindig lányok,a szeretőjük velük élhetnek a kastélyban és a gyermekek is Dora Milaje képzést kapnak. Vértjük, kardjuk, lándzsájuk tiszta vibránium, általában forgatnak még mesterlövész puskákat és dobókéseket.
- Fehér Farkasok: Az elit sereg. A hadsereg legjobbja. Képzésben szinte úgy nevelkedtek, mintha maguk is Fekete Párducnak készültek volna. Képességeik és szellemi megkötéseik egyeznek a Dora Milajével. A fehér egyenruhájuk speciális kevlár szerűbb, de egy közepes fegyvernek is ellenállnak. Van hő és éjszakai látása maszkoknak. Különleges szaglórendszerűk, aminek hála, farkasszintű érzékük van. Vinránium karmokkal kesztyűben. Továbbá egy külön nekik gyártott rohampuskát hordanak, ami egy kisebb tankot is széttud tépni és küldetéske gránátot. Az ő küldetéseik akár a királyságon kívülre is viheti őket, mivel ők nem mindig az uralkodó mellett vannak megeshet, hogy a szellemi képzés megsérült és képesek lesznek megkérdőjelezni, sőt drasztikus esetben megtagadni egy parancsot, de ehhez durván traumatikus élményt kell átélniük.


17. Raptorbirodalom (39. realitás, valószínűleg közvetlen Attilan pusztulása után)
Helyszín: New York romjai
Vezetők: Néhány raptor, aki vállalja, köztük Tao, emberi ellenállás Robert Sheppard
Technika és egyebek: fejlett, futurisztkikus, megközelíti a VH-s szintet
Karakteralkotás: raptorok és emberi ellenállás egyaránt, a kalandtopicban leírtak szerint.
Báró: dr. Robert Sheppard


18. Olympia
Helyszín: Hihetetlen energiákból épült márványszerű birodalom görög stílus elemekkel. A legmagasabb hely tetején áll ez a csodaváros.
Karakterkészítés szabályai Olympia_002
Vezetők: Mentor Báró.
Karakterkészítés szabályai 2802462-she_hulk__7___page_15
Kronos, az első Örökkévaló elsőszülött fia. A gyermekei Thanos és Eros és a segítsége az egyetlen fivére Zuras.
Karakterkészítés szabályai 4256877-zuras+04
Technika és egyebek: Mivel a technikájuk nagyon ősi csak Apokalipszishez mérhető. Ők a világok védelmezői, általában egy Örökkévaló egy területet felügyel és segít. Persze néha... rosszalkodnak is.
Karakteralkotás: Minden játékos egy örökkévalót indíthat és pontosan annyi kreditet költhet rá amennyi szintje szerint van neki. Nem számítanak a pluszok, amiket nyert közben. Lásd a fajok között az örökkévalókat.


19. Szimbiontaháború, F4 realitás (19. realitás)
Helyszín: New York épülő állapotban
Vezetők: Egyelőre nincs
Technika és egyebek: 2019-es évnek megfelelő AIM korabeli.
Karakteralkotás: A szimbionták elszabadultak. A világ válságban. New York hősei elbuknak majd Amerikáé és lassan a világé. Ázsia magára lőtt hidrogénbombát, de ez nem ártott a szörny seregnek... ki tudja mikor lezs vége az emberiségnek? Kanada, Asztrália, Anglia, Közép-Európa és Wakanda még áll, de most nem ők a főszereplők. A bolygó utolsó hősei most egy kísérlet után térnek vissza. Az űrhajóval kilőtt osztagnak egy föld felé tartó energia hullámból kellett rakározniuk. Ez sajnos balul sült el. A sugár megmérgezte a legénységet. A földre érkezve mutálódtak, de az egyik új erőjük közös: immunisak a szimbiótákra. A föld erre a négy emberre bízza a sorsát, mert kiderült, hogy New York szívében van egy gépezett egy hangágyú, ami képes végezni a Föld összes szörnyetegével. Ők négyen... új erőket szereztek, a föld utolsó reményei, ők... A világot megmentették, vagyis Serena F4, akit manapság a Tallusnak ismernek, ő lett a Multiverzum őrzője és a Csatavilág alkotója. Fél évvel vagyunk túl a háborún, a világjelentős része még mindig szimbionták vannak nagyon sok helyen, de Amerika szabad és folynak az újjáépítések.
Karakterek, vagy szimbontát csinálsz, vagy pedig a karakteredet 2019-ig bezárólag ez bármi lehet az oldal fajaiból.


