Felicia Paran

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

Felicia Paran

Témanyitás by A Kártyák Mestere on Hétf. 26 Szept. 2016, 22:39

Név: Felicia Paran
Egyéb név(i): Fehérke, a Kártyák Mestere
Faj: szuperhumán
Nem: nő
Jellem: semleges
Személyazonosság: titkos (amerikai-mexikói kettős állampolgár)
Születési helye és idő: 2011. november 30. Mexikóváros
Kor: 16 év
Család: egyedülálló
- Prof. Emannuel Paran – apa, él
- dr. Annabelle Jackson – anya, él
- - Maria Paran – nővér, él
Foglalkozás: diák
Testmagassága: 162 cm
Testsúlya: 48 kg
Szeme színe: kék (nagyon világos acélkék)
Haja színe: fekete
Bőre színe: hófehér (korábban latino)
Különleges ismertetőjel: nagyon fehér bőr, a nyakában mindig hordja az Ankh keresztet
Egészségi állapot/ betegségek: teljesen egészséges, pigmenthiányos (nem albínó, csak hasonló)

Előtörténet:
A történetem majdnem tizenhat évvel ezelőtt kezdődött, a család második gyerekeként jöttem világra, anyám régész és amcsi, itt Mexikóban volt ásatásokon, ahol apám beosztottja volt. Apa a Mexikói egyetem régészeti szakának professzora, anya pedig hozzá került, apa volt a doktorandusa alatt a konzulense. Az itt élő indiánok és a civilizációjuk a szakterületük. Persze egymásba szerettek és mondhatnánk, hogy minden happy end. A nővérem nagyjából három évvel idősebb, mint én. A család teljes mértékben emberekből áll, nincs szuperképességünk, vagyis nem volt az elején… de erre majd később visszatérek ott még nem tartunk. Az óvodát itt jártam Mexikóban, ahogyan évekkel később az iskolát is. Nem egy veszélytelen hely, ami a TV-ben van és a médiában, abból minden igaz. Folyamatos lövöldözések, a drogkartellek leszámolásai és még sorolhatnám az egészet. Az USA egészen felüdítő mindezek után. De majd ezt is később. Mivel ugyebár veszélyes környéken éltünk, így apa hamar elvitt engem és a nővéremet is, hogy tanuljunk valami önvédelmet. Ő mindig is imádta a bunyót, a testalkata is megvolt hozzá, azonban nekem nem, így jó egy év keresgélés után a lövészet volt az, amiben megtaláltam a megfelelő sportot magamnak. Ekkoriban még katona is szerettem volna lenni, amiért mindenki körbenevetett. Szerencsére elég távol éltünk mindentől ahhoz, hogy a világ nagy zűrjei elkerüljenek. Mivel nem vagyunk mutánsok az AIM elkerült minket, meg azért a mexikói kormány is roppant máshogy állt ehhez, mint az USA. Sokat hiányoztunk mind a ketten a nővéremmel a suliból, mert anyáék cipeltek az újabb és újabb ásatásokra, amik nem volt baj, imádtam ott rohangászni a hegyen a régi azték romok között. Egy ilyen helyen voltunk akkor is, amikor a Bukás történt. Akkoriban még nem igen értettem belőle semmit, voltam 8 éves, de azóta már történelemórán is tanultuk modernkori történelem címen.
A Harmadik világháború úgy-ahogyan elkerült minket, csak anyával önkénteskedtünk egy kicsit egy olyan kórházban, ahol sebesültek vannak, arra jó volt, hogy némi elsősegély gyakorlatot összeszedjek, persze ezekben az években külön jól jött, hogy tanultam és még mindig jártam lőni is, nem mintha szükségem lett volna rá valaha. Nem is lőttem még soha sem élő személyre, csak céltáblára. Nem is nagyon tudom, hogy képes lennék-e emberre lőni. Nah mindegy, továbbra is főleg anyától és apától tanultunk mind a ketten, majd félévek végén bejártunk a bejelentett suliba vizsgázni. A neten és a tévében láttam a híreket, hogy New Yorkot nem sokkal a világháború és a béke után hamar démonok szállták meg. Nagyon menő volt, olyan, mintha nem is tudom, valamilyen horrorfilmbe csöppent volna az ember. Persze csak itt igazi emberek voltak benne, ami nem túl jó, de attól még az effektek és ezek menők! Amint ennek is vége volt, ismét némileg békésebb és nyugodtabb időszak következett, a némi támadásokat kivéve, amit valakik követtek el, bár engem annyira nem érdekelt ez. Ahogyan a korábbiak sem, sem az eljövendők, de mégsem én döntöttem erről. A következő pár év is igencsak békésen telt, tanultam, ásatásokon is nagy gyakorlatom lett úgy mond. Tizennégy múltam, amikor végre valahára elkezdhettem robogóra megszerezni a jogsit, ez remek volt, így már végre az ásatásokról is bejárhattam a közelebbi városba és nem voltam biciklihez kötve. Majd a kocsira is elkezdtem tanulni és a szülői vezetéses jogsit sikerült is letennem ebből is.
A 2026. karácsonyát úgy döntöttek a szüleim, hogy odahaza Mexikóvárosban fogjuk eltölteni. A nővérem is hazajött New Yorkból, ugyanis oda ment tanulni egyetemre. Ez pedig az egyik lehető legrosszabb dolog volt, legalább is, ha visszanézzük az eseményeket. Otthon elfogyott valami, én pedig úgy döntöttem… vagyis a szüleim eldöntötték, hogy akkor én leszek az, aki lemegy a boltba. Csupán pár sarkot kellett volna menni, amikor nem messze tőlem történt egy robbanás. Később megtudtam, hogy szerte a világon voltak effélék, mintegy százezer ember halt meg. Én is meghaltam, legalább is azt mondták a mentősök és orvosok, akik újraélesztettek, hogy nagyjából fél óráig nem volt szívverésem és mind a mai napig nem értik, hogy miként maradhattam életben. Én tudom, ha választhattam volna, nem választom mindezt, de az én nyakamba varrták. A robbanást láttam, még éreztem, ahogyan nekicsapódtam valaminek, majd sötétség. A következő pillanatban egy gyönyörű réten találtam magam, ahol minden túlságosan is varázslatos volt. Noha tudtam, hogy vannak, léteznek istenek, soha sem hittem bennük, nem imádkoztam hozzájuk. Nos, ők hittek bennem. Egy furcsa hatalmas fa alatt álltak, egy lugas szerűségben, én meg nem messze egy tó partján. Engem néztek, én meg őket, valamit beszéltek, de egyetlen árva szót sem értettem belőle, majd annyit szóltak felém, immáron számomra is érthetően.
- Ő lesz a megfelelő!
Ezzel fel is ébredtem egy kórházi szobában. Mondjuk úgy, hogy nem volt minden teljesen rendben, a bőröm teljes mértékben kifakult, itt kaptam a Fehérke becenevet is, a többi dologról nem is beszélve. Amint a kórházból való kikerülésem után először fogtam a kezemben kártyapaklit már tudtam, hogy mi történt, hogy mire voltam megfelelő. Soha sem érdekelt a világ, csak egyszerű kamasz akartam lenni, most pedig kitaláltam azt, hogy mit tesznek mások. A kártyalapokban tudtam olvasni és ez iszonyatosan ijesztő volt. Főleg, hogy nem tudtam mi célból van mindez és miért. Valószínűleg sokakat érdekelt volna mindez, nagy hatalommal bír, de nem árultam el egyelőre senkinek sem. Anyáék végül megnyugodtak, amikor kiderült, hogy semmi bajom sincs fizikailag, mentálisan más kérdés, hogy éjszakánként rémálommal ébredtem, vagy éppen hangokat hallottam, mert valaki tett valamit és a Kártyák tükrözték azt. Szerencsémre a sokkra és annak utóhatásaira fogták, a pszichológus is. Mivel környezeti változást is javasoltak az orvosok, így a nyaramat New Yorkban töltöttem, és úgy volt, hogy itt a nővéremmel keresünk nekem egy iskolát is, amíg jobban nem leszek. Szóval itt voltam a városban, amikor a teljes totális káosz kitört a Hydra miatt… és mi a legszomorúbb? A kártyáknak hála tudtam, hogy ez fog történni és még a SHIELD-et is próbáltam figyelmeztetni előtte…

