Szimbionták hajnala - Pályázat
X-Men Reneszánsz :: Információk :: Kalandok :: Alternatív és „Mi lett volna, ha…” kalandok :: Pályázatok
1 / 1 oldal • Megosztás
Szimbionták hajnala - Pályázat
Szimbionták hajnala
Világleírás:
A világ, a való életben megszokott események szerint alakultak egészen 2015-ig. Sem mutánsok, sem egyéb szuperhumán, lények nem léteznek. A Történelem is megegyezik a megszokottal egészen 2015-ig, amikor egy meteor csapódik Kína területére. A meteor a Himalája területére csapódik be, ami az egész hegységet elpusztítja. A Mount Everest helyén, pedig egy több kilométer átmérőjű kráter keletkezik. A meteor különös létformát hoz a földre, az úgynevezett szimbiontákat. Ezek hasonló tulajdonságokkal bírnak, mint a már ismert faj. A legtöbb szimbionta kínaiakon talál gazdatestre, és kezd el szaporodni. Ha elég erősnek érzi magát egy szimbionta, akkor kettéosztódik, a művelethez szükséges egy újabb gazdatest, akire költözhet. A kínaiak hamar felfedezik az ebben rejlő előnyöket, és mire a világ reagálni tudna, már akkora létszámban birtokolnak szimbiontákat, hogy totális atomháború nélkül nem bírnák őket legyőzni. A háború elmarad, a nagyhatalmak megegyeznek, és Kína lesz a világon a legnagyobb hatalmi erő. 2020-ban jön az első válasz, mégpedig Amerika részéről, akik kifejlesztettek egy szérumot, amiktől az emberek szuperképességűek lesznek (ebben a feltalálásban közrejátszik az is, hogy tudtak kísérletezni néhány szimbiontán).
Amerika egy ilyen szuperkatonákból álló hadsereget képzett ki, és kényszeríttette Kínát a hatalom átadására. A harcok 5 éven keresztül tartottak, nem vetettek be nukleáris fegyvereket, mert annak beláthatatlan következményei lehettek volna. A harcnak az európában durván 500 éve szunnyadó vámpírok vetettek véget, és hozták meg az egyensúlyt. A világ így 3 nagyhatalom kezébe került, Amerika, Kína és Európa (Nagy-Britannia, Törökország és a Skandináv államok kivételével). Kínai uralom és az ezt követő harcok alatt a technika minimálisan fejlődött csak, és utána sem lendült fel, most 2043-at írunk és nagyjából a mai valós technikai szinten van, az ottani világ.
Társadalom:
Amerikában és a többi országban megmaradt minden a régiben, Az európai országok pedig egyesültek, és az élükön 12 főből álló vámpír vezetés van. Európában, a vámpírokra egyfajta megmentőként néznek az emberek. A vámpírok egyébként nem nagyon szocializálódnak az emberekkel, lévén éjszakai teremtmények, elvannak a saját köreikben. Az embereknek kötelező véradásra kell járniuk, hogy biztosítsák a vámpíroknak a megfelelő vérmennyiséget. Cserébe a vámpírok védelmet biztosítanak a külső veszélyekkel szemben, és a rossz útra tért vámpírokkal szemben. Egyébkén minden maradt a régiben, vannak rendőrök, katonaság, és minden országnak vannak vezető kormányai. Létrejött egy Vámpír alakulat, akik segítik a rendőrség és katonaság munkáját az eltévelyedett vámpírokkal szemben. Egyedül Svájc területén vannak mostoha állapotok, ahol a vámpírok uralkodnak nem törődve az emberi érzésekkel. Ezen a területen már szinte nem is élnek emberek, és teljesen elszigetelték őket a többi országtól. Ide nem ajánlatos betévedni, mert aki ide betér, az valószínűleg nem hagyja el élve az országot. A szükséges vért úgy szerzik be, ahogyan tudják, gyakran egymás vérén élnek az itteniek.
