Sevestria Kincsei -Pályázat
X-Men Reneszánsz :: Információk :: Kalandok :: Alternatív és „Mi lett volna, ha…” kalandok :: Pályázatok
1 / 1 oldal • Megosztás
Sevestria Kincsei -Pályázat
Hát nem tudom, mennyire vagytok felkészülve a High Fantasyra, de dolgozgatok a világon egy kis ideje, gondolom itt az ideje, hogy élesben menjen rajta valami. (amúgy regény írok a világban)
Szóval: A világ kialakulása óta minden élőlény két nagy csoportba volt osztható, rendtől, és családtól függetlenül. Ez a két csoport a Mágikus, és a Nem Mágikus. Mindkét csoportban kifejlődtek hasonló lények, így ugyanúgy kialakultak hüllők, madarak, emlősök, sőt intelligens lények is. A bolygón található intelligens lények mind a földihez hasonló, majomszerű főemlősökből alakultak ki, így felépítésük nagyon is hasonlít a mienkhez. Ezeket fogom részletezni, lévén ők lesznek játszható fajok.
Mágikus: Az evolúció során ezek a lények a mindenhol jelenlevő, láthatatlan energiahálóból loptak energiát bizonyos dolgok végrehajtásához. Rengeteg lény tartozik ehhez a rendhez, a legkiemelkedőbb, az egész bolygót benépesítő Ősök faja.
Az Ősök a világ ma élő összes mágiahasználó fajának az őse. Megjelenésük az ember és az elf faji jegyek érdekes keveredése, éghajlattól függő bőrszínnel számolva. Méretre a kezdetekben alacsonyak voltak, körülbelül 1,6 méteres magasságuk azonban elegendő volt számukra. Ők voltak az elsők, akik törzseket alapítottak, később a magas szociális, és kommunikációs képességek miatt pedig birodalmakat. Ők és leszármazottaik alkották meg a jog és az állam fogalmait a későbbi évezredekben.
A mesterséges szelekció, amit az ősök hoztak létre alkotta meg a ma élő fajok nagy részét, így az embert, és az elfeket (és minden alfajt is).
Emberek: A szelekció során kevesebb mágikus képességekkel születettekből alakultak ki az emberek, kinézetre a földi emberhez hasonló külsővel. Alfajaik:
Déli: Fekete bőr, erős fizikum, széles orrnyereg jellemzi őket, gyakorta előfordul a feltehető Braal-Kmath behatás miatt a négy ujj a kezeken, illetve az esetenként előforduló teljes mágia érzéketlenség.
Északi: Fehér bőr, szőke haj, hosszú sas orr, robosztus, de nemes alkat. Egyszerű emberek, akik a funkcionalitást tekintik a legnagyobb erénynek, s ez meglátszik kultúrájukon is. Közepes mágiaérzékenység jellemzi őket.
Új emberek: Fehér bőr, sötét vagy szőke haj, és sokszínű öltözködés. Átlagosnak mondhatóak sok területen, de adaptivitásuk, intelligenciájuk magasba emelik őket, ahogy középmagas mágiaérzékenységük is.
Elfek: Az ősök által szelektált generációk sora hozta létre, ezt a gőgös, intelligens, és figyelemre méltóan mágiára fogékony fajt, akiket a világ talán jogosan hív a Mágia Mestereinek.
Városi Elfek, vagy Birodalmi Elfek: Ők a valaha volt Ősök fajának az elitjeinek a leszármazottai, magas, törékeny alkatok, szinte hófehér arc, mágiától fénylő szemek, aranyszín hajzat. Valóban ők űzik a mágiát a legmagasabb szinten.
Hegyi Elfek: Alsóbb kasztokból kikerültek leszármazottai, akik a hegyekben találtak menedéket a Bukást követő évszázadok alatt. Hatalmas a hegyeket külsőre teljesen átalakító városokban élnek, sötétebb haj, és emberszín bőr jellemzi őket a magas vékony alkat mellett. Magas mágia használat.
