Frakciók > Általános

Go down

Frakciók > Általános Empty Frakciók > Általános

Témanyitás by Rhyssa Edaara Quillan on Hétf. 03 Júl. 2017, 17:16

Birodalom:
Császárság van, első ránézésére talán egyszerűnek hangzik, de elég komplex uralmi rendszer jött létre. Lényegében mindenki szinte rabszolgának minősül, tettekkel, hatalommal, harccal, képességekkel lehet kitűnni és előrelépni a ranglétrán. (mint a régi Sith birodalom, de azért árnyaltabbnak írom át). A rabszolgaság elismert és elfogadott. Erősen militaristák és rasszisták, mindenkit előszeretettel lenéznek, akik nem tisztavérű örökkévalók, vagy kree származékok. Más bolygókon leigázott helyi fajokat szinte mindig rabszolgaságba vetették. Csupán páraknak adatott meg kitörni.
- Császár:
A császár személyesen sehol sem mutatkozik, kiléte mostanra mítosz lett, nagyon keveseknek adatott meg az, hogy találkozzanak vele. Évezredek óta ő az uralkodó, ő az utoló megmaraadt kree azokból, akik annak idején lezuhantak.
A császár szava szent és sérthetetlen a káromlása is. Szerte a „galaxisban” vagyis a csillagködben vannak emberei, akik szemmel tartják a birodalmat és egyedi rangokat kaptak ezáltal képviselve a császár akaratát. Senkinek sem tartoznak engedelmességgel csakis a császárnak, aki egyébként roppant mitikus alak, hatalmas erővel.
Mitikussága miatt nem is fejteném ki jobban.
- A császár végrehajtói
Külön speciális rangok, ők azok, akik személyesen egy-egy személyben képviselik az uralkodó óhaját, akaratát. Aki a rangot viseli az előtt még a Tanácsnak is fejet kell hajtania. A  megbízatások általában halálig szólnak.
- A Tanács:
12 főből álló tanács, a legerősebb képességhasználók kerülnek be ide, szinte mindig 80% feletti az egykori kree származékok jelenléte itt. Csak kihalása alapon történik a bekerülés, általában az elhunyt tanácstag tanítványa lesz az, aki átveszi volt mestere helyét. Lényegében teljhatalommal bírnak, ők a császár „teste”, senki sem kérdőjelezheti meg a hatalmukat és tettüket, engedelmességgel tartozik nekik mindenki. A titulusuk Lord és Lady, a megszólítás minden esetben nagyúr, a nőknek is.
- Főparancsnok/Főadmirális:
Külön rang, amit pár száz éve hozott létre a Császár. Ő az, aki a katonai ügyekben dönt. A Tanácshoz hasonlóan teljhatalommal bír és katonai kérdésekben nem kell a Tanáccsal sem egyeztetnie, egyedül a császárral, katonai kérdésekben még a Tanácsot is felülbírálhatja. (értelemszerűen nem túl közkedvelt az épp aktuális Főparancsnok)
- Miniszterségek:
Birodalmi Hírszerzés (Hírszerzési miniszter a vezetője)
Logisztikai minisztérium
Hadügyminisztérium (Főadmirális a vezetője)
- Kormányzók (Moffok)
Bolygórendszerek katonai és politikai vezetői.
- Katonai főparancsnokság (High Command)
Ez foglalja egybe a teljes Birodalmi haderőt. Tengerészgyalogság + Flotta

Természetesen ez nem egész, mert ugye vannak nagy befolyással bíró cégek egyes bolygókon, bolygórendszerekben, tudományos osztályok, bankok, stb. Ezek csak a legfontosabbak voltak.
Léteznek az elég rossz körülményű bolygókon akadémiák, ahova gyűjtik a képességgel bírókat, nekilátnak képezni őket, az itteni kiemelkedettek, akik túlélik többé nem rabszolgák és ha nagyon jók, akkor esélyük lehet, hogy a Tanács valamelyik tagjának tanítványai legyenek.
Azt nem emeltem ki, de az összes magas rangba szinte csak a kree származékok kerülhetnek, nagyon ritka, hogyha más is bejut, persze nem lehetetlen, de ritka.
Az alvilág is helyet kap itt, hiszen a kartellek és egyéb csoportok keze messzire elér.

Frakciók > Általános 00120

Köztársaság:
Nagyon sok mindenben különböznek a Birodalomtól. Többek közt ez már majdnem teljesen demokrácia. Mindenki egyes bolygó/hold küld követet a fővárosba. Sokan menekültek a Birodalomból ide, akik nem tudták elfogadni az ottani hierarchiát. Az utóbbi pár száz évben sikeresen elszakadtak a Birodalomtól és saját független Köztáraságot tudtak létrehozni, amit a Főkancellária és a szenátus vezet. Roppant bürokratikus a rendszerük.
- Főkancellár:
A köztársaság vezetője. A hatásköre a szenátus által van megszabva, a szenátus választja 10 évenként. Lényegében olyan rang, mint a köztársasági elnök, azaz az ő feladata elfogadni, visszadobni a szenátus által benyújtott indítványokat, csak még a házelnök feladatát is ő látja el.
- Szenátus:
A háború végnapjaiban a területei felét elvesztette a Köztársaság, a maradékban így is mintegy több ezer lakott bolygó és hold található. Minden egyes bolygó és hold demokratikus úton (szavazással) választja meg a szenátorát, aki ide bekerül. Ezenfelül, ha egy bolygón több állam, népcsoport található, akkor mindegyik küldhet egy-egy főt. Ők határoznak közösen minden a Köztársaságot érintő ügyről. Emiatt több ezer szenátor dolgozik a fővárosban.
- Béke őrök (helyi jedik)
Egy külön csoport, akik a Köztársaság területén levő képességgel bíró gyermekeket őrzik és nevelik fel arra, hogy a Köztáraság területén a békéért harcoljanak és küzdjenek. A Birodalmi Tanácshoz hasonlóan itt is 12 fő alkotja a tanácsot, akik a legbölcsebb és legtapasztaltabb mesterekből kerülnek ki. Távol tartják magukat a politikától és a háborúktól, ennek ellenére mégis gyakorta kénytelenek harcolni. Az „akadémiájuk” a főbolygón található.
- Egyéb fontosabb szervezetek:
Köztársasági Hírszerzés
Katonai akadémia
Katonai főparancsnokság (High Command), Ez foglalja egybe a teljes Köztársasági haderőt. Tengerészgyalogság + Flotta
Köztársasági kommandó – a Köztársaság elit hadereje

Természetesen itt sem lett felsorolva minden, vannak kereskedelmi szövetségek, cégek, nemesi házak szinte minden bolygón és holdon. Stb. Itt is csak lényegében a fantázia szab határt annak, hogy ki mit szeretne. Az alvilág is helyet kap itt, hiszen a kartellek és egyéb csoportok keze messzire elér.

Frakciók > Általános 00120

Semleges/alvilági területek:
A semleges azért annyira nem helytálló ezen a helyen, hiszen a teljes régiót különböző kartellek és alvilági csoportok akik uralják ezt a régiót. Az ő szabályaik szerint lehet élni és halni. Ez a hely talán veszélyesebb, mint a másik kettő.
A fő uralma a Kartellek tanácsának van (huttok, ha van valakinek jó neve, ne tartsa magában), az ő kezük minden bolygóra elér. Szerencsére ők csak nagyon nagyban játszanak (globális, csillagrendszeri méretekben), éppen ezért a kisebb/nagyobb szervezeteknek, szindikátusoknak is bőven van bevétele, akik csak egy-egy bolygón, kontinensen, városban, vagy még kisebb területen ügyködnek.
A Kartellek csak ebben a régióban ténykednek, maximum a határ menti bolygókon, de a többi nyugodtan lehet úgy is, hogy akár a Birodalomban vagy a Köztársaságban van a központjuk és csak ki-ki járnak ide. Mint az SW univerzumban a Fekete Nap.
Ezek kereskedhetnek drogokkal, rabszolgákkal, itallal (bár ez inkább csak csempész), fegyverekkel, akár zsoldosseregekkel, vagy robotsereggel is, ha úgy van.
Mivel ebben a szektorban kb. mindenki érintkezik az alvilággal, így igazi csempész, bérgyilkos, fejvadász, zsoldos paradicsom a hely.

Frakciók > Általános 00120

Ismeretlen régió.
Egyelőre ismeretlen régió, jó ideig az is maradna.


A hozzászólást Rhyssa Edaara Quillan összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. 01 Szept. 2018, 10:19-kor.

_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
Fontosabb és érdekesebb hírek/kalandok: Információk és szabályzat, Zajló kalandok, Kalandok és keresők, Műhely dolgok
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Frakciók > Általános Zyb0YuU
Rhyssa Edaara Quillan
Rhyssa Edaara Quillan
Lil'SW KM

Hozzászólások száma : 2764
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 19
Join date : 2017. Jun. 13.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Multi

nefadar http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3658-rhyssa-edaara-quillan-eron http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t29-multik#3460

Vissza az elejére Go down

Frakciók > Általános Empty Re: Frakciók > Általános

Témanyitás by Rhyssa Edaara Quillan on Csüt. 12 Okt. 2017, 00:03

Ezekről is érdemes szót ejteni, illetve arról, hogy merre is találhatóak.