Szakértelmek:
Teljesen átlagos korabeli jártasságai vannak. Ért az elsősegélyhez, járt lőni, így abban egészen jó. Beszél spanyolul és angolul anyanyelvi szinten, illetve egész jól portugálul is. Szülei révén egészen jól ért a régészethez, tud robogót vezetni és van autóra is jogosítványa (szülő kell mellé, hogy vezethessen fajta a kora miatt egyelőre).

Képességek:
Felicia egyszerre az összes isteni Pantheon avatarja, így képességei nem egy-egy Pantheonét tükrözik, hanem lényegében az összesét és az ő nevükben szól, ha a képességeit használja. Ezeknek a többsége passzív, így nincs befolyása rájuk.
1. Képes olvasni a kártyákat és megérteni azt, hogy mit is akarnak az istenek sugallni rajtuk keresztül. Azaz tud jósolni a befolyásos emberekről/istenekről és azok jelenlegi és eljövendő tetteiről, mert a lapok segítségével látja azokat. (Itt a KM határozza meg, hogy mit és mennyit lát, és persze azt is, hogy milyen kártyát húz.)
2. A Kártyák Mestere: Képes felvenni másokat a lapok közé. Akkor és csak akkor tudja ezt megtenni, ha a lapok úgy ítélik meg, hogy az adott személy méltó arra – még akkor is, ha csak alapból később kerülne be a lapok közé - , hogy bekerüljön a lapok közé. Így csak olyat tud egyelőre bevenni a lapok közé, aki később egyébként is bekerülne. Mindehhez legalább 5-6 körig folyamatosan érintenie kell a másik személyt. Képes kiszúrni azt, hogy ki lehet méltó arra, hogy bekerüljön a Pakliba később. (Itt is a KM határozza meg, hogy ki lenne méltó most, vagy később, hogy bekerüljön a Pakliba.)
3. Ha valamelyik isten, vagy nagyobb befolyású személy (azaz a Pakli tagjai) hatnak a világra, bármivel, azaz a pakli is reagál minderre, megérzése van a karinak. Pl. ha, Vénusz hat valamire, akkor éneket hall halkan, ha valamelyik milliomos pl. Stark, akkor pénzcsörgést, Halla esetében tűz ropogása, vagy épp a gúnyos kacaj stb. (Ezt is a KM fogja leírni, hogy mit hall, érez, álmodik stb)
4. Ez is a Kártyák Mestere titulusból következik, ha valamiért nincs nála a Pakli, megsemmisült, ellopták stb., akkor, ha kezébe vesz bármilyen kártyapaklit, az automatikusan átalakul a Paklivá, hogy tovább tudja folytatni, amire az istenek kijelölték.