Mélységi Elfek: Utóbbiak kitaszítottjai, akik mágikus praktikákkal elsötétítik bőreiket, így válnak a sötétség démonaihoz hasonlatossá. Elvetemült mágikus szekta ők inkább, semmint külön faj, történet színesítése céljából nem pedig játszható fajként van feltűntetve.
Nem Mágikus: E lények ellenpárjukkal szemben mindenhol ahol ők mágiát használtak, kénytelenek voltak fizikai erőt, ravaszságot, intelligenciát használni, és összetartani. Ez eredményezi, hogy tulajdonképpen egy faj alakult ki, azonban ez a faj nagyon is ellenálló...
Braal-Kluh: Az Ősökkel együtt létrejövő faj, szürke bőrrel, négy ujjal robosztus termettel, nyugodt természettel és hihetetlen fizikai erővel. 1,8 méteres magasságukkal, jóval az ősök fölé emelkedtek, ahogy a természet által biztosított mágia ellenállással is könnyedén feléjük tudtak volna kerekedni. De épp az ellenkezője történt, ugyanis félték, magasabb rangúnak tekintették az Ősöket, így történhetett, hogy önként hajtották igába fejüket, s mint rabszolgák dolgoztak nekik a Mitikus kor alatt, végig a birodalmuk bukásáig.
Braal-Kmath: 2,1 méteresek, robosztusak, intelligensek, és vadak. Kmath héroszuk után vették fel egységesen a nevüket, s ezeken kívül szinte teljesen megegyeznek elődeikkel... Még ma is inkább törzsekben élnek, csak nagyon ritkán a városokban
Orkok: Illetve a Braal-Orok különös faj, mely a teljesen mágiamentes Braal-Kmath és a Hegyi Elfek kereszteződéséből jött létre. Alkatuk emberi, kicsit talán vékonyabbak, ugyanakkor erősebbek, ellenállóbbak, igaz varázsolni nem tudnak, csak minden tízedik példány. Alsó állkapcsuk kicsivel túllóg a felsőn, így hosszabb szemfogaik kilógnak ajkaik előtt.
Szóval: A világ kialakulása óta minden élőlény két nagy csoportba volt osztható, rendtől, és családtól függetlenül. Ez a két csoport a Mágikus, és a Nem Mágikus. Mindkét csoportban kifejlődtek hasonló lények, így ugyanúgy kialakultak hüllők, madarak, emlősök, sőt intelligens lények is. A bolygón található intelligens lények mind a földihez hasonló, majomszerű főemlősökből alakultak ki, így felépítésük nagyon is hasonlít a mienkhez. Ezeket fogom részletezni, lévén ők lesznek játszható fajok.
Mágikus: Az evolúció során ezek a lények a mindenhol jelenlevő, láthatatlan energiahálóból loptak energiát bizonyos dolgok végrehajtásához. Rengeteg lény tartozik ehhez a rendhez, a legkiemelkedőbb, az egész bolygót benépesítő Ősök faja.
Az Ősök a világ ma élő összes mágiahasználó fajának az őse. Megjelenésük az ember és az elf faji jegyek érdekes keveredése, éghajlattól függő bőrszínnel számolva. Méretre a kezdetekben alacsonyak voltak, körülbelül 1,6 méteres magasságuk azonban elegendő volt számukra. Ők voltak az elsők, akik törzseket alapítottak, később a magas szociális, és kommunikációs képességek miatt pedig birodalmakat. Ők és leszármazottaik alkották meg a jog és az állam fogalmait a későbbi évezredekben.
A mesterséges szelekció, amit az ősök hoztak létre alkotta meg a ma élő fajok nagy részét, így az embert, és az elfeket (és minden alfajt is).
Emberek: A szelekció során kevesebb mágikus képességekkel születettekből alakultak ki az emberek, kinézetre a földi emberhez hasonló külsővel. Alfajaik:
Déli: Fekete bőr, erős fizikum, széles orrnyereg jellemzi őket, gyakorta előfordul a feltehető Braal-Kmath behatás miatt a négy ujj a kezeken, illetve az esetenként előforduló teljes mágia érzéketlenség.