20. a) Apokalipszis kora
Helyszín: Egy jeges délvidék. Itt van Atlantisz kastélya, Idegen lények űrhajóiból építet városka, Sinsiter titkos klón laborja és lebeg Apokalipszis piramisa.
Vezetők: Doria Bárónő, az atlantiszi-embertelen hibrid, a Földre migrált idegenek vezetője. Kísérete az egyik utolsó asgardi Thorhalla, Új-Valhalla seregének királynője Varázslónő, az "ében király" Lyron és a szerelme a fél-kree hadvezér Thor-vell.
Technika és egyebek: Mivel egy pillanatban lett kitépve a hely így a jégföldön darabokban vannak más technológiák és a fajok. Atlantiszon az ősi atlantiszi népek /lásd AoA leírásában/, a kegyetlen Lyron király uralma alatt. Az idegenek és ide érkezett valkűrök és X-men párti mutánsok főleg kree szintű techhel rendelkeznek és itt található majdnem minden faj /mutáns, ember, kiborg, kree, skrull, egyéb idegenek és négy utolsó élő asgardi jk/. Az égen pedig egy Celestal techel készült piramis, amiben Apokalipszis és mutánsai laknak.
Karakteralkotás: Lásd az AoA leírása és feljebb a lehetséges fajok.

20. b) Másik Világ
Helyszín: Nuriai sivatag. A három nagy Fáraó: Rama Tut, En Sabah Nur és Monolith sírhelye. A sivatag felett pedig húsz SHIED hellicarrier, amiben a katonák és szuperhősök érkeztek
Vezetők: Mivel a szakértelmei miatt csak ő tudta megérteni mi is történik ezen az új világon így a Bárójuk Tony Stark.
Karakterkészítés szabályai 4340465-supim2014004-cov-f7514
Technika és egyebek: Reneszánsz szintű tech, de csak az van náluk, amik a carriereken voltak érkezéskor. Még vízforrásuk sincs.
Karakteralkotás: Mint a Másik Világ kalandokon te jelentkezel egy karakterrel és a km kitalálja milyen itt a karaktered. A karaktered itt mindig nagyon más, mint amilyenné vált máshol.

20. c) A Kristálypalota
Helyszín: A Kristálypalota
Vezetők: Tallus / Serena F4
Ide nem lehet karaktert csinálni, a bárók és kíséretei járnak ide tanácskozni egymással.
Cerebro
Cerebro
Adminisztrátor

Hozzászólások száma : 1406
Hozzászólások régi : 109
Korábbi szint/kredit : 2.szint - 6 kredit
Aktuális szint/kredit : 11.szint - 25 kredit
Reputation : 5
Join date : 2011. Feb. 19.

Karakteradatok
Főkarakter: Cerebro
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Mindegyik és egyik sem

Vissza az elejére Go down

Karakterkészítés szabályai Empty Re: Karakterkészítés szabályai

Témanyitás by Cerebro Vas. 19 Júl. 2015, 23:12

21. Kang királysága (36. realitás)
Helyszín: Kang erődje és a körülötte álló városok.
Vezetők: Kang Báró, az idő mestere.
Karakterkészítés szabályai 2036288-detail
Technika és egyebek:  A világ technológiája 3000-es évekből származik, mivel Kang ezzel a techel lerohanta és meghódította a világot 2121-re. Csak foltokban vannak ellenállások, akik az Ultron/Thorhalla hibrid vezette gyilkos robotok és Kang ellen küzdenek. 2040-re elbuktak ellene az emberi birodalmak és 65-re az utolsó ellenállást jelentő Örök királyság is.
Karakteralkotás: A karaktereid leszármazottjaival játszol, akik Kangnak segítenek az uralomban vagy az ellen harcolnak. Itt engedélyezett a karakterek keverése átalakítása. Olyan kombók, amitől máshol agyvérzést kapnánk Smile De engedélyezett a majdnem 100 évet megélt verziója a karakterednek is.