Négy nagyobb független részt lehet meghatározni a három fő frakció mellett.
- Chiss fennhatóság
- Független Rendszerek Szövetsége / Független Rendszerek Konföderációja
- Örök Birodalom
- Mandalória

Chiss fennhatóság
Az „északon” levő peremvidék, a csillagköd északi és nyugati része, a Birodalom határán túl. A Birodalom évezredek óta ismeri a chiss fajt, akik meglehetősen hasonlóak külsőre az Urdrarr-okra, szürkés, esetenként szürkéskék bőrhöz teljesen vörös szemek párosulnak. Valószínűleg emiatt nyerték el a császár tetszését és nem igázták le soha sem őket.
A chissekről vajmi keveset tudnak, ritkán érintkeznek a csillagköd többi részével, maximum a Birodalom határ menti bolygóival, ennek részben az is az oka, hogy nagyon xenofóbok. Oligarcha szerű rendszerben uralkodnak, a lakott bolygókat egy-egy család, klán vezeti, akik zsarnoki és önkényuralmi rendszerrel uralkodnak a bolygókon. A családok a parlamentbe küldenek egy-egy képviselőt és ez a parlament látja el a kormányzást. Ezeket a küldött személyeket azonban demokratikus úton választják, így az államformájuk Demokratikus oligarchia. 14 nagy uralkodói család van a Chiss űrben.
A hadseregük modern, jól képzett és jól felszerelt annak ellenére, hogy nem igen háborúznak senkivel sem, maximum az olyan bolygókkal, amire senki sem tart igényt és függetlenek a Birodalom határán túl. A 14 bolygónál természetesen több lakott, de azok nem olyan jelentősek és nagyok, mint a családok uralta bolygók, és egy-egy klán több bolygót, rendszert is uralhat.
Az egyik legismertebb chiss a csillagködben Rliro'cithe'lumirm, avagy Cithe Főadmirális, aki a Birodalmi haderőben szolgál és tudhatja magáénak ezt a kiváltságos posztot nagyjából ME 10 óta.
A Chiss fennhatóság elhelyezkedése a 3. szektor felső része, és a 2. szektor keleti részére korlátozóik manapság.
Infók róluk a rendes SW univerzumból itt olvashatóak.

Független Rendszerek Szövetsége / Független Rendszerek Konföderációja
A 9. és 14-es szektor alján – azaz a csillagköd legdélebbi részén – található közel 5000 fényévnyi területen elnyúlva a déli peremvidéken. Egykor az egész a Köztársaság része volt, de amikor nagyjából 12 éve a Birodalom a későbbi főadmirális hadműveletének hála megszerezte a teljes 9.szektort a délen levő fejletlenebb és nem túl jelentős bolygók leszakadtak a Birodalomtól és a Köztársaságtól. Pár ezer bolygót foglal ez a rész magába. A térképen azért van szaggatott vonallal, mert az Uniójuk egy kezdetleges szövetség csupán. Főleg kereskedelmi és védelmi szerződések kötik őket össze. Nekik nem élő alapú seregük van, hanem főleg droidokból álló, a gazdagabb bolygóknak ezt könnyebb fenntartani, mint egy állandó élő sereget.
A térség fejletlenebb bolygókból áll, olyanokból, amikből sok segítség nélkül űrutazásra sem lenne képes. A rabszolgavadászok gyakorta látogatják a bolygókat és rabolnak embereket, egyéb lényeket rabszolgának. A twi’lekek anyavilága a Ryloth is ezen Szövetség területén található. Nem tartozik minden rendszer a szövetséghez egyelőre, hiába ezen a peremvidéken található.
Egyelőre nincsen semmilyen közös összefogó szervezetük, tanácsuk, a többi állammal, akik rajtuk kívül vannak pedig eléggé távolságtartóak és igyekeznek mindent maguk között intézni.
Ez leginkább valami olyan kis kezdeményezés, mint ami az Ep. 2-3ban volt Dooku grófék FRSz-e.

Örök Birodalom
Egy igencsak misztikus és rejtélyes állam/birodalom, egy igazi kis Svájc a csillagködön belül. A kialakulásukról nem sokat lehet tudni, ők maguk úgy tartják, hogy egykor a Birodalomból érkezett egy nagy ember – feltehetőleg egy Sötét Tanács tag – aki meglátta a potenciált az itt élőkben. Ebben igazság is lehet, mert több helyen vannak olyan vonások, mint a Birodalomban.
Az ideérkező Erőhasználót istenként kezdték tisztelni a helyiek, majd saját magát kikiáltotta az Halhatatlan Császárnak. Mindez nem igaz, hogy halhatatlan, csak a titulus címe ez. Azóta is a vérvonala uralkodik itt, hol császárok, hol császárnők képében. A rend őrei és testőrök a Zakuul Lovagjai nevet viselik, szürke jedik leginkább, akik teljesen más nézetet vallnak, mint a többi erőhasználó a csillagködben. Szerintük csak az Erővel lehet az igazságot fenntartani. Egy csoportjuk a Leszármazottak révén van az Örök Birodalom flottája és droidjai szemmel tartva, felügyelve, mert víziókkal képesek látni a múltat és a jövőt is.
Az Örök Birodalom egyfajta utópia, hatalmas droidserege van a Lovagokon felül, akik a külső fenyegetésektől védik a birodalmat. A császár/császárnő vezeti a birodalmat, a kormányzati ügyeket pedig a „Fő Igazságszolgáltató” látja el, aki a birodalom második embere, azaz általában a trónörökös, vagy régens.
A birodalom hihetetlen gazdagságnak örvend, mind fizikai formában, mind intellektuálisan. Az embereknek itt nem igen kell dolgoznia, művészetekkel, tudománnyal stb. élik ki magukat. Mindent a droidok végeznek, ami fizikai munka lenne. Az emberek sokat járnak hangversenyekre, művészeti dolgokra, kiállításokra stb. Az erőszakot lényegében nem is ismerik, bár bizonyos fokig élvezik a gladiátorviadalokat (nézni csak).
Mivel teljesen semlegesek mindenki irányába és nem tolerálják az agressziót, így az ő államuk szokott tárgyalások helyszíne lenni, mert képesek biztosítani a megfelelő körülményeket ezeknek.
A térképen a lilával elkerített rész az ő birodalmuk, közvetlen az Ismeretlen régió délkeleti részén/határán.
Infók róluk a rendes SW univerzumból itt olvashatóak.

Mandalóriai Birodalom
Uralkodó: Mand’alor (Mandalore)
Beszélt nylevek: Mando’a (mandaloriai), Közös
Klánok: Dxun(Sötétzöld) , Kelborn (Sötétlila), Awaud (Világoskék), Ordo (Vörös), Rodarch (Sárga), Sharratt (Sötétkék), Varad (Barna) , Gedyc (Narancssárga), Cadera (Szürke), Deshra (Fehér), Beroya (Világoslila), Lone (Világoszöld), Vizla (Fekete)
Kasztok: Felderítő, Harcos, Őrharcos
Rangok:
- Verd'ika (Közlegény): A legalacsonyabb rendfokozat, amit frissen képzett katonáknak adnak. Háború idején olyanoknak is adják, akik még nem estek át a verd’goten szertartáson.
- Verd (Tizedes): Ugyan azt a szót használják, mint a „harcos”-nak. A Verd egy kompetens, magasan képzett katona.

- Alor'uus (Szakaszvezető): A legelső tiszthelyettesi rendfokozat. Gyakran vezetnek 4 fős (tűzcsoport), 8 fős (osztag) vagy 13 fős (őrjárat) csapatokat.

- Ruus'alor (Őrmester, gyűjtőnév): Ez a rendfokozat egy veterán katonát és harcost takar. Leggyakrabban 8 vagy 13 fős csapatokat vezet. Ő felelős az alapvető fegyelem fenntartásáért valamint összekötő a magasabb rangú Mandalóriaiak és a hétköznapi katonák között.
- Ruus'alor (Őrmester)
- Tratur'uus'alor (Törzsőrmester)
- Jatne'ruus'alor (Főtörzsőrmester)
- Sol'ruus'alor (Zászlós)
- Kando'ruus'alor (Törzszászlós)

- Ver'alor (Főhadnagy, gyűjtőnév): Ez az első tiszti rangfokozat. Általában egy szakaszt vezet, aminek a létszáma 25-től 50 főig terjed, plusz a mellérendelt járművek.
- T'ad'ver'alor (Hadnagy)
- Ver'alor (Főhadnagy)

- Alor'ad (Százados): Egy századnyi erősségű egységet vezet, a létszám itt 80-tól 200 főig terjed, plusz a mellé rendelt járművek. Legtöbbször ezek a nők vagy férfiak, több évnyi szolgálatot teljesítettek egy klánban, és már több csatán bizonyították rátermettségüket.

- Kando'alor (Őrnagy): A Kando’alor századparancsnoki rangot tölt be. Néha három századig terjedő zászlóaljak vezetője. Ez 500-tól 600 főt jelent, plusz járműveket.