Északi: Fehér bőr, szőke haj, hosszú sas orr, robosztus, de nemes alkat. Egyszerű emberek, akik a funkcionalitást tekintik a legnagyobb erénynek, s ez meglátszik kultúrájukon is. Közepes mágiaérzékenység jellemzi őket.
Új emberek: Fehér bőr, sötét vagy szőke haj, és sokszínű öltözködés. Átlagosnak mondhatóak sok területen, de adaptivitásuk, intelligenciájuk magasba emelik őket, ahogy középmagas mágiaérzékenységük is.
Elfek: Az ősök által szelektált generációk sora hozta létre, ezt a gőgös, intelligens, és figyelemre méltóan mágiára fogékony fajt, akiket a világ talán jogosan hív a Mágia Mestereinek.
Városi Elfek, vagy Birodalmi Elfek: Ők a valaha volt Ősök fajának az elitjeinek a leszármazottai, magas, törékeny alkatok, szinte hófehér arc, mágiától fénylő szemek, aranyszín hajzat. Valóban ők űzik a mágiát a legmagasabb szinten.
Hegyi Elfek: Alsóbb kasztokból kikerültek leszármazottai, akik a hegyekben találtak menedéket a Bukást követő évszázadok alatt. Hatalmas a hegyeket külsőre teljesen átalakító városokban élnek, sötétebb haj, és emberszín bőr jellemzi őket a magas vékony alkat mellett. Magas mágia használat.
Mélységi Elfek: Utóbbiak kitaszítottjai, akik mágikus praktikákkal elsötétítik bőreiket, így válnak a sötétség démonaihoz hasonlatossá. Elvetemült mágikus szekta ők inkább, semmint külön faj, történet színesítése céljából nem pedig játszható fajként van feltűntetve.
Nem Mágikus: E lények ellenpárjukkal szemben mindenhol ahol ők mágiát használtak, kénytelenek voltak fizikai erőt, ravaszságot, intelligenciát használni, és összetartani. Ez eredményezi, hogy tulajdonképpen egy faj alakult ki, azonban ez a faj nagyon is ellenálló...
Braal-Kluh: Az Ősökkel együtt létrejövő faj, szürke bőrrel, négy ujjal robosztus termettel, nyugodt természettel és hihetetlen fizikai erővel. 1,8 méteres magasságukkal, jóval az ősök fölé emelkedtek, ahogy a természet által biztosított mágia ellenállással is könnyedén feléjük tudtak volna kerekedni. De épp az ellenkezője történt, ugyanis félték, magasabb rangúnak tekintették az Ősöket, így történhetett, hogy önként hajtották igába fejüket, s mint rabszolgák dolgoztak nekik a Mitikus kor alatt, végig a birodalmuk bukásáig.
Braal-Kmath: 2,1 méteresek, robosztusak, intelligensek, és vadak. Kmath héroszuk után vették fel egységesen a nevüket, s ezeken kívül szinte teljesen megegyeznek elődeikkel... Még ma is inkább törzsekben élnek, csak nagyon ritkán a városokban
Orkok: Illetve a Braal-Orok különös faj, mely a teljesen mágiamentes Braal-Kmath és a Hegyi Elfek kereszteződéséből jött létre. Alkatuk emberi, kicsit talán vékonyabbak, ugyanakkor erősebbek, ellenállóbbak, igaz varázsolni nem tudnak, csak minden tízedik példány. Alsó állkapcsuk kicsivel túllóg a felsőn, így hosszabb szemfogaik kilógnak ajkaik előtt.
_________________
Genocide (Főkarakter); Lance Harris (Lupine njk); Aisha Ayo (X-Diák)
Lance Harris- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 314
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Aug. 24.
Karakteradatok
Főkarakter: Jeff
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Sevestria Kincsei -Pályázat
Történelem: (nagyjából)
Időszámítás: Bukás Éve így van BÉE és BÉU
-BÉE 10000 Első törzsek megjelenése
-BÉE 5-6000 a behódolt Braal-Kluh segítségével az Ősök elkezdik a birodalmak építését több helyen, egyidejűleg a bolygón.
-BÉE 5000 a Birodalmak határai találkoznak, létrejön a Kristályok tanácsa, mely a legnagyobb Mágusok tanácsa, kik egy közös helyről irányítják az összes birodalmat, nincsenek így nagy háborúk, csak kisebb összecsapások.