Kínában császárság van, a császár mindig az akkori leghatalmasabb szimbiontát birtokló személy. Minden szimbiontát birtokló személy köztiszteletben álló polgár Kínában. Van hivatalos szimbonta egység is a katonaságon belül, különös eseményeknél vetik be őket.
Gazdaság:
A három nagyhatalmon kívül a többi ország egyértelműen alárendelt szerepet tölt be. A nagyhatalmak sokkal nagyobb életszínvonalon élnek, mint a többi ország. A három nagyhatalom területére korlátozott létszámú személy kaphat letelepedési engedélyt, és ezeket mindig alaposan kivizsgálják, bárki nem léphet be e három ország területére.
A világon nagyjából béke uralkodik, ahol háborúskodás kezdődne, oda azonnal beavatkozik valamelyik nagyhatalom. 2030-ban szüleik meg az a rendelet, amit a három nagyhatalom alkotott meg, hogy az összes nukleáris fegyvert meg kell semmisíteni az egész világon, így senki tulajdonában nem lehet ilyen. A legnagyobb ellenállást az arab országok valamint Oroszország és Japán váltotta ki, de végül mindenki behódolt az akaratnak.
Évente van egy találkozó Európa területén, ahol megjelenik az amerikai elnök, a Kínai császár, és a 12 fős európai vámpír tanács. Itt döntenek a fontosabb ügyekről, általában egy hétig szokott tartani az ülés.
Világleírás:
A világ, a való életben megszokott események szerint alakultak egészen 2015-ig. Sem mutánsok, sem egyéb szuperhumán, lények nem léteznek. A Történelem is megegyezik a megszokottal egészen 2015-ig, amikor egy meteor csapódik Kína területére. A meteor a Himalája területére csapódik be, ami az egész hegységet elpusztítja. A Mount Everest helyén, pedig egy több kilométer átmérőjű kráter keletkezik. A meteor különös létformát hoz a földre, az úgynevezett szimbiontákat. Ezek hasonló tulajdonságokkal bírnak, mint a már ismert faj. A legtöbb szimbionta kínaiakon talál gazdatestre, és kezd el szaporodni. Ha elég erősnek érzi magát egy szimbionta, akkor kettéosztódik, a művelethez szükséges egy újabb gazdatest, akire költözhet. A kínaiak hamar felfedezik az ebben rejlő előnyöket, és mire a világ reagálni tudna, már akkora létszámban birtokolnak szimbiontákat, hogy totális atomháború nélkül nem bírnák őket legyőzni. A háború elmarad, a nagyhatalmak megegyeznek, és Kína lesz a világon a legnagyobb hatalmi erő. 2020-ban jön az első válasz, mégpedig Amerika részéről, akik kifejlesztettek egy szérumot, amiktől az emberek szuperképességűek lesznek (ebben a feltalálásban közrejátszik az is, hogy tudtak kísérletezni néhány szimbiontán).
Amerika egy ilyen szuperkatonákból álló hadsereget képzett ki, és kényszeríttette Kínát a hatalom átadására. A harcok 5 éven keresztül tartottak, nem vetettek be nukleáris fegyvereket, mert annak beláthatatlan következményei lehettek volna. A harcnak az európában durván 500 éve szunnyadó vámpírok vetettek véget, és hozták meg az egyensúlyt. A világ így 3 nagyhatalom kezébe került, Amerika, Kína és Európa (Nagy-Britannia, Törökország és a Skandináv államok kivételével). Kínai uralom és az ezt követő harcok alatt a technika minimálisan fejlődött csak, és utána sem lendült fel, most 2043-at írunk és nagyjából a mai valós technikai szinten van, az ottani világ.