- Akaan'alor (Ezredes): Az Akaan’alor egy kiemelkedő századparancsnok, aki ezred méretű csapatoknak parancsol, ami 1.500-tól 3.000 főig terjed, plusz a harci gépezetek. A klánok alvezérei is ilyen rangot töltenek be.
- Ver'akaan'alor (Alezredes)
- Akaan'alor (Ezredes)

- Aliit'alor (Tábornok / Klán vezér): Az Aliit’alor egy személyben magas rangú tábornok és az általa képviselt klán vezetője. A klánjának méretétől függően parancsolhat brigád méretű egységeknek (3-5.000 fő), hadosztály méretű egységeknek (10-15.000 fő), hadtest méretű egységeknek (20-40.000 fő) vagy akár egész hadseregnek (80-200.000 fő).

- Mand'alor (Egyeduralkodó / a Szuper Kommandó vezetője): Az egyetlen és végső rangot, a Mand’alor-t, csak egyetlen férfire vagy nőre ruházhatják rá, két ilyen rangú személy nem létezhet egy időben. Ő vezeti a birodalmat háborús és békeidőben egyaránt. A mandalóriai társadalmi élet legmagasabban elhelyezkedő tagja, katonai oldalon pedig a mandalóriai harci egységek legfőbb parancsnoka.
A Mand’alor az egyetlen, aki Hadjáratot indíthat. Ő az egyetlen, aki egy klán vezetőjére a dar’mandát kimondhatja. Valamint ő az egyetlen, aki kiválogathatja, hogy ki kerüljön ori’ramikad kiképzés alá.

Harci kiképzés:

Közkatonák:
A mandalóriai gyerekek képzése korán, 6-7 éves korban, elkezdődik. Általában ez azon a harci bázison történik, ahol született, vagy amelyik a klánjának a fennhatósága alá tartozik. Katonai szolgálatot csak azután tölthetnek be, miután átestek a verd’goten szertartáson, és úgymond felnőtté váltak.
Minden bázison három féle képzést tartanak. Az első kategóriába a fizikailag gyengébb személyek kerülnek, belőlük lesznek a felderítők. Ezek általában könnyű harci páncélt kapnak, elsősorban lőfegyveres képzést, közelharcit csak másodlagosan, valamint műszaki ismereteket, túlélési ismereteket és űrhajóvezérlést tanulnak. A második kategóriába tartozó személyek közepes nehézségű harci páncélt kapnak, az ő esetükben a távolsági és a közelharci képzés ugyan akkora mértékben történik, és nagyjából ebben ki is merül, esetleg még járművezetést is tanulhatnak. A harmadik kategória már kicsit specifikusabb a többinél. Őrharcosnak ugyanis csak akkor képeznek valakit, ha bizonyos feltételeknek megfelel. Ezek pedig a következők:
- Jó teherbírás, lévén ezek a katonák nehézpáncélt kapnak.
- Fedhetetlen jellem, hiszen ezek a katonák töltik be a harci és nem harci bázisokon a rendfenntartói szerepet, így nem cselekedhetnek indulatból vagy olyat, amivel szabályt szegnének.
Az őrharcosok kemény fizikai kiképzést, távolsági és közelharci képzést, valamint folyamatos pszichológiai képzést kapnak, hogy a lehető legjobban tudják ellátni a feladatukat.

Rabszolgák:
A Mandalóriai Birodalomban egy rabszolgának csak akkor van esélye mandalóriaivá válni és harci kiképzést kapni, ha egy kiképző tiszt, vagy magasabb rangú személy lát benne potenciált és elviszi egy harci bázisra, hogy kiképezzék. Ebben az esetben ugyan olyan kiképzést kap, mint bárki más, és ha két évig semmiféle bűntettet nem követ el, akkor a klán vezető befogadja a klánjába, és onnantól fogva őt is mandalóriainak tekintik.

Szuper kommandó:
Az uralkodó elit harci egysége és egyben testőrgárdája. A pontos számuk ismeretlen, és valaki csakis úgy kerülhet be, ha maga a Mandalore választja ki. Ezt követően egy rettentően nehéz kiképzőidőszak következik, amíg nem kerül a régebbi tagokkal egyenlő szintre. Ezek a katonák a legkiválóbbak a birodalomban távolsági és közelharc szempontjából, műszaki ismeretekben és járművezetésben. Minden képzést megkapnak egyben, a felderítőit, a harcosit és az őrharcosit is. Ugyanakkor a legújabb felszerelésekhez és technológiákhoz is hamarabb hozzájutnak, mint bármelyik másik katona. Parancsot pedig egyedül a Mandalore adhat nekik.

Alapvető törvények, erkölcsi normák:
A mandalóriai nép legalapvetőbb törvényeit a Resol’nare tanok adják. Ezt minden mandalóriainak be kell tartania, valamint mindenki másnak is aki mandalóriai területen belül tartózkodik. Ezek a tanok a következők:

- A páncél viselésének és karbantartásának fontossága. Egy mandalóriai számára a páncél az, ami megmutatja, hogy ő harcos, valamint azt is, hogy melyik klánba tartozik. Éppen ezért a viselése és a karbantartása roppant fontos. Az egyik legnagyobb sértés, amit egy mandalóriaira lehet mondani az, ha a páncélját gúnyolják.

- A Mando’a beszélése. A birodalom határain belül az elsődlegesen használt nyelv az a mandalóriai. A kisgyerekektől a rabszolgákig mindenkinek meg kell ezt tanulni és kell tudnia beszélnie. Politikai vendégek esetében engedékenyebbek, de határozottan jó pont, ha valaki meg tud szólalni ezen a nyelven (protokoll droidok nem számítanak).

- Önmaga és a család védelme. A mandalóriaiak egy harcias nép, de a közéletben a családot és annak fontosságát nagyon magasra helyezik. Arról nem is beszélve, hogy nagy gyalázat, ha valaki nem képes a saját családját megvédeni, vagy önnön magát.

- A gyermeket mandalóriainak kell nevelni. A családot azért is tartják fontosnak, mert a gyermekek fontosak a birodalom túlélésének szempontjából. Minden családos felnőtt komolyan kell vegye, hogy a gyermekét a valódi mandalóriainak nevelje.

- Közreműködni a klán jóléte érdekében. [/b] Egy mandalóriainak a második családja a klánja. Akár beleszületett, akár befogadták, de kötelessége mindent megtenni a klánjának jóléte érdekében.

- Eleget tenni a Mand’alorok hívásának, és menetelni az ügyük érdekében. A legnagyobb bűn, amit egy mandaloriai elkövethet az a Mandalore parancsának a megtagadása. Ez egyet jelent a halálos ítélettel.

A klánokon belül a klán vezető tölti be a legfőbb bíra pozícióját, tehát a büntetéseket és az ítéleteket is ő adja ki. Természetesen a Mandalore ezt akármikor felülbírálhatja, de ennek elég kicsi a valószínűsége, hogy megteszi.
A klán vezér bárkit kitilthat a klánjából, ami azt jelenti, hogy annak a klánnak a tagjai azután gyakorlatilag semmibe se veszik az adott személyt. Ugyanakkor egy személyt dar’manda-nak is titulálhat, ami egyrészt a legnagyobb kegyvesztés egy mandalóriainak, másrészt ez azt jelenti, hogy minél hamarabb el kell tűnnie a birodalom területéről, hiszen bárki, aki ott találja, az kivégezheti büntetés nélkül. Klán vezérre ezt csakis a Mandalore mondhatja ki.
Halálbüntetés két féle létezik. Az egyik az azonnali, amit akkor hajtanak végre, ha valaki a Mandalore parancsát megtagadja, ha ócsárolja őt, vagy rátámad. Ebben az esetben a helyszínen megölik. A másik lehetőség az, amikor a mandalóriai (vagy akár kívülálló) oylan bűnt követett el, ami szembe megy a Resol’nare tanaival, ebben az esetben, annak érdekében, hogy a méltósága is megmaradjon, megteheti, hogy fegyverek és páncélzat nélkül elhagyja a bázist ahol él, és a természet ragadozóira bízza magát.

Habár a galaxis legjobb fejvadászai és zsoldosai legtöbben mandalóriai származásúak, a birodalomban mégsem nézik őket jó szemmel, sőt, meg is vetik őket, és általában ezeket a személyeket a klánok ki is tagadják.
Ugyanakkor az erő érzékenyeket gyűlölik, és bár ritka az ilyen születésű gyermek, de ha mégis kerül egy ilyen, akkor azt a helyszínen kivégzik, ahogy azokat is, akik rejtegetik, vagy meg akarják védeni. Ebből kifolyólag nem látják szívesen a jediket sem a mandalóriai űrben, legyenek azok világos, szürke vagy sötét jedik.

A fentebb találhatóakkal szemben, ha valaki nem tud helytállni, mint harcos, akkor nem utasítják ki, vagy ölik meg, hanem a nem harci bázisokra szállítják őket és keresnek olyan munkát számukra, amiben jók. Természetesen ezek a személyek nem élveznek olyan nagy tiszteletet, mint harcos társaik, de a számkivetettek semmibevevésének sem lesznek az áldozatai.