-BÉE 5000-1000 Fejlődésnek indulnak a birodalmak, kialakul a mágia elmélet, vaskohászat, acél használat, a Mesterséges szelekció során a kasztok egyre jobban elkülönülnek egymástól. A technika, a költészet, a mágia, minden fejlődik. A Braal-Kluh kizsákmányolása egyre jobban megjelenik, már csak erőszakkal lehet őket munkára fogni. Kisebb nagyobb lázadások.
-BÉE 500 A kasztok már szinte nem is hasonlítanak egymásra, külön fajként kezelik őket már teljesen, csak a kultúra, gazdaság és a hagyomány tartja egyben a birodalmakat
-Bukás Éve: Egy Kmath nevű Braal-Kluh, és társai meghallanak egy beszélgetést melyben fény derül számukra a Kristályok Tanácsának a titkos helyére, amit Kmath és 6 társa megtámad, megölik az Atyákat, és máig ismeretlen módon Kmath mágiát használ, és minden fajtársát felszólítja a cselekvésre. A faj egységesen fellázad, elsöprik a birodalmakat, romokat hagyva csak, majd szétszélednek a világban törzseket hozva létre mindenhol.
-BÉU 0-100 A Bukás utáni sokkból magukhoz tért népek, akik szinte minden fejlődést eldobtak, egyfajta feudális rendszerben éltek sokáig, elkezdik a nagybirtokokat egyesíteni
-BÉU 200 Több kisebb királyság jött létre a birodalmak helyén, különböző fajokkal bennük, egy királyság szerzi meg a földek legnagyobb részét, lakói Új Embernek nevezik magukat, az Elfek és Emberek keveredéséből jöttek létre.
-BÉU 350 Az Új Emberek királysága feloszlik a kapzsiság miatt, azonban nyelvük teljesen elterjedt a világban, egyfajta közös kereskedelmi nyelvként. Megjelenik a multikultúralitás...
-BÉU 450 A Világban több kisebb királyság helyezkedik el, nagy etnikai különbségek nélkül. A fajok inkább városonként különülnek el, nem pedig országonként, a királyok mindent megtesznek, hogy minél több földet szerezzenek az ellenségeiktől. Újra elindult a fejlődés...
-BÉU 550 A jelenkor...
Tudnivalók a történelemhez:
Kristályok Tanácsa: Minden Ősök Városában volt egy telekommunikációra használt mágikus kristály mely a birodalom vezetőjét kötötte össze a Tanáccsal, ami egy izolált, bölcsekből álló tanács volt, elrejtve a világ elől, és ők irányították a birodalmakat. Nem voltak részre hajlók, csak a nagy háborúkat akadályozták meg. Kmath és társai ölték meg a 12 bölcset.
Mesterséges Szelekció: Az ősök módszere volt a szigorú kasztrendszer fenntartásához. Minden gyermeket begyűjtöttek és mágia affinitás szerint osztották ki őket ismét. A gyermeket a kasztnak megfelelően nevelték. 5 kaszt létezett: Magas Varázslók, Varázslók, Mágus-Harcosok, Harcosok, Polgárok.
Tudnivalók a technikáról: Jelenleg a technika ismét fejlődik, a legfejlettebb találmányok a tárral rendelkező, „sorozatlövő” nyílpuska szintjén vannak. Semmilyen gőz meghajtású dolog nem létezik, ahogy puskapor sem. Jelenleg uralkodó hadviselési forma a nehézlovasság.
Királyságok:
Északi Királyság: Északon elterülő fejlett királyság, erős katonasággal, illetve kedvező gazdasággal a fa és a prémek kereskedelméből. Sok vasbányája teszi lehetővé a korban jelenlévő legnagyobb páncélos seregeket birtokolja. Nagyobb számban megtalálható fajok: Északi ember, Új ember, Hegyi Elf, Braal-Kmath
Központi Hármak: Három királyság, a Holló, a Carmdhab-i, és az Ervorium-i egymás mellett elhelyezkedve, egy alföldön. Állandó csatározás folyik köztük, de sohasem képesek legyőzni egymást a fejlett erődítmény rendszerek miatt. A változó határok miatt az emberek nem is igazán tudják, kihez tartoznak, és igazából nem is gyűlölik a másikat. Most időleges béke honol köreikben. Minden faj megtalálható nagy számban
Keleti Puszták: Nem is királyság, csak a vándor fajok hatalmas kiterjedésű területe. Orkok és a Braal-Kmath által lakott sztyepp.
