Pontok, credit árak
1 / 1 oldal • Megosztás
Pontok, credit árak
Pontok/kreditek:
A kapott pontokból különféle dolgokat lehet venni pl.: ûrjármûvek, fegyverek, a játékost támogató NJK-kat (Nem Játékos Karakter). Egy kezdő játékos 10 ponttal kezd, amit elkölthet különféle dolgokra, valamint kap még 500 Kr-t (Kredit). Minden szintlépés alkalmával további pontokat kap, ami szintén elkölthet.
Néhány példa az egyes dolgok pontozására: (Ha nem szerepel valami, akkor próbáljátok a leírtak alapján belőni, vagy kérjetek segítséget)
Fegyverek:
0 pont (50-100 kredit)
- sima egyszerű kések (20-30 kredit/db)
- kábítófegyverek (sima sokkoló 50 kredit)
- kábítóbot (100 kredit)
0,5 pont (150-250 kredit)
- sokkoló-botok (extrém esetben lehet velük ölni)
- hárítótőrök, speciális tőrök, kések
- vibro-kések
- gránátok (50 kredit darabja)
- elektrolándzsa (főleg idomárok használják és gunganok, 150 kredit)
1 pont: (300-500kredit árban)
- a legtöbb egykezes kézifegyver, vibro-kardok/balták , ellenállóbb balták/kardok
- Ryyk penge
- egykezes sugárpisztoly, egyéb lõfegyverek
1,5 pont: (750-1500 kredit)
- kétkezes kézifegyverek (750 kredit), kétpengéjû vibro-kardok (1000 kredit)
- kétkezes sugárpuskák (1000 kredit)
- nehéz sugárpisztoly (750 kredit)
- mesterlövészpuskák (1500 kredit)
2 pont: (nem vehető kreditért)
- egykezes rövid fénykard (a Jedi-k ezt csak másodlagos fegyverként szokták haszni, vagy az alacsony testű - mint Yoda – használók elsődlegesnek)
3 pont: (nem vehető kreditért)
- egykezes fénykard
4 pont
- - Wookie íjpuska (1500 kredit)
5 pont:
- kétkezes, duplapengéjû fénykard
- fényostor
- fénylándzsa
5,5 pont (1500-2000 kredit)
- Energiarúd (Manga-guardok használták) – fénykard-álló, energiatámadásra alkalmas generátor a két végén, minimális EM védelem (ez creditért nem kapható!)
A sugárfegyverek több funkciósok is lehetnek, tudnak pl. sorozatot lőni, kábító fokozatuk is van, célzó-rendszer.
Aki nem ismerné annyira az SW-t a fénykardok is állíthatóak bénítástól (fiatal Padawanok főleg így használják) kezdve a rendes erőfokozatig.
A vibropengék képesek csonkolni könnyedén, átvágni egy embert, és még a vékonyabb falakat is áttudják vágni.
Páncélok:
Egyszerű védelmi öltözet: Az öltözetet veszélyes környezetben dolgozó munkások használják, jellemzően egy hatás védelmére vannak kifejlesztve. (Hő, Hideg, Mérgező gázok, Magas nyomás stb…) 1 pont
Könnyű harci páncél: A neve is mutatja könnyed, mozgást alig korlátozó páncélok, melyek egy-két pisztolylövést viselnek el. 2 pont
Rohamosztagos/klón szerű páncél, közepes harci páncél: Nagyobb fegyverekből leadott lövéseket is kibírnak, a mozgást már kicsit akadályozzák. Rendelkezik létfenntartó egységgel, és egy szenzorral 3 pont
Nehéz harci páncél: Több lövésnek is ellenálló robusztus öltözékek, melyek a harc közepére lettek kitalálva. A mozgást jelentősen korlátozzák. (rendelkezik ugyanazokkal, mint a közepes harci páncél) 4 pont
Erőpáncélok: Ezek a páncélok sokkal nehezebbek, és súlyosabbak, mint bármelyik másik páncél ami elérhető a Galaxisban. Ennek oka, a nagyobb ellenállás, illetve a nagyobb fizikai erő jelenléte. A páncéllal képes a használó sokkal nagyobb fegyvereket, tárgyakat mozgatni, ellenállásuk lévén több nagy erejű lövést is kibírnak. 5 pont
Mandalóriai páncél: Mandalórai acélból készült páncélzat, mely enyhén korlátozza a használót. Az anyaga az univerzum egyik legellenállóbb anyaga, képes többszöri fénykardcsapásoknak is ellenállni. 6 pont (kezdésnek nem lehet semmiféle képen, maximum utánzat kinézetre, az meg a közepes harcinak felel meg, utána moderátori engedéllyel, és külön kijátszott kalanddal lehet szerezni)
A páncélokba vehetőek további fejlesztések:
Szenzorok: Többféle szenzor 0,5 pont.
Beépített fegyver: A páncél tetszőleges részébe (általában kar) beépített, maximum közepes méretű fegyver, mely szorult helyzetben jól jöhet a viselőnek (pl lángszóró, huzalpisztoly, közepes lézerfegyver)
Pisztoly: 1 pont
Közepes lézerfegyver: 2 pont
Lángszóró: 3 pont
Huzalpuska: 2 pont
Rakéták: 3 pont
Háti rakéta: A páncél hátrészére illesztett rakéta melynek segítségével a használó repülésre képes. 2 pont
Elsősegély kiegészítés: A páncél képes regenerálni a viselő könnyebb sebesüléseit pár napon belül, a páncélban elhelyezett Bachta segítségével. (újra töltés szükséges, csak közepes sérüléseket gyógyít) 3 pont
Energia pajzsok: Általában övként hordott, vagy páncélba szerelt védekező technika, mely egy energiapajzsot von a használója köré. Az előnyei, hogy könnyű, nem akadályoz a mozgásban, illetve gyorsan regenerálódik. (viszonylag)
Gyenge energia pajzs: Egy pisztolylövést hárít el a használójáról, utána 2 kör perc után még egyet, és így tovább. 3 pont
Közepes energia pajzs: Több pisztolylövést, illetve néhány nagyobb lézerfegyver találatot is hárít. 2 körönként töltődik fel. 4 pont
NJK-K: (Nem Játékos Karakter) (ezek azok a karakterek, akik nem függetlenek a karakertől)
2 pont:
- harci tapasztalat nélküli segítõ, droidok (protokoll, asztrodroid), tudósok
3 pont:
- harci tapasztalattal rendelkezõ njk-k(bizonyos mértékben korlátozottak), klónkatonák(harcra jók, de nem igazán gondolkodnak)
3,5 pont:
- általános harcos njk, fejvadász
4 pont:
- kiemelkedõen képzett harcosok, droidikák, harci droidok
10 pont:
- erőérzékeny/erőhasználó (Csak engedéllyel!)
Ûrrepülõk:
5,5 pont: (25.000 kredit)
- átlagos vadászgép (személyzet két fő)
6,5 pont: (30.000 kredit)
- egyszerû fegyverzettel felszerelt közepes méretû szállítóhajók (átlagos rakterület: 100t)
Amennyiben valaki nem bérelne, hanem vásárolna a fogatok 3 pontba kerülnek. A csatahajók, cirkálók, rombolók 10-12 pontnál kezdődnek.
A földi járművek, mint siklók, állati hátasok 2 pontba kerülnek.
Lakások, Üzletek:
3 pont:
- egy kis egyszerû albérlet, illetve patkányfészek, félre esõ bolygón lévõ üzlet
5 pont:
- közepes méretû ház, kertesház is lehet akár, közepes fontoságú bolygón lévõ üzlet
7 pont:
- luxusvilla, mint a szappanoperákban. Kulcsfontoságú bolygón lévõ üzlet.
10 pont:
- Egy hatalmas villa. Szupermarket, nagy szálloda stb.