22. Avalon (66. realitás, Hydra csókja jövő, Britannia hadtest)
Helyszín: New York, azaz Új-Avalon és Wakanda területén levő ellenállási város
Vezetők: Akik említve voltak, Morgan, Albert (Másik világról), Miller, Roma, Victor Montano
Technika és egyebek: high-tech és mágikus egyben
Karakteralkotás: mind ellenállónak, mind Morgan oldali karakternek lehet jönni, ellenállónál kell valamilyen pozíció a Britannia Hadtestben (Britannia Kapitányt kivéve), Morgannál katona, hadvezér, mágus, tudós, sima ember lehet (agymosva állnak az oldalán, vagy önként), mivel a jövőben van, így leszármazottak, vagy +25 évvel idősebbek a karakterek.
A világ 2026-ban változott meg, amikor Albert Shear sikeresen megölte Mordred-et, Morgan pedig leigázta a bolygót. A világ több részre szakadt, mindenki menekült Észak-Amerkából az ott élő lakosságot agymosta Morgan, az ellenállók pedig Afrikában ütöttek tanyát miután Morgan Avalont is elpusztította. Négy birodalom áll már csak és ez lefedi a teljes bolygót. Észak-Amerika és Európa Morgan és aktuális szeretőjének birodalma (Másik Világból jött Albert Shear). Ázsiát az embertelenek uralják. Dél-Amerika a görög istenek fennhatóság alatt van, Afrika Roma kezén (ez az ellenállás), Ausztrália pedig elsüllyedt.
Báró: Jonathan Miller (Morgan hadseregének vezetője)


23. Állat univerzum
Helyszín: A világ egészen reneszánszos némi rajzfilmes be ütésekkel.
Vezetők: Póksonka Báró, mivel a világ nem nagyon foglalkozott az egész választás-marhassággal vagy csak verekedett rajta sokáig így a végén Tallus ezt a jószívű alakra bízta ezt a felelősséget.
Karakterkészítés szabályai 77770-74389-spider-ham
Technika és egyebek: Mint reneszánszon, de némi rajzfilmes elemekkel, néha a dolgok gumiszerűen vissza pattannak vagy az ütések és kopások újra ott vannak, mintha az animátor nem figyelt volna.
Karakteralkotás: A karaktered állat-ember keverék vagy nagyon állatszerű. Mind rendelkeznek az állati formájuk vonásaival és persze némi rajzfilmes ellenállással. Pl a saját világukban elégé halhatatlanok emiatt. A legtöbb sérülés miatt csak begipszelik őket és a szájukba raknak egy lázmérőt, amitől pár hét múlva semmi bajuk.
Karakterkészítés szabályai PeterporkercastL


24. Jövő bűnei 2. (48. realitás, kree uralom utáni X diákos jövő)
Helyszín: Változó, NY állam valószínűleg és NY városa
Vezetők: Jonah (elnök), Danny és Tobi karija, mint Testvériség vezetők, Sarah karija, mint X-men vezető (ha nem jönnek változhat
Technika és egyebek: némi kree technológia, és az beolvasztva az emberibe, mivel állatként voltak tartva a kree uralom alatt majdnem teljesen ugyanaz a szint mint a kree megszállás előtt 2024 körül
Karakteralkotás: csakis az X diákok felnőtt énjei jöhetnek (illetve olyan gyerekek, akik oda jártak a suliba később), X-men, vagy Testvériség oldalra a 2 oldal harcáról szól a részleg). A kalandtopicban leírtak alapján kell karit csinálni.
Báró: Jonah Wright


25. Tarnax V (Skrull Birodalom)
Helyszín: Egy földrész skrull épületekkel. Az egész hely egy hatalmas skrull birodalmi város, amit egy Földre építettek. A város belsejében csak skrullok élnek a külterületekben gettókban a földi fajok, akik csak mocskos alpári munkákat végezhetnek és a város közepén van az aréna, ahol a különleges emberi lények küzdenek meg a skrullok szórakoztatására.
Vezetők: Dorrek VII. Báró. Ő volt a bolygó választott kormányzója mikor kitépték a földrészt, királyi vérvonala és egyedülléte miatt a bolygó minden skurlljának a királya.
Karakterkészítés szabályai 80292-65311-skrulls
Technika és egyebek: Lásd skrullok technológiája.
Karakteralkotás: megcsinálhatod a saját karaktered, de ezekkel a feltételekkel: A sima emberek csak szolga szintű megtartott mocskos melós alakok, kvázi rabszolgák. Mindenki, aki embernél többre képes (mutáns, szuperhumán, stb) az aréna játékos. Élet-halál aréna meccseket vívnak a skrullok szórakoztatására. Hiába hiszed azt, hogy a karaktered hasznos lenne valamiért a skurlloknak, őket nem érdekli ti csak tíz éve legyűrt és elfogott játékbábok vagytok. Kész. Vagy alja munkát végző szolgák vagy aréna figurák.
Ellenben csinálhatsz bármennyi skrull karaktert is, akiknek minden egyezik a skrulloknál látható leírásokkal. Ugyanúgy annyi kreditet költhetsz amennyid szinted szerint van. Katonák, genetikusok, papok, orvosok, tudósok, politikusok, kereskedők, szolgatartók, stb.