Fontos fogalmak:
- verd'goten (harcos születése)
- Mando’ade (Mandaloriai, Mandalor Gyermeke)
- dar’manda (nem mandalóriai többé)
- ori'ramikad (szuper kommandó)
- verd (harcos)
- Resol’nare (Hat Cselekedet)


A Mandalore birodalom leírását készítette: Werda

Frakciók > Általános 00120

Érdekesség:
Korábbi ismert birodalmak:
Korábban, még jóval a 12.000 évvel ezelőtti megérkezés előtt egy másik nagy birodalom volt, ami szinte a teljes csillagköd területén virágzott. Ez a Rakata birodalom volt, vagy a Végtelen Birodalom, ahogyan magukat nevezték.
Maga Rakata birodalom több tízezer évig virágzott, szinte minden lakható bolygót belaktak a csillagködben, vagy legalább is feltérképezték és építettek rajta valamit. Az összes létező értelmes fajt rabszolgaságba vetették. Erőhasználó alapú technológiájuk volt, ezeknek maradványait még ma is meg lehet találni. Hatalmas Csillagkohókat építettek, hatalmas űrbázisok, amik csillagok energiáját ették és kombinálva az Erővel végtelen mennyiségű haderőt voltak képesek előállítani.
Amit még tudni lehet róluk, hogy a bukásuk belülről indult, a leigázott bolygókon levő rabszolgák egyre többet lázadtak fel és feltehetőleg az egyik rabszolga faj létrehozott egy vírust. Ez a járvány végigsöpört a teljes csillagködön a Rakatákon, különböző mutációkat hozott létre, aki nem halt bele, elvesztette a kapcsolatát az Erővel, ami egy erőhasználó technológia faj esetében végzetes volt. Egyre több bolygóról, szektorból szorították vissza őket, majd évszázadok alatt a birodalom teljesen összeomlott, a Rakaták pedig szinte teljesen eltűntek. Akik megmaradtak, azok manapság visszafejlődve törzsekben élnek a Lehon rendszerben. Ezek és a rakata romok a sok különböző bolygón, holdon csak azok, amik árulkodnak az egykori hatalmas birodalom létéről.
Sok tudós úgy véli, hogy egy ekkora faj és birodalom nem tűnhetett el csak úgy és ma is léteznek, ők lehetnek a lakói az Ismeretlen régiónak, de ez csak bizonyíthatatlan feltételezés.
Infók róluk a rendes SW univerzumból itt olvashatóak.

_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
Fontosabb és érdekesebb hírek/kalandok: Információk és szabályzat, Zajló kalandok, Kalandok és keresők, Műhely dolgok
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Frakciók > Általános Zyb0YuU
Rhyssa Edaara Quillan
Rhyssa Edaara Quillan
Lil'SW KM

Hozzászólások száma : 2764
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 19
Join date : 2017. Jun. 13.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Multi

nefadar http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3658-rhyssa-edaara-quillan-eron http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t29-multik#3460

Vissza az elejére Go down

Frakciók > Általános Empty Re: Frakciók > Általános

Témanyitás by Rhyssa Edaara Quillan on Hétf. 18 Dec. 2017, 15:02

Néhány extra információ a birodalmi bürokrációáról és a birodalom felépítéséről:

A Sötét Tanács



A tizenkét főből álló Sötét Tanács, a Császár után, a legnagyobb hatalommal és befolyással bíró Urdrarr vezetőket jelenti. Minden tagjukat „Nagyúrnak” szólítják, nemtől függetlenül. Minden tanácstag a 12 részre felosztott politikai szférák egyikének a vezetője.
Tanácstaggá válni nagyon nehéz, hisz a tagok mind elég nagy hatalommal és befolyással rendelkeznek, így nem túl egyszerű őket onnan kiszorítani, viszont ha valakinek sikerül megölnie a Tanács egyik tagját, akkor ő kerül annak a helyébe.
Amennyiben az egyik tag esetleg természetes halálban halna meg, úgy a tanítványa az első választás, aki a helyére kerülhet. Viszont más úton is tanácstag lehet valaki:
- A Császár maga is kinevezhet egy Urdrarrt a megüresedett pozícióra. (Ez rendkívül ritka eset.)
- A tanácstagok a gyűléseik alatt szavazással választhatnak valakit az adott megüresedett pozícióra, viszont ez az esetek 100%-ban rémesen hosszú és elhúzott folyamat, ami nem feltétlen végződik azzal, hogy az adott pozíciót valaki betölti.


Politika



Minden tagja a Sötét Tanácsnak irányít egyet a tizenkét Politikai Szférából, ezeket Piramisoknak is nevezik, a birodalmon belül, valamint minden egyes Urdrarr aki egy adott tanácstagot szolgált, annak hatalmi bázisát erősíti a maga képességeivel, kapcsolataival és tetteivel. Éppen ezek miatt a hatalmi bázisok miatt, egy akármilyen Urdrarr is végeredményben egy Sötét Tanácstagnak felel, valamint minden nem Urdrarr szervezet is egy vagy több Szféra alá esik. A Katonai Offenzíva Szférát és a Birodalom Védelme Szférát a Katonai Stratégia Szféra látja el tanácsokkal, így ennek a háromnak a vezetői közösen irányítják a birodalmi Hadmgyminisztériumot. A Birodalmi Hírszerzés Szféra vezetője felügyeli a Hírszerzési Minisztériumot, míg a Termelési és Logisztikai Szféra vezetője a Logisztikai Minisztériumot irányítja. Az Ősi Tudás Szférának vezetője felelős a Birodalmi Helyreállítási Szolgálatért, a Rejtélyek Szférája a legnagyobb titokban ténykedik annak érdekében, hogy az Urdrarr titkokat megvédje, az Urdrarr Filozófia Szférájának a dolga pedig, hogy az Urdrarr Krédót mindenkivel betartassa és a birodalmon belül fenntartsa és terjessze a Jedi ellenes mentalitást. A Terjeszkedés és Diplomácia Szféra felügyeli a Birodalmi Diplomáciai Szolgálatot és a Birodalom határainak terjeszkedését, a Törvény és Igazságszolgáltatás Szférája tartja fenn a rendet és igazságszolgáltatási tevékenységeket a Birodalom határain belül. Az utolsó kettő, a Technológiai Szféra és a Biotikus Tudományok Szféra felelős a Birodalom technikai és orvosi fejlődéséért.


A Tizenkét Szféra


Ősi Tudás
Az Ősi Tudás Szférája van megbízva azzal a feladattal, hogy védje és bővítse az Urdrarrok tudását. A Birodalmi Helyreállító Szolgálatot vezetve az a feladata, hogy az Urdrarr és nem Urdrarr ereklyéket és archeológiai feltárásokat megfelelően kezeljék úgy, hogy az a Birodalom érdekeit és előrehaladását szolgálja.
Jelenlegi vezetője: Lady Hall’a L’lerim

Biotikus Tudományok
A Biotikus Tudományok Szférája irányít mindent a Birodalmon belül, aminek bármiféle köze van az organikus testhez. Ide tartozik a Birodalmi Orvosi Alakulat, a kibernetikus beültetések/fejlesztések, a betegségellenőrzés, a Sötét Alkímia, és a genetikai manipulációk és kísérletek.
Jelenlegi vezetője: Lord Srax

Birodalom Védelme
A Birodalom Védelme Szféra érdekelt abban, hogy a Birodalmi Haderőt irányítsa annak érdekében, hogy megvédje a Birodalmat és annak népét a külső és belső veszélyektől. Ennek köszönhetően ez a Szféra együttesen irányítja a Hadügyminisztériumot és a Birodalmi Haderőt a Katonai Offenzíva Szférájával és a Katonai Stratégia Szférájával, valamint gyakran egyeztet a Birodalmi Hírszerzés Szférájával.
Jelenlegi vezetője: Lord Kalen Organa

Terjeszkedés és Diplomácia
A Terjeszkedés és Diplomácia Szféra foglalkozik a Birodalom határainak növekedésével és irányítja a Birodalmi Diplomáciai Szolgálatot annak érdekében, hogy új szövetségeseket szerezzen és fenntarts az egyességeket. Amíg a Szféra irányítja, mind a diplomáciát, mind pedig a növekedést, addig a vezetője döntése, hogy a kettőből melyiket preferálja jobban, amíg az ő kezében van az irányítás.
Jelenlegi vezetője: Lady Vadrin

Birodalmi Hírszerzés
A Birodalmi Hírszerzés Szférája irányítja a Hírszerzési Minisztériumot, lévén a Hírszerzési Miniszter egyenesen a Szféra vezetőjének köteles jelentést adni. A hírszerzés minden divíziója az ő irányítása alatt áll, beleértve a Birodalmi Hírszerzést is – az első számú hírszerző fegyvere a minisztériumnak – és a propagandagyártó Tájékoztatási Irodát, valamint a Hadműveleti Divíziót is.
Jelenlegi vezetője: Lord Xeth

Törvény és Igazságszolgáltatás
A Törvény és Igazságszolgáltatás Szféra vezeti a rendfenntartási és igazságszolgáltatási ágát a Birodalomnak, és a Szféra szigorú rendszerető és hatékonyságú irányítása alatt egyben tartja a Birodalom közösségét és a birodalmi igazságszolgáltatást fenntartja az egész Birodalmon belül.
Jelenlegi vezetője: Lord Farrirr

Katonai Offenzíva
A Katonai Offenzíva Szférája irányítja a Birodalmi Haderőt és a Hadügyminisztériumot annak minden offenzívával kapcsolatos művelete kapcsán, utasítva a birodalom tűzerejét és nyersanyagait annak érdekében, hogy elpusztítsa a Birodalom ellenségeit és biztosítsa a területi és hadügyi fölényét.
Jelenlegi vezetője: Lady Inuvia