Déli Városok: Tucatnyi városállam, a sivatag szélén. Déliek és Braal-Kmath lakja leginkább. Sok sivatagi törzs vonul be ide időlegesen kereskedni, és az egzotikus termékek kereskedésével jól tartják magukat a városok.
Óceáni Királyság: Kisebb szigetek és dzsungelek, egzotikus vadak, illetve tengeri „kereskedelem”-ből tartja el magát. Gyakori probléma az államnak dolgozó kalózok irányíthatatlansága. Fajok: Braal-Kmath, Déli, Új emberek.
_________________
Genocide (Főkarakter); Lance Harris (Lupine njk); Aisha Ayo (X-Diák)
Lance Harris- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 314
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Aug. 24.
Karakteradatok
Főkarakter: Jeff
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Sevestria Kincsei -Pályázat
Nos a rendszer kidolgozása jön most.
Faji előnyök, illetve egyebek
Viszonyításképp: mai, átlagos földi ember értékei, valamint minden alapérték ez, ezt módosítja a faji előny.
Erő: 3
Állóképesség: 3
Ügyesség: 3
Akaraterő: 3
Intelligencia: 3
Mágia: 0
Északi Ember: 4-es erő, 4-es állóképesség, 3-as mágia
Déli Ember: 4-es(vagy 5-ös de ekkor négy ujj, 0-ás mágia) erő 4-es ügyesség, 4-es állóképesség, 2-es mágia
Új Ember: 4-es intelligencia, 4-es ügyesség, 4-es mágia, 2-es állóképesség
Városi Elf: 5-ös intelligencia, 5-ös mágia, 5-ös akaraterő, 1-es állóképesség, 1-es erő, 1-es ügyesség
Hegyi Elf: 5-ös intelligencia, 4-es mágia, 5-ös akaraterő, 2-es állóképesség, 1-es erő, 1-es ügyesség
Braal-Kmath: 5-ös erő, 5-ös állóképesség, 4-es akaraterő, 2-es ügyesség, 0-ás mágia
Ork: 4-es erő, 4-es akaraterő, 4-es ügyesség, 1-es mágia
De mivel Ti mind hősök lesztek, ezen kívül van egy pont, amit eloszthattok az értékek között. Amúgy csak viszonyítási alapként van itt, és mivel mind gyönyörűek is lesztek nincsen semmi karizma, vagy ilyesmi.
Úgy számoljatok, hogy az 5-ös erő jelent körülbelül 500 kg tömegű tárgy mozgatását, 5-ös állóképesség az sohasem beteg és nagyon nehezen fárad, 5-ös ügyesség a legjobb akrobata, 5-ös akaraterő az halálos sebbel is könnyedén arrébb megy, 5-ös intelligencia az 200 IQ, 5-ös mágia pedig nagyon király.
Felszerelés, és varázslatok:
Mindenki 12 ponttal kezd. Ha megveszel valamit annak a használatát is megveszed. szal ha megveszed a kardot, akkor tudsz vele bánni rendesen, ugyanígy a lónál és a varázslatoknál.