26. 1602 / 5 Ronin (még nem volt XMR-en / 49. realitás; középkori és utána levő világ)
Helyszín: Nagy-Britannia, Amerikai gyarmatok, Japán
Technológia: Az akkori kornak megfelelő
Karakteralkotás: ez a hely eléggé különleges, 2 féle képen lehet karaktereket készíteni. Az egyik a Japán, arra csak sima embereket lehet, az 5 Ronin kalandban leírtaknak megfelelően. A többi részre lehet képességgel rendelkező karaktereket írni, DE! ezek nem mutánsok, vagyis igen, de nem az X-géntől, hanem így születtek. A mutációval rendelkezőket az ördög teremtményeinek, boszorkányoknak tartják és a keresztény egyház üldözi őket, mágián égeti meg. Ebben a világban nincsenek vámpírok, természetfeletti lények ezek is mind-mind emberek valamilyen genetikai hibával. Azaz a vámpír napallergiás és vérszegény, így ezért iszik vért, hogy ezt pótolja. A vérfarkasok bundás emberek és így tovább. Mágia lehetséges, de azokat is üldözik, akárcsak a képességgel bírókat.
Báró: I. Erzsébet


27. Túlvilág (minden realitás holtjai ide kerülnek a világról, lezárt terület)
Helyszín: Minden ismert hitt túlvilágának összessége.
Vezetők: Mephisto Báró, ő képviseli a többi túlvilág istenének a nevében is ezt a helyett.
Technika és egyebek: Innen nincs kiút. Csakis természetfeletti és halállal kapcsolatos erejű entitások mehetnek ki és be. Mindenki más ha egyszer belép ott is ragad örökre.
Karakteralkotás: Ide nem alkothatsz karaktert, ide kerülsz ah meghal a karaktered.


28. Mojowood
Helyszín: Egy hatalmas filmstúdió ország. Ez szolgáltatja a szórakoztatást a TELJES csatavilágnak.
Vezetők: Mojo Báró. Saját világában az egész faját uralma alá hajtotta műsoraival, msot az ő felelőssége, hogy minden birodalom kultúrájának és technikájának megfelelő szórakoztatót kapjon. Mégse nyomhatunk a vadnyugatra rádió műsort a polgárháborúról a Reneszánsz univerzum helyett, ugye?
Karakterkészítés szabályai 1836581-mojo_selfview_astonishing_spiderman_wolverine_5
Karakterkészítés szabályai 1836579-mojo_astonishing_spiderman_wolverine_4
Technika és egyebek: A technológiája igen magas, főleg információ ellátásban és klónozásban.
Karakteralkotás: Ide se csinálhatsz csak úgy karaktert, de csinálhatsz más dolgokat:
- Tévé-rádió műsorokat egy poszt minimum 8 soros kell, hogy legyen és mindig jelezned kell, hogy melyik világra szól. ha tartalom nem megfelelő (kételkedsz az uralomba, olyat mondasz, amit ott ne tudhatnak még, stb) akkor eltiltást kaphatsz a Mojoműsorvezetésrtől.
- Csinálhatsz karakter, ha van itt kaland, pl ha van egy túlélő, valóság, stb show abba kért paraméterek szerint írhatsz karaktert. A kaland utáni sorsa a km-en fog múlni.


29. Jövő bűnei
Helyszín: Washington DC városa és elzárt területe és a csatatér körülötte.
Vezetők: Amélia Davidson Bárónő, az Utolsó Elnök.
Karakterkészítés szabályai Female_dante__by_wolfyr
Technika és egyebek: Huszonöt évvel későbbi technológia, mint a Reneszánszé. A klónozás be van tiltva ellenben a  fegyver technológia fejlettebb. Különböző energia alapú pajzsok léteznek és lebegőhajtású motorok. Ebből a jövőből érkezett a Reneszánszra Kis Morsus, Amelia, Zaphire és Doria is (csak a világ rendezte magát a Barokk után és így ők a jelenben ragadtak véglegesen, míg a saját világbeli énjeik is ismét megjelentek), a világ helyrehozta magát, mintha soha sem jöttek volna a múltba. 2030-tól 42ig AIM uralkodott a visszatért Ghosttal, akit aztán legyőzött a Sötét Főnix és a megfertőzött tagjai. A Reneszánsz jelenében oldották meg ezt a gondot, majd a jövőben is béke lett. Végül, 2047-ben kezdte kezdve Kang ostromainak van kitéve a világ.
Karakteralkotás: Itt karaktered 25 évvel idősebb verziójával, vagy az azóta született gyermekével játszhatsz. Szinte mindenki túlélésre küzd, nincsenek már boltok csak harcosok, akik küzdenek a kinti Kang ott maradt robot seregeinek támadásai ellen. A történelemről részleteket itt és itt olvashattok.