A fent említett pontok csak példa jellegűek, ha konkrét eszközt akarunk megvenni, akkor a leírásában nézzük meg mi hány pontba kerül.
3 pontos üzlet: 6000 credit/hó
5 pontos üzlet: 10000 credit/hó
7 pontos üzlet: 15000 credit/hó
10 pontos üzlet: 20000 credit/hó
Az üzletet a havi jövedelmet és a jelenlegi creditösszeget a vállalkozó karaktereknek feltétlenül fel kell tüntetni az adatlapon!
Ez iránymutatás, ha valami nem szerepel rajta és olyat vennétek, akkor ez alapján próbáljátok belőni az árat, vagy forduljatok a staff-hoz
A kapott pontokból különféle dolgokat lehet venni pl.: ûrjármûvek, fegyverek, a játékost támogató NJK-kat (Nem Játékos Karakter). Egy kezdő játékos 10 ponttal kezd, amit elkölthet különféle dolgokra, valamint kap még 500 Kr-t (Kredit). Minden szintlépés alkalmával további pontokat kap, ami szintén elkölthet.
Néhány példa az egyes dolgok pontozására: (Ha nem szerepel valami, akkor próbáljátok a leírtak alapján belőni, vagy kérjetek segítséget)
Fegyverek:
0 pont (50-100 kredit)
- sima egyszerű kések (20-30 kredit/db)
- kábítófegyverek (sima sokkoló 50 kredit)
- kábítóbot (100 kredit)
0,5 pont (150-250 kredit)
- sokkoló-botok (extrém esetben lehet velük ölni)
- hárítótőrök, speciális tőrök, kések
- vibro-kések
- gránátok (50 kredit darabja)
- elektrolándzsa (főleg idomárok használják és gunganok, 150 kredit)
1 pont: (300-500kredit árban)
- a legtöbb egykezes kézifegyver, vibro-kardok/balták , ellenállóbb balták/kardok
- Ryyk penge
- egykezes sugárpisztoly, egyéb lõfegyverek
1,5 pont: (750-1500 kredit)
- kétkezes kézifegyverek (750 kredit), kétpengéjû vibro-kardok (1000 kredit)
- kétkezes sugárpuskák (1000 kredit)
- nehéz sugárpisztoly (750 kredit)
- mesterlövészpuskák (1500 kredit)
2 pont: (nem vehető kreditért)
- egykezes rövid fénykard (a Jedi-k ezt csak másodlagos fegyverként szokták haszni, vagy az alacsony testű - mint Yoda – használók elsődlegesnek)
3 pont: (nem vehető kreditért)
- egykezes fénykard
4 pont
- - Wookie íjpuska (1500 kredit)
5 pont:
- kétkezes, duplapengéjû fénykard
- fényostor
- fénylándzsa
5,5 pont (1500-2000 kredit)
- Energiarúd (Manga-guardok használták) – fénykard-álló, energiatámadásra alkalmas generátor a két végén, minimális EM védelem (ez creditért nem kapható!)
A sugárfegyverek több funkciósok is lehetnek, tudnak pl. sorozatot lőni, kábító fokozatuk is van, célzó-rendszer.
Aki nem ismerné annyira az SW-t a fénykardok is állíthatóak bénítástól (fiatal Padawanok főleg így használják) kezdve a rendes erőfokozatig.
A vibropengék képesek csonkolni könnyedén, átvágni egy embert, és még a vékonyabb falakat is áttudják vágni.
Páncélok:
Egyszerű védelmi öltözet: Az öltözetet veszélyes környezetben dolgozó munkások használják, jellemzően egy hatás védelmére vannak kifejlesztve. (Hő, Hideg, Mérgező gázok, Magas nyomás stb…) 1 pont
Könnyű harci páncél: A neve is mutatja könnyed, mozgást alig korlátozó páncélok, melyek egy-két pisztolylövést viselnek el. 2 pont
Rohamosztagos/klón szerű páncél, közepes harci páncél: Nagyobb fegyverekből leadott lövéseket is kibírnak, a mozgást már kicsit akadályozzák. Rendelkezik létfenntartó egységgel, és egy szenzorral 3 pont
Nehéz harci páncél: Több lövésnek is ellenálló robusztus öltözékek, melyek a harc közepére lettek kitalálva. A mozgást jelentősen korlátozzák. (rendelkezik ugyanazokkal, mint a közepes harci páncél) 4 pont
Erőpáncélok: Ezek a páncélok sokkal nehezebbek, és súlyosabbak, mint bármelyik másik páncél ami elérhető a Galaxisban. Ennek oka, a nagyobb ellenállás, illetve a nagyobb fizikai erő jelenléte. A páncéllal képes a használó sokkal nagyobb fegyvereket, tárgyakat mozgatni, ellenállásuk lévén több nagy erejű lövést is kibírnak. 5 pont
Mandalóriai páncél: Mandalórai acélból készült páncélzat, mely enyhén korlátozza a használót. Az anyaga az univerzum egyik legellenállóbb anyaga, képes többszöri fénykardcsapásoknak is ellenállni. 6 pont (kezdésnek nem lehet semmiféle képen, maximum utánzat kinézetre, az meg a közepes harcinak felel meg, utána moderátori engedéllyel, és külön kijátszott kalanddal lehet szerezni)
A páncélokba vehetőek további fejlesztések:
Szenzorok: Többféle szenzor 0,5 pont.
Beépített fegyver: A páncél tetszőleges részébe (általában kar) beépített, maximum közepes méretű fegyver, mely szorult helyzetben jól jöhet a viselőnek (pl lángszóró, huzalpisztoly, közepes lézerfegyver)
Pisztoly: 1 pont
Közepes lézerfegyver: 2 pont
Lángszóró: 3 pont
Huzalpuska: 2 pont
Rakéták: 3 pont
Háti rakéta: A páncél hátrészére illesztett rakéta melynek segítségével a használó repülésre képes. 2 pont
Elsősegély kiegészítés: A páncél képes regenerálni a viselő könnyebb sebesüléseit pár napon belül, a páncélban elhelyezett Bachta segítségével. (újra töltés szükséges, csak közepes sérüléseket gyógyít) 3 pont
Energia pajzsok: Általában övként hordott, vagy páncélba szerelt védekező technika, mely egy energiapajzsot von a használója köré. Az előnyei, hogy könnyű, nem akadályoz a mozgásban, illetve gyorsan regenerálódik. (viszonylag)
Gyenge energia pajzs: Egy pisztolylövést hárít el a használójáról, utána 2 kör perc után még egyet, és így tovább. 3 pont
Közepes energia pajzs: Több pisztolylövést, illetve néhány nagyobb lézerfegyver találatot is hárít. 2 körönként töltődik fel. 4 pont
NJK-K: (Nem Játékos Karakter) (ezek azok a karakterek, akik nem függetlenek a karakertől)
2 pont:
- harci tapasztalat nélküli segítõ, droidok (protokoll, asztrodroid), tudósok
3 pont:
- harci tapasztalattal rendelkezõ njk-k(bizonyos mértékben korlátozottak), klónkatonák(harcra jók, de nem igazán gondolkodnak)
3,5 pont:
- általános harcos njk, fejvadász
4 pont:
- kiemelkedõen képzett harcosok, droidikák, harci droidok
10 pont:
- erőérzékeny/erőhasználó (Csak engedéllyel!)
Ûrrepülõk:
5,5 pont: (25.000 kredit)
- átlagos vadászgép (személyzet két fő)
6,5 pont: (30.000 kredit)
- egyszerû fegyverzettel felszerelt közepes méretû szállítóhajók (átlagos rakterület: 100t)
Amennyiben valaki nem bérelne, hanem vásárolna a fogatok 3 pontba kerülnek. A csatahajók, cirkálók, rombolók 10-12 pontnál kezdődnek.
A földi járművek, mint siklók, állati hátasok 2 pontba kerülnek.
