Legyen saját SHIELD-etek, AIM Birodalmatok, Hydrátok vagy Stark Industries-otok!

Go down

Legyen saját SHIELD-etek, AIM Birodalmatok, Hydrátok vagy Stark Industries-otok! Empty Legyen saját SHIELD-etek, AIM Birodalmatok, Hydrátok vagy Stark Industries-otok!

Témanyitás by Sandman Csüt. 27 Aug. 2015, 14:07

Legyen saját SHIELD-etek, AIM Birodalmatok, Hydrátok vagy Stark Industries-otok!

Nem új ötlet, csak kicsit megreformált formája egy meglévő lehetőségnek! Alapítsatok saját szervezetet, hogy befolyásolhassátok az XMR-világát!

Felmerült az igény, hogy legyen kicsit rugalmasabb a staff a karakterek hatalmát, befolyását és cselekedeteit illetően és ne legyen az, hogy amit a mesélő kitalál csak
az van mert csak...OKÉ!

Logikusan a KM (DM, Mesélő) szervezetek azért vannak, hogy a nagy egészre hassanak. De a játékosok nem vagy csak nagyon ritkán juthatnak magas pozícióba, mert hát mégis csak mesélői szervezetek és furán nézne ki ha a mesélő egy Ominózus játékos által irányított szint alatt generálna konfliktust, hiszen Ominózus akár
egyetlen szóval megoldhatná. Ez kinek hiányzik? Neked? Akkor itt a lehetőség! Csak nem a mesélői szervezetekben, hanem a sajátodban.


ITT elérhető az eddigi szabálygyűjtemény arra, hogy hogyan lehet szervezetet alapítani. Ezen kicsit most csiszolunk. Részben könnyítünk, részben nehezítünk és lehetőségeinkhez mérten bevonjuk az esetleg új szervezeteket az oldal fő kalandjaiba. De kezdjük az elején.

- Már 2 Játékos karakter (NJK nem) is elég szervezetet alapítani. Elég elfogadott előtörténetnek lennie, lehet új karakter is. Annyi lenne a kikötés, hogy
senki se alapítson saját magával szervezetet.
- Staff karakter nem lehet.
- Egy karakter, egy szervezetnek lehet a tagja. De mellette lehet saját cége, boltja, étterme, büfé kocsija.
- A játékban nem feltétlenül kell kijátszani az alapítást, de kell egy összefoglalót írni, hogy miért és hogyan jöttek össze a karakterek. A semmiből nem születik
olyan bizalom, ami megalapoz egy komoly szakmai összebútorozást. Aki elfogadott előtörténetet írt, ezt is simán összerittyeni, pláne ha minimum ketten vagytok.
- Kreditszámítás: A szervezetek annyi kredittel rendelkeznek amennyi a tagok szintenkénti kreditje. Azaz ha két első szintű karakter áll össze az 4 meg 4, azaz 8.
Ez akkor is így van ha a karakterek már költöttek magukra kreditet. Azaz vettek lakást, kis üzletet stb. Az a sajátjuk. A szervezetükben ez kvázi újra "generálódik". Az előnyök itt nem érvényesek.
- NJK-ja a szervezeteknek csak akkor lehet ha áll mögötte vállalkozás. Különben miből fizetnék az ő megélhetését?
- Ha a szervezet NJK-t kalandra viszik a játékosok, akkor egy kalandon belül csak egy karakter irányíthatja az NJK-t és ezt előre jelezni kell a KM felé. Nincs
cserebere akkor se az NJK-t irányító játékos kénytelen a kaland közben jegelni a karakterét.
- Minden vállalkozásnak kell egy felügyelő a szervezeten belül. Ha az a terület specialistája (biológus, orvos, mérnök...stb.) akkor a vállalkozás 50%-al több pénzt
termel a közös kasszának.
- Sajnos ha egy karakter abbahagyja a játékot (vagy annyi ideig jegeli, hogy már nem várható a visszatérése...olyan nincs, hogy valaki csak azt a karakterét jegeli,
de másik karakterrel aktívan játszik) akkor az általa felügyelt területek, ahogy a plusz kreditek elvesznek. Semmivé foszlanak. Leépítésre kerülnek.