Katonai Stratégia
A Katonai Stratégia Szférája kezeli a háborús terveket, stratégiákat és más hadügyi procedúrákat továbbá a Birodalmi Hódítási és Konszolidációs Hadtestet irányítja, ugyanakkor direktben összedolgozik a Birodalom Védelme és a Katonai Offenzíva Szférákkal a Hadügyminisztérium irányításában.
Jelenlegi vezetője: Lord Gorr

Rejtélyek
A Rejtélyek Szférája, vagy más néven a Rejtélyek Őrzőinek Szférája, a legtitokzatosabb a tizenkettő közül. A Birodalom semmit sem tud a belső működéséről vagy a céljairól, és csak annyit értenek az egészből, hogy a titkok, amiket őriznek rendkívül fontos a Birodalom számára.
Jelenlegi vezetője: Lord Hiuval

Termelés és Logisztika
A Termelési és Logisztikai Szféra van megbízva azzal, hogy felügyelje a Logisztikai Minisztériumot, éppen ezért a Logisztikai Miniszter a Szféra vezetőjének köteles jelentést adni. A minisztériumon keresztül a Szférának belátása van a birodalmi kereskedelmi utakra, nyersanyagokra, ökonómiára, katonai ellátásra, szállítási rendszerekre, államosított iparágakra, rabszolga populációra, valamint más eszközökre és programokra, amik szükségesek a Birodalom folyamatos működéséhez.
Jelenlegi vezetője: Lord Algrin

Urdrarr Filozófia
Az Urdrarr Filozófia Szférája van megbízva az Urdrarr Krédó védelmével, biztosítva azt, hogy az tanulók és a tanítványok az Urdrarr Rendben hűek maradnak a Rend tanításaihoz. Ugyanakkor a Szféra feladata a Jedi ellenes tanításoknak és propagandának a terjesztése, valamint intézkedni a felől, hogy a Birodalom mentes legyen azoktól, akik az Erő világos oldalának előnyében hisznek.
Jelenlegi vezetője: Lady Y'sanne

Technológia
A Technológiai Szféra felelős az új és erős kibernetikai találmányokért, a szuper fegyverekért, a harcászati technológiáért és más forradalmi találmányokért, ami a Birodalom javára szolgál.
Jelenlegi vezetője: Lord Thartan


Minisztériumok és szervezetek


Logisztikai Minisztérium
A Logisztikai Miniszter irányítja, aki elsősorban a Termelési és Logisztikai Szféra fejének köteles jelenteni, ugyanakkor van alkalom, amikor más Szférák fejének is kötelessége ezt megtenni, például katonai ügyekben a Birodalom Védelme Szféra fejének. Habár sokan a legalacsonyabb fontossággal rendelkező minisztériumnak tartják, a valóságban létfontosságú szerepet tölt be a Birodalom életében. A minisztérium biztosít számításokat az ellenséges csapatok kivédésére, a flották és földi erők logisztikai szükségleteire, és a háborúk financiális vonatkozásaira. Az államosított iparágakon keresztül a minisztérium irányítja a gyárakat, amelyek fegyvereket gyártanak a Birodalom számára, emellett vannak olyan mezőgazdasági bolygók, amik a Birodalmi Haderő ételellátmányáért felelősek.
A minisztérium felügyeli a birodalmi rabszolgák munkaerejét, és módosításokat ott ahol építészeti projektek befejezése és különböző iparágak működtetése szükséges. Mindehhez még hozzájön a birodalmi tömegszállítás  és a kereskedelmi utak, ezzel biztosítva a áruk megfelelő mozgását a Birodalomban.
Aktuális miniszter: (nincs nevesítve)

Hírszerzési Minisztérium
A Hírszerzési Miniszter irányítja, aki a Birodalmi Hírszerzés Szféra vezetőjének köteles jelentést adni. A minisztérium felelőssége az információk nyújtása, valamint ha szükséges, akkor nem valós információk kiszivárogtatása. A legnagyobb szerve a Birodalmi Hírszerzés. A Birodalom elsődleges rejtett hírszerzési és ellen hírszerzési szolgáltatója. A Birodalmi Hírszerzés mindennapi műveleteit az Őrző vezeti, aki annak a Műveleti Divízióját is irányítja. Az Őrző után következnek a Figyelők, akik az ügynököket felügyelik. Ezeket a Titkos Ügynökök követik, ők az ügynökök elit rétege, majd a Javítók, ők a technológiákban jártas ügynökök, és a Szülők, a belső biztonság és a titkos rendőri erő.
A másik intézménye a Hírszerzési Minisztériumnak a Tájékoztatási Iroda. Az iroda célja a Birodalom népének tájékoztatása a galaxis híreiről. Több esetben, mint nem, az Iroda a Birodalomnak megfelelő tényeket közöl, és nagy mennyiségű propagandát termel, amiben a Birodalmat dicséri és a Köztársaságot gonosznak állítja be.
Aktuális miniszter: (nincs nevesítve)

Hadügyminisztérium
A Hadügyminisztérium van megbízva a Birodalmi Haderő minden szegletének irányításával. A Hadügyminiszter három Sötét Tanácsbeli tagnak köteles jelentést adni: a Birodalom Védelme Szféra vezetőjének, a Katonai Offenzíva Szféra vezetőjének és a Katonai Stratégia Szféra vezetőjének. A miniszter alatt Moff-ok dolgoznak annak érdekében, hogy fenntartsák a katonai rendet.  A Birodalmi Flotta a minisztérium legfőbb érdekeltsége, ugyanakkor felelős a Birodalmi Haderőért is.
Más fontos feladatai a katonák elhelyezése, harci taktikák, különleges erők, a titkos hadműveletek és az általános háborús stratégiák. A minisztérium ugyanakkor felelős csapatokat biztosítani a Törvény és Igazságszolgáltatás Szféra számára, hogy rendfenntartó funkciót lássanak el a birodalmi bolygókon, valamint harci személyzetet biztosítsanak a Birodalmi Helyreállítási Szolgálat számára, akik az Ősi Tudás Szférája alá tartoznak.
Aktuális miniszter: (nincs nevesítve)
*Megjegyzés: A Főadmirálisnak joga van felülbírálni a miniszter döntését.

Birodalmi Hódítási és Konszolidációs Hadtestet

A Birodalmi Hódítási és Konszolidációs Hadtest (röviden BHKH, vagy angolosan ICCC) a Birodalmi Haderő egyik divíziója, amely azzal a feladattal van megbízva, hogy biztosítsa az újonnan meghódított bolygókat és eljárjon azok rakoncátlan népességével szemben.

Birodalmi Diplomáciai Szolgálat
Felelős az új szövetségesek megszerzéséért és a régiekkel való kapcsolatok fenntartásáért. A Terjeszkedési és Diplomáciai Szféra vezetőjének jelentenek direktbe. Az itt munkálkodó tisztek megkülönböztető színjelzése a piros uniformis.

Birodalmi Orvosi Alakulat
A Birodalmi Haderő egyik divíziója, ami a birodalmi erők egészségügyi ellátásáért felelős. A divíziót ugyan úgy kirendelik aktív harcterekre, mint elfoglalt bolygókra, az Alakulat egyenesen a Biotikus Tudományok Szféra fennhatósága alá tartozik.
Mint a Birodalmi Haderő tagjai, az Alakulat személyzete teljes katonai kiképzést kap, attól függetlenül, hogy elég ritka, hogy harcban részt vegyenek. Az uniformisuk fehér, vagy szürke köpennyel van kiegészítve, amin kék vagy piros jelzés van, valamint általános felszerelésük közé tartozik az orvosi eszközökkel felszerelt táska. A tagokhoz gyakran társulnak szürke orvosi droidok.

Birodalmi Helyreállítási Szolgálat
A Birodalmi Helyreállítási Szolgálat a Birodalom egyik divíziója, ami felelős az archeológiai ásatásokért és idegen, valamint Urdrarr ereklyék begyűjtéséért. Ugyanakkor azzal is meg voltak bízva, hogy megküzdjenek az e tárgyak által jelentett veszélyekkel.



