Shriad

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

Shriad

Témanyitás by Shriad on Hétf. 14 Márc. 2016, 18:29

Név: Shriad
Egyéb név(i): nincs
Faj: huzhara (alfaj: zseni, hierarchia: vezér)
Nem: férfi
Jellem: semleges
Személyazonosság: titkos
Születési helye és idő: 1978, Lothaor bolygó
Kor: 49
Család: Volkan (2. gen huzhara, Shriad fia), a többiek a Lothaor fogságában.
Foglalkozás: űrkalóz, kereskedő, fejvadász
Testmagassága: 193 cm
Testsúlya: 90 kg
Szeme színe: vörös/fekete
Haja színe: fehér
Bőre színe: fehér
Különleges ismertetőjel: mérgezés-hatás jelei, felemás szemek, ritka faj tagja, gyakorlatilag minden fizikai vonása különleges
Repülési sebesség: nincs
Egészségi állapot/ betegségek: a faji mérgezést leszámítva egészséges

Életrajza:
Előtörténet:
 Szereti ezt a hajót. Csendes, otthonos, megadja a védelem illúzióját akkor is, amikor az űr végtelen hideg sötétjében siklik előre magányosan egyetlen hang, vagy társ nélkül.
 Volkan már egy éve a saját útját járja. Az elválás egyiküknek sem volt kedvére, ám megállapodtak abban, hogy az ellenség növekvő létszáma mellett jobb, ha nem egy hajón tartózkodnak. Túl veszélyes. Az első volt, akit az Írisz kivetett magából, s nem tudhatja biztosan, vannak-e mások... valakinek be kell teljesítenie a Célt, különben fajuk végleg elveszik. Ha egy nap újra egyesülhetnek a többiekkel, hát a magány nem is olyan nagy ár érte.
És mégis... ő sosincs teljesen egyedül.
 Ujjai megrebbennek a szék karfáján, s a vezérlőben halk motoszkálás támad. A háttámlára, karfára vékony indaként felkapaszkodott vörös érhálózat lekúszik a fakó fehér karról, tarkóról, a gép kattogó hangon jelzi, hogy robotpilótára kapcsolt.
 A hím ragadozószerű mozgása megszokott otthonosság a karcsú, vörös félhomályra vészvilágított hajótestben. Elhaladtában végigsimít a falakon, keze alá hűvös fém és élő szövet szentségtelen násza simul. Az Usworth élő éppen annyira, amennyire gép csupán. Tán meg kellene vesse ezért, de hogyan is ítélhetne el valamit, amire olyannyira büszke? A saját alkotása. Az ő teremtménye. Gyönyörű űrjáró szörnyetege, mely képes arra, amire immár tíz éve senki más.
 A súlyos ajtó felismeri a hozzá hasonlatos biológiát alkotójában, vidám szisszenéssel engedi át gazdáját. Megáll ott kicsit a falnak dőlve és néma csenddel adózik a látványnak. Viszonylag kis kabin. A falak fémjét teljes egészében ellepte a sűrű érhálózat, a beltér mostanra szinte lüktet a biológiai elváltozástól, a levegő párás, forró és nehéz, széndioxidban dús környezet. A hőlámpák fénye közelről világítja a fél méteresre hízott tojást.
 Lélegzetelállító látvány. A tojás héja törékenynek tetsző porcelánfehér, mégis sokkalta keményebb annál. Pontosan látja a behálózó érzékeny, vérvörös erezetet, a kívülről rákapaszkodó gépi parazitacsápok anyáskodó körbeölelő védelmét, s a lámpák erős fényének hála a benne nevelkedő, apró gyermek sziluettjét.
 Egy hónaposan már humanoid formája van. Élesen elkülöníthető a fej, a törzs, a végtagok, a gerinc vonalán domborodó kitüremkedés... Huzharánk születni nehéz és küzdelmes eljárás. A halálozási arány igen magas, ha nem a kihordó nőstény rugalmatlansága, akkor maga a kikelés folyamata miatt. A tojás héja túl kemény, s a három hónap nem biztos, hogy elegendő a parazita alapvető emlékeinek első aktiválódásához, melyben izommérget fecskendez a születendő gyermek testébe a kitöréshez.