Lakások, Üzletek:
3 pont:
- egy kis egyszerû albérlet, illetve patkányfészek, félre esõ bolygón lévõ üzlet
5 pont:
- közepes méretû ház, kertesház is lehet akár, közepes fontoságú bolygón lévõ üzlet
7 pont:
- luxusvilla, mint a szappanoperákban. Kulcsfontoságú bolygón lévõ üzlet.
10 pont:
- Egy hatalmas villa. Szupermarket, nagy szálloda stb.
A fent említett pontok csak példa jellegűek, ha konkrét eszközt akarunk megvenni, akkor a leírásában nézzük meg mi hány pontba kerül.
3 pontos üzlet: 6000 credit/hó
5 pontos üzlet: 10000 credit/hó
7 pontos üzlet: 15000 credit/hó
10 pontos üzlet: 20000 credit/hó
Az üzletet a havi jövedelmet és a jelenlegi creditösszeget a vállalkozó karaktereknek feltétlenül fel kell tüntetni az adatlapon!
Ez iránymutatás, ha valami nem szerepel rajta és olyat vennétek, akkor ez alapján próbáljátok belőni az árat, vagy forduljatok a staff-hoz
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Pontok, credit árak
Páncélok:
Egyszerű védelmi öltözet: 500-1000 kredit (ellenállástól függően vagy kombinációktól)
Könnyű harci páncél: 1000 kredit
Rohamosztagos/klónszerű páncél, közepes harci páncél: 2000 – 3000
Nehéz harci páncél: 4000
Erőpáncélok: 6000
Mandalóriai páncél: sok sikert.
A páncélokba vehetőek további fejlesztések:
Szenzorok:
Mozgásérzékelő: 500 kredit (önmagában pityeg olyan alienesen )
Oxigén szenzor: 500 kredit belégzésre alkalmas,(egy kellemes női hang tájékoztat, hogy menni fog-e a légzés) +200 mérgező toxinok jelenlétének vészjelzése
Vizor kijelzők:
- Indikátor mozgásérzékelőhöz 50 kredit
- Oxigén minőség kijelzése 50 kredit
- Hőmérő 50 kredit
- Radar (?) 50 kredit
Beépített fegyverek:
Pisztoly: 500 kredit
Közepes lézerfegyver: 750 Kredit
Lángszóró: 900 kredit
Huzalpuska: 250 kredit
Rakéták: Indító rekesz 700 kredit, rakéta darabjai 200 kredit
Háti rakéta: 700 kredit
Elsősegély kiegészítés: 800 kredit, újra töltés költsége változó
Energia pajzsok:
Gyenge energia pajzs: 700 kredit
Közepes energia pajzs: 900 kredit
NJK-K: (Nem Játékos Karakter) (ezek azok a karakterek, akik nem függetlenek a karakertől) (csak droid vehető pénzért!)
1500 – 2500 kredit darabja a droidoknak az ár növekvően minél többet tud vagy újabb verzió
- droidok (protokoll, asztrodroid), tudósok/orvos droidok
4000 – 6000 kredit
- harci tapasztalattal rendelkezõ pocsék droidok, pl: B1-ek
7000 - 8000kredit
- fejvadász droidok
9000
- droidikák, harci droidok
Hajók/hátasok/fogatok
Földi járművek: (ezek egy szállítóhajóra is ráférnek)
- fegyver nélküliek (mint pl a bike, amit használt Anakin az ep2-ben): 5.000-10.00 credit (az alap 5k-s az 300km/óra, duplája pedig 600km/óra)
- fegyverrel: +1.500 credit
- élő állatok (taun-taun, vagy amit Obi használt): 4.000 credit (de ők bolygófüggők, hogy megélnek-e máshol)
- fogatok: 4.000 – 50.000 credit
Fogatok (3, vagy 5 pont)
könnyűfogat= Alap felszereltség
nehézfogat= Extrák
Gyenge hajtómű, gyenge irányíthatóság = Alap, Könnyűfogat = 4.000 kredit
Közepes hajtómű, Közepes irányíthatóság = Közepes-Haladó, Könnyűfogat = 8.000 kredit
Erős hajtómű, Közepes irányíthatóság = Jó, Könnyűfogat = 14.000 kredit
Erős hajtómű, Jó irányíthatóság = Kitûnő, Könnyűfogat = 18.000 kredit
Kitûnő hajtómű, kitûnő irányíthatóság = Kitünő, nehézfogat = 25.000 kredit
Kitûnõ hajtómû, kitûnõ irányíthatóság, óriási sebesség = Kiemelkedõen kitûnõ, nehézfogat = 50.000 kredit
Vadászgépek:
- könnyű vadászgépek: 25.000 - 45.000 credit (sima maximum két személyes, könnyű páncéllal, pajzsgenerátorral, könnyű, gyors mozgás)
- nehéz vadászgépek: 30.000 – 50.000 credit (masszívabb felépítés, nehezebb, erős páncél, erősebb pajzsgenerátor, ami egy könnyű vadászgépet leszedne egy lövésből, az ezt még nem)
Diplomáciai hajók/teherhajók:
- Könnyű teherhajó méretű sima utazásra használatos hajó: 40.000 credit – 6 pont
- 8 személyes diplomata hajó/cirkáló összesen 16 fő utazhat rajta: 8 pont (pénzért nem vehető)
- Könnyű teherhajók (pl. Millenium Falcon), 100t szállítás: 30.000 – 60.000 credit
- Közepes teherhajók, 100-300 tonna között: 40.000 – 70.000 credit – 8 pont
- Nehéz teherhajók, 300-1.000t szállítás: 100.000 – 200.000 credit – 10 pont
Lépegetők: (ezek csak pontért)
- Kétlábú lépegetők: 8 pont
- Négylábú lépegetők: 10 pont
Csatahajók: (ezek csak pontért vehetők és ott is ha megfelelő rangja van valakinek, szóval staff engedély)
Ezek a hajók több száz méter hossznál kezdődnek, katonai csapatokat, vadászgépeket, lépegetőket stb. szállítanak és űrben is nagy fenyegetést nyújtanak. A többség képes légtérbe is belépni.
- Fregatt: 10-12 pont
- Könnyű cirkálók: 12 pont
- Rohamcirkálók: 13 pont
- Nehéz cirkálók: 14 pont
- Csillagcirkálók: 16 pont
- Acclamator / venator típusú hajók: 18-22 pont
- Nehéz csatahajók (mint amilyen volt az előzmény trilógiában a Kereskedelmi szövetségnek): 20 pont
- Csillagromboló méretű hajók: 25 pont
Egyéb dolgok: (igény szerint bővülhet dolgokkal, hogy ki mit szeretne.)
- Álcagenerátor – 5.000 credit / feketepiacon 6.000 credit
- Holografikus álcázó – 8.000 credit / feketepiacon 10.000 credit
- Komlink (ingyenes)
- HoloProjector (ingyenes)
- Datapad (ingyenes)
- Hordozható szkenner - 500 credit / 1 pont (lehet kézi kütyü, vagy övre szerelhető, vagy alkarra szerelhető dolog, esetleg tenyérben elférő)
- - alapból 1 dolgot szkennel 50 méteren belül
- - minden további dolog, hogy mit szkennel 500-500 credit, vagy 1 pont
- - távolság 50 méterenként 200 credit, maximum 200 méterig
Ezek itt a legális árak, a feketepiacon minden 20%-al többe kerül, mert a felsoroltak többségéhez nem igen lehet egy könnyen hozzájutni csak specifikus rétegnek. Mint az álcázó, holoöv az ügynököknek (SIS, Birodalmi ügynök), katonai páncélok (katonák), speciális fegyverek (katonák, ügynökök), stb. De mindennél maradjunk hűek, lehet, hogy jól hangzik, hogy holografikus álcát vegyen valaki, de egy fejvadász SW világban nem fogja magát álcázni, mert itt nem szégyen ez a foglalkozás. Minél nagyobb vérdíj van rajtad, annál jobban félnek tőled, lesz több kliensed, nem mernek rád támadni és annál zsírosabb melókat fog kapni. A fellépés ugyanez, már a megjelenésed valahol halálra rémít másokat, így „láthatatalnná”se teszi magát stb.