Társadalom:
Amerikában és a többi országban megmaradt minden a régiben, Az európai országok pedig egyesültek, és az élükön 12 főből álló vámpír vezetés van. Európában, a vámpírokra egyfajta megmentőként néznek az emberek. A vámpírok egyébként nem nagyon szocializálódnak az emberekkel, lévén éjszakai teremtmények, elvannak a saját köreikben. Az embereknek kötelező véradásra kell járniuk, hogy biztosítsák a vámpíroknak a megfelelő vérmennyiséget. Cserébe a vámpírok védelmet biztosítanak a külső veszélyekkel szemben, és a rossz útra tért vámpírokkal szemben. Egyébkén minden maradt a régiben, vannak rendőrök, katonaság, és minden országnak vannak vezető kormányai. Létrejött egy Vámpír alakulat, akik segítik a rendőrség és katonaság munkáját az eltévelyedett vámpírokkal szemben. Egyedül Svájc területén vannak mostoha állapotok, ahol a vámpírok uralkodnak nem törődve az emberi érzésekkel. Ezen a területen már szinte nem is élnek emberek, és teljesen elszigetelték őket a többi országtól. Ide nem ajánlatos betévedni, mert aki ide betér, az valószínűleg nem hagyja el élve az országot. A szükséges vért úgy szerzik be, ahogyan tudják, gyakran egymás vérén élnek az itteniek.
Kínában császárság van, a császár mindig az akkori leghatalmasabb szimbiontát birtokló személy. Minden szimbiontát birtokló személy köztiszteletben álló polgár Kínában. Van hivatalos szimbonta egység is a katonaságon belül, különös eseményeknél vetik be őket.
Gazdaság:
A három nagyhatalmon kívül a többi ország egyértelműen alárendelt szerepet tölt be. A nagyhatalmak sokkal nagyobb életszínvonalon élnek, mint a többi ország. A három nagyhatalom területére korlátozott létszámú személy kaphat letelepedési engedélyt, és ezeket mindig alaposan kivizsgálják, bárki nem léphet be e három ország területére.
A világon nagyjából béke uralkodik, ahol háborúskodás kezdődne, oda azonnal beavatkozik valamelyik nagyhatalom. 2030-ban szüleik meg az a rendelet, amit a három nagyhatalom alkotott meg, hogy az összes nukleáris fegyvert meg kell semmisíteni az egész világon, így senki tulajdonában nem lehet ilyen. A legnagyobb ellenállást az arab országok valamint Oroszország és Japán váltotta ki, de végül mindenki behódolt az akaratnak.
Évente van egy találkozó Európa területén, ahol megjelenik az amerikai elnök, a Kínai császár, és a 12 fős európai vámpír tanács. Itt döntenek a fontosabb ügyekről, általában egy hétig szokott tartani az ülés.
A hozzászólást Mich összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. 14 Nov. 2011, 21:29-kor.
Mich- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 335
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Sep. 22.
Age : 38
Karakteradatok
Főkarakter: Mich
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Fajok:
Vámpírok: Nem a hagyományos értelemben vett vámpír fajról van szó. A napfény nem öli meg őket, de hatására egyszerű emberek lesznek, nem képesek használni képességeiket és hagyományos módon megölhetőek. A kereszt, ezüst és efféle babonák semmilyen hatással nincs rájuk. Halhatatlanok, nem öregszenek és nincs szükségük sem oxigénre, sem élelemre. Egyedül vérre van szükségük az életben maradáshoz. Egy napra körülbelül fél liter vérre van szükségük, ha nem kapják meg, folyamatosan gyengülnek. Három nap vérnélkülözés után álomba merülnek, amíg nem kapnak újra vért. Ilyenkor akár két liter vérre is szükségük van, hogy újra erejük teljében legyenek. Sűrített formában tárolják maguknál a vért kis fiolákban, így a fél liter vér mennyisége elfér egy gyufásdoboznyi helyen. Ez a szabály csak embervérrel működik, állatok vérével „nem laknak jól” kellőképpen, így aztán 3-4-szeres mennyiség is kell belőlük, valamint, korántsem olyan ízletesek, maximum túlélés céljából fanyalodnak állatvérre. Pihenésre nekik is szükségük van, leginkább csak az agyuknak van szükségük erre, hasonló tünetei vannak ha kihagyják a pihenést mint az embereknek ha nem alszanak. A nappali pihenés sokkal jobban felfrissíti őket mint az éjszakai. Szaporodásuk emberek segítségével történik, maguk közé tudnak emelni halandókat. Létszámukat szigorúan ellenőrzik, és engedéllyel lehet csak „gyermeket” nemzeni. Aki ezt a törvényt megszegi halálos bűnt követ el.