Képpel illusztrálva (érdemes megnyitni a teljes képet az ittt található linken, mert hatalmas felbontása van.
Frakciók > Általános Iqn8b8K


Készítette: Werda
Kiegészítette/lektorálta: Nefi / Rhyssa

_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
Fontosabb és érdekesebb hírek/kalandok: Információk és szabályzat, Zajló kalandok, Kalandok és keresők, Műhely dolgok
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Frakciók > Általános Zyb0YuU
Rhyssa Edaara Quillan
Rhyssa Edaara Quillan
Lil'SW KM

Hozzászólások száma : 2764
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 19
Join date : 2017. Jun. 13.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Multi

nefadar http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3658-rhyssa-edaara-quillan-eron http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t29-multik#3460

Vissza az elejére Go down

Frakciók > Általános Empty Re: Frakciók > Általános

Témanyitás by Rhyssa Edaara Quillan on Szomb. 23 Dec. 2017, 13:22

1. Köztársasági haderők (Republic Military)
2. Birodalmi haderők (Imperial Military)
3. Halál osztag (Death Troopers)
4. Élőholt osztag (bónusz)

A Köztársasági Haderők

A katonai erők Parancsnoki szerkezete:
"Nagy hadsereg" - 10 rendszer sereget foglal magába, általános parancsnoksággal.
Rendszer sereg - 2 szektor sereget foglal magába, általános parancsnoksággal.
Szektor sereg - 4 hadosztályt foglal magába, általános parancsnoksággal.
Hadosztály: 20 000-ről 40 000 katonára terjedt el, általános parancsnoksággal.
Dandár: 5000-től 7500 katonáig, egy ezredes vezetésével.
Zászlóalj: 700-tól 1500-ig terjedő katonák voltak, egy parancsnok parancsnoka.
Különítmény : 5 század (500 katona), őrnagy vezeti.
Század : 100-300 katona volt, Százados vezeti.
Csapat : 5 osztag (25 katona), Százados vezeti.
Szakasz: 50-től 100-ig terjedő katonák, hadnagy vezeti.
Osztag / Raj: öt-tíz katona volt, Őrmester / Rajparancsnok vezeti.
Tűzcsapat: két vagy három katona volt, egy tizedes vezetésével.

Ezek mellett szükség szerint voltak létrehozva speciális osztagok missziókra – gyakran missziók idejére – esetenként Jedi Lovagok és Jedi Mesterek támogatására, vagy kíséretként szenátorok, fontos személyek számára.
A Köztársasági haderőt két rész képzi, A Köztársasági Katonaság és a Köztársasági Flotta.
A Haderők vezetője a Legfelsőbb Kancellár és a Köztársaság Főparancsnoksága.
Jelentős befolyással rendelkezik a Szenátus.

Katonai rangok
A köztársaságban a rangok kiegészülnek a Jedik névbeli, tiszteletbeli rangjaival is.

Jedi rangok
Jedi Fő-Tábornok - Jedi Főtanácsosok. A tíz rendszer hadseregének egyik parancsnokságában.
Jedi Tábornok - Jedi Mester. A húsz szektor hadseregének egyik parancsnoksága alatt.
Jedi Tábornok - Jedi Lovagok és Mesterek. A hadtest vagy a légió parancsnoksága.
Jedi Parancsnok - Jedi Padawans. Az ezredek és zászlóaljok parancsnoksága.
Ők állnak legfelül is a ranglétrán.

Haderő rangjai:
Főkancellár
Tábornok / Admirális
Ezredes
Őrnagy
Százados
Hadnagy
Zászlós / Altiszt
Őrmester
Tizedes
Specialista
Közlegény
Kadét

___________________________________________

A Birodalmi Haderők

A Birodalmi had két részből áll, a Birodalmi Katonaságból és a Birodalmi Flottából.
A Birodalmi hadsereg alkotja a társadalom és a Birodalom gerincét. A Birodalom minden felnőtt testületet katonai szolgálatra tervezett. A Birodalomban minden nem erőérzékeny, megfelelő személyt – aki tudós, vagy más fontos munkát végez, más szférában van, tanult annak nem kellett bevonulnia – automatikusan besorozták a katonaságba, és a nyugdíjba vonulásig vagy fogyatékosságig maradtak. Az előmenetel és a promóció segített a képzett katonai tiszteknek, hogy katonai szolgálatú családokat hozzanak létre, a családok gyermekeitől pedig elvárják, hogy saját katonai helyüket szerezzék meg, és nem kaptak különleges bánásmódot a családjuk miatt.
A hadsereg és a Flotta tábornokai és admirálisai fölött létezett a Moffok és a Birodalmi Főparancsnokság rangja, amely közvetlenül a Hadügyminisztériumnak válaszolt.
A császári tisztek kódhengereket is használtak, amelyek lehetővé tették számukra, hogy hozzáférjenek a biztonságos területekhez és az intelligens erőforrásokhoz.

A Birodalmi haderőre a következő Tanácsok vannak jelentős befolyással:
Birodalom Védelme

A Birodalmi haderőt a Hadügyminisztérium vezeti.

A katonai erők Parancsnoki szerkezete:
"Nagy hadsereg" - 10 rendszer sereget foglal magába, általános parancsnoksággal.
Rendszer sereg - 2 szektor sereget foglal magába, általános parancsnoksággal.
Szektor sereg - 4 hadosztályt foglal magába, általános parancsnoksággal.
Hadosztály: 20 000-ről 40 000 katonára terjedt el, általános parancsnoksággal.
Dandár: 5000-től 7500 katonáig, egy ezredes vezetésével.
Zászlóalj: 700-tól 1500-ig terjedő katonák voltak, egy parancsnok parancsnoka.
Különítmény : 5 század (500 katona), őrnagy vezeti.
Század : 100-300 katona volt, Százados vezeti.
Csapat : 5 osztag (25 katona), Százados vezeti.
Szakasz: 50-től 100-ig terjedő katonák, hadnagy vezeti.
Osztag / Raj: öt-tíz katona volt, Őrmester / Rajparancsnok vezeti.
Tűzcsapat: két vagy három katona volt, egy tizedes vezetésével.

Egy nagyobb egység kijelölt roham csapat vagy ostrom csapat alakulhatott ki több mint 40 000 katonából, amelyeket egy Moff vagy magas rangú Sith/Urdrarr Lord parancsnokság alá helyeztek meghatározott feladatok elvégzésére, majd felbomlottak a misszió befejezése után.
Ezek mellett szükség szerint voltak létrehozva speciális osztagok missziókra – gyakran missziók idejére – mint a Halál osztag missziói is.

Katonai rangok
A Birodalomban, eltérően a Köztársasági Jedikkel, bármilyen rangú erőhasználó is legyen - Mester, Lovag, tanonc, stb. – ,minden esetben a Tábornokok és Moffok felett állnak. Úrnő, Asszonyom, Lord/Lady, Uram titulus kötelezőek a megszólításukkor, egymás közt is illő ugyanez. A Nagyúr/Nagyasszony titulus csak a Sötét Tanács tagjait illeti, senki mást sem lehet így szólítani. Ezeket a rangokat csak azok kapják, akik a Sith/Urdrarr rend tagjai, akik nem, csak sima erőhasználók, azokat rangjukon megfelelően kell hívni, ha ott is elvárás az uram, hölgyem/asszonyom, akkor igen, de a Lady/Lord titulus már nem jár ki nekik, az csak a Rend tagjainak.

Haderő rangjai:
Főadmirális
Tábornok / Admirális
Ezredes
Őrnagy
Százados
Hadnagy
Zászlós / Altiszt
Őrmester
Tizedes
Specialista
Közlegény
Kadét

___________________________________________

A halál katonák (Death troopers)
A halál katonák  a Birodalom rohamosztagosainak az elitváltozatai. Ők védelmi részleteket és testőrséget szolgáltattak fontos birodalmi tiszteknek, ám e mellett más feladataik is volta. Ők elit alakulat voltak így Jedik és Sith-ek/Urdrarrok szükség szerű levadászására, titkos, majd lehetetlen küldetések teljesítésére voltak kiképezve. Fekete páncélruhát és speciális sisakokat viseltek, amely a verbális kommunikációt zavarta, torzította el majd más Halálosztagos sisakja pedig vissza fordította számukra értelmezhetőre. Ez gátolta a beszélgetésük kihallgatását. A halál katonákat fegyvertelen harcban, nehéz fegyvereken és mesterlövészetre is kiképzik. Kommandó missziókra szakosodva ezek a katonák szakértői a nyomaik eltűntetésében, kevés vagy semi bizonyítékot hagyva maguk után.
A halál katonák ismerten SE-14r könnyű ismétlődő blasztokat, E-11D-t, DLT-19D nehéz blaster puskákat és C-25-es fragmentációs gránátokat használnak.
Saját kisebb flottájuk van, amik a legmodernebbek a Birodalmi Flottában (az urdrarr nagyurakét leszámítva). Minden terepen bevethetőek, legyen az űrcsata, vízalatti, szárazföldi, extrém körülmények között.
A halál katonákat a legendás “Advanced Weapons Research” projekt után nevezték el, hogy újjáélessék a nekrotikus szöveteket, ami kontrollálhatatlan “Undead Troopers” létrehozását eredményezte.

Kiképzés
A halál katonák elit stormtrooperek a Birodalom hadseregében. Stormtrooper jelöltek, akik kiemelkedtek a képzésükben áthelyezték az elit kiképzőtáborba Scarifon-on. Meg kellett haladniuk a tradicionális normákat, beleértve magasságukat és súlyukat, és meg kell felelniük bizonyos ideológiai normáknak is. A jelöltek fizikai tesztek és minősített műtéti javításoknak is voltak alávetve, így "emberen felül" voltak. Ráadásul a halálos katonáknak szigorúbb képzést kellett elvégezniük mint a hagyományos rohamosztagosoknak, beleértve az egzotikus környezetben való képzést is. Leginkább kis csoportokba sorolták őket, ezen felül mindegyikük egy-egy specializációval.