- Emlékszem, amikor a bátyád született. - Leül a tojás mellé, rásimít a kemény burokra. Hangja mély, érdes, anyanyelvének kattogó, sziszegő nyelvjárásán kommunikál. - Volkan előbb akart megszületni, semmint szabadott volna. Két hónaposan súlyos belső vérzéseket okozott az anyjának. - Elmosolyodik. Ah, az emlékek! - Akkor Usworth még nem létezett, az első teherszállítón voltunk, amire közvetlenül a bolygónkról kerültem. Bevallom, nem sokat gondolkodtam. Mondhatni kezdetben elég... ingerülten viselkedtem. - Halkan nevet. Mindez igencsak diplomatikus megfogalmazása annak az időszaknak. Ő nem emlékezett a hibernált állapotra. Tudta, hogy az egyik pillanatban még vadászott a Lothaoron, az idő hűvös volt, látta a saját lélegzetének fehér páráját... aztán egy raktérben eszmélt fel, a tudatában őrjöngött a hiányérzet, a magány, a gondolat, hogy sietnie kell.
- Persze megijedtek tőlem. A nőt be kellett láncolnom a raktérbe, a férfi pedig két hónapig a bábom volt. Sokat tanultam tőle, amíg a felesége méhében Volkan nevelkedett. - Elgondolkodva hátradől, meztelen bőréhez otthonosan simul a hajó nedves, meleg közege. Lehunyja a szemét.
- Azt hiszem az rontotta el köztünk végül a kapcsolatot, amikor nősténnyel megetettem a férjét, de hát... a nyers hús jót tesz a fajtánknak. Valamivel táplálnom kellett Volkant, logikusnak tűnt. - Mára már tudja, hogy ez felvet bizonyos... morális kérdéseket az emberek körében. Nos. Senki sem várhatja el tőle, hogy annyi év után mindent előre tudjon, nem igaz? Nem mintha sokat változott volna. Ha véletlenül épp ráportyáz valamire, a felesleges humanoid egyedeket... megeszi. Nem szereti a pazarlást.
- Persze a nőstény jó két héttel korábban meghalt, semmint kellett volna. Életem legborzalmasabb két hete volt, amíg próbáltam életben tartani a bátyád. Szerencsére már újszülöttként erős kölyök volt, sikerült túlélnie a kezdeti időszakot. Utána döntöttem el, hogy elkészítem anyádat. - Meglapogatja a hajó falát, s az visszakattog neki. 10 percen belül elérik a megfelelő távolságot a naprendszerváltáshoz.
- Volkan sokat segített. Rendkívül intelligens gyerek, jól adaptálódik a környezethez. Megtanultunk boldogulni az űrben és a többi élőlény között. Néhány évre letelepedtünk egy központi bolygón. Rengeteg nép, sok lehetőség. Tanultunk beilleszkedni, a nyelveiken kommunikálni, az alapvető technológiával funkcionálni, "civilizáltan" viselkedni, ahogy ők fogalmaztak. Izgalmas történet, de nem akarom elvenni Volkantól a lehetőséget, hogy ő avasson be. Megegyeztünk, hogy a születésedre visszatér. - Hiányzik a fia. Időnként találkoznak, ha összehozza őket a sors, de a világűr hatalmas. Sokkal ritkábban látja, mint szeretné.
- Még Usworth fejlesztése közben voltunk, amikor kereskedőnek álltunk. Kellett az erőforrás a létrehozásához, így amíg a fivéred fel nem nőtt, főként megbízásra dolgoztunk. Évek kitartó munkájával sikerült megalkotnunk a hajó jelenlegi változatát. Egy évvel ezelőtt pedig elkészült a második példány, melyben aztán a bátyád távozott. Rendkívül büszke leszel rá, fajunknak egy igencsak kiemelkedő, tehetséges példánya. De te is az leszel, nem igaz? - Elfogult? Minden bizonnyal. A legkevésbé sem érez emiatt megbánást. Keze lejjebb csúszik a tojás héján. Elnézi, ahogy a kis alak odabent vakon kinyúl érte. Óh hát. Még a végén elérzékenyül.
- Az elmúlt három évben kezdünk elég jól feljönni. Főleg mióta fejvadászként is dolgozunk. A bűnözőkből sok pénzt kaszálunk, bár mióta rád vigyázok, meghúzom magam. Többnyire. - Nos. A történethez hozzá tartozik, hogy jelenleg a Korbin felé tart. Az utolsó információi szerint olyan leletekre tehet szert, melyek tudást, információt, pénzt biztosíthatnak a számára. Mi másra is lehetne szüksége pillanatnyilag?
Felpillant, ahogy a hajó pergős, kattogó hangja befurakszik az elméjébe. Készen állnak az ugrásra.
- Egy időre magadra kell majd hagyjanak, de nincs miért aggódnod. Usworth helyettem is vigyáz rád. - Rácsókol a tojásra, mielőtt távozna a keltetőből. Ideje, hogy visszakapcsolódjon a hajóra.