Szuperkatona: Azok az emberek, akik ilyen szert kapnak, rendkívüli hatalom birtokosai lesznek, ezért ezeket a katonákat a legszigorúbb teszteknek vetik alá, legfőképp pszichológiai téren. Persze itt is vannak eltévelyedett báránykák, akiket aztán el kell fogniuk, és rehabilitálniuk kell. Van egy metódus, ami visszafordítja a folyamatot, ennek a mellékhatása emlékezet vesztéssel jár. Az ember nem fog emlékezni a szer hatása alatt eltöltött évekre. Amikor egy ilyen szuperkatona leszerel, általában kéri ezt a metódust. A szer hatására, megnövekedik az élettartamuk és lassabban öregednek, körülbelül kétszer olyan lassan, mint egy átlagos ember. Betegségekkel szemben teljesen immunisak lesznek, és sokkal kevesebb tápanyagra van szükségük. Körülbelül egy hétig elég nekik annyi étel, ami egy átlagos embernek csak egy napig.
Szimbionta: Az a gazdatest, aki szimbiontával rendelkezik, teljesen megtartja a személyiségét, nem változtatja meg a gondolkodását az egyénnek. Egyfajta csendes társ, aki ott „élősködik” a gazdatesten. Ezek a szimbionták nem rendelkeznek a megszokott gyengékkel (hang és tűz), bár nem szeretik őket, de nem hatnak rájuk jobban, mint bármi másra. A szimbionták képesek fejlődni, minél többet tapasztal a gazdatest, annál erősebb lesz a szimbiontája. A szimbionta dönti el mikor akar szaporodni, ha úgy érzi, hogy olyan erős hogy kettéosztódjon akkor ezt megteszi. A szimbionta jelzi a gazdatest felé a szaporodási vágyát kb 2-3 hónappal előre, addig találhatnak neki megfelelő gazdatestet. A szimbionták szaporodása mára igen ritka esemény, és az ilyen általában nagy ceremónia kíséretében megy végbe. Ha a gazdatest nem enged a szaporodási vágynak, és nem biztosít megfelelő gazdatestet, akkor a szimbionta elhagyja akkori „lakhelyét” és másra költözik. Gazdatest hiányában elpusztul, de akkor sem tér vissza előző gazdájához. A szimbionták megérzik egymás jelenlétét, és tudatják róla a gazdatestet. Nem lehet tudni, hogy egy szimbionta meddig él, felbukkanásuk óta még egy sem pusztult el természetes úton. A gazdatestek valamivel lassabban öregszenek, és minden egyéb szükségleteik megvan, mint egy átlagos embernek.
Egységes táblázat alapján lehet megalkotni a karaktereket, de mindegyik fajnak van egy külön képessége is amit csak az adott faj tagjai vehetnek fel.
Erő:
Első szint: 1 kredit – 1 tonna felemelésére lesz képes.
Második szint: 2 kredit – 5 tonna felemelése.
Harmadik szint: 3 kredit – 10 tonna.
Negyedik szint: 4 kredit – 15 tonna.
Ötödik szint: 5 kredit – 20 tonna.
Gyorsaság:
Első szint: 1 kredit – A normálisnál kétszer jobb reflexek és gyorsaság, futási sebesség 50km/h.