Felszerelés
A páncélzat amivel a halál katonák rendelkeznek sokkal fejlettebb volt, mint a szokásos stormtrooper páncél. A sisak számos fejlett érzékelővel és célzási rendszerrel rendelkezik, amelyek teljes helyzetfelmérést biztosítanak a harci területeken, ellenségeken és szövetségeseken. A sisakrendszerek ezen különféle fejlesztései közé tartozott a „Neuro-Saav makromotion monitor”, a többfrekvenciás célzás és felvétel érzékelők és a képintenzív aktív impulzus-kibocsátók. A páncéljukat egy „reflex” nevű, fényvisszaverő polimer is borította, amely az elektromágneses jeleket az érzékelő tömbökben gyakran megtalálta. Ezáltal a halálos katonák nagyon jól alkalmazhatók a lopakodó műveletekhez. A halálos katonák különféle fegyverekkel voltak felszerelve, beleértve az SE-14r könnyű ismétlődő blasztokat,  E-11Ds, DLT-19D nehéz blasterpuskákat, és C-25-es fragmentációs gránátokat.
Iránymutató alap felszerelés:
- Könnyű harci páncél, elektromágneses jeleket visszaverő extra borítással.
- Fejlesztett, beépített érzékelők: Mozgásérzékelő, Oxigén szenzor, Hőmérő, Radar, többfrekvenciás célzás segítő és felvevő érzékelők,  vizorkijelző az érzékelők adataihoz.
- TE4.4 távcső beépített célkövetővel
- SE-14r könnyű ismétlő blaster pisztoly
- E-11Ds könnyű blaster puska vagy  DLT-19D Nehéz blaster puska
- C-25 Repeszgránát
- Specializációs eszköz 1x (hekker, mesterlövész, ect.)
Megjegyzés: A fegyverek pontos szériái csupán iránymutató adatok.


___________________________________________


Az Élőholt katonák (Undead Troopers)

Olyan katonák voltak, akiket a “Sickness” ként ismert vírus fertőzött meg. Ezt a háború utolsó 20 évében fejlesztették ki tudósok a vírust. A fájdalmas halál után ezek a katonák tudatlan, gyalogos kannibalizmus vágyakkal. Tanulmányok kimutatták, hogy a fertőzés miatt az Élőholt katonák lassabbak voltak mint az élő emberek, de jobb képességük volt a károsodásokkal szemben. A vírus lehetővé tette a katonák számára telepatikus kommunikációt és tanulást. Együtt hajlandóak voltak halálos csoportokba szervezni magukat és összehangolt támadásokat, ütéseket indítani a birodalmi erőkre és a köztársaságiakra egyaránt. Még sikerült újraprogramozniuk és feltörniük a rendszereket, tornyokat és a biztonsági rendszereket az elvesztett területeken maguk mellé állítaniuk. Ez lehetővé tette számukra, hogy megerősítsék az elfoglalt bázisokat a lehetséges támadások ellen, felhasználva a sugárágyúkat, falakat és pajzs generátorokat az ellenséges támadások leküzdésére. Ez a szakértelem és koordináció a "Halott hadsereg", vagy “Holtak serege” becenevét érdemelte ki nekik.
A legtöbb mind a mai napig a Birodalom szolgálatában áll, bár tudni renegát katonák csoportjáról is, de ezek mindegyike vadászva van mindenki által.

Készítette: Zerae
Javította, kiegészítette: Nefi / Rhyssa

_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
Fontosabb és érdekesebb hírek/kalandok: Információk és szabályzat, Zajló kalandok, Kalandok és keresők, Műhely dolgok
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Frakciók > Általános Zyb0YuU
Rhyssa Edaara Quillan
Rhyssa Edaara Quillan
Lil'SW KM

Hozzászólások száma : 2764
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 19
Join date : 2017. Jun. 13.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Multi

nefadar http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3658-rhyssa-edaara-quillan-eron http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t29-multik#3460

Vissza az elejére Go down

Frakciók > Általános Empty Re: Frakciók > Általános

Témanyitás by Rhyssa Edaara Quillan on Kedd 17 Ápr. 2018, 00:02

Havoc Squad
Frakciók > Általános 2NmUFVJ

”A köztársasági haderő leghíresebb Speciális/Különleges Erők Alakulata, az elit elitje, a legendás Havoc Squad. Azaz egység, ahol a legnagyobb megtiszteltetés egy köztársasági katonának szolgálnia. Az egyelten egység, akik könnyű szerrel veszik fel a birodalom Halálosztagosaival a versenyt úgy, hogy ezekben a srácokban semmilyen genetikai és egyéb módosítás sincs, míg az impekben igen…”
- Ismeretlen forrás

Főparancsnok:
- Kale Sokol
Ismert tagok:
- Rhyssa Edaara Quillan százados, vadászpilóta, rajparancsnok (Főnix egység, Sólyom raj)
Korábbi tagok:
- Vilmarh D’vol – volt robbantás szakértő

Történet:
A Havoc Squad több száz évvel ezelőtt jött létre, akkoriban még egy nagyon kis létszámú csoport volt, a számuk 5-10 fő között mozgott. Az alakulatba mindig a legjobbakat vették fel, így nagyon hamar igencsak nagy híre lett a csapatnak. A legkeményebb és legdurvább harcokba mindig őket küldték, ők mentek be elsőre és távoztak utolsóként. A legnagyobb sikereik mindig is nekik voltak a háborúk során, ezért folyamatosan toronymagas volt a túljelentkezés az egységhez. Az évszázadok során természetesen előfordult, hogy többször majdnem mindenkit megöltek és majdnem eltűnt az egység, de mindig volt valaki, aki visszahozta őket, akár a sírból is.
Az utóbbi idők legnagyobb veszteségét a csapat a Háború Végnapjai kezdetekor, ME 10-ben szenvedte el. Ekkor alig pár száz fő maradt a közel 40.000 fős hadosztályból. Ez a szám egyébként valószínűleg elmarad a Halálosztagosok számától. Ebben az évben kapta meg a főparancsnokságot a HS egyik veteránja, Kale Sokol, aki újra szervezte az alakulatot és nem egy helyen fordították meg a harcok állását a háború során. A háború végével a Havoc Squad megmaradt és bármilyen különleges esethez, ahol a különleges/speciális erőkre van szükség őket küldik ki.
Egy kisebb flottájuk van nekik is, általában a legjobb dolgokat kapják, illetve a legfrissebb felszerelések prototípusait is.

Leírás/képzés:
A HS a teljes hadsereghez képest nem túl nagy számú alakulatnak minősül. Ennek azaz egyetlen oka van, hogy ide csak a legjobbak legjobbjai kerülhetnek. Lényegében a többi elit alakulat legjobbjait veszik át. Nem hiába hívják őket az elit elitjének. Bárki, aki bekerül ide újabb képzéseken vesznek részt. Ennek köszönhető, hogyha úgy hozza a sors, akkor bárki bevethető bármilyen pozícióban a sajátján felül, bár mióta újra teljes létszámban vannak erre kevés példa volt.
Az itt szolgáló katonáknak keményebb képzést kellett elvégezniük, mint a hagyományos katonáknak, beleértve az egzotikus környezetben való harcászatot is. Így lehet, hogy kiváló kommandósok a pilóták is, akik egyébként a Köztársaság legjobb pilótái.
Ha a szükség úgy hozta, akkor diplomáciai és egyéb politikai küldetéseken akár testőrséget szolgáltattak tudósoknak, politikusoknak, szenátoroknak stb. A képzésük ugyan megvan arra, hogyha szükséges, akkor képesek legyenek akár jediket, sith-eket/urdrarrokat is levadászni. Kiképezték őket a kommandós, titkos (black ops) és lehetetlen küldetések végrehajtására is, minden tagukat. Ezen felül kiképzik őket robbantásra, hajóvezetésre, könnyű- és nehézfegyverzet használatra, illetve mesterlövészetre is. Kapnak stratégiai képzést is, illetve közelharci fegyveres és fegyvertelen harcra is, ahogyan járművek (pl. lépegetők) vezetésére is.
Jellemzően a páncéljaik alapszíne a fehér-narancssárga, de lényegében bármilyen színű festés elő szokott fordulni, a közös az, hogy a Havoc Squad szimbóluma mindig ott van rajtuk.

Felszerelés: (hasonlít a Halálosztagosokéhoz, csak értelemszerűen köztársasági gyártmányok lesznek)
Aki terepre megy minimum könnyű páncélt kell viselnie, de a 3 pontos (Rohamosztagos/klón szerű páncél, közepes harci páncél) az elvárt. Aki pilóta, vagy nem épp kommandós feladatot lát el, annak elég a könnyű páncél.
Aki sisakot hord, az megegyezik a Birodalmi halálosztagosokéval (lásd: eggyel feljebbi reag).
A páncél és egyéb leírás is hasonló a halálosztagosokéval.
Ami talán eltérő lehet az az, hogy a Havoc Squad esetében a Halálosztagosokkal ellentétben előfordulhatnak nehéztüzérek is, nem csak előfordulhatnak, nagy számban vannak. Gyakorta használnak a nehéztüzérek gépkarabélyokat, sugárágyukat kézi rakétavetőket és hordozható ágyúkat is. De olyanok is előfordulnak, akik dobótőröket, gránátokat, vagy épp gránátvetőket használnak.
Ebből is látszik, hogy amíg a Halálosztagosok főleg black ops küldetésekre, vagy a legnehezebbre vannak küldve, addig a Havoc Squad bármilyen terepen bevethető bármilyen ellenféllel szemben, mert mindenre fel vannak készülve.