- Társaságunk akadt. - Hangosan gondolkodik, a hajó pedig egyetértése jeléül küldi az adatokat. Az univerzum szélén vannak, egy haldokló galaxisban. A hajóroncs errefelé valószínűleg nem kellene meglepje, viszont az abban pittyegő gyenge életjel...
- Vigyél közelebb hozzá. Begyűjtjük. - Hagyja, hogy az Usworth robotpilótája közelebb navigáljon a fegyvertelen kereskedelmi hajóhoz, míg ő lecsatlakozik a rendszerről és felkészül. A "szerencsés" vendégeket illik... megfelelő harci díszben fogadni.
Találmány:
 A név maga a Lothaor egy már kihajt fajától ered, ez az űrhajó ugyanis képes a környezet igényei szerinti kaméleonszerű alkalmazkodásra. Ez az űrben haladva normál esetben a hajó álcázási technikáját jelenti; általános nyomkövetés nem találja meg, szabad szemmel és alacsonyabb technológiájú érzékelőkkel kivehetetlen. Ez a képessége a belső parazitális megszállásból ered, Shriad parazitája ugyanis rögzítette magában a Lothaoron az Usworth faj DNS-mintáját, melyet így képes átadni a félig élő szövettel ellátott hajóba.
 Amennyiben Shriad, vagy saját vérvonalának tagja rákapcsolódik a hajó vezérlő véráramára, úgy képes bekapcsolni annak második funkcióját is, melyben a hajó külső formája átalakul és valami más, ismert típusnak álcázza magát (pl. kereskedelmi hajónak).
A hajó előnye és hátránya is egyben, hogy félig élőlénynek, félig gépnek tekintendő. Normál esetben a parazita nem hathatna rá, ám mert a kialakítása épp a Huzhara mérgéből ered, képes biológiailag kapcsolódni is vele. Az űrhajó kattogó, sziszegő hangon kommunikál gazdájával (számítógép helyett). Nem tekintendő mesterséges intelligenciának, pusztán parancsokat teljesít.
 Shriad saját bevallása szerint (már ha bárki is a közelébe kerül és elér olyan apróságokat, mint egy szép szerelmi vallomás) az űrhajó nőnemű. Pillanatnyilag ezt a járművet tartja az egyetlen módjának arra, hogy egy tojás anyatest nélkül túléljen, a gép ugyanis képes olyan biológiai környezetet fenntartani, mely megfelelő tápanyagokkal, hőmérséklettel látja el a Huzhara tojást a teljes értékű fejlődéshez.
 A hajó - csakúgy mint egykor az Usworth faj - energiáját a napokból nyeri, bár némi bütyköléssel másfajta energiaforrásra is képes rácsatlakozni.
Minimális védőerejű pajzzsal rendelkezik, amit Shriad Írisznek nevez és kezdetleges fegyverzettel. Jelenleg négy ember (szűkös) elszállásolására alkalmas. A naprendszerek közti ugrásokat közvetlenül az adott rendszer napjából táplálkozva térkapunyitással oldja meg.