Második szint: 2 kredit – Emberfeletti gyorsaság, háromszor gyorsabb egy átlagembernél, futási sebesség 70km/h.
Harmadik szint: 3 kredit – A karakter képes a golyók elől is kitérni, egy sorozat elől még nem képes kitérni sérülés nélkül, futási sebesség 90km/h.
Negyedik szint: 4 kredit – A karakter képes egy golyósorozat elől is kitérni sérülés nélkül, több fegyverből leadott golyózápor elől nem tud kitérni sérülés nélkül, futási sebesség 110km/h.
Ötödik szint: 5 kredit – A karaktert szinte lehetetlen eltalálni, képes kitérni a golyók elől miközben kardokkal körülvéve támadják őt, futási sebesség 130km/h.
Ellenállás:
Első szint: 1 kredit – kések, tőrök már nem sebzik a bőrüket.
Második szint: 2 kredit – kardoknak, kisebb pisztolyoknak is ellenállnak.
Harmadik szint: 3 kredit – komolyabb fegyverek (puskák, géppisztolyok)
Negyedik szint: 4 kredit – savak, ágyúk és bombák nem tesznek kárt a karakterben.
Ötödik szint: 5 kredit – csak igazán nagy tűzerő képes kárt tenni a karakterben.
Gyógyulás:
Első szint: 1 kredit – gyengébb mérgek és karcolások regenerálása.
Második szint: 2 kredit – komolyabb mérgek és mélyebb vágások regenerálása.
Harmadik szint: 3 kredit – akár csontokat érő sérülések regenerálása, és a mérgekre immúnis.
Negyedik szint: 4 kredit – halálos sérülésekkel képesek pár percig mozogni, vagy ilyen sebesülésekből pár óra alatt felépülni.
Ötödik szint: 5 kredit – erdőtűzből, robbanásból és egyebekből lép ki a bajnok minden gond nélkül.
Fegyverek:
1 kredit – kisebb fegyverek, revolverek, pisztolyok, kések, tőrök.
2 kredit – nagyobb fegyverek, puskák, nehéz marokfegyverek, kardok, lándzsák.
3 kredit – gépfegyverek, bombák, gránátok.
Vámpírok képességei:
Karom növesztése: A vámpírnak gondolati parancsra a karmai megnőnek kb 10cm hosszúságúra. A karmok rendkívül erősek és élesek, átvágják még az acélt is. Megfelelő erővel párosítva gyilkos fegyver lehet bárki ellen. – 2 kredit
Manipuláció: A vámpírok képesek megbabonázni az embereket és egymást is. A célpont szemébe kell nézni egy körig és közben beszélni hozzá. Ezután az alany teljesíti a vámpír parancsait, mindenféle erőszakos cselekedet megtöri a bűbájt, valamint az is ha olyan parancsot ad ki, ami erőszakos cselekedettel van összefüggésben. Valamint az öngyilkos parancsok is megtörik a bűbájt. – 2 kredit
Szimbionták képességei:
Formálható végtag: A szimbionta képes formálni majd megszilárdítani a végtagjait, ezáltal gyilkos fegyvert kreálva vele. A formált végtag rendkívül erős és ellenálló, nehéz eltörni. Akár szamuráj kardoknál is élesebbekre tudják formálni. Pajzsot formálva remek védekezési eszköz, hiszen nagyon ellenálló. A formált végtag nem lehet nagyobb, mint egy átlagos fegyver (kard, balta, stb) pajzsként, pedig maximum 50cm sugarú pajzsot képes formázni. – 2 kredit
Egyesülés: A szimbionta képes egyesülni tárgyakkal, amit a kezében fog. Lehet ez lőfegyver, kard, vagy akár kisebb járművek motorjai. A szimbionta elemzi az adott tárgyat és ez által, az egyesült tárgy sokkal nagyobb teljesítményre lesz képes. Ezek a lőfegyverek sokkal erősebben, nagyobb hatótávolságba lőnek, a kardok átvágják akár az acélt is, valamint a motorok sokkal nagyobb teljesítményre lesznek képesek. – 2 kredit