Ahol úgy vannak árak, hogy X-től Y-ig, minél drágább annál újabb a hajó, jobb, kevésbé fog elromlani, jobbak a pajzsok, az asztroszámítások pontosabbak stb.
Készítette: Sakura/Zerae és Nefi
Lektorálta: Nefi (Thorhalla/Kaylyn)
Egyszerű védelmi öltözet: 500-1000 kredit (ellenállástól függően vagy kombinációktól)
Könnyű harci páncél: 1000 kredit
Rohamosztagos/klónszerű páncél, közepes harci páncél: 2000 – 3000
Nehéz harci páncél: 4000
Erőpáncélok: 6000
Mandalóriai páncél: sok sikert.
A páncélokba vehetőek további fejlesztések:
Szenzorok:
Mozgásérzékelő: 500 kredit (önmagában pityeg olyan alienesen )
Oxigén szenzor: 500 kredit belégzésre alkalmas,(egy kellemes női hang tájékoztat, hogy menni fog-e a légzés) +200 mérgező toxinok jelenlétének vészjelzése
Vizor kijelzők:
- Indikátor mozgásérzékelőhöz 50 kredit
- Oxigén minőség kijelzése 50 kredit
- Hőmérő 50 kredit
- Radar (?) 50 kredit
Beépített fegyverek:
Pisztoly: 500 kredit
Közepes lézerfegyver: 750 Kredit
Lángszóró: 900 kredit
Huzalpuska: 250 kredit
Rakéták: Indító rekesz 700 kredit, rakéta darabjai 200 kredit
Háti rakéta: 700 kredit
Elsősegély kiegészítés: 800 kredit, újra töltés költsége változó
Energia pajzsok:
Gyenge energia pajzs: 700 kredit
Közepes energia pajzs: 900 kredit
NJK-K: (Nem Játékos Karakter) (ezek azok a karakterek, akik nem függetlenek a karakertől) (csak droid vehető pénzért!)
1500 – 2500 kredit darabja a droidoknak az ár növekvően minél többet tud vagy újabb verzió
- droidok (protokoll, asztrodroid), tudósok/orvos droidok
4000 – 6000 kredit
- harci tapasztalattal rendelkezõ pocsék droidok, pl: B1-ek
7000 - 8000kredit
- fejvadász droidok
9000
- droidikák, harci droidok
Hajók/hátasok/fogatok
Földi járművek: (ezek egy szállítóhajóra is ráférnek)
- fegyver nélküliek (mint pl a bike, amit használt Anakin az ep2-ben): 5.000-10.00 credit (az alap 5k-s az 300km/óra, duplája pedig 600km/óra)
- fegyverrel: +1.500 credit
- élő állatok (taun-taun, vagy amit Obi használt): 4.000 credit (de ők bolygófüggők, hogy megélnek-e máshol)
- fogatok: 4.000 – 50.000 credit
Fogatok (3, vagy 5 pont)
könnyűfogat= Alap felszereltség
nehézfogat= Extrák
Gyenge hajtómű, gyenge irányíthatóság = Alap, Könnyűfogat = 4.000 kredit
Közepes hajtómű, Közepes irányíthatóság = Közepes-Haladó, Könnyűfogat = 8.000 kredit
Erős hajtómű, Közepes irányíthatóság = Jó, Könnyűfogat = 14.000 kredit
Erős hajtómű, Jó irányíthatóság = Kitûnő, Könnyűfogat = 18.000 kredit
Kitûnő hajtómű, kitûnő irányíthatóság = Kitünő, nehézfogat = 25.000 kredit
Kitûnõ hajtómû, kitûnõ irányíthatóság, óriási sebesség = Kiemelkedõen kitûnõ, nehézfogat = 50.000 kredit
Vadászgépek:
- könnyű vadászgépek: 25.000 - 45.000 credit (sima maximum két személyes, könnyű páncéllal, pajzsgenerátorral, könnyű, gyors mozgás)
- nehéz vadászgépek: 30.000 – 50.000 credit (masszívabb felépítés, nehezebb, erős páncél, erősebb pajzsgenerátor, ami egy könnyű vadászgépet leszedne egy lövésből, az ezt még nem)
Diplomáciai hajók/teherhajók:
- Könnyű teherhajó méretű sima utazásra használatos hajó: 40.000 credit – 6 pont
- 8 személyes diplomata hajó/cirkáló összesen 16 fő utazhat rajta: 8 pont (pénzért nem vehető)
- Könnyű teherhajók (pl. Millenium Falcon), 100t szállítás: 30.000 – 60.000 credit
- Közepes teherhajók, 100-300 tonna között: 40.000 – 70.000 credit – 8 pont
- Nehéz teherhajók, 300-1.000t szállítás: 100.000 – 200.000 credit – 10 pont
Lépegetők: (ezek csak pontért)
- Kétlábú lépegetők: 8 pont
- Négylábú lépegetők: 10 pont
Csatahajók: (ezek csak pontért vehetők és ott is ha megfelelő rangja van valakinek, szóval staff engedély)
Ezek a hajók több száz méter hossznál kezdődnek, katonai csapatokat, vadászgépeket, lépegetőket stb. szállítanak és űrben is nagy fenyegetést nyújtanak. A többség képes légtérbe is belépni.
- Fregatt: 10-12 pont
- Könnyű cirkálók: 12 pont
- Rohamcirkálók: 13 pont
- Nehéz cirkálók: 14 pont
- Csillagcirkálók: 16 pont
- Acclamator / venator típusú hajók: 18-22 pont
- Nehéz csatahajók (mint amilyen volt az előzmény trilógiában a Kereskedelmi szövetségnek): 20 pont
- Csillagromboló méretű hajók: 25 pont
Egyéb dolgok: (igény szerint bővülhet dolgokkal, hogy ki mit szeretne.)
- Álcagenerátor – 5.000 credit / feketepiacon 6.000 credit
- Holografikus álcázó – 8.000 credit / feketepiacon 10.000 credit
- Komlink (ingyenes)
- HoloProjector (ingyenes)
- Datapad (ingyenes)
- Hordozható szkenner - 500 credit / 1 pont (lehet kézi kütyü, vagy övre szerelhető, vagy alkarra szerelhető dolog, esetleg tenyérben elférő)
- - alapból 1 dolgot szkennel 50 méteren belül
- - minden további dolog, hogy mit szkennel 500-500 credit, vagy 1 pont
- - távolság 50 méterenként 200 credit, maximum 200 méterig
Ezek itt a legális árak, a feketepiacon minden 20%-al többe kerül, mert a felsoroltak többségéhez nem igen lehet egy könnyen hozzájutni csak specifikus rétegnek. Mint az álcázó, holoöv az ügynököknek (SIS, Birodalmi ügynök), katonai páncélok (katonák), speciális fegyverek (katonák, ügynökök), stb. De mindennél maradjunk hűek, lehet, hogy jól hangzik, hogy holografikus álcát vegyen valaki, de egy fejvadász SW világban nem fogja magát álcázni, mert itt nem szégyen ez a foglalkozás. Minél nagyobb vérdíj van rajtad, annál jobban félnek tőled, lesz több kliensed, nem mernek rád támadni és annál zsírosabb melókat fog kapni. A fellépés ugyanez, már a megjelenésed valahol halálra rémít másokat, így „láthatatalnná”se teszi magát stb.
Ahol úgy vannak árak, hogy X-től Y-ig, minél drágább annál újabb a hajó, jobb, kevésbé fog elromlani, jobbak a pajzsok, az asztroszámítások pontosabbak stb.