Külső:
képek:





Megjegyzés:
A 4. képesség egy fejlesztett, de mivel lényegében ő is staff karakternek minősül, így nem vonok le semmit Johanne-nál, a következő korszakban pedig úgyis ő lesz a központi karakter az accounton és Johanne megy úgymond NJK-nak.


A hozzászólást Madame Hydra összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. 26 Szept. 2016, 22:46-kor.

_________________
Reneszánsz/alter realitások: Johanne Jones Tao/Madame Hydra, Reena Reynolds, Felicia Paran, a Kártyák Mestere
Továbbiak: Eshana Swati Khan, Mesélő, Ghost. A.I.M. Felső Tanács, A.I.M. Birodalom, Hydra emberei, MODOC
Továbbiak: Morgan Le Fay, Természetfelettiek, Niclas Richard Jørgensen, Roxxon emberei
Cerebro központi adattára - ahol minden fontos információ egy helyen megtalálható az XMR-el kapcsolatban!
avatar
A Kártyák Mestere
Csoportvezető

Hozzászólások száma : 1912
Hozzászólások régi : 0
Join date : 2013. May. 05.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Multi

nefadar@freemail.hu nefadar

Vissza az elejére Go down

Re: Felicia Paran

Témanyitás by A Kártyák Mestere on Hétf. 26 Szept. 2016, 22:42

A Kártyák:
A Kártyák hasonlítanak a Tarot kártyákra, annyiban, hogy olyan kártyákat tartalmaz, amikkel jósolni lehet. A különbség abban nyilvánul meg, hogy az igazi Kártyák igazítja magát az éppen aktuális körülményekhez a realitásban. Ha egy nagyhatalmú élőlény befolyásossá válik, esetleg istenné stb., vagy meghal, azt a Kártyák tükrözni fogják. Figyelembe kell venni, hogy a kártyák néha egyes embereket, vagy csoportokat jelölnek, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy az a szereplő a cím tulajdonosa. Illetve nem minden kártya aktív minden földrészen, attól is függ, hogy van-e ott befolyása/hatalma az adott személynek, istenségnek.
A világon több Pakli is van, amiben a Kártyák vannak, azonban nagyon kevesen tudják mindezt olvasni, így az emberek 99,99%-nak a lapok csak lapok és nem bírnak semmilyen különlegességgel, maximum annyira, hogy szép egyedi minták vannak rajtuk. A Kártyák Mestere az, aki a legjobban képes ezt olvasni, de mások is, főleg mágiahasználók megtanulhatják minimális szinten értelmezni azokat, hogy nagyjából tudjanak jósolni velük.
A Kártyák mágikusnak minősülnek, hiszen folyamatosan reagálnak a világra és az ott zajló események szerint változnak. 2 szintjük van, korábban, amíg a világ nem lett ennyire fejlett a Házaknak más neve volt, Kunyhók. A Kunyhók ma is léteznek, ide a kevésbé nagyhatalmúak kerülnek, akik nem fértek be a Házakba.
Vannak üres helyek, ezeket még nem töltötték be, a világ állapota szerint így ezekbe kerülhetnek be új személyek a későbbiekben.
kártyák hátlapja:

Házak


Kunyhók


Itt ömlesztve, ha valakinek nem tetszene a tabbed megoldás:
házak és kunyhók:
Házak:
    Az Élet Háza
       Király – Thor
       Királynő – Melissa Boltagon
       Bajnok – Kaylyn von Hessen és Harcimadár (Lar’syee Eleina)
       Pap – Ko-Rel
       Hírnök – Kaneda
       Katona – Tomas Burton
       Szövő – Nagy Evolúcionista
       Kőműves – Shad King
       Szűz – Roma

   A Halál Háza
       Király – Apokalipszis
       Királynő – Sakura
       Lovag – Apokalipszis lovasai
       Mágus – Sinister
       Hírnök – Bárd / Genesis
       Katona – Phalanx (Zoé is)
       Orsós – Sötétség Hercege
       Kőműves – Zack Morsus (jelenleg démonként)
       Szűz - Tyranis