Fegyverek, felszerelések:
Kések, tőrök, dobófegyverek, stb: 1 pont
Rövidkardok, szablyák, nyílpuskák (kicsik), 2 pont
Kardok, íjak, nyílpuskák, buzogányok, balták, bárdok, stb: 3 pont (min. 3-as erő)
Kétkezes fegyverek, pallosok, csatabárdok, stb: 4 pont (min 4-es erő, 5-ös erővel lehet egykezesként használni)
Különleges, pl elf munka: +1 pont
Mágikus fegyver: +2 pont
Ereklye kategória: +3 pont
Lovak, hátasok:
Szamár: 1 pont
Öszvér: 2 pont
Átlagos ló: 3 pont
Futár ló, vagy harci ló: 4 pont
Csatamén: 5 pont
Különleges ló: 6 pont
Páncélok, vértek, pajzsok:
Bőrvért: 1 pont
Láncing: 2 pont
Fémvért: 3 pont (min 3-as állóképesség)
Kis pajzs: 1 pont
Közepes: 2 pont
Nagy: 3 pont
Teljes páncél: vért + 2 pont
Különleges: +1 pont
Mágikus: +2 pont
Varázslatok:
Nem harci, kisebb varázslatok (pl fény, útmutató, zárnyitó stb.) 2 pont (min mágia 1)
Nem harci, nagyobb varázslatok (pl kisebb sebek gyógyítása stb.) 3 pont (min mágia 3)
Nem harci, nagy varázslatok (pl nagy gyógyítás, illúziók, fegyveridézés stb.) 4 pont (min mágia 4)
Kisebb harci varázslatok (pl gyenge tűzgolyó stb) 2 pont (min mágia 2)
Nagyobb harci varázslatok (pl lángcsóva stb.) 3 pont (min mágia 3)
Nagy harci varázslat (pl tűzeső hívása stb.) 5 pont (min mágia 5)
Faji előnyök, illetve egyebek
Viszonyításképp: mai, átlagos földi ember értékei, valamint minden alapérték ez, ezt módosítja a faji előny.
Erő: 3
Állóképesség: 3
Ügyesség: 3
Akaraterő: 3
Intelligencia: 3
Mágia: 0
Északi Ember: 4-es erő, 4-es állóképesség, 3-as mágia
Déli Ember: 4-es(vagy 5-ös de ekkor négy ujj, 0-ás mágia) erő 4-es ügyesség, 4-es állóképesség, 2-es mágia
Új Ember: 4-es intelligencia, 4-es ügyesség, 4-es mágia, 2-es állóképesség
Városi Elf: 5-ös intelligencia, 5-ös mágia, 5-ös akaraterő, 1-es állóképesség, 1-es erő, 1-es ügyesség
Hegyi Elf: 5-ös intelligencia, 4-es mágia, 5-ös akaraterő, 2-es állóképesség, 1-es erő, 1-es ügyesség
Braal-Kmath: 5-ös erő, 5-ös állóképesség, 4-es akaraterő, 2-es ügyesség, 0-ás mágia
Ork: 4-es erő, 4-es akaraterő, 4-es ügyesség, 1-es mágia
De mivel Ti mind hősök lesztek, ezen kívül van egy pont, amit eloszthattok az értékek között. Amúgy csak viszonyítási alapként van itt, és mivel mind gyönyörűek is lesztek nincsen semmi karizma, vagy ilyesmi.
Úgy számoljatok, hogy az 5-ös erő jelent körülbelül 500 kg tömegű tárgy mozgatását, 5-ös állóképesség az sohasem beteg és nagyon nehezen fárad, 5-ös ügyesség a legjobb akrobata, 5-ös akaraterő az halálos sebbel is könnyedén arrébb megy, 5-ös intelligencia az 200 IQ, 5-ös mágia pedig nagyon király.
Felszerelés, és varázslatok:
Mindenki 12 ponttal kezd. Ha megveszel valamit annak a használatát is megveszed. szal ha megveszed a kardot, akkor tudsz vele bánni rendesen, ugyanígy a lónál és a varázslatoknál.