Készítette: Sakura/Zerae és Nefi
Lektorálta: Nefi (Thorhalla/Kaylyn)
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Pontok, credit árak
Kiborgok / kiberprotézisek, beültetések
A világban fejlett orvostudománynak hála ma már nem okoz gondot fertőzésben, vagy roncsolásban elvesztett végtagok, szervek pótlása. A kivervégtagokat két csoportra bonthatjuk: helyettesítők, és erősítők. Előbbi átlagos, bármely medikus által elvégezhető, szinte ingyenes beavatkozás, amikor a hiányzó testrészt egy tulajdonságaiban az eredetivel megegyező szervvel helyettesítik. Ezen kívül vannak az erősítő beavatkozások, amik az eredetinél jobb, erősebb, több mindenre képes szervet helyeznek be, ilyenkor gyakran nem elég csak az érintett testrészt, de a test többi pontját is változtatni kell. Ettől függetlenül nem társadalmilag elfogadott operációkról beszélünk. Sok helyen rasszizmus tárgyává válhat miatta a használó. A Birodalomban például ha túl sok beültetése van valakinek, hiába Urdarr, nem igazán tekintik már annak. Ezen kívül Galaxis szerte sokan utálták és megvetették a droidokat, és ezt gyakran átvetítették a kiborgokra is. Nem ritka, hogy valaki, akinek beültetése lesz, titkolni kívánja azt.
Kibervégtagok:
Az elvesztett végtagokat lehet vele pótolni. Azonban az érintett végtag elveszíti a kapcsolatát az erővel (ha volt).
0 pont: Egyszerű végtag, semmivel sem erősebb mint az átlagos, a fajnál megszokott végtag, viszont kicsit nehezebb, mint az eredeti testrész volt.
1 pont: Súlyra tökéletes másolata az eredetinek, viszont ez már ellenállóbb, és erősebb mint a korábbi végtag.
2 pont: A végtag jóval erősebb és gyorsabb, mint a korábbi testrész. Ahhoz, hogy a gazdatest elbírja ezt a megterhelést, a korábban érintetlen részeket is műteni kell. (például hiába bírnál egy tonnát felemelni a karoddal, ha a gerinced nem bírja el a megterhelést)
3 pont: A végtag olyan gyors és erős, hogy felveszi a versenyt egy Jedi képességeivel is. (Mint Grievousnál láttuk) Ettől függetlenül az egyszeri elmének nincs kapacitása és reflexe arra, hogy maximálisan kihasználja ezt a lehetőséget implant nélkül.
+1 pont bármelyik szintre megvehető kozmetikai kiegészítés, hogy a protézis kinézetre megkülönböztethetetlen legyen az eredeti testrésztől.
Speciális testváltoztatások:
0 pont: egyszerű, az átlagos képességeken nem változtató, mégis hiánypótló beültetések.
Példa: Darth Malak álkapocs és hangképző protézise, szervek pótlása, Wolffe ezüstszeme
1 pont: extrémebb testrészek pótlása, amik faji képességekhez köthetőek. Ilyen például egy Twilek lekkuja.
+1 pont bármelyik szintre megvehető kozmetikai kiegészítés, hogy a protézis kinézetre megkülönböztethetetlen legyen az eredeti testrésztől.
Implantok:
Idegrendszert érintő változtatások, beültetések. Minden esetben erősítők, azaz a korábbi fizikai, vagy épp mentális tulajdonságokat erősítik.
1 pont: Szinte rutinszerű beavatkozások, főleg életszínvonal növelésre használhatóak.
Egyszerű érzékszervi beavatkozások: Jobb látás, hallás.
Erősítés: az implant adrenalint juttat a szervezetbe, és stimulálja az agyat, ezzel erősebbé téve a használót
Kardio csomag: többé nem szükséges testmozgás az egészséges élethez. Ez az implant átveri a szervezetet, hogy fitt maradjon.
Komlink: a testbe ültetett komlink, amit többé nem szükséges magunkkal hordozni.
2 pont: komolyabb beavatkozások, amikhez már jobban szét kell kapni a testet, vagy épp több rendszert összekötni.
Immunitás csomag: ellenállás szinte minden ismert betegségnek
Fitnesz csomag: magába foglalja az erősítő és kardio beavatkozásokat
Kereskedő szeme: egy kibernetikus szem, amibe szkennelőt is építettek, és az egész a hálóra van kötve. Egy tárgyat megvizsgálva, amennyiben az megtalálható a piacon, képes átlag értéket adni a használónak. Csempészeknek nagyon hasznos lehet.
Memória: Agyba ültetett implant, amiben kódolt emlékeket, információt lehet tárolni, ezeket a felhasználó tudja előhívni. Ha külsőleg próbálják eltávolítani, vagy hozzáférni, akkor töröl minden tárolt adatot.
Mentálerősítő: Nem csak növeli a mentális tulajdonságokat (intelligencia, emlékezés, stb), de bizonyos fokú védettséget is nyújt a mentális támadások ellen
Retina harci rendszer: Implant szemek, amik összeköttetésben állnak a felhasználó fegyverével, és nagyban segíti a célzást.
Reakció és reflex növelés: Az idegrendszeri beavatkozásnak hála az agyi impulzusok gyorsabban haladnak, ezáltal a használó gondolatai is. Gyorsabb reakció, jobb reflexek.
„Hideg Droid” beültetés: A felhasználó egy kiválasztott érzelmét, érzékét nyomja el teljesen, lehet az a félelem, a düh, vagy fájdalom, satöbbi.
Regeneráló beültetés- Az implant stimulálja, és felerősíti a test gyógyító képességeit, karcolások és horzsolások pillanatok alatt gyógyulnak be, gyengébb mérgeknek ellenáll a használó*.
3 pont: A drágább implantok, komplex vagy épp nagyon sok beavatkozást igénylő rendszerek.
Harci implant: Egy mesterséges szem, és egy agyba ültetett implant összekötése, minden taktikus álma. A felhasználó által meghatározott adatokkal szolgált, mint a seregek helyzetei, veszteségei, a hadszíntér állapota, akár még a meteorológiai jelentéseket is lekérhette, szinte mindent, ami szükséges lehet egy csata közben, anélkül, hogy a kijelzőket kelljen néznie, és a jelentéseket hallgatnia.
Irányító chip: A klónokba is ilyen volt ültetve. Akibe beültetik, az onnantól a beprogramozott személy minden parancsát követi, és végrehajtja.
Gyógyító csomag- 2. szint szükséges hozzá - A regeneráló beültetés fejlettebb verziója, mélyebb vágások is jóval gyorsabban gyógyulnak. Komolyabb mérgeket is legyűr a gazdatest*
5 pont: - A legtöbb orvos el se vállalja ezeket, vagy a komplexitásuk, vagy az áruk miatt.
Navardan gyógyító csomag- 3. szint szükséges hozzá – Hihetetlen regenerálóképességet ad a testnek, már akár csontokat érő vágások, sérülések is pillanatok alatt begyógyulnak. A hagyományos mérgekre gyakorlatilag immunis a használó.*
10 pont: Extrém drága, vagy körülményes implantok, ritka, hogy valaki elvállalná a műtétet, és még ritkább, hogy valaki megfizeti
Bacta adagoló implant- 5. szint szükséges – A gazdatestbe gyakorlatilag egy bacta tárolót ültetnek, ami azonnal képes ellátni a test bármely igényét. Halálos sebekkel is képes még percekig mozogni, illetve ezeket pár óra alatt begyógyítani. A hagyományos mérgekre gyakorlatilag immunis a használó. *
* A mérgeknél mindenhol hagyományos, növényi/szintetikus mérgeket kell érteni, amiket nem egy Alkímiában jártas erőhasználó hozott létre. Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy a regenációnak van hátránya is, a testet nem ilyen mértékű gyógyulásra tervezték. Minél komolyabb sérülést gyógyít, annál fáradtabb lesz tőle a használó, és annál hosszabb pihenés szükséges. Ezen kívül mindegyik csökkenti az öregedést, minél erősebb, annál komolyabb mértékben. Viszont a testnek a pihenésen kívül energiára is szüksége van, alapvetően 2-3x annyi tápanyagbevitelt igényel, mint átlagosan, viszont ez a gyógyulás mértékétől változhat.