Szuperkatonák képességei:
Hatodik érzék: A katona megérzi a veszélyt, és figyelmezteti őt. A katonát lehetetlen meglepni, az utolsó pillanatban tudni fogja, merről jön a támadás, és tud rá reagálni. A harcban is komoly előnyt jelent, ugyanis megérzi, hogy ellenfele mire készül, így egy lépéssel mindig előtte fog járni. – 2 kredit
Harci mód: A karakter képes felfokozni fizikai képességeit rövid időre. Ereje, ellenállása, gyógyulása és gyorsasága ugrik egy kategóriát (5 fölé így sem mehet). Ezt az állapotot csak pár körig tudja fenntartani, ezután nagyon kimerült lesz és pihenésre lesz szüksége. Ha túl sokáig tartja fent ezt az állapotot eszméletvesztés, vagy akár halál is beállhat. – 2 kredit
Vámpírok: Nem a hagyományos értelemben vett vámpír fajról van szó. A napfény nem öli meg őket, de hatására egyszerű emberek lesznek, nem képesek használni képességeiket és hagyományos módon megölhetőek. A kereszt, ezüst és efféle babonák semmilyen hatással nincs rájuk. Halhatatlanok, nem öregszenek és nincs szükségük sem oxigénre, sem élelemre. Egyedül vérre van szükségük az életben maradáshoz. Egy napra körülbelül fél liter vérre van szükségük, ha nem kapják meg, folyamatosan gyengülnek. Három nap vérnélkülözés után álomba merülnek, amíg nem kapnak újra vért. Ilyenkor akár két liter vérre is szükségük van, hogy újra erejük teljében legyenek. Sűrített formában tárolják maguknál a vért kis fiolákban, így a fél liter vér mennyisége elfér egy gyufásdoboznyi helyen. Ez a szabály csak embervérrel működik, állatok vérével „nem laknak jól” kellőképpen, így aztán 3-4-szeres mennyiség is kell belőlük, valamint, korántsem olyan ízletesek, maximum túlélés céljából fanyalodnak állatvérre. Pihenésre nekik is szükségük van, leginkább csak az agyuknak van szükségük erre, hasonló tünetei vannak ha kihagyják a pihenést mint az embereknek ha nem alszanak. A nappali pihenés sokkal jobban felfrissíti őket mint az éjszakai. Szaporodásuk emberek segítségével történik, maguk közé tudnak emelni halandókat. Létszámukat szigorúan ellenőrzik, és engedéllyel lehet csak „gyermeket” nemzeni. Aki ezt a törvényt megszegi halálos bűnt követ el.
Szuperkatona: Azok az emberek, akik ilyen szert kapnak, rendkívüli hatalom birtokosai lesznek, ezért ezeket a katonákat a legszigorúbb teszteknek vetik alá, legfőképp pszichológiai téren. Persze itt is vannak eltévelyedett báránykák, akiket aztán el kell fogniuk, és rehabilitálniuk kell. Van egy metódus, ami visszafordítja a folyamatot, ennek a mellékhatása emlékezet vesztéssel jár. Az ember nem fog emlékezni a szer hatása alatt eltöltött évekre. Amikor egy ilyen szuperkatona leszerel, általában kéri ezt a metódust. A szer hatására, megnövekedik az élettartamuk és lassabban öregednek, körülbelül kétszer olyan lassan, mint egy átlagos ember. Betegségekkel szemben teljesen immunisak lesznek, és sokkal kevesebb tápanyagra van szükségük. Körülbelül egy hétig elég nekik annyi étel, ami egy átlagos embernek csak egy napig.