Fegyverek, felszerelések:
Kések, tőrök, dobófegyverek, stb: 1 pont
Rövidkardok, szablyák, nyílpuskák (kicsik), 2 pont
Kardok, íjak, nyílpuskák, buzogányok, balták, bárdok, stb: 3 pont (min. 3-as erő)
Kétkezes fegyverek, pallosok, csatabárdok, stb: 4 pont (min 4-es erő, 5-ös erővel lehet egykezesként használni)
Különleges, pl elf munka: +1 pont
Mágikus fegyver: +2 pont
Ereklye kategória: +3 pont
Lovak, hátasok:
Szamár: 1 pont
Öszvér: 2 pont
Átlagos ló: 3 pont
Futár ló, vagy harci ló: 4 pont
Csatamén: 5 pont
Különleges ló: 6 pont
Páncélok, vértek, pajzsok:
Bőrvért: 1 pont
Láncing: 2 pont
Fémvért: 3 pont (min 3-as állóképesség)
Kis pajzs: 1 pont
Közepes: 2 pont
Nagy: 3 pont
Teljes páncél: vért + 2 pont
Különleges: +1 pont
Mágikus: +2 pont
Varázslatok:
Nem harci, kisebb varázslatok (pl fény, útmutató, zárnyitó stb.) 2 pont (min mágia 1)
Nem harci, nagyobb varázslatok (pl kisebb sebek gyógyítása stb.) 3 pont (min mágia 3)
Nem harci, nagy varázslatok (pl nagy gyógyítás, illúziók, fegyveridézés stb.) 4 pont (min mágia 4)
Kisebb harci varázslatok (pl gyenge tűzgolyó stb) 2 pont (min mágia 2)
Nagyobb harci varázslatok (pl lángcsóva stb.) 3 pont (min mágia 3)
Nagy harci varázslat (pl tűzeső hívása stb.) 5 pont (min mágia 5)
_________________
Genocide (Főkarakter); Lance Harris (Lupine njk); Aisha Ayo (X-Diák)
Lance Harris- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 314
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Aug. 24.
Karakteradatok
Főkarakter: Jeff
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Sevestria Kincsei -Pályázat
A kaland maga pedig a következő lenne:
Egy Ervorium-i nagyúr megkeres titeket, híres, hírhedt kalandorokat, hősöket, szerencsevadászokat, hogy nézzetek körbe egy nemrég feltárt Mitikus kori romban, fenn a messzi Északon. Tudomása szerint a rom valaha egy Birodalom központja volt, és amennyire a hiányos történelmi források engedik következtetni, egészen eddig feltáratlan volt. Mesés gazdagságot említenek a krónikák, és a megbízótok mindent, amit találtok nektek ad, neki csak egyetlen értékes amulett kell, a volt Varázslókirály nyakéke.
Óva int azonban a csapdáktól, és Észak veszedelmes fenevadjaitól, valamint attól, hogy „véletlenül” meglógjatok a kinccsel. Valóban egy kicsit gyanús, de gazdagság, amit ígér, egyetlen vérbeli kalandor szívét sem hagyhatja érintetlenül. Életetek végéig nagylábon élni, saját kastéllyal, és ez még mindig csak a legszerényebb álom...
Az elfogadott ajánlat végül egy poros kis kocsmába juttat titeket fenn Északon, alig tízmérföldnyire a romoktól...
A kaland egy egyszerű kincskeresés, szinte biztos harccal, esetleges fejtörőkkel. Többféle véget is terveztem neki, csak rajtatok áll, hogy melyik lesz az igazi. Mondanám, hogy sok jutalom, de hát szegény alternatív világomban nem hiszem, hogy ez kecsegtető. De tényleg mindent megtarthattok. Tutira
Egy Ervorium-i nagyúr megkeres titeket, híres, hírhedt kalandorokat, hősöket, szerencsevadászokat, hogy nézzetek körbe egy nemrég feltárt Mitikus kori romban, fenn a messzi Északon. Tudomása szerint a rom valaha egy Birodalom központja volt, és amennyire a hiányos történelmi források engedik következtetni, egészen eddig feltáratlan volt. Mesés gazdagságot említenek a krónikák, és a megbízótok mindent, amit találtok nektek ad, neki csak egyetlen értékes amulett kell, a volt Varázslókirály nyakéke.
Óva int azonban a csapdáktól, és Észak veszedelmes fenevadjaitól, valamint attól, hogy „véletlenül” meglógjatok a kinccsel. Valóban egy kicsit gyanús, de gazdagság, amit ígér, egyetlen vérbeli kalandor szívét sem hagyhatja érintetlenül. Életetek végéig nagylábon élni, saját kastéllyal, és ez még mindig csak a legszerényebb álom...