Természetesen a látható implantoknál további +1 pont az, hogy úgy nézzen ki mint az eredeti szerv, mint a protéziseknél.
Készítette: Raten
Lektorálta: Nefi
A világban fejlett orvostudománynak hála ma már nem okoz gondot fertőzésben, vagy roncsolásban elvesztett végtagok, szervek pótlása. A kivervégtagokat két csoportra bonthatjuk: helyettesítők, és erősítők. Előbbi átlagos, bármely medikus által elvégezhető, szinte ingyenes beavatkozás, amikor a hiányzó testrészt egy tulajdonságaiban az eredetivel megegyező szervvel helyettesítik. Ezen kívül vannak az erősítő beavatkozások, amik az eredetinél jobb, erősebb, több mindenre képes szervet helyeznek be, ilyenkor gyakran nem elég csak az érintett testrészt, de a test többi pontját is változtatni kell. Ettől függetlenül nem társadalmilag elfogadott operációkról beszélünk. Sok helyen rasszizmus tárgyává válhat miatta a használó. A Birodalomban például ha túl sok beültetése van valakinek, hiába Urdarr, nem igazán tekintik már annak. Ezen kívül Galaxis szerte sokan utálták és megvetették a droidokat, és ezt gyakran átvetítették a kiborgokra is. Nem ritka, hogy valaki, akinek beültetése lesz, titkolni kívánja azt.
Kibervégtagok:
Az elvesztett végtagokat lehet vele pótolni. Azonban az érintett végtag elveszíti a kapcsolatát az erővel (ha volt).
0 pont: Egyszerű végtag, semmivel sem erősebb mint az átlagos, a fajnál megszokott végtag, viszont kicsit nehezebb, mint az eredeti testrész volt.
1 pont: Súlyra tökéletes másolata az eredetinek, viszont ez már ellenállóbb, és erősebb mint a korábbi végtag.
2 pont: A végtag jóval erősebb és gyorsabb, mint a korábbi testrész. Ahhoz, hogy a gazdatest elbírja ezt a megterhelést, a korábban érintetlen részeket is műteni kell. (például hiába bírnál egy tonnát felemelni a karoddal, ha a gerinced nem bírja el a megterhelést)
3 pont: A végtag olyan gyors és erős, hogy felveszi a versenyt egy Jedi képességeivel is. (Mint Grievousnál láttuk) Ettől függetlenül az egyszeri elmének nincs kapacitása és reflexe arra, hogy maximálisan kihasználja ezt a lehetőséget implant nélkül.
+1 pont bármelyik szintre megvehető kozmetikai kiegészítés, hogy a protézis kinézetre megkülönböztethetetlen legyen az eredeti testrésztől.
Speciális testváltoztatások:
0 pont: egyszerű, az átlagos képességeken nem változtató, mégis hiánypótló beültetések.
Példa: Darth Malak álkapocs és hangképző protézise, szervek pótlása, Wolffe ezüstszeme
1 pont: extrémebb testrészek pótlása, amik faji képességekhez köthetőek. Ilyen például egy Twilek lekkuja.
+1 pont bármelyik szintre megvehető kozmetikai kiegészítés, hogy a protézis kinézetre megkülönböztethetetlen legyen az eredeti testrésztől.
Implantok:
Idegrendszert érintő változtatások, beültetések. Minden esetben erősítők, azaz a korábbi fizikai, vagy épp mentális tulajdonságokat erősítik.
1 pont: Szinte rutinszerű beavatkozások, főleg életszínvonal növelésre használhatóak.
Egyszerű érzékszervi beavatkozások: Jobb látás, hallás.
Erősítés: az implant adrenalint juttat a szervezetbe, és stimulálja az agyat, ezzel erősebbé téve a használót
Kardio csomag: többé nem szükséges testmozgás az egészséges élethez. Ez az implant átveri a szervezetet, hogy fitt maradjon.
Komlink: a testbe ültetett komlink, amit többé nem szükséges magunkkal hordozni.
2 pont: komolyabb beavatkozások, amikhez már jobban szét kell kapni a testet, vagy épp több rendszert összekötni.
Immunitás csomag: ellenállás szinte minden ismert betegségnek
Fitnesz csomag: magába foglalja az erősítő és kardio beavatkozásokat
Kereskedő szeme: egy kibernetikus szem, amibe szkennelőt is építettek, és az egész a hálóra van kötve. Egy tárgyat megvizsgálva, amennyiben az megtalálható a piacon, képes átlag értéket adni a használónak. Csempészeknek nagyon hasznos lehet.
Memória: Agyba ültetett implant, amiben kódolt emlékeket, információt lehet tárolni, ezeket a felhasználó tudja előhívni. Ha külsőleg próbálják eltávolítani, vagy hozzáférni, akkor töröl minden tárolt adatot.
Mentálerősítő: Nem csak növeli a mentális tulajdonságokat (intelligencia, emlékezés, stb), de bizonyos fokú védettséget is nyújt a mentális támadások ellen
Retina harci rendszer: Implant szemek, amik összeköttetésben állnak a felhasználó fegyverével, és nagyban segíti a célzást.
Reakció és reflex növelés: Az idegrendszeri beavatkozásnak hála az agyi impulzusok gyorsabban haladnak, ezáltal a használó gondolatai is. Gyorsabb reakció, jobb reflexek.
„Hideg Droid” beültetés: A felhasználó egy kiválasztott érzelmét, érzékét nyomja el teljesen, lehet az a félelem, a düh, vagy fájdalom, satöbbi.
Regeneráló beültetés- Az implant stimulálja, és felerősíti a test gyógyító képességeit, karcolások és horzsolások pillanatok alatt gyógyulnak be, gyengébb mérgeknek ellenáll a használó*.
3 pont: A drágább implantok, komplex vagy épp nagyon sok beavatkozást igénylő rendszerek.
Harci implant: Egy mesterséges szem, és egy agyba ültetett implant összekötése, minden taktikus álma. A felhasználó által meghatározott adatokkal szolgált, mint a seregek helyzetei, veszteségei, a hadszíntér állapota, akár még a meteorológiai jelentéseket is lekérhette, szinte mindent, ami szükséges lehet egy csata közben, anélkül, hogy a kijelzőket kelljen néznie, és a jelentéseket hallgatnia.
Irányító chip: A klónokba is ilyen volt ültetve. Akibe beültetik, az onnantól a beprogramozott személy minden parancsát követi, és végrehajtja.
Gyógyító csomag- 2. szint szükséges hozzá - A regeneráló beültetés fejlettebb verziója, mélyebb vágások is jóval gyorsabban gyógyulnak. Komolyabb mérgeket is legyűr a gazdatest*
5 pont: - A legtöbb orvos el se vállalja ezeket, vagy a komplexitásuk, vagy az áruk miatt.