   A Fény Háza
       Király – Arthur Pendragon
       Királynő – Serena Davidson
       Bajnok – Einar Thorson
       Mágus – Stephanie Miller
       Kapitány – Jonathan Miller
       Katona – X-men
       Szövő - Makarov Vlagyimir Riez / Bishop
       Kőműves – AIM Felsőtanács (mindenki beleértve kivéve, aki külön is szerepel)
       Leányka – Stephanie Davidson / Zaphire
       Kopók – Jeanne d’Arc

   A Sötétség Háza
       Uralkodó – Hydra fejek
       Király – Unspoken
       Királynő – Morgan LeFay
       Lovag – Judas Slade
       Mágus – dr. Doom
       Hírnök – Darren Cain
       Kapitány – Hershel Shepherd / Goblin
       Katona – Sir Mordred
       Orsós - Cinnamon család
       Kőműves – Akkaba Klán tanácsa
       Feleség – Nepthtys Boltagon

   Az Árnyak Háza
       Király – Mephisto
       Királynő – Thorhalla Lokidottir
       Merénylő – Reena Reynolds
       Mágus – Trisa Carter
       Lovag – Matsumoto
       Kopó – Jack Kames
       Gyakornok – Joseph Soltzbauer
       Szűz – Kurama

   A Láncok Háza
       Uralkodó – Antony Stark
       Király – Raten Chromixen
       Hitves – Johanne Jones Tao
       Martalóc – Mr. Kamis / Crowley
       Lovag – Tony Price
       „The Seven of the Dead Fires” – Orvgyilkosok Ligája vezetői
       Hírnök – Nicklas Richard Jørgensen
       Mágus – Jonah Wright
       Nyomorék – Társaság
       Leprás – Gérome Dupris / Vezér
       Bolond – Norman Osborn

   A Háború Háza
       Háború urai – Görög maffiacsalád (Görög pantheon)
       Vadász – A Kéz
       Az út védelmezői / A holtak őrzői – Bosszú Angyalok (mindenki beleértve kivéve, aki külön is szerepel)
       Zsoldos – Mesterbűnözők
       Hadsereg/Katona – Osborn Angyalai (inaktív, ha nincs a realitásban)
       Életölő (Lifeslayer) - Vészmanó
       Halálölő (Deathslayer) – Michael Nikostratos
       Hírnök – Hate Monger

   A Csillag Háza
       Uralkodó – Árnylidércek
       Király – D'Ken
       Királynő – Halálmadár
       Bajnok – Ronan
       Mágus – Veranke
       Kapitány – Kallark
       Katona – Galaxis Védelmezői
       Hírnök – Galactus
       Kőműves – Kozmikus Tanács
       Leányka – Kallistrate
       Kopók – Annihilus

   A Világok Háza
       Uralkodónő – Serena F4 (inaktív, ha nincs a realitásban)
       Király – Kang (inaktív, ha nincs a realitásban)
       Királynő – Amelia Davidson
       Merénylő – Gunnhild Morsus
       Pap –
       Kapitány – Eyjolf Ragnar Miller
       Tudós – Tyranis (Másik világ)
       Zsoldos – Jonathan Miller barokk (inaktív, ha nincs a realitásban)
       Kopók – Michael Morsus (inaktív, ha nincs a realitásban)

   Az Avatárok Háza
       Király – Brtiannia Kapitány (e világi Albert)
       Királynő – Szehmet
       Bajnok – Lionheart
       Pap – Doria McKeznie-Boltagon
       Kapitány – George Turner / Sir Gawain
       Katona – Antef Siamon
       Szövő – Wayonka
       Kőműves – Fekete Párduc
       Ifjú – Svarog
       Kopók – Hórusz

   Pártatlanok
       Kártya Mestere (Felicia Paran)
       Isteni Pantheonok
       Messiás Gyermekek
       Jason Jackson aka JJ
       Svanhild Ragnardottir
       Maximoff ikrek (Wanda a szerencse, Pietro a szerencsétlenség)
       Álmodó (Celestial)
       Celestialok
       Figyelők (Uatu is)
       
       

Kunyhók:
    Az Élet Kunyhója
       Király –
       Királynő –
       Bajnok – Genetikai Tanács
       Pap – Troy Conroy
       Hírnök –
       Katona – Angyal Program
       Szövő –
       Kőműves – Fantasztikus Négyes
       Szűz – Aashirya Nakti Singh és Medvéje

   A Halál Kunyhója
       Király – Thanos (inaktív)
       Királynő –
       Lovag – Roy de Kalwer
       Mágus – Xorn
       Hírnök – Genocide (inaktív)
       Katona – Ivan Sakura Pretyakov
       Orsós –
       Kőműves – Adrian Sommerfield
       Szűz -