Egyéb:
Kinézet:
 193cm magas, széles vállú, erős derekú, rendkívül színtelen-fehér bőrű férfi. Haja színe albínókra jellemzően fehér, egyenes szálú, félhosszú állapotban hátra fésülve hordja. Vonásai összességében nagyban hasonlítanak az emberekéhez, ám valahogy lényegesen kevesebb kontrollálatlan izommozgás fedezhető fel nála, mentes az apró, felesleges töltelékmozdulatoktól, mely a halandók fajára olyannyira jellemző. A jobb szeme mindig, még kipihent állapotban is a parazita mérgének vörösségétől fénylik, míg a bal az eredeti fekete színt viseli. Ez utóbbi méregellenállásának háromnegyedét elérve szintén bevörösödik, ennek azonban a mérgezés érhálózati terjedésén is jól megfigyelhető külső elváltozása van.
 A felsőtest gerincvonalán egészen koponyától a farcsontig hosszú, vékony testű, bogárszerű fekete lény helyezkedik el. A parazita testét gyűrűs kitinpáncél fedi és feltételezhetően nem kívülről csatlakozik a testre, hanem beágyazódott a húsba és kapaszkodóival közvetlenül a csigolyákba fúródott. Négy pár lába közül egy pár a vállizomba, egy a mellkasba, a csípőbe és a láb izomzatába ágyazódik, közvetlenül beleépülve a csontokba. A behatolási pontokon fél-egy arasznyi szakaszon még szabad szemmel látható és tapintásra érezhető a parazita csontkemény lába. A csáprágók közvetlenül a koponya hátsó, alsó részébe fúródnak.
A lény soha nem mozog és semmire nem reagál, minden fájdalom és behatás közvetlenül a gazdatestre gyakorol hatást. Saját mozgása tehát nincs, az izmok játéka miatt tűnhet úgy csupán, mintha életre kelne.
 A kiállása erőteljes, határozott, nem csak elfoglalja a rendelkezésre álló teret a térben, de uralja is azt, a jelenlétét nem tanácsos figyelmen kívül hagyni. Mozgása ragadozószerű, a hangja mély, sokszor tűnik indulatosnak, amíg nem szokik hozzá a hallgató, előszeretettel sziszegi el a szavakat még akkor is, ha nem saját nyelvét beszéli. Mondhatni tehát, hogy mindent akcentussal beszél a maga lothaori módján. Hangképzése izgalmi, felfokozott állapotban kattogóvá, sistergővé válik.
Jellem:
 Makacs, sokszor érzéketlen, előítéletes, rasszista, hímsoviniszta, egoista, manipulatív, önző és kegyetlen. Indulhatna a top10 antihősjellem versenyen, ha nem lenne ott az az aprócska tény, hogy az elmúlt tíz év alatt sikerült viszonylagosan moderálnia magát, ha nem is szívesen tette. Általában megfigyelőként indul, kezdetben felméri a viszonyokat, majd jó parazitaként nekiáll módszeresen kihasználja a környezetét. Hatékonyságelvű, szereti a praktikus gondolkodást, a logikát, a jó taktikai érzéket, realizmust, kreatív gondolkodást. Mindig megtartja a szavát, ezért kifejezetten ritkán adja azt, s ha mégis, igyekszik megválogatni, mit ígér. A saját fajtájával ragaszkodó, barátságos, a segítségkérést ritkán sem utasítaná vissza tőlük. Imádja egy szem, már idekint született fiát és pillanatok alatt vérszomjas üzemmódba lép, ha akár őt, akár az új, hajóján még tojásban nevelt leendő kis fattyát veszélyeztetik.