Navardan gyógyító csomag- 3. szint szükséges hozzá – Hihetetlen regenerálóképességet ad a testnek, már akár csontokat érő vágások, sérülések is pillanatok alatt begyógyulnak. A hagyományos mérgekre gyakorlatilag immunis a használó.*
10 pont: Extrém drága, vagy körülményes implantok, ritka, hogy valaki elvállalná a műtétet, és még ritkább, hogy valaki megfizeti
Bacta adagoló implant- 5. szint szükséges – A gazdatestbe gyakorlatilag egy bacta tárolót ültetnek, ami azonnal képes ellátni a test bármely igényét. Halálos sebekkel is képes még percekig mozogni, illetve ezeket pár óra alatt begyógyítani. A hagyományos mérgekre gyakorlatilag immunis a használó. *
* A mérgeknél mindenhol hagyományos, növényi/szintetikus mérgeket kell érteni, amiket nem egy Alkímiában jártas erőhasználó hozott létre. Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy a regenációnak van hátránya is, a testet nem ilyen mértékű gyógyulásra tervezték. Minél komolyabb sérülést gyógyít, annál fáradtabb lesz tőle a használó, és annál hosszabb pihenés szükséges. Ezen kívül mindegyik csökkenti az öregedést, minél erősebb, annál komolyabb mértékben. Viszont a testnek a pihenésen kívül energiára is szüksége van, alapvetően 2-3x annyi tápanyagbevitelt igényel, mint átlagosan, viszont ez a gyógyulás mértékétől változhat.
Természetesen a látható implantoknál további +1 pont az, hogy úgy nézzen ki mint az eredeti szerv, mint a protéziseknél.
Készítette: Raten
Lektorálta: Nefi
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Pontok, credit árak
A közelmúltban felmerült a kérdés, hogy milyen is lehet a lakhatás költsége. Mivel alapból ugye úgy szerepel a pontoknál, hogy csak pontokért lehet venni, de ez meg eléggé erőteljesen pontpazarlás/kidobás, ha valaki nem üzletember. Próbálok egy normális és megfizethető rendszert kitalálni, mivel SW-ben nem sűrűn maradnak egy helyen a karakterek, így valószínűleg nem lesz sokaknál olyan, hogy saját lakást vásárolnak.
Éppen emiatt több szintes rendszerben gondolkodom, hogy miként lehetne jó.
Ingyenes szállások
- Természetesen van ilyen eset is, amikor nem kerül pénzbe mindez. Például a jediknek nem kell fizetniük ilyesmiért, akkor sem, hogyha nem a Jedi templomban laknak, hanem máshol, hiszen az ő számlájukat a Köztársaság állja.
- Ugyanilyen helyzet áll fenn, ha valaki katona. Ha az illető katona, vagy zsoldos, akkor a saját frakciójának barakkjában, katonai bázisán, zsoldos esetében a felbérlője házában/barakkjában lakik. Szigorúan csak ilyen esetben áll mindez fenn. Ha saját lakást akar, mert nem akar másokkal együtt lakni egy szobában, akkor, ha olyan a helyzet a bázishoz/munkaadóhoz közel kivehet lakást saját költségen.
- A Birodalomban, ha a Sith-ek mennek valahova, akkor dönthetnek úgy, hogy megszállnak valamelyik bolygó moffjánál, vagy ehhez hasonló helyen, de egyébként saját vagyonkájukból kell fizetni a lakást. Vagy éppen a saját szférájuk bolygóján jár egy lakás nekik, ha ott vannak.
- Ugyanígy, ha valaki tudós, vagy olyan ember, hogy a cég telepén lakik, akkor ott sem kell fizetnie, amíg az adott cég felségterületén lakik.
- Nemesek/politikusok; a szenátus/parlament/kormányzati bolygón minden politikusnak/nemesnek (frakciótól függően) jár az adott ilyen típusú épületben egy ingyen lakosztály (lásd pl. 500 Republica Coruscanton), amit addig meg is tarthat, amíg ezen pozíciót betölti.
Olcsó szállások
Ezek a puritán jellemzően maximum 20 négyzetméteres kis lakások, vagy éppen raktárak. Van benne egy szoba, abban a konyha is, illetve egy mellékhelység zuhanyzóval, egy ablakkal, ha lakásról van szó. Ezek mind alsóbb szinteken, szegény- vagy nyomornegyedekben találhatóak.
Apró, kicsi, jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 100 credit / hónap; 20.000 credit a megvétel
Közepes, kevésbé jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 150 credit / hónap; 25.000 credit a megvétel
Nagy, elég jelentős bolygón, űrállomáson: 200 credit / hónap, 30.000 credit a megvétel
Magvilágbeli bolygón, űrállomáson: 250 credit / hónap, 35.000 credit a megvétel
Közepes szállások
Ezek már kevésbé puritán lakások, ebbe már akár egy kisebb család is elfér, vagy raktárnak is használható. Jellemzően maximum 30-60 négyzetméteres lakások. Van benne egy és egy fél szoba, vagy három fél, esetleg két fél szoba, egy nappali, vagy egy szoba és nappali, külön álló konyha, illetve egy mellékhelység zuhanyzóval, helységenként egy ablakkal. Ezek már nem a nyomornegyedben találhatóak, hanem átlagos részen.
Apró, kicsi, jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 200 credit / hónap; 30.000 credit a megvétel
Közepes, kevésbé jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 250 credit / hónap; 35.000 credit a megvétel
Nagy, elég jelentős bolygón, űrállomáson: 300 credit / hónap, 40.000 credit a megvétel
Magvilágbeli bolygón, űrállomáson: 350 credit / hónap, 45.000 credit a megvétel
Nagyobb szállások
Ezek már nagyobb, akár több rendes nagy szobás és külön hozzájuk járó fürdőszobás lakások, vagy kertes házak, ha olyan bolygón van a hely. Ha lakás, akkor jár hozzá már erkély, ha ház, akkor kert (bolygótól függő, hogy milyen). Ezek 80-150 négyzetméteresesek. Több szoba, nappali, fürdő, spájz, vagy fegyverszoba, esetleg edzőterem, ki minek alakítja ki az extra egy, vagy két fél szobát. Raktárak is lehetnek az ekkorák, amik úgyszintén kialakíthatóak műhelynek, vagy lakásnak. Ha űrállomáson van ilyen lakása valakinek, akkor kisebb védett előtérrel rendelkezik a hely, ami az utca és a lakás közt helyezkedik el. Ezek is átlagostól a jobb negyedekig találhatóak meg.
Apró, kicsi, jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 300 credit / hónap; 40.000 credit a megvétel
Közepes, kevésbé jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 350 credit / hónap; 45.000 credit a megvétel
Nagy, elég jelentős bolygón, űrállomáson: 400 credit / hónap, 50.000 credit a megvétel
Magvilágbeli bolygón, űrállomáson: 450 credit / hónap, 55.000 credit a megvétel
Lakosztályok, házak, teljes fedélzet, luxuslakások
Ezek a 150+ négyzetméteres lakások, esetleg az ennél nagyobb raktárak. Ezek lehetnek több szintes családi házak, esetleg olyasmi, mint ahol a Tatooine-n Luke lakott, hogy több épületből álló birtok, esetleg teljes szint kivéve valahol. Ezeknek a zöme jó környéken van (kivéve a sima egyszerű házak, amik a nagyságuk miatt ide kerülnek), ahol mindenféle adatot elkérnek, hogy kinek is adják ki, adják el a dolgot és mindig vannak biztonsági rendszerek, felvételek, őrség. Vegyétek figyelembe, hogy körözött személynek, vagy fejvadásznak, akármilyen gazdag nem biztos, hogy eladják és nem is biztos, hogy jó a feltűnösködés.
Apró, kicsi, jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 400 credit / hónap; 50.000 credit a megvétel
Közepes, kevésbé jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 450 credit / hónap; 55.000 credit a megvétel
Nagy, elég jelentős bolygón, űrállomáson: 500 credit / hónap, 60.000 credit a megvétel
Magvilágbeli bolygón, űrállomáson: 550 credit / hónap, 65.000 credit a megvétel
És van még egy eset, ami az, hogyha valaki a saját hajóját használja lakásnak is (nem olyan, hogy csak utazik benne néhány napot, aztán egy-két hétig csak rá-rá néz, hanem lakhatásszerűen utazáson felül is abban él). Ilyenkor a hajó jócskán több mindent használ, mintha csak állna a hangárban. Készletek, energia, létfenntartás és hasonlók működtetése mind-mind pénzbe kerül. Könnyű és nehéz vadászgépeket értelemszerűen nem lehet lakásnak használni, mert épp csak elfér benne valaki.