   A Fény Kunyhója
       Király – ENSZ
       Királynő – Hannah Morsus
       Bajnok – Donald McMillar
       Pap – dr. Zield Jones
       Kapitány – Cody Atkinson
       Katona – Jack Gammer
       Varrónő
       Kőműves – MI:13
       Leányka
       Kopók – Victor Montano

   A Sötétség Kunyhója
       Király – Britannia Kapitány (Másik világbeli Albert Shear)
       Királynő –
       Lovag – Fuchida Kenjirou
       Mágus – Magneto / Erik Lensherr
       Hírnök – Akkaba klán
       Kapitány – Kardfog
       Katona – Mutáns Testvériség
       Szövőnő
       Kőműves
       Feleség –

   Az Árnyak Kunyhója
       Király – SHIELD
       Királynő –
       Merénylő – Névtelen
       Mágus – Amora
       Lovag – Edward Cahal O'Grady
       Kopó – Jason Mandrake
       Gyakornok – Bíbor Kisértet
       Szűz – Nautia

   A Láncok Kunyhója
       Uralkodó –
       Király – Obadiah Whateley
       Hitves – Colona Waldind
       Martalóc –
       Lovag – Aegis / Ulysses J. Forge
       „The Seven of the Dead Fires” – Pokoltűz Klub
       Hírnök –
       Mágus –
       Nyomorék – Kira Sign (inaktív, ha nincs a realitásban)
       Leprás
       Bolond –

   A Háború Kunyhója
       Háború urai –
       Vadász – Pangloss Mester
       Az út védelmezői / A holtak őrzői
       Zsoldos – Alex Fisher és Theon Lupin
       Hadsereg/Katona – Skurge
       Életölő (Lifeslayer)
       Halálölő (Deathslayer) – Lady Sif
       Hírnök – Sötét Istenek

   A Csillag Kunyhója
       Uralkodó – Örökkévalók (inaktív)
       Király – Lyron McKenzie
       Királynő – Mátriárka
       Bajnok – Legfőbb Inkvizítor
       Mágus –
       Kapitány – Gorgon Boltagon
       Katona – Űrlovagok
       Hírnök – Látó
       Kőműves – Kristály népe
       Leányka – Lilandra Neremani (klón)
       Kopók – Lockjaw

   A Világok Kunyhója
       Uralkodónő –
       Király – Fájdalom (inaktív, Fájdalom éppen halott)
       Királynő –
       Merénylő –
       Pap – Dorten Blackwing
       Kapitány – Zacharias Weaver-Davidson
       Tudós –
       Zsoldos –
       Kopók –

   Az Avatarok Kunyhója
       Király
       Királynő –
       Bajnok –
       Pap
       Kapitány –
       Katona –
       Varrónő
       Kőműves
       Leányka
       Kopók –

_________________
Reneszánsz/alter realitások: Johanne Jones Tao/Madame Hydra, Reena Reynolds, Felicia Paran, a Kártyák Mestere
Továbbiak: Eshana Swati Khan, Mesélő, Ghost. A.I.M. Felső Tanács, A.I.M. Birodalom, Hydra emberei, MODOC
Továbbiak: Morgan Le Fay, Természetfelettiek, Niclas Richard Jørgensen, Roxxon emberei
Cerebro központi adattára - ahol minden fontos információ egy helyen megtalálható az XMR-el kapcsolatban!
avatar
A Kártyák Mestere
Csoportvezető

Hozzászólások száma : 1912
Hozzászólások régi : 0
Join date : 2013. May. 05.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Multi

nefadar@freemail.hu nefadar

Vissza az elejére Go down

Re: Felicia Paran

Témanyitás by A Kártyák Mestere on Hétf. 26 Szept. 2016, 22:45

Még egy kis szemléltetés, hogy miként kell a kártyák olvasását elképzelni. Az ötletet egy könyvből vettem, az lett átalakítva XMR-re, így szerencsére volt honnan lehetőségem kimásolni. Plusz ez segítség lehet a KM-eknek, akik majd mesélnek a karakternek.
Az idézetek Steven Erickson - A Malazai Bukottak Regéjének Könyve első részéből vannak a Hold Udvarából.