Hogy mire jó ez az egész bonyolítás? HÉÉÉÉ! Most ismertettem hogy lehet egy marék játékos kooperációjából hogyan lehet birtokuk. Mert a kreditek mellett innen is kaphatnak fizetést plusz a vállalkozások profitja a közös számlára megy amiből vehetnek...mondjuk birtokot meg helikoptert. Sok helikoptert.

PLUSZ!

Minden szervezet valami okból jön létre. Ez mondjuk lehet a profit maximalizálás, de lássuk be kevés karakter akar sportkocsikkal száguldozni, de ha mégis akkor is
törődni kell az üzlettel, meg jövőképet generálni ÉS (!) a nagy célok teret kaphatnak. Szeretnéd átvenni az uralmat egy kerület vagy az egész város alvilága felett?
Esetleg pont megszüntetnéd a bűnözést a kerületedben vagy az egész városban?
Türelemmel és ráfordított energiával elérheted. Kijelölöd magadnak a nagy célt,
aztán a következő lépést. Persze ezeket meg kell osztani velem és lehetőségekhez mérten bele lesznek a lehetőségek építve a következő nagy kalandba. Felderítenéd vagy bemocskolnád a riválisokat? Oké. Megnézzük belefér-e maffia szál. Megszereznél valami technológiát ami egyébként nem elérhető a SHIELDtől, Hydrától? Csatlakozz a harcokhoz és talán zsebre tehetsz ezt-azt. Kipróbálnál egy új vírustörzset? Indítsd el a városban. Ésszerű határok között, de a céljaid megvalósítására lehetőséget kaphatsz. Ez azt jelenti, hogy lehetőséget kaphattok. De nem azt jelenti, hogy bármit meg lehet tenni. Bizonyos szinten túl nem lehet nőni. Bár ki tudja, ha elég karakter összeáll...


Mi a szervezetalapítás menete?

1., Meg kell felelni karakterek terén a kritériumoknak.
2., Meg kell írni az alapításos sztorit.
3., Ki kell tölteni az alant található adatlapot.
!., Egyeztetni kell velem a részletekről. -> Hogy miért, kitérek később.


Adatlap:

Szervezet neve:
A szervezet alapítás oka:
A szervezet célja:
A szervezet tagjai:
- PéldaVezetéknév PéldaKeresztnév (Beosztás)
A szervezet ingatlanjai:
- Mint karakternél
A szervezet vállalkozásai:
- Vállalkozás neve; vállalkozás profilja; Ráköltött kredit(lásd karakteralkotási segédlet); Bevétel(lásd karakteralkotási segédlet); Felelős JK
A szervezet felszerelései:
A szervezet NJK-i:
Kreditek összesen:
Felhasznált Kreditek:
Megmaradt Kreditek:


Miért kell velem egyeztetni? Azért mert olyan cuccokhoz is hozzájuthattok amire nem is gondoltok. Szeretnétek olyan páncélt amit a SHIELD ügynökök? Pont olyat nem
kaphattok, de mondjuk kicsit kevesebb kreditért, kicsit kevesebbet tud, nah olyat igen. Csak kommunikálni kell. Továbbá kell valaki aki figyeli a szervezetek tevékenységét és ennek megfelelően igazítja hozzá a többi szereplő viszonyát. Például egy kis bűnszervezetet nem kezd el automatikusan üldözni a rendőrség. Ha ügyesen lebuktatják magukat akkor már de. Ugyanakkor ha jól titkolóznak és van törvényes üzlet is...kit érdekel, hogy a helyi kereskedők a bevételük 10%-át leadják valakinek aki rendet tart az utcákon?! Jó mondjuk nem adózik és ha a profitot sportautóra költi és az szemet szúr és valaki feljelenti, jön az adóhatóság.
És miért pont én? Mert értek hozzá és nincsenek barátaim akikkel szervezetet alapíthatnék.

Komoly feladat? Az. De a sok csilli-villi cucc, a befolyás a világra és annak a lehetősége, hogy sok helikoptert vehetsz és azzal röpködhet a karaktered a város felett, megéri.

És a PÉLDA.

Patrick H. Brandt és Aashirya Nakti Singh úgy dönt, hogy megalapítják Queens Buddhista maffiáját (vannak Hindu terroristák, Buddhista szabadságharcosok
...akkor Buddhista maffiózók is).