Képességei:
Mérgezési ellenállás: 10
Faji alapképességek:
- Nem alszik, hanem meditál. Erre napi 4 órában van szüksége, különben ugyanúgy fárad, mint egy ember. A meditatív időszakban az általános gondolati funkciók kikapcsolnak, a megkezdett meditációból azonban már képtelen felkelni. Ebben az állapotban a faj tagjai rendkívül sebezhetőek. Amennyiben a Huzhara 2 teljes napig nem meditál, akkor automatikusan összeesik és bekerül a meditatív állapotba.
- Lassú öregedés. A faj élettartama átlag 160 év. Az öregedés folyamata 7 éves korban áll meg (ekkor Földi mércével 25-35 év közé tehető küllemben)
- Szinkronizáció. Erre minden Huzhara felmenővel rendelkező egyed képes. Ilyenkor saját fajának tagjaival (első generáció és az alatt) képes egységre lépni. Az így kialakult kötésben - melyet ők teremtőik után Szövetség-nek neveznek -, a résztvevő fajtagok számára a képességhasználat méregigénye minden tag után 2-vel csökken. Egy képesség méregigénye sem mehet így az eredeti mérgezés fele alá!
- Regeneráció: Minimális mértékben, de képesek a regenerációra. Ez kifejezetten csak a meditációban töltött időszakban kapcsol be, ekkor ugyanis a szervezet nyugalmi állapota semlegesíti a felgyűlt mérget és korrigálja a sérüléseket. Kisebb zúzódások, apróbb sebek percek alatt gyógyulnak be, súlyosabb sebek azonban több napot is igénybe vehetnek. A meditáció ideje kitolható a regeneráció érdekében, de 8 óra után automatikusan kikapcsol.
- Nem veheti fel a mágiahasználó alfajt.
- Mentális ellenállás: Parazitával megerősített, idegen szerkezetű tudata miatt némiképp ellenállóbb a mentális behatásokkal szemben.
- Erős csontozat. A parazita megerősítésének köszönhetően a Huzhara csontváza és vázizomzata erősebb, ellenállóbb, az emberi maximum értékkel egyezik.
- Mérgezés:
A mérgezés a faj hátránya és ereje is egyben. A mérgezési kapacitás szintenként növekszik, ám amennyiben a Huzhara eléri aktuális toleranciaszintjének felső fokát, transzba esik és négy órán keresztül képtelen felkelni belőle (még a parazita sem ébresztheti fel). A méregellenállás 1. szinten 10-es értékről indul és minden szinten +2-vel növekszik.
A faj a Fizikai, Mentális kategóriából nem vesznek kreditért képességeket, ezek mindig az aktuális döntéstől és a méreg mennyiségétől függnek!

Játéktechnikailag ez úgy működik, hogy a karakter adott szituáció szerint eldönti, mely képességet és milyen szinten fog használni. Értelemszerűen ilyenkor figyelembe kell venni a karakter maximális méregellenállását és nem lépheti azt túl! Amennyiben mégis megtenné, a karakter sokkos állapotba kerül és felébreszthetetlen meditációba zuhan a túladagolás semlegesítésére.
A méreg semlegesítése alap esetben a kapacitás negyede/óra tempóban történik. Tehát ha egy Huzhara méregellenállása 12, akkor óránként 3-at képes regenerálni. Minden választott képesség aktív és használható egészen addig, amíg a Huzhara nem kezdi meg a meditációt!

A képességek visszahatásai minden esetben érvényesülnek, de egy időben csak egy. Mindig az a visszahatás aktiválódik, amellyel a karakter elérte a kapacitása háromnegyedét. Tehát ha egy Huzhara méregellenállása 12, akkor annak a képességnek a visszahatását kell figyelembe vennie, amelyik 9 pont fölé tolta a mérgezés szintjét.
Mérgezésből nyerhető képességek:
Izomméreg (Fizikai):
A Huzhara fizikai képességei attól függnek, hogy a parazita hova és milyen mértékben juttat mérget az izomzaton belül. Ez minden esetben fájdalommal jár, melyet azonban felnőtt korára a gazdatest megtanul tolerálni, játéktechnikai jelentősége nincs.
A több szinttel rendelkező képességek esetén a mérgezés értékei az előző szintekkel nem összeadódnak, hanem azt a mérgezést kell figyelembe venni, ami az adott képesség sora mellett fel van tüntetve! Tehát ha valaki meg akar emelni egy 10 tonnás sziklát, akkor a mérgezés szintje 10-zel növekszik

Emberfeletti erő
A Huzhara ereje a méreg hatására növekszik.
Visszahatás: A maximális mérgezés szintjének háromnegyedétől a gazdatest agresszívvé válik, a legkisebb beszólást is megtorolja. Súlyos mérgezés esetén nem tud elsétálni a harc elől!
- 500 kg felemelése [Mérgezés: +2]
- 1 tonna felemelése [Mérgezés: +4]
- 5 tonna felemelése [Mérgezés: +6]
- 10 tonna felemelése [Mérgezés: +10]