első idézet:
Szélfogó sokáig bámulta meredten a mező középső kártyáját. Spirális alakzatot követett, a Sárkányok Asztalának összes lapját letette már, és éppen az utolsónál tartott, mely fekvésétől függően a kezdete és a vége is lehetett a sornak. A spirálból egy gödör, egy süllyedő csatorna alakult ki, a gyökerénél, a távoli homályban egy Kopó ült.
Szélfogó érezte, hogy az Olvasata a közeljövőre vonatkozik. A Felsőbb Ház, Árnyék is belekeveredett a játszmába, és Oponn vezető pozíciójára tört. Tekintete visszatért az első lerakott kártyára, a spirál kezdőpontjára. A Felsőbb Ház, Halál Kőművese, mellékszereplő volt csupán a helyzete alapján, de a fába vésett figura most valahogy felsőbb, fontosabb szerepbe emelkedett. Ugyanezen Ház Katonájának a testvére, a Kőműves a képen vékony, őszülő férfiként volt ábrázolva, aki kopott bőrruhát viselt. Hatalmas, eres kezében kőfaragó szerszámokat tartott, körülötte félkész oszlopok emelkedtek. Szélfogó halványan ki tudott venni valamiféle feliratot az oszlopokon, a nyelvet, melyen íródtak, nem ismerte, de a hétvárosi nyelv valamiféle rokona lehetett. A Halál Házában a Kőműves a sírok építője, a sírkövek elhelyezője volt, a halál ígéretét nem egy, de nem is két embernek vitte egyszerre, hanem rengetegnek. Az oszlopokra vésett felirat nem is az Olvasónak szólt – a Kőműves saját magának jegyzett fel dolgokat, az idő pedig kissé megkoptatta a sorokat. Maga a férfi is kopottasnak tűnt, arca csupa ránc, ezüstös szakálla gyér. A szerep szerint ő olyan embernek tűnt, aki valaha kővel dolgozott, de már abbahagyta a munkát.
A varázslónő nehezen tudta értelmezni ezt a részt. A mintázat, melyet látott, meglepte: olyan volt, mintha egy teljesen új játszma kezdődött volna el, melybe minden állomáson újabb és újabb szereplő érkezik. A spirál felénél helyezkedett el a Felsőbb Ház, Sötétség Lovagja, pozíciója pedig ellenpontot jelentett a kezdetnek és a végnek egyaránt. A drakónikus figura mögött valami ott lebegett a sötét égbolton, megfoghatatlanul, mint mindig. Szélfogó csupán egy sötét foltot látott. A Lovag kardjából hosszú, fekete füstcsík kígyózott a Kopó felé, és Szélfogó rögtön tudta, hogy ez mit jelent. A jövőben összetűzésre kerül majd sor a Házak között.
Szélfogó a gondolattól egyszerre megrettent és meg is könnyebbült. Tehát szembekerülnek. Nem fog össze a két Ház. Nagyon ritka dolog volt, hogy ilyen tisztán látszott a kapcsolat két Ház között: de az összecsapás várható következményei miatt összeszorult a torka. Ha egy ilyen magas szinten történik a vérontás, akkor annak következményeit a földön is érezni lehet. Emberek fognak megsérülni. Ettől a gondolattól pedig ismét visszakanyarodott a Felsőbb Ház, Halál Kőműveséhez. Nagyot dobbant a szíve. Letörölte a szemébe csorgó izzadságot, és kényszeredetten
nagy levegőt vett.
- Vér – mormogta –, és lefelé folyik... A Kőműves egy sírt készít, hiszen ő a Halál szolgája, és a dolog személyesen érint engem. A sír... talán az enyém? Kilépek hát a játékból? Sorsukra hagyom a Hídégetőket, elmenekülök Tajszkrenn és a Birodalom elől?
Régi emlék kúszott a fejébe, egy emlék, melyet két évszázadon át rejtegetett önmaga elől. A kép nagyon megrázta. Ismét gyermekként botorkált a faluban, ahol született – ő, a Tudással megáldott gyermek, a gyermek, aki látta, hogy a lovasok le fogják rohanni a falujukat, és fel fogják dúlni békés életüket. A gyermek, aki elszaladt, mert megijedt a Tudástól, nem beszélt róla senkinek, aztán eljött az éjszaka, és vele a sikolyok, a vér, és a halál érkeztek. Bűntudat öntötte el, régről ismerős ízű bűntudat. Ennyi év után is, még mindig képes volt szétzúzni az életét, a biztosnak hitt pontokat megingatni, a biztonság illúzióját a kétszáz éves fájdalommal semmivé foszlatni. A kép visszasüllyedt a homályba, de ő már nem ugyanaz az ember volt, mint egy perccel korábban. Ezúttal nem fog elszaladni. Tekintete még egyszer, utoljára, visszatért a Kopóhoz. A bestia szeme gonosz, sárga tűzben égett, és úgy nézett rá, mintha ki akarná szívni a lelkét a testéből. Amikor érezte, hogy valaki megjelenik
mögötte, megmerevedett a székében, aztán lassan megfordult.

második idézet:

– Mintha egy Asztal jelenlétét érezném – mondta.
Szélfogó hátán hideg verejték csorgott végig. Sokfürt gyakran keltett benne kellemetlen érzéseket, de ez... Érezte a saját félelme szagát. Megkönnyebbült, amikor a bábu tekintete lesiklott róla, és hálás volt az élet apró csodáiért. Ez Ősi Mágia volt, Kurald Galain, már ha a legendák igazat mondanak – halálos, gonosz, nyers és hatalmas erő. A Hídégetők híresek voltak a vakmerőségükről, de a Káoszhoz közeli Üregekben járni nem is vakmerőség volt, hanem ostobaság. Vagy kétségbeesettség. Thyr Ürege szinte magától megnyílt, erő áramlott végig a testén. Tekintete az Asztal felé villant.
Sokfürt is megérezhette a dolgot.
– Szélfogó – suttogta szinte vidáman. – Gyere. A Jóslás szólít téged. Olvasd, amit
olvasnod kell.
Szélfogót zavarba ejtette a lelkesedés, mely elöntötte – vonakodva nyúlt az Sárkány Asztala felé. Látta, hogy remeg a keze, amikor az Asztalhoz ér. Lassan mozdult, a lakkozott fakártyák hidege először csak az ujjaiba hatolt be, aztán továbbkúszott az egész alkarján.
– Már most érzem a bennük dúló vihart – mondta. Megkeverte a paklit, aztán letette az Asztalra.
Sokfürt nevetésében mohóság és izgalom hallatszott.
– Az Első Ház nyitja a játszmát. Gyerünk, gyorsan!
Felfordította az első kártyát. Elakadt a lélegzete:
– A Sötétség Lovagja.
– Az Éj Ura vezényli ezt a játszmát. Hát persze – sóhajtotta Sokfürt.
Szélfogó tanulmányozta a festett lapot. Az arc árnyak közé burkolózott, mint mindig; a Lovag meztelen volt, bőre koromfekete. Deréktól felfelé ember formájú volt, izmos, és egy kétkezes, fekete kardot tartott a kezében, melyből füstös, földöntúli láncok gyűrűztek a háttér végtelen sötétjébe. Alteste drakóni volt, a páncélba burkolt végtagok feketék, hastájékon azonban szürkéssé fakult. Most is, mint mindig, látott rajta valami újat, valamit, amit még sosem fedezett fel a képen. A Lovag feje fölött egy alak látszott a homályban: a szeme sarkából pillantotta meg, mely azonnal semmivé lett, amint odakapta a tekintetét. „Sosem adod könnyen az igazságot, ugye?”
– Gyerünk, a második lapot – unszolta Sokfürt, és közelebb húzódott az asztalba
vésett játékmezőhöz.
Szélfogó felcsapta a második lapot.
– Oponn – a Szerencse Kétszínű Istene.
– A Csuklyás átka legyen a kotnyeles mindenükön – mordult fel Sokfürt.
A Hölgy feje volt fölül, fivére fejjel lefelé vigyorgott a kártya alján. Tehát a szerencse fonala inkább húzott, mint tolt – a siker fonala volt. A Hölgy arcán gyengéd, szinte barátságos kifejezés ült, mely arra utalt, hogy a helyzet kiegyensúlyozott. Szélfogó alaposabban is megnézte a kártyát, és észrevett még egy furcsa dolgot. Ott, ahol az Úr jobb keze a Hölgy bal keze felé nyúlt, a két kéz között egy kis, kerek fémdarab látszott. A varázslónő előrehajolt, és hunyorogva tovább böngészte a képet. Egy érme, rajta egy férfifej. Szélfogó pislogott. Nem, női fej. Megint férfi, aztán megint nő. Szélfogó egy hirtelen mozdulattal hátradőlt. Az érme
pörgött.
– A következőt! – parancsolta Sokfürt. – Túl lassú vagy.
Szélfogó látta, hogy a marionett nem tulajdonított különösebb jelentőséget a második lapnak, éppen csak annyira nézte meg, hogy felismerje. Szélfogó ösztönösen tudta, hogy Sokfürt és a Hídégetők valahogy benne vannak ebben az ügyben, de a saját szerepét még nem látta át. Ezzel a két kártyával már így is többet megtudott, mint ők. Ez még persze kevés volt, de ahhoz talán elegendő, hogy életben maradjon az elkövetkezendő események során. Kifújta az eddig benntartott levegőt, előrehajolt, és tenyerével az Asztalra csapott, Sokfürt felugrott, és a varázslónő felé fordult.
– Ennél maradsz? – kiáltotta. – A Bolondnál maradsz? Ez abszurd! Játssz tovább,
fehérnép!
– Nem – mondta Szélfogó. Felkapta a két kártyát, és visszarakta a többi közé. – Úgy döntöttem, hogy ennél maradok, és kész. Nem tehetsz ellene semmit. – Felállt.