30. Outsiders
Helyszín: New York állam és mellette Atlantisz királysága az óceánban.
Vezetők: Shan King Bárónő, a SHIELD igazgatója. Eredetileg Namor kérte magának a rangot, de rájött, hogy akkor törődnie kéne a felszíniekkel is és erre nem volt türelme mivel fogadalma szerint nem öli meg őket. Kísérete Namor és az aktuális Kormányzója New Yorknak.
Karakterkészítés szabályai Yukio_%28Earth-616%29_00
Technika és egyebek: Lásd Outsiders leírását. Lényegében itt csak olyan találmány van,a mit egy játékos bevezetett már.
Karakteralkotás: Lásd Outsiders, amit eddig elfogadtam msot is érvényes itt. A történet szrint itt félbe lett hagyva az ezüst kor és ide rángatták a szereplőket. A mutánsok és szuperhumánok el lettek fogadva, akiket már elfogadtam kalandra, de ide még nem tudsz jelentkezni, mert még nincsenek számok és erők. /De lesznek. Féljetek./
Cerebro
Cerebro
Adminisztrátor

Hozzászólások száma : 1406
Hozzászólások régi : 109
Korábbi szint/kredit : 2.szint - 6 kredit
Aktuális szint/kredit : 11.szint - 25 kredit
Reputation : 5
Join date : 2011. Feb. 19.

Karakteradatok
Főkarakter: Cerebro
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Mindegyik és egyik sem

Vissza az elejére Go down

Karakterkészítés szabályai Empty Re: Karakterkészítés szabályai

Témanyitás by Cerebro Vas. 19 Júl. 2015, 23:12

31. Bukás (A.I.M. Kora)
Helyszín: Hihetetlenül fejlett metropolis, teljesen önellátó üvegház esőerdőkkel és kertekkel.
Vezetők: Ghost Báró, az AIM teljhatalmú ura.
Karakterkészítés szabályai Normal_711_evolutionpart1_07
Technika és egyebek: Lásd a régi AIM techet. Képesek egy speciális mutáns oltással regenerációt adni, a kisebb munkákat segítő emberszerű robotok végzik. A robotika, ai technológia elérte a tökéletességet. Ez igaz az üvegház techre is, igaz nincsenek saját erdőik vagy parkjaik, de az üvegházba építettek olyan tökéletesek, hogy nem érzékelhető a különbség. Ugyanígy rendelkeznek klónozással, ami olyan fejlett, hogy képesek módosítani és más erőket, nemet, fizikai vonásokat is adni a klónoknak.
Karakteralkotás: A karaktered élete a reneszánsztó abban különbözik, hogy itt nem volt bukás annak az eseményei. A legtöbb ország megadta magát az AIM segítségének. A képességekkel rendelkezéshez regisztrálnod kell magadat, aminek a során nyomkövető chipet raknak beléd. Ezzel jár, hogy bármikor behívhatnak a segítségedet kérni.


32. Átok
Helyszín: Egy fantasy világ hatalmas erdőséggel közepén egy díszes város (Jork Városa) nagy hegyre épített kastéllyal. Még lehet pár kastély és falvacska az erdőben persze.
Vezetők: Stv'aan Báró, Jork Kapitány.
Karakterkészítés szabályai St%27vaan_%28Eurth%29
Technika és egyebek: Minden teljesen középkori klasszikus mese univerzum, csak máshogy hívnak dolgokat. A hulkok itt ogrék pl.
Karakterkészítés szabályai Avengers30
Karakteralkotás: A karaktered fantasy verziója. A mesterlövész itt híres íjász lesz, a szuper páncélos egy zseniális kovács, aki a legjobb vértet alkotta, a képességed itt számíthat mágiának, de lehet ugyanúgy mutáció, bárhogyan is a balesetedet nem okozhatta tudomány.