Az elfogadott ajánlat végül egy poros kis kocsmába juttat titeket fenn Északon, alig tízmérföldnyire a romoktól...
A kaland egy egyszerű kincskeresés, szinte biztos harccal, esetleges fejtörőkkel. Többféle véget is terveztem neki, csak rajtatok áll, hogy melyik lesz az igazi. Mondanám, hogy sok jutalom, de hát szegény alternatív világomban nem hiszem, hogy ez kecsegtető. De tényleg mindent megtarthattok. Tutira
_________________
Genocide (Főkarakter); Lance Harris (Lupine njk); Aisha Ayo (X-Diák)
Lance Harris- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 314
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Aug. 24.
Karakteradatok
Főkarakter: Jeff
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Sevestria Kincsei -Pályázat
Név: Kurgath.
Faj: Északi ember
Kor: 35
Felszerelés:
Balta 3 pont
Nyílpuska: 2 pont
Közepes pajzs 2 pont
Harci ló 4 pont
Értékek
5-s erő
4-es állóképesség
3-as mágia
Az egyik Északi Nemes második fiaként nem kapta meg a birtokot, ezért inkább kóbor lovagnak állt, hogy vagyont, hírnevet és uradalmat szerezzen.
Faj: Északi ember
Kor: 35
Felszerelés:
Balta 3 pont
Nyílpuska: 2 pont
Közepes pajzs 2 pont
Harci ló 4 pont
Értékek
5-s erő
4-es állóképesség
3-as mágia
Az egyik Északi Nemes második fiaként nem kapta meg a birtokot, ezért inkább kóbor lovagnak állt, hogy vagyont, hírnevet és uradalmat szerezzen.
A hozzászólást Svarog összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. 07 Nov. 2011, 20:08-kor.
Svarog- Bannolt
- Hozzászólások száma : 964
Hozzászólások régi : 344
Korábbi szint/kredit : 4. szint - 10 kredit
Aktuális szint/kredit : 6. szint - 14 kredit
Reputation : 57
Join date : 2011. Aug. 08.
Karakteradatok
Főkarakter: Svarog
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders, Little SW
Re: Sevestria Kincsei -Pályázat
valami rövid kis előtörténet és kapod a sütidet
_________________
Genocide (Főkarakter); Lance Harris (Lupine njk); Aisha Ayo (X-Diák)
Lance Harris- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 314
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Aug. 24.
Karakteradatok
Főkarakter: Jeff
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Sevestria Kincsei -Pályázat
Kérem a sütim.
_________________
Főkarakter: Svarog
NJK-k: Toxin. Dane Montrose, Jason Weltman, Unka; X-Diák: Vaszilij Dragunov
Alternatív verziók: Svarog (Outsiders), Svarog (Apokalipszis kora). Svarog (Exiles).
Svarog, a makulan A mentális erősítő 9. és a 4. a dezintegráló gyűrű hordozója
Ben Grim (Gótika), Nathan Soric - Fagyos Sötétség Kora, Rostyck Pearlwater - Égkövek birodalma
Svarog- Bannolt
- Hozzászólások száma : 964
Hozzászólások régi : 344
Korábbi szint/kredit : 4. szint - 10 kredit
Aktuális szint/kredit : 6. szint - 14 kredit
Reputation : 57
Join date : 2011. Aug. 08.
Karakteradatok
Főkarakter: Svarog
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders, Little SW
Re: Sevestria Kincsei -Pályázat
Mivel nem lett meg a 3 játékos a kalandot lezárom.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Similar topics
» A mélység birodalma - pályázat
» Szimbionták hajnala - Pályázat
» 13. Az aranygyapjú nyomában (KM pályázat)
» Cyber Chaos - pályázat
» Külűr Krónikái-pályázat
» Szimbionták hajnala - Pályázat
» 13. Az aranygyapjú nyomában (KM pályázat)
» Cyber Chaos - pályázat
» Külűr Krónikái-pályázat
X-Men Reneszánsz :: Információk :: Kalandok :: Alternatív és „Mi lett volna, ha…” kalandok :: Pályázatok
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.