Patrick és Aashirya már régóta egy környéken éltek. Patrick betért párszor Nakti boltjába és beszélgettek a közös vallási nézeteikről. Aztán a nő elkezdett harcművészetet tanulni a férfitól és egyre közelebb kerültek egymáshoz lelkileg. Aashirya ezért Patrickhoz fordult segítségért amikor a helyi latin banda elkezdett védelmi pénzt szedni tőle. Patrick intézkedett a banda visszavonult, de felismerték a problémát. Ezért Patrick a fiatal tanítványaiból egy polgárőr csoportot szervezett. A helyi lakosok lassan annyira elégedetté váltak a fiúkkal, hogy elkezdtek ajándékokat meg kis pénzt adni nekik. Aashirya és Patrick pedig úgy döntött, hogy az adományokat a közösség javára fordítják.
A meditációs központtal a helyiek szellemi fejlesztését kezdték meg. Az étteremmel pedig a munkanélküliséggel vették fel a harcot, még ha csak kis lépéssel is...


A szervezetük neve: Buddhista maffia
A szervezetük célja: megvédeni Queenst a kizsákmányoló rosszfiútól
A szervezet tagjai:
- Aashirya Nakti Singh (Szellemi vezető)
- Patrick H. Brandt (Izomerő)
A szervezet ingatlanjai:
- Tibeti ízek étterem
- Nagy meditációs központ és buddhista menedék -  2 kredit
A szervezet vállalkozásai:
- Tibeti ízek étterem; Étterem; 1 kredit; 1000$/hét; Aashirya Nakti Singh
- Helyi vállalkozások hozzájárulása a biztonságos környékért; 2 kredit; 6000$/hét; Patrick H. Brandt [Patrick erős, harcos, izomember ért a behajtáshoz, szakértő]
A szervezet felszerelései:
- Autó 1 kredit
A szervezet NJK-i:
- Sofőr az autóhoz 1 kredit
Kreditek összesen: 8
Felhasznált kreditek:7
Megmaradt kreditek: 1


Aki megmondja, hogy a példa szervezet miért nem jöhet létre, az vendégem egy csokira azon a találkozón amire elmegyek...vélemény, észrevétel, kérdés, válasz, miegyéb: PM nekem. Thx.

Sandman


A hozzászólást Sandman összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. 10 Szept. 2015, 00:03-kor.

_________________
A karmikus világlátás egyik alapgondolata, hogy az okok és következmények között pontosan meghatározott összefüggés létezik ~ Lhamo Donrup
Sandman
Sandman
Adminisztrátor

Hozzászólások száma : 802
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 43
Join date : 2012. Jan. 22.

Karakteradatok
Főkarakter: Sandman
Főkari/multi: Multi
Síkok: Reneszánsz, Little SW

Vissza az elejére Go down

Legyen saját SHIELD-etek, AIM Birodalmatok, Hydrátok vagy Stark Industries-otok! Empty Re: Legyen saját SHIELD-etek, AIM Birodalmatok, Hydrátok vagy Stark Industries-otok!

Témanyitás by Sandman Szomb. 29 Aug. 2015, 16:27

Magányos várakozók listája

Aki úgy gondolja, hogy nem tudja hogyan fogjon bele társak keresésébe tervezett Almás elektronikai multicégéhez az küldjön nekem egy PM-et a karaktere nevével és az elképzelt társulás tevékenységi körével, azt ide kiteszem és lehet egymásnak PM-eket írni...

...azaz nem nyílt társkereső fórum ez, hanem irányított, PM-s, non-posthun övezet.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Társulnának:


Aashirya Nakti Singh - Valamilyen mágus kör New Yorkban


_________________
A karmikus világlátás egyik alapgondolata, hogy az okok és következmények között pontosan meghatározott összefüggés létezik ~ Lhamo Donrup
Sandman
Sandman
Adminisztrátor

Hozzászólások száma : 802
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 43
Join date : 2012. Jan. 22.

Karakteradatok
Főkarakter: Sandman
Főkari/multi: Multi
Síkok: Reneszánsz, Little SW

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics
 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.