33. Noir
Helyszín: New York és környéke a 30-as években.
Vezetők: Dutch Schultz Báró, a város polgármestere, nem picit mocskos politikus, kvázi a maffia bábja.
Karakterkészítés szabályai 1953362-punisher_noir_2_015
Technika és egyebek: A 30-as évek technológiája. Szesztilalom, alvilági hatalom mocskos zsaruk és szegénység.
Karakteralkotás: A karaktered teljesen emberként élve ebben az időszakban. A képességére max utalás lehet ( a pisztolyát Mjolnirnek hívják, legendásan gyors, mint a villám, a tetoválásokat hátán szárnyat mintáznak, stb) a leírásában.


34. Összes csillag
Helyszín: A hely neve a Város. Belső gazdag elit kerületekkel, ahol a mocskos alvilági urak és a mindenre szaró pénzzsákok szivarozva zárkóznak el a külvilágtól. A külső kerületek pedig lepukkant gettók, ahol a túlélésnek egy törvénye van: ne kapjon rajta a rendőr. persze csak azért, mert akkor felezni kell vele a zsét... A külső kerületekben a víz zöld, de megszokott a savanyú ízt és a szmognak hála gyakori a köd, ami jó ha nem akarsz szemtanukat.
Vezetők: Teljesen lényegtelen ki éppen a Báró, szinte hetente hal meg az aktuális és veszi át a helyét valaki más.
Karakterkészítés szabályai 213785-113123-enforcers
Technika és egyebek: A technológia valahol a reneszánsz szintjén van, de elégé megromlott. A mutáns erők, a mutáns hormon növelők és a démoni alkuk hétköznapiak a külső kerületekben ameddig a belső kerületben hihetetlen techhel zárják el magukat és a legtöbbeknek vasember szintű páncéljaik vagy Stark tervezte otthonaik vannak.
Karakteralkotás: A karaktered lehet áthozott és itt készült. Mint írtam két nagyobb csoportra a belső és külsőre vannak osztva.
- A belső karakterek lehetnek mágusok vagy zsenik feltalálók, de szinte mind a kasztjuk mindenképpen politikus. Ők alkudoznak az erőt adó démonoknak és alkotja a találmányokat, amiket eladnak a külsőnek, hogy öljék egymást vagy a  társaiknak, hogy védjék magukat. Egy mutáns ide nem születhet max felharcolhatja magát játék során.. sok szerencsét üzletfeleket találni...
- Külső valakitől terjesztet démoni cuccok, szupererőt adó drogokkal vagy mutánsnak születéssel szerzik a képességeiket, páran a merészek próbálnak emberként is, de keveseknek válik be. Ezek az erők, mindig első szintű mutáns erejének felelnek meg. Más démon dílertől más erőket kaphatsz, de idővel ezek megeszik a lelkedet. /Nem mintha nagyon kéne az ide./ Az MHN-k (Mutáns Hormon Növelők) pedig generálhatnak más-más képességeket, de ezt jelezned kell a leírásodnál, hogy milyen 1-3 különböző erőként manifesztálódtak az anyagok eddig. Mutánsként csakis a kezdető erődet kapod meg sem többet sem kevesebbet.


35. Gépuniverzum (még nem volt XMR-en, Exiles kalandnak tervezte Nefi)
Helyszín: 6 nagyváros romjai (5 kontinensről)
Vezetők: Ultron, HÉRA, KEP, Vízió, Veszély (esetleg Junkbot, vagy Kara), Farahnaz és Forge
Technika és egyebek: roppant fejlett, gépiesített minden
Karakteralkotás: az MI-k uralják a Földet, lehet jönni kiborggá változtatott emberekkel (lásd Age of Ultron), illetve ellenállás tagokkal, ezek emberek, mutánsok stb, akik menekülnek a robotok elől, és próbálják elkerülni az asszimilálást. 2026. elején Ultron visszatért ki tudja, hogy honnan és átvette a világ felett (ami mindenben egyezett a Reneszánsszal) a hatalmat a többi géppel együtt. A teljes világ napok alatt esett el, az emberiség 99%-a kihalt a maradékra pedig a gépek vadásznak rájuk, hogy őket is átalakítsák és bekapcsolják a közös tudatba.
Báró: Az Agy (az összekötött elme Forge és Farahnaz elméjéből)