Emberfeletti sebesség
A Huzhara sebessége a méreg hatására növekszik.
Visszahatás: A maximális mérgezés szintjének háromnegyedétől a gazdatest hiperaktívvá válik, nem tud megmaradni a seggén, rendkívül frusztrálja a semmittevés, időpazarlás.
- 60-70km/h [Mérgezés: +2]
- 120-150km/h [Mérgezés: +4]
- 300km/h [Mérgezés: +6]
- Teleportáció látótávon belül [Mérgezés: +10] - 2 embert képes magával vinni, max 2km, harcban maximum 100m

Villámgyors reflexek
A Huzhara reakcióideje a méreg hatására csökken.
Visszahatás: A maximális mérgezés szintjének háromnegyedétől a gazdatest paranoiddá válik, előbb üt, aztán kérdez. A közelében történő hirtelen mozdulatokra azonnal ellenségesen reagál.
- Közelharci reakcióidő csökkenése [Mérgezés: +2]
- Golyók elől képes elhajolni [Mérgezés: +4]

Harci regeneráció
A Huzhara regenerációs kapacitása a méreg hatására növekszik. Ebben az állapotban nem képes a testébe került mérgeket semlegesíteni a meditáció megkezdéséig!
Visszahatás: A maximális mérgezés szintjének háromnegyedétől a gazdatest elővigyázatlanná válik, nem törődik saját testi épségével, csak ellenfelének kiiktatása izgatja.
- Kis sérülések [Mérgezés: +4] – Harc közben is regenerálja a kisebb sérüléseket, zúzódásokat, nem szükséges a meditatív állapot.
- Közepes sérülések [Mérgezés: +6] – Harc közben is regenerálja a közepes mértékű, nem halálos sérüléseket, nem szükséges a meditatív állapot.
- Halálos sérülések stabilizálása: [Mérgezés: +8] – Halálos sérülés esetén a test harc közben ignorálja a fájdalmat és a gyengeséget, további karakter szint/körig képes még talpon maradni. Ha eközben nem szerez újabb halálos sérülést, úgy földre kerülve a test stabilizálja magát és megkezdődik a regenerációs folyamat. Ha ebben a tehetetlen állapotban újabb komoly sérülést kap, a regeneráció kikapcsol.
Agyi méreg (Mentális):
A Huzhara mentális képességei attól függnek, hogy a parazita az agy mely területére fecskendezi be a méreganyagot.

Kiélesedett érzékek

Visszahatás: A maximális mérgezés szintjének háromnegyedétől a gazdatest megfigyelésmániássá válik. Mindent hallania kell, mindenről tudnia kell, ha valamiből kimarad frusztrálttá válik.
- Éles érzékek [Mérgezés: +2] - A Huzhara érzékei kifinomulttá válnak, a hallása vetekedhet egy denevérével, szaglása akár egy vadászkutyáé, a látása olyan éles, mint egy sasé. Ízérzékelés alapján képes megkülönböztetni egymástól az alkotóelemeket, tapintásra az anyagot ért utolsó behatásokat.
- Speciális érzékek [Mérgezés: +4] – Egyszerre csak egy aktiválható (Hőlátás, Éjlátás, Ultrahangos hallás - vaklátás, földrezgés-érzékelés)

