Faj: Természetfelettiek (angyal, ördög, démon, stb)
X-Men Reneszánsz :: Szabályzat, információk, hírek :: Karakterkészítés (játszható fajok) :: Más dimenziók fajai
1 / 1 oldal • Megosztás
Faj: Természetfelettiek (angyal, ördög, démon, stb)
Természetfelettiek (angyalok, ördögök, démonok, lidércek, stb.)
Történelmük:
A természetfeletti lények általában olyan emberek, akik haláluk után egy másik síkra kerültek, amit ők mennynek, vagy éppen pokolnak éltek meg. Ezen a helyen alakultak át és mindig valamilyen céllal térnek vissza a "halandók" világába. Így egyértelmű, hogy emlékeznek az emberi életükre – feltehetőleg előtörténetük egy részét ez alkotja majd –, de fontos, hogy mennyit töltöttek a másik síkon, és hogyan ismerik meg (ha megismerik) a második létük célját itt, a Földön. A másik síkon való életet sok módon érzékelhetik, lehet az akár több évezred (pl. angyaloknál a mennyben), de az is lehet, hogy nem emlékeznek az ott töltött évekre (lásd Spawn, az ivadék éveit a hetedik bugyorban), és persze az sem kizárt, hogy perceket vagy napokat töltöttek ott (pl. A holló). A sík, ahol voltak nem biztosan abban az idősíkban mozog, ahol a Föld. Lehet, ami itt egy pillanat, az ott egy évezred – és fordítva, ezt mindig a játékosra bízzuk. Persze azt is elfogadjuk, ha a játékos misztikussá akarja változtatni a karaktere hátterét, így szinte semmit sem oszt meg sem velünk, sem a karakterével a másik síkról, ahol járt. Sőt nem is feltétlenül kell emlékezni az ottlétre – ez persze nem mehet az előtörténet minőségének vagy hosszának a kárára.
Képességeik:
Ellenben a legtöbb különleges fajjal, a természetfelettiek maximum három képességgel kezdhetnek, ebből az egyiknek (amennyiben mindhármat fel akarja használni a játékos) kötelezően a fizikai külsővel kapcsolatos képességnek kell lennie (angyalszárnyak, különös tetoválások, ördögfarok, stb.), és fontos, hogy ezek nem mondhatnak egymásnak ellent. Ha gyógyító képességeid vannak, nem lesznek ördög szarvaid, mert a démoni síkok teremtményei nem éppen segítőkész alakok. Valamint fontos megemlíteni, hogy ellentétben más karakterekkel, a természetfelettiek három kreditért vehetnek újabb külső változást, és hét kreditért vásárolhatnak új természetfeletti képességet.
Előtörténet plusz:
Az előtörténetnek szigorúbban ellenőrizzük! 30-40 tartalmas mondatot várunk el! Kötelező az előtörténet előtt egy új sorba berakni ezt:
Cél:
Minden természetfeletti egy személyes céllal tér vissza a mi síkunkra, ez a cél nagyon fontos, mert mind életereje, mind képességei ettől függnek. Amint célját elveszti a lény (bosszúállás, segítségnyújtás, gyilkosság, építés, óvás, stb.), a képességei is halványodni kezdenek! Sőt, ha befejezi a küldetését, akkor a karakter egyszerű halandóvá válik, és elhunyta után visszatér a saját síkjára. Innen látszik, a játékosnak jól meg kell gondolnia, mi is a karaktere igazi főcélja! A természetfeletti visszatérésekor nem feltétlenül ismeri célját, elképzelhető, hogy kapott valamiféle útmutatást, vagy pontos leírást, de előfordul, hogy a legapróbb információmorzsát is nélkülöznie kell ittléte okának megtalálásában. Természetesen sietnie kell a lénynek a célja meglelésében, hiszen minél inkább hanyagolja azt, annál jobban gyengülnek képességei (ennek kijátszása a játékosra van bízva). Bizonyos esetekben – pl. erőszakos halál bekövetkeztekor – a visszatérés szinte azonnali lehet, általában a bosszúállás a cél ilyenkor, avagy a félbehagyott cselekedet befejezése, de rengeteg oka lehet annak, hogy valakit visszaküldenek, és nincs olyan tett, ami egyértelműen visszatéréssel jár (azaz nem minden ember tér vissza, aki erőszakos halált halt).