36. House of M
Helyszín: A Mutáns Királyság, nagyrészt Genosha szigetéből és a körülötte lévő Afrikai államból áll.
Vezetők: Magneto Báró, Lord Magnus, a mutánsok királya és kísérete a családja az M Monarchiát képző gyermekei Polaris, Higanyszál és Skarlát Boszorkány.
Karakterkészítés szabályai Erik_Magnus_%28Earth-58163%29_007
Karakterkészítés szabályai 2148019-erik_lensherr__03__004__01_
Technika és egyebek: A reneszánszhoz nagyon hasonló a technológia és a világ helyzete még Gensoha is méreteiben egyezik New Yorkkal. Az égen repülnek a világrendjének őrzői a SHIELD, a mutáns békefenntartó hadsereg. Továbbá Őrszemek, amik általános munkákat végzik, pl határ határátlépőkre vadásznak és körözési listán lévőket keresnek.
Karakterkészítés szabályai 595404-85
Karakteralkotás: Az ide alkotott vagy áthozott karaktered között a mutánsok egyszerűen jobbak és fontosabbak. A mutáns az elfogadott elit, nekik több pénz, jobb munka és szebb élet jár. A normik lenézett emberi rassz, elérhetnek nagy dolgokat, de nem gyakori valószínűleg a sikeres ember karaktered itt elégé szarul él és a negyedét nem érte el mivel már születése óta gyengébb sulikba járt és kevesebb esélyt kapott. Itt mutáns egy szar énekes népszerűbb, mint a legtehetségesebb ember. A szuperhumánok vagy csalók a tömeg szemben, mert hamis mutánsok vagy megjátsszák a mutánst, hogy sikeresek legyenek. Más fajok maximum éppen tárgyalási kiküldetésben lehettek Genoshában mikor kitépték a darabot.


37. 1976. (Vietnám)
Helyszín: A bal part lehetne az USA, a jobb part Vietnám. Vietnám tele dzsungellel, kis falvakkal, földalatti járatokkal, egy vietkong várossal. Az USA rész egy város ami három városból áll össze, Washington, White House és Kapitólium, Dallas, tele napalm gyárakkal és Los Angeles, hadi kikötőként. A maradék terület puszta meg termelőterület, olajkutak ilyesmik.
Vezetők:
Az USA elnöke: Andrew Ramirez
Karakterkészítés szabályai Dwun10
A hadseregek generálisa: Hershel Shepherd
Karakterkészítés szabályai 1192232-shepherd
A Vietnámi hadműveletekért felelős ezredes: Miles
Karakterkészítés szabályai Latest?cb=20100506203911
A JK-k csapatát vezető jófej százados: Dwayne
Karakterkészítés szabályai 2078b
A JK-knak segítő seggfej tizedes: William Hudson
Karakterkészítés szabályai Hudson
Technológia: '70-es évekbeli technológia, háborús főleg, semmi digitális technika meg mikroelektronika, csak ami akkor létezett és nagyrészt lőtt vagy robbant
Karakteralkotás: nagyjából minden jöhet
Báró: az USA elnöke


38. Zombiverzum (Nefi-é, 38. realitás)
Helyszín: valószínűleg NY
Vezetők: Vízió, más nincs
Technika és egyebek: teljesen megegyezik a Reneszánsszal
Karakteralkotás: nos, aki MI-vel van, az Vízió oldalán, néhány tucat ember mágikus védmezők alatt élnek és próbálják elkerülni a fertőzést (ők NPC-k, speciális esetben JK), mindenki más zombi, eredeti Reneszánszos képességgel, ahol éppen tart jelenleg, csak zombi lett, a zombik értelmesek, tudnak gondolkodni, képességet használni stb. A járvány 2023 végén söpört végig a világon és azóta mindenki zombi lett (2023 végéig minden egyezik a Reneszánsz világgal)
Báró: Vízió


39. Erős Földje (Marvel vs)
Helyszín: Valamikor egy California állam volt, mára csak romos városok és a sivatag...
Vezetők: Wilson Fisk Báró, a Félelem Királya.
Karakterkészítés szabályai Kingpin2093
Technika és egyebek: A technológia teljesen tökre ment. Senki se tartja fent a gépeket és az kevés nem fertőzött főleg régi bunkerekben bujkál a szörnyek elől.
Karakteralkotás: Ezen a  világon egy éve elterjedt egy különleges ellenszer nélküli légben és vérrel terjedő vírus, amire csak párak immúnisak nem tudni miért, de van aki csak tovább ellenáll nekik. A betegség az áldozatból egy vadősembert csinál. Az intelligenciája csökken és az ereje másfélszeresére növekszik, szinte állati szörnyekké romlanak, karizmával rémisztik el a többieket és az alfákat, a legmagabiztosabb és erősebbeket követik. Ezeknek a másik nem megtörik és követi őket. Egymás evése teljesen természetes és a csontokat magukon hordják díszeknek. A fertőzött karakterek közül valószínűleg a szuper erősek a legszerencsésebbek mivel a  taktikázás már nem lesz éppen nagy előnye senkinek, így főleg  a Hulk és Lényszerű óriások ölik le a többi hímet és ezzel ámítják el a nőstényeket. Ezek a fertőzöttek elfogadják a rendet, ah egy valaki ledominálta őket (megjelenésével vagy csatában) akkor vagy meghajlik és követi vagy elmenekül a területéről. Főleg nyers húst esznek állatot vagy nem fertőzött embert.