Megszállás
A Huzhara a koponyába fecskendezett méreg hatására képes megszállni egy másik testet, legyen az akár állat, ember, vagy egyéb, legalább minimális tudattal rendelkező létforma.
Visszahatás: A maximális mérgezés szintjének háromnegyedétől a gazdatest inaktívvá válik, képtelen saját testét irányítani. Ebben a meditatív állapotban nem regenerálja a mérgezés hatásait.
- Mozdulatlanság [Mérgezés: +2] - A megszállt test paralizál, képtelen megmozdulni, vagy reagálni környezetére. Ebben az állapotban a Huzhara tartja a szemkontaktust, ő maga is cselekvőképtelen.
- Simon mondja [Mérgezés: +4] - A megszállt test a Huzhara uralma alá kerül, egyetlen azonnali parancsát teljesíti, ám ez nem lehet önkártékony (pl. nem fog leugrani egy szakadékba/öli meg magát bármely más módon). Ilyenek lehetnek például az egyszerű mozgási, támadási utasítások, alvási parancs, de például az alany igazmondásra kényszerítése is, ekkor őszintén és körültekintően válaszol a Huzhara kérdésére (ami nem jelenti, hogy nem találja meg a maga kiskapuit a kérdésben).
- Marionett [Mérgezés: +10] - A megszállt test tudata alvó státuszba kerül, a Huzhara átveszi a teste felett az irányítást. Képes abban szabadon cselekedni, járni, kelni, harcolni, ám csak addig, amíg valódi, meditatív állapotba helyezett gazdatestét meg nem zavarják. Ha valakivel öngyilkosságot követtet el ebben az állapotban, vagy a megszállt testét megölik, 24 óráig tartó inaktív állapotba kerül, amíg a tudata regenerálja önmagát a sokkból.

Mentális védelem
[Mérgezés: +6] A Huzhara a koponyájába fecskendezett méreg hatására teljesen immunissá válik a mentális befolyásolásra.
Visszahatás: A maximális mérgezés szintjének háromnegyedétől a gazdatest konokká, makaccsá, antiszociálissá válik.

Telepátia
[Mérgezés: +6] A Huzhara a koponyájába fecskendezett méreg hatására képes telepatikus úton kommunikálni maximum 10km távolságból már ismert személyekkel. Gondolatolvasásra nem képes, ellenben szabadon létrehozhat oda-vissza kommunikációs sávot két, vagy több személy között, amíg ő maga a beszélgetésben van. Lényegében tehát nem képes senki fejébe privát chatet nyitni. Smile
Visszahatás: A maximális mérgezés szintjének háromnegyedétől a gazdatest rendkívül szociálissá válik, igényli a figyelmet, állandóan beszélni akar valamiről. Sajnos ettől nem feltétlenül lesz jobb társaság.

Tudathasadás
[Mérgezés: +4] A Huzhara a koponyájába fecskendezett méreg hatására képes mentális támadást intézni a célpont ellen. Ez erős, migrénes fejfájással jár, a hasogató lüktetés térdre kényszeríti az áldozatot, hányingert és rosszullétet okoz.
Visszahatás: A maximális mérgezés szintjének háromnegyedétől a gazdatest kissé őrült lesz. Az egyik pillanatban kedves, jóindulatú, a következőben rosszindulatú és elviselhetetlen. Erős hangulatingadozások jellemzik.

Emlékidézés
[Mérgezés: +4] A Huzhara a koponyájába fecskendezett méreg hatására képes egy tetem utolsó 24 óráját visszaidézni, amennyiben az agy emlékezőközpontja épségben maradt.
Visszahatás: A maximális mérgezés szintjének felétől a gazdatest múltjának sötét emlékei között vájkál, magába forduló, depressziós, kétségbe vonja, hogy képes-e teljesíteni létezésének célját.

Szakértelmei:
- Harci képzés, szituációban aktiválódó parazita harci emlék
- Alapvető technológiák és kultúrák ismerete
- Laza kapcsolatok kereskedőtársaságokkal
- Találmány: Usworth (űrhajó)
- Nyelvek: Lothaori, csak beszéd: Kree, Shi'ar. A hajó fordítóprogramja képes az ismert nyelveket lothaorira dekódolni


Privát előtörténet véleményezést kérsz: Nem

Megjegyzések:
avatar
Shriad
1. szint - 4 kredit

Hozzászólások száma : 39
Hozzászólások régi : 0
Join date : 2016. Mar. 11.