Iránymutató alap felszerelés: (főleg kommandósoknak, nem pilótáknak)
- Könnyű harci páncél, elektromágneses jeleket visszaverő extra borítással.
- Fejlesztett, beépített érzékelők: Mozgásérzékelő, Oxigén szenzor, Hőmérő, Radar, többfrekvenciás célzás segítő és felvevő érzékelők,  vizorkijelző az érzékelők adataihoz.
- TE4.4 távcső beépített célkövetővel
- SE-14r könnyű ismétlő blaster pisztoly
- E-11Ds könnyű blaster puska vagy  DLT-19D Nehéz blaster puska
- C-25 Repeszgránát
- Specializációs eszköz 1x (hacker felszerelés, mesterlövész, pilótának droid, ect.)
Megjegyzés: A fegyverek pontos szériái csupán iránymutató adatok.



Írta: Nefi / Rhyssa
Megjegyzés: Az előző reagban mind2 részen a haderők kiegészítve Smile

_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
Fontosabb és érdekesebb hírek/kalandok: Információk és szabályzat, Zajló kalandok, Kalandok és keresők, Műhely dolgok
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Frakciók > Általános Zyb0YuU
Rhyssa Edaara Quillan
Rhyssa Edaara Quillan
Lil'SW KM

Hozzászólások száma : 2764
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 19
Join date : 2017. Jun. 13.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Multi

nefadar http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3658-rhyssa-edaara-quillan-eron http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t29-multik#3460

Vissza az elejére Go down

Frakciók > Általános Empty Re: Frakciók > Általános

Témanyitás by Rhyssa Edaara Quillan on Szomb. 11 Aug. 2018, 10:46

Jedi Service Corps

A Jedi Tanács büszke mindenkire, aki a fény útját választja, még azokra is, akikből képességeik miatt végül nem lehet padawan vagy akik rájönnek, hogy a harc nem nekik való, inkább a tudomány oldalán helyezkednének el. Nem kell szégyenkezve, "bukott diákként" távozniuk, nem küldik őket vissza a családokhoz. Az Áthelyezési Tanács felügyeletében álló szervezet munkával látja el ezeket a fiatalokat tehetségüknek, képzettségüknek megfelelően. Ez nem rehabilitációs vagy kisegítő program, az itt dolgozók karitatív és tudományos jellegű munkáját megbecsülik a jedi világban és nagy szükség van rájuk! A testület 4 egysége az Áthelyezési Tanácshoz hasonlóan a Coruscant Jedi Templomának legmagasabb tornyában, a Békesség Tornyában kapott helyet.


AgriCorps (Mezőgazdasági Részleg)
Frakciók > Általános Latest?cb=20120612164138
A Jedi Service Corps legnagyobb egysége, mely a Köztársaság mezőgazdasági hivatalával együttműködésben főként olyan növények termesztésére/létrehozására fókuszál, melyek gyógyító hatásuknak köszönhetően alkalmazhatóak a kevesebb figyelmet kapó bolygók lakosait veszélyeztető járványok és betegségek ellen. A kutatólaborokban különböző növényfajok keresztezése, tökéletesítése zajlik, az eredményeket gondosan feljegyzik, ezek bekerülnek a Jedi Archívumba.
Fontos, hogy a Magvilágban is vannak kirendeltségeik, ez a Salliche Mezőgazdasági Kör, mely olyan bolygókat fog össze, amik fő erőssége a növénytermesztés. Nevét a rendszer legjelentősebb és legkomolyabb termelőjéről, a Salliche bolygóról kapta.
Az AgriCorps nagyon népszerű, akik bekerülnek, általában egészen öreg korukig itt végeznek szolgálatot. Tagjai főként az Erő élettel kapcsolatos részét használják és azokat a képességeket, amik segítenek a növekedésben. Ezen kívül geológusok is dolgoznak itt, akik a különböző világok talajának megművelhetőségét kutatják. Karitatív jellegének köszönhetően a magas rangú jedik közül is sokan gyakran besegítenek.
- Létszám: 1500 fő
- Vezetők: az AgriCorps Mesterek Tanácsának tagjai


MediCorps (Orvosi Részleg)
Frakciók > Általános Latest?cb=20120612164351
Kis létszámú egység, mivel a gyógyítást, az orvoslást az univerzumban már szinte mindenhol tanítják, nehéz ezzel versenyre kelni. A Jedi Templomban, a Gyógyítás Csarnokában létesített kórház a galaxis legjobb orvosi intézményei közé tartozik. A Köztársaság Orvosi Központjával szoros együttműködésben áll, egy külön erre a célra létrehozott nagy sebességű közlekedési rendszerben szállíthatják ide a súlyos sérüléseket szenvedett nem erőhasználókat vagy a különleges kezelést igénylőket.
Az itt dolgozó jedik főleg medikusok, asszisztensek, orvosi készülékek karbantartói lehetnek a Csarnok teljes értékű gyógyítói mellett (utóbbiakat gyakran csatáknál is bevetik harctéri sebészként).
- Létszám: 200 fő
- Vezetők: a Jedi Gyógyítók Körének tagjai


EduCorps (Oktatási Részleg)
Frakciók > Általános Latest?cb=20130528142255
A MediCorpshoz hasonlóan kicsi egység, mely tanárokból, tudósokból, az archívum kezelőiből áll. Az itt dolgozók komoly képzésen estek át, melynek során nem csak a szakterületükhöz kapcsolódó tudást mélyíthették el, hanem oktatóik megtanították őket arra, hogyan legyenek ők maguk is hatékony tanítók, akik türelmesen és szenvedéllyel adják át tudásukat a tanítványaiknak. Mindenek előtt tudatosították bennük, hogy nem lehet mindig az Erőhöz nyúlni, nem kényszeríthetik tanulásra a diákokat az Erő használatával, ez ellenkezne a Jedi Rend elveivel.
Az EduCorps galaxisszerte biztosít tanulási lehetőséget a hátrányos helyzetűeknek. Azt vallják, hogy az univerzum és annak lakóinak megismerése segít az élet megértésében, ezért az ide kerülők az első néhány évben a képzéseik során igyekeznek a lehető legtöbbet megtanulni, felkészítve magukat arra, hogy a tudást a jövő nemzedékének adják át.
- Létszám: 250 fő
- Vezető: a Jedi Archívum Vezető Könyvtárosa


ExplorCorps (Felfedező Részleg)
Frakciók > Általános Latest?cb=20130213004252
Régészeti, történelmi kutatórészleg. Eredetileg a különböző világok feltérképezésére és megfigyelésére hozták létre. Tagjai akkoriban Jedi Keresők voltak, akik egy kis flottányi megfigyelő hajóval járták az univerzumot, melynek majdnem minden részével kapcsolatban szereztek ismereteket és feltérképezték a főbb utakat, hipertérutakat. Gyakran jártak teljesen felderítetlen helyeken, ahol ismeretlen veszélyek között kellett túlélniuk, ezért a régi tagok legendásnak számítanak. Az ExplorCorps már számos ősi civilizáció titkait derített fényt és sok új népet fedezett fel.
Régebben a tagok oktatása, felkészítése utazás közben a praxeum hajókon zajlott, ma már a Jedi Templomban történik, kivéve persze a pilóta- és navigációs képzést, amit nem csak szimulátorokban, hanem igazi hajókon is fejleszteni kell. Mára a régi hajókon kívül felderítő és szállító hajókat is használnak, melyek pajzsokkal és komoly fegyverzettel is fel vannak szerelve, hogy a galaxis vadabb, ellenőrizetlen részein is boldoguljanak. A harcra alkalmasabb tagok járják az űrt, a világ rendszerezését, a térképek pontosítását végzik és egyéb régészeti kutatásokat, felfedező küldetéseket teljesítenek. Ez nagyon csábító olyan jedik számára is, akik kalandokra vágynak, akik harcok és túlélőpróbák során akarják fejleszteni képességeiket. A kevésbé harcias fiatal jedik a megszerzett adatokat, leleteket vizsgálják, rögzítik. Ősi szövegeket fordítanak le és a talált misztikus tárgyakat tanulmányozzák, hogy a jedi és galaktikus történelem minél nagyobb szeletét lehessen megismerni.
A Köztársasággal együttműködnek, ezért olykor nem jedik is utazhatnak hajóikon, hogy a világot járják és megismerjék az ExplorCorps munkáját. Az Intergalaktikus Zoológiai Szövetséggel kooperálva van egy kirendeltségük a Mycraft bolygón. Eredményeiket alapos utánajárás és kivizsgálás után megosztják az EduCorpsszal is.
- Létszám: 700 fő
- Vezető: Jedi Felderítők Vezetője


Készítette: Zield (Mickey Thunder)

_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
Fontosabb és érdekesebb hírek/kalandok: Információk és szabályzat, Zajló kalandok, Kalandok és keresők, Műhely dolgok
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Frakciók > Általános Zyb0YuU
Rhyssa Edaara Quillan
Rhyssa Edaara Quillan
Lil'SW KM

Hozzászólások száma : 2764
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 19
Join date : 2017. Jun. 13.

Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Multi

nefadar http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3658-rhyssa-edaara-quillan-eron http://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t29-multik#3460

Vissza az elejére Go down

Frakciók > Általános Empty Re: Frakciók > Általános

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére




 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.