harmadikidézet:
Szélfogó magához húzta az Asztalát, és a hasához szorította. Ujja végigfutott a legfelső kártyán. Az hideg volt, súlyos, a sötétség lehelete érződött rajta. A kártyákat az asztal közepére helyezte, majd lassan letérdelt. Tekintete Tajszkrennébe fúródott.
– Kezdhetjük?
– Beszéljen nekem a Pörgő Érméről.
Szélfogónak elakadt a lélegzete. Meg sem bírt mozdulni.
– Az első kártyát – parancsolta Tajszkrenn.
Szélfogó sziszegve kifújta a levegőt. A fene essen belé, gondolta magában. Fejében nevetés visszhangzott, és érezte, hogy valaki megnyitotta előtte az utat. Egy Előd érkezett Szélfogó elméjébe, hűvösen, szinte hahotázóan jókedvűen. Szeme magától lecsukódott, és már nyúlt is az első kártyáért. A lapot hanyag mozdulattal, jobbra ütötte fel. Még mindig csukott szemmel érezte, hogy szája mosolyra húzódik.
– Egy független lap: Orb. Bírálat és tisztánlátás. – A második kártyát balra helyezte. – Szűz, Felsőbb Ház, Halál. Sebesült, szeme bekötve, keze véres.
Szélfogó lódobogást hallott, halkan, messziről, majd egyre közelebbről, már alatta jártak, mintha a föld nyelte volna el őket. Aztán újra hallotta őket, ezúttal már a háta mögül, távolodóban. Érezte, hogy bólint. Az önkéntes.
– A kezén a vér nem a sajátja, a bűn sem az övé, hanem valaki másé. A szemére kötött ruha nedves.
A harmadik kártyát maga elé csapta fel. Szemhéja mögött egy kép állt össze. Hirtelen mintha lehűlt volna körülötte a levegő – a gyomra is összeszorult a rémülettől.
– Merénylő, Felsőbb Ház, Árnyék. A Kötél, csomók végtelen sora, a Merénylők Védnöke is szerepel a játszmában. – Egy pillanatra mintha Kutyák vonyítását hallotta volna. Megérintette a negyedik kártyát, és érezte, hogy a felismerés végigfut a testén, majd úrrá lesz rajta valamiféle tettetett szerénység.
– Oponn, a Hölgy feje felfelé, az Úré lefelé. – Felvette a kártyát, és Tajszkrennel szemben helyezte az asztalra.
„Tessék, ezt neked.” Elvigyorodott. „Ezen aztán elrágódhatsz egy darabig, Főmágus. A Hölgy undorral szemlél téged.” Szélfogó tudta, hogy a férfi tele van kérdésekkel, de nem meri őket feltenni. Túlságosan nagy az erő, mely a szálakat mozgatja. Vajon megérezte az Előd jelenlétét? Eltűnődött rajta, hogy vajon megijedte tőle a Főmágus.
– Az Érme – hallotta saját hangját –, tovább pörög, Főmágus. Sokfelé mutatja arcát, talán egy tucatnyi emberre is, és itt a lapja. – Az ötödik kártyát Oponné mellé tette, jobbra, a két lap összeért. – Ismét egy független lap: Korona. Bölcsesség és igazságosság, és felfelé áll a feje. Körötte egy szép város falai, melyet kék és zöld gázlángok világítanak meg. – Habozott. – Igen, Darujhisztán, az utolsó Szabad Város.
Az út véget ért, az Előd elhúzódott, mintha már unná a játszmát. Szélfogó szeme felpattant, és váratlan melegség öntötte el a testét.
– Oponn szövevénye – mondta Szélfogó, és elmosolyodott szavai rejtett igazán. – Nem tudom tovább követni, Főmágus.
Tajszkrenn hangosan kifújta a levegőt, és hátradőlt.

_________________
Reneszánsz/alter realitások: Johanne Jones Tao/Madame Hydra, Reena Reynolds, Felicia Paran, a Kártyák Mestere
Továbbiak: Eshana Swati Khan, Mesélő, Ghost. A.I.M. Felső Tanács, A.I.M. Birodalom, Hydra emberei, MODOC
Továbbiak: Morgan Le Fay, Természetfelettiek, Niclas Richard Jørgensen, Roxxon emberei
Cerebro központi adattára - ahol minden fontos információ egy helyen megtalálható az XMR-el kapcsolatban!
avatar
A Kártyák Mestere
Csoportvezető

Hozzászólások száma : 1912
Hozzászólások régi : 0
Join date : 2013. May. 05.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Multi

nefadar@freemail.hu nefadar

Vissza az elejére Go down

Re: Felicia Paran

Témanyitás by A Kártyák Mestere on Szer. 09 Nov. 2016, 13:19

Mivel vége a Hydra korszaknak és Johanne NJK-vá lett minősítve, így Felicia lett a "JK" ennek az accountnak A Kártyák Mestere névvel.

Mivel ezzel főleg mesélek és ténylegesen mesélői account és szinte csak a korszak mesélői njk-i vannak az accounton, így továbbra sem írok fel krediteket és adatlapot neki.

_________________
Reneszánsz/alter realitások: Johanne Jones Tao/Madame Hydra, Reena Reynolds, Felicia Paran, a Kártyák Mestere
Továbbiak: Eshana Swati Khan, Mesélő, Ghost. A.I.M. Felső Tanács, A.I.M. Birodalom, Hydra emberei, MODOC
Továbbiak: Morgan Le Fay, Természetfelettiek, Niclas Richard Jørgensen, Roxxon emberei
Cerebro központi adattára - ahol minden fontos információ egy helyen megtalálható az XMR-el kapcsolatban!
avatar
A Kártyák Mestere
Csoportvezető

Hozzászólások száma : 1912
Hozzászólások régi : 0
Join date : 2013. May. 05.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Multi

nefadar@freemail.hu nefadar

Vissza az elejére Go down

Re: Felicia Paran

Témanyitás by Sponsored content


Sponsored content


Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.