És tegyük hozzá, hogy a legtöbb frakciónál nem is engedélyezik azt, hogy valaki a hajóján aludjon.
- Könnyű teherhajó méretű sima utazásra használatos hajó: 200 credit / hónap
- 8 személyes diplomata hajó/cirkáló összesen 16 fő utazhat rajta: 400 credit / hónap
- Könnyű teherhajók (pl. Millenium Falcon): 200 credit / hónap
- Közepes teherhajók, 100-300 tonna között: 250 credit / hónap
- Nehéz teherhajók, 300-1.000t szállítás: 300 credit / hónap
Éppen emiatt több szintes rendszerben gondolkodom, hogy miként lehetne jó.
Ingyenes szállások
- Természetesen van ilyen eset is, amikor nem kerül pénzbe mindez. Például a jediknek nem kell fizetniük ilyesmiért, akkor sem, hogyha nem a Jedi templomban laknak, hanem máshol, hiszen az ő számlájukat a Köztársaság állja.
- Ugyanilyen helyzet áll fenn, ha valaki katona. Ha az illető katona, vagy zsoldos, akkor a saját frakciójának barakkjában, katonai bázisán, zsoldos esetében a felbérlője házában/barakkjában lakik. Szigorúan csak ilyen esetben áll mindez fenn. Ha saját lakást akar, mert nem akar másokkal együtt lakni egy szobában, akkor, ha olyan a helyzet a bázishoz/munkaadóhoz közel kivehet lakást saját költségen.
- A Birodalomban, ha a Sith-ek mennek valahova, akkor dönthetnek úgy, hogy megszállnak valamelyik bolygó moffjánál, vagy ehhez hasonló helyen, de egyébként saját vagyonkájukból kell fizetni a lakást. Vagy éppen a saját szférájuk bolygóján jár egy lakás nekik, ha ott vannak.
- Ugyanígy, ha valaki tudós, vagy olyan ember, hogy a cég telepén lakik, akkor ott sem kell fizetnie, amíg az adott cég felségterületén lakik.
- Nemesek/politikusok; a szenátus/parlament/kormányzati bolygón minden politikusnak/nemesnek (frakciótól függően) jár az adott ilyen típusú épületben egy ingyen lakosztály (lásd pl. 500 Republica Coruscanton), amit addig meg is tarthat, amíg ezen pozíciót betölti.
Olcsó szállások
Ezek a puritán jellemzően maximum 20 négyzetméteres kis lakások, vagy éppen raktárak. Van benne egy szoba, abban a konyha is, illetve egy mellékhelység zuhanyzóval, egy ablakkal, ha lakásról van szó. Ezek mind alsóbb szinteken, szegény- vagy nyomornegyedekben találhatóak.
Apró, kicsi, jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 100 credit / hónap; 20.000 credit a megvétel
Közepes, kevésbé jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 150 credit / hónap; 25.000 credit a megvétel
Nagy, elég jelentős bolygón, űrállomáson: 200 credit / hónap, 30.000 credit a megvétel
Magvilágbeli bolygón, űrállomáson: 250 credit / hónap, 35.000 credit a megvétel
Közepes szállások
Ezek már kevésbé puritán lakások, ebbe már akár egy kisebb család is elfér, vagy raktárnak is használható. Jellemzően maximum 30-60 négyzetméteres lakások. Van benne egy és egy fél szoba, vagy három fél, esetleg két fél szoba, egy nappali, vagy egy szoba és nappali, külön álló konyha, illetve egy mellékhelység zuhanyzóval, helységenként egy ablakkal. Ezek már nem a nyomornegyedben találhatóak, hanem átlagos részen.
Apró, kicsi, jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 200 credit / hónap; 30.000 credit a megvétel
Közepes, kevésbé jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 250 credit / hónap; 35.000 credit a megvétel
Nagy, elég jelentős bolygón, űrállomáson: 300 credit / hónap, 40.000 credit a megvétel
Magvilágbeli bolygón, űrállomáson: 350 credit / hónap, 45.000 credit a megvétel
Nagyobb szállások
Ezek már nagyobb, akár több rendes nagy szobás és külön hozzájuk járó fürdőszobás lakások, vagy kertes házak, ha olyan bolygón van a hely. Ha lakás, akkor jár hozzá már erkély, ha ház, akkor kert (bolygótól függő, hogy milyen). Ezek 80-150 négyzetméteresesek. Több szoba, nappali, fürdő, spájz, vagy fegyverszoba, esetleg edzőterem, ki minek alakítja ki az extra egy, vagy két fél szobát. Raktárak is lehetnek az ekkorák, amik úgyszintén kialakíthatóak műhelynek, vagy lakásnak. Ha űrállomáson van ilyen lakása valakinek, akkor kisebb védett előtérrel rendelkezik a hely, ami az utca és a lakás közt helyezkedik el. Ezek is átlagostól a jobb negyedekig találhatóak meg.
Apró, kicsi, jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 300 credit / hónap; 40.000 credit a megvétel
Közepes, kevésbé jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 350 credit / hónap; 45.000 credit a megvétel
Nagy, elég jelentős bolygón, űrállomáson: 400 credit / hónap, 50.000 credit a megvétel
Magvilágbeli bolygón, űrállomáson: 450 credit / hónap, 55.000 credit a megvétel
Lakosztályok, házak, teljes fedélzet, luxuslakások
Ezek a 150+ négyzetméteres lakások, esetleg az ennél nagyobb raktárak. Ezek lehetnek több szintes családi házak, esetleg olyasmi, mint ahol a Tatooine-n Luke lakott, hogy több épületből álló birtok, esetleg teljes szint kivéve valahol. Ezeknek a zöme jó környéken van (kivéve a sima egyszerű házak, amik a nagyságuk miatt ide kerülnek), ahol mindenféle adatot elkérnek, hogy kinek is adják ki, adják el a dolgot és mindig vannak biztonsági rendszerek, felvételek, őrség. Vegyétek figyelembe, hogy körözött személynek, vagy fejvadásznak, akármilyen gazdag nem biztos, hogy eladják és nem is biztos, hogy jó a feltűnösködés.
Apró, kicsi, jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 400 credit / hónap; 50.000 credit a megvétel
Közepes, kevésbé jelentéktelen bolygón, űrállomáson : 450 credit / hónap; 55.000 credit a megvétel
Nagy, elég jelentős bolygón, űrállomáson: 500 credit / hónap, 60.000 credit a megvétel
Magvilágbeli bolygón, űrállomáson: 550 credit / hónap, 65.000 credit a megvétel
És van még egy eset, ami az, hogyha valaki a saját hajóját használja lakásnak is (nem olyan, hogy csak utazik benne néhány napot, aztán egy-két hétig csak rá-rá néz, hanem lakhatásszerűen utazáson felül is abban él). Ilyenkor a hajó jócskán több mindent használ, mintha csak állna a hangárban. Készletek, energia, létfenntartás és hasonlók működtetése mind-mind pénzbe kerül. Könnyű és nehéz vadászgépeket értelemszerűen nem lehet lakásnak használni, mert épp csak elfér benne valaki.
És tegyük hozzá, hogy a legtöbb frakciónál nem is engedélyezik azt, hogy valaki a hajóján aludjon.
- Könnyű teherhajó méretű sima utazásra használatos hajó: 200 credit / hónap
- 8 személyes diplomata hajó/cirkáló összesen 16 fő utazhat rajta: 400 credit / hónap
- Könnyű teherhajók (pl. Millenium Falcon): 200 credit / hónap
- Közepes teherhajók, 100-300 tonna között: 250 credit / hónap
- Nehéz teherhajók, 300-1.000t szállítás: 300 credit / hónap
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.