40. Ultimate / Újvilág
Helyszín: New York és New Jersey teljes területe (ez utóbbit pusztítaná el Galactus a kaland elején, mint a képregényben). New Yorkban mindenképp kellene a Triskelion épülete.
Báró: Nick Fury
Vezetők: Nincsenek, illetve a S.H.I.E.L.D. figyel és őriz mindent a Triskelionból. A S.H.I.E.L.D. éppen aktuális vezetője Monica Chang lenne, akárcsak a képregényben ekkor.
Karakterek: Fiatal mutánsok, ahogy az újvilági kalandokban megszokhattuk, de a mesélői karakterek között azért lennének emberek, asgardiak és egyebek is (ismét csak mint a képregényben).
Technika és egyebek: Minden ugyanúgy, mint az eddigi újvilági kalandokban, csak éppen azokhoz képest már eltelt néhány év. Nem is tudom, 3-5 év közötti intervallumra gondoltam.
Cerebro
Cerebro
Adminisztrátor

Hozzászólások száma : 1406
Hozzászólások régi : 109
Korábbi szint/kredit : 2.szint - 6 kredit
Aktuális szint/kredit : 11.szint - 25 kredit
Reputation : 5
Join date : 2011. Feb. 19.

Karakteradatok
Főkarakter: Cerebro
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Mindegyik és egyik sem

Vissza az elejére Go down

Karakterkészítés szabályai Empty Re: Karakterkészítés szabályai

Témanyitás by Cerebro Vas. 19 Júl. 2015, 23:13

41. Mangaverse
Helyszín: Egy Tokyo méretű a város szétszórva a falban, olyan 32000 km hosszan, a bástyákon kolostorok. Az itteniek már évtizedek óta harcolnak Kaijukkal, űrlény inváziókkal, mágikus szamuráj szellem fejek bosszújával. Társadalmukban mindennaposak a fura dolgok és az ilyen, olyan veszélyek támadása.
Vezetők: Dr. RWN Hamada, jelenlegi báró. Főleg a védelemmel foglalkozik, a politika erősen a háttérbe szorul.
Technika és egyebek: A főváros fejlett és futurisztikus mechákkal, robotokkal, kiborgokkal, genetikai kísérletekkel. Természetesen a falban működik a Shinkansen egy fejlettebb változata, ami elősegíti a közlekedést.
Karakteralkotás: Bármi megengedett. A képesség jöhet harcművészeti tudásból (nincs korlátozva, nyugodtan lehet Japánon kívüli harcművészetből is), rég elfeledett mágikus ereklyéből, rég halott őstől, szamuráj szellemtől, mutációból, genetikai kísérlettből, kiborg beültetésből.


42. Tyranis (Az Eredeti őrzők)
Helyszín: Egy hatalmas űrhajó az égen, ami kb egy millió embernek tud helyet adni.
Vezetők: Daria Akbal Rehm Bárónő, a hajó kapitánya, már amikor a hajó hallgat rá és persze a kísérete a többi őrző. /Lásd kaland leírásnál/
Karakterkészítés szabályai Daria_www.kepfeltoltes.hu_
Technika és egyebek: Idegen faj techje, lásd kaland.
Karakteralkotás: Csakis különböző idegen lény lehetsz, akiket kimenekített a hajó. A karaktereid olyanok lehetnek, mint a kalandnál.
Cerebro
Cerebro
Adminisztrátor

Hozzászólások száma : 1406
Hozzászólások régi : 109
Korábbi szint/kredit : 2.szint - 6 kredit
Aktuális szint/kredit : 11.szint - 25 kredit
Reputation : 5
Join date : 2011. Feb. 19.

Karakteradatok
Főkarakter: Cerebro
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Mindegyik és egyik sem

Vissza az elejére Go down

Karakterkészítés szabályai Empty Re: Karakterkészítés szabályai

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.