Karakteradatok
Főkarakter: Noah Fischer
Főkari/multi: Multi

Vissza az elejére Go down

Re: Shriad

Témanyitás by Thorhalla on Szer. 16 Márc. 2016, 19:10

Elfogadva, Te is egy adatlapot írj, aztán hess játszani. Smile

_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
avatar
Thorhalla
Fórumanyu

Hozzászólások száma : 13443
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 31.szint - 125 kredit
Join date : 2011. Feb. 19.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter

http://xmenreneszansz.hungarianforum.net nefadar@freemail.hu nefadar

Vissza az elejére Go down

Re: Shriad

Témanyitás by Shriad on Szer. 16 Márc. 2016, 20:16

Adatlap:

Név: Shriad
Lakás/Létesítmény: Usworth (űrhajó)
NJK: nincs
Foglalkozás: kereskedő, fejvadász
Munkahely: megbízásos
Pénz: n/a
Bevétel/hét: n/a
Eszközök:
- 3 napi hideg élelem és energiapótló folyadék
- elsősegély doboz
- tűzgyújtáshoz szükséges eszközök
- 2 kommunikátor
- hőtartó hálózsák kis hengerüzemmódban
- zseblámpa, tartalék energiaforrással
- iratok (hamis :3)
- kötél, bilincs
- fenőkő (fegyverekhez)
- jegyzetfüzet, íróeszköz

Hajón:
- Javításhoz szükséges szerszámok
- 1 főnek 1 hónapra elég tartalék víz és élelem
- Általános kiegészítők

Felszerelés/fegyverek: (részletes felszerelés- és fegyverlista)[/color]
- Védőruházat
Tompít az ütéseken, némileg ellenállóbb a könnyebb vágásokkal, horzsolásokkal, környezeti hatásokkal, hőmérsékleti változásokkal szemben.
Mellkasi rész erőteljesebb, vékony páncélozott hatást kelt (könnyebb bőr megerősítés értendő ez alatt), combon az artériát védi, alkar és lábszár külső kialakításánál egy-egy (összesen 4, jelenleg 2 feltöltve) penge tárolására alkalmas. Fekete, rugalmas anyag. Egy pár zárt bakancs, kesztyű és egy sisak tartozik hozzá (éjlátás) légszűrő maszkkal ellátva.
- 2 alkar hosszú penge (alkaron, gyenge minőség)
- Kard (hátra csatolva, gyenge minőség)
- Táska

Vállalat: nincs
Szövetség: nincs
Törzshely, ahol megtalálható: Usworth, nagyobb kereskedelmi központoknál üzenet hagyható
Ismertebb szövetséges: nem ismert
Ismertebb ellenség: nem ismert

Felhasznált kreditek: 4
Fennmaradó kreditek: 0
avatar
Shriad
1. szint - 4 kredit

Hozzászólások száma : 39
Hozzászólások régi : 0
Join date : 2016. Mar. 11.

Karakteradatok
Főkarakter: Noah Fischer
Főkari/multi: Multi

Vissza az elejére Go down

Re: Shriad

Témanyitás by Shriad on Szer. 16 Márc. 2016, 23:07

Játéklista:

Aktuális:
Yalvis Trewero / Bíbor Kísértet & Srir'Gur & See-Ker / WP-01 & Atria Tarazed & Eyjolf Ragnar Miller & Jochem Schallamach ★ Korbin (Lángoló Galaxis) ★ Galaxis Védelmezői: Lángoló titkok (kaland) [ Kezdő ]

Befejezett:
Jochem Schallamach ★ Az "Usworth" Álcahajó ★ A zsákmánymedveállatka [ KezdőZáró ]

Tervezett:
-


A hozzászólást Shriad összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. 04 Ápr. 2016, 14:48-kor.
avatar
Shriad
1. szint - 4 kredit

Hozzászólások száma : 39
Hozzászólások régi : 0
Join date : 2016. Mar. 11.

Karakteradatok
Főkarakter: Noah Fischer
Főkari/multi: Multi

Vissza az elejére Go down

Re: Shriad

Témanyitás by Thorhalla on Szer. 23 Márc. 2016, 17:25

Morsussal osztottunk, szoroztunk.... 5 kredit jutalmat kapsz a wikipédiáért Smile

_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
avatar
Thorhalla
Fórumanyu

Hozzászólások száma : 13443
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 31.szint - 125 kredit
Join date : 2011. Feb. 19.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter

http://xmenreneszansz.hungarianforum.net nefadar@freemail.hu nefadar

Vissza az elejére Go down

Re: Shriad

Témanyitás by Sponsored content


Sponsored content


Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.