Ötlet: Zspider (Zack)
Írta: Tao
Kidolgozás: Meia (Szehmet), Senok és Dorten
Történelmük:
A természetfeletti lények általában olyan emberek, akik haláluk után egy másik síkra kerültek, amit ők mennynek, vagy éppen pokolnak éltek meg. Ezen a helyen alakultak át és mindig valamilyen céllal térnek vissza a "halandók" világába. Így egyértelmű, hogy emlékeznek az emberi életükre – feltehetőleg előtörténetük egy részét ez alkotja majd –, de fontos, hogy mennyit töltöttek a másik síkon, és hogyan ismerik meg (ha megismerik) a második létük célját itt, a Földön. A másik síkon való életet sok módon érzékelhetik, lehet az akár több évezred (pl. angyaloknál a mennyben), de az is lehet, hogy nem emlékeznek az ott töltött évekre (lásd Spawn, az ivadék éveit a hetedik bugyorban), és persze az sem kizárt, hogy perceket vagy napokat töltöttek ott (pl. A holló). A sík, ahol voltak nem biztosan abban az idősíkban mozog, ahol a Föld. Lehet, ami itt egy pillanat, az ott egy évezred – és fordítva, ezt mindig a játékosra bízzuk. Persze azt is elfogadjuk, ha a játékos misztikussá akarja változtatni a karaktere hátterét, így szinte semmit sem oszt meg sem velünk, sem a karakterével a másik síkról, ahol járt. Sőt nem is feltétlenül kell emlékezni az ottlétre – ez persze nem mehet az előtörténet minőségének vagy hosszának a kárára.
Képességeik:
Ellenben a legtöbb különleges fajjal, a természetfelettiek maximum három képességgel kezdhetnek, ebből az egyiknek (amennyiben mindhármat fel akarja használni a játékos) kötelezően a fizikai külsővel kapcsolatos képességnek kell lennie (angyalszárnyak, különös tetoválások, ördögfarok, stb.), és fontos, hogy ezek nem mondhatnak egymásnak ellent. Ha gyógyító képességeid vannak, nem lesznek ördög szarvaid, mert a démoni síkok teremtményei nem éppen segítőkész alakok. Valamint fontos megemlíteni, hogy ellentétben más karakterekkel, a természetfelettiek három kreditért vehetnek újabb külső változást, és hét kreditért vásárolhatnak új természetfeletti képességet.
Előtörténet plusz:
Az előtörténetnek szigorúbban ellenőrizzük! 30-40 tartalmas mondatot várunk el! Kötelező az előtörténet előtt egy új sorba berakni ezt:
Cél:
Minden természetfeletti egy személyes céllal tér vissza a mi síkunkra, ez a cél nagyon fontos, mert mind életereje, mind képességei ettől függnek. Amint célját elveszti a lény (bosszúállás, segítségnyújtás, gyilkosság, építés, óvás, stb.), a képességei is halványodni kezdenek! Sőt, ha befejezi a küldetését, akkor a karakter egyszerű halandóvá válik, és elhunyta után visszatér a saját síkjára. Innen látszik, a játékosnak jól meg kell gondolnia, mi is a karaktere igazi főcélja! A természetfeletti visszatérésekor nem feltétlenül ismeri célját, elképzelhető, hogy kapott valamiféle útmutatást, vagy pontos leírást, de előfordul, hogy a legapróbb információmorzsát is nélkülöznie kell ittléte okának megtalálásában. Természetesen sietnie kell a lénynek a célja meglelésében, hiszen minél inkább hanyagolja azt, annál jobban gyengülnek képességei (ennek kijátszása a játékosra van bízva). Bizonyos esetekben – pl. erőszakos halál bekövetkeztekor – a visszatérés szinte azonnali lehet, általában a bosszúállás a cél ilyenkor, avagy a félbehagyott cselekedet befejezése, de rengeteg oka lehet annak, hogy valakit visszaküldenek, és nincs olyan tett, ami egyértelműen visszatéréssel jár (azaz nem minden ember tér vissza, aki erőszakos halált halt).
Ötlet: Zspider (Zack)
Írta: Tao
Kidolgozás: Meia (Szehmet), Senok és Dorten
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
X-Men Reneszánsz :: Szabályzat, információk, hírek :: Karakterkészítés (játszható fajok) :: Más dimenziók fajai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.