Szimbionta: Az a gazdatest, aki szimbiontával rendelkezik, teljesen megtartja a személyiségét, nem változtatja meg a gondolkodását az egyénnek. Egyfajta csendes társ, aki ott „élősködik” a gazdatesten. Ezek a szimbionták nem rendelkeznek a megszokott gyengékkel (hang és tűz), bár nem szeretik őket, de nem hatnak rájuk jobban, mint bármi másra. A szimbionták képesek fejlődni, minél többet tapasztal a gazdatest, annál erősebb lesz a szimbiontája. A szimbionta dönti el mikor akar szaporodni, ha úgy érzi, hogy olyan erős hogy kettéosztódjon akkor ezt megteszi. A szimbionta jelzi a gazdatest felé a szaporodási vágyát kb 2-3 hónappal előre, addig találhatnak neki megfelelő gazdatestet. A szimbionták szaporodása mára igen ritka esemény, és az ilyen általában nagy ceremónia kíséretében megy végbe. Ha a gazdatest nem enged a szaporodási vágynak, és nem biztosít megfelelő gazdatestet, akkor a szimbionta elhagyja akkori „lakhelyét” és másra költözik. Gazdatest hiányában elpusztul, de akkor sem tér vissza előző gazdájához. A szimbionták megérzik egymás jelenlétét, és tudatják róla a gazdatestet. Nem lehet tudni, hogy egy szimbionta meddig él, felbukkanásuk óta még egy sem pusztult el természetes úton. A gazdatestek valamivel lassabban öregszenek, és minden egyéb szükségleteik megvan, mint egy átlagos embernek.
Egységes táblázat alapján lehet megalkotni a karaktereket, de mindegyik fajnak van egy külön képessége is amit csak az adott faj tagjai vehetnek fel.
Erő:
Első szint: 1 kredit – 1 tonna felemelésére lesz képes.
Második szint: 2 kredit – 5 tonna felemelése.
Harmadik szint: 3 kredit – 10 tonna.
Negyedik szint: 4 kredit – 15 tonna.
Ötödik szint: 5 kredit – 20 tonna.
Gyorsaság:
Első szint: 1 kredit – A normálisnál kétszer jobb reflexek és gyorsaság, futási sebesség 50km/h.
Második szint: 2 kredit – Emberfeletti gyorsaság, háromszor gyorsabb egy átlagembernél, futási sebesség 70km/h.
Harmadik szint: 3 kredit – A karakter képes a golyók elől is kitérni, egy sorozat elől még nem képes kitérni sérülés nélkül, futási sebesség 90km/h.
Negyedik szint: 4 kredit – A karakter képes egy golyósorozat elől is kitérni sérülés nélkül, több fegyverből leadott golyózápor elől nem tud kitérni sérülés nélkül, futási sebesség 110km/h.
Ötödik szint: 5 kredit – A karaktert szinte lehetetlen eltalálni, képes kitérni a golyók elől miközben kardokkal körülvéve támadják őt, futási sebesség 130km/h.
Ellenállás:
Első szint: 1 kredit – kések, tőrök már nem sebzik a bőrüket.
Második szint: 2 kredit – kardoknak, kisebb pisztolyoknak is ellenállnak.
Harmadik szint: 3 kredit – komolyabb fegyverek (puskák, géppisztolyok)
Negyedik szint: 4 kredit – savak, ágyúk és bombák nem tesznek kárt a karakterben.
Ötödik szint: 5 kredit – csak igazán nagy tűzerő képes kárt tenni a karakterben.
Gyógyulás:
Első szint: 1 kredit – gyengébb mérgek és karcolások regenerálása.
Második szint: 2 kredit – komolyabb mérgek és mélyebb vágások regenerálása.
Harmadik szint: 3 kredit – akár csontokat érő sérülések regenerálása, és a mérgekre immúnis.
Negyedik szint: 4 kredit – halálos sérülésekkel képesek pár percig mozogni, vagy ilyen sebesülésekből pár óra alatt felépülni.
Ötödik szint: 5 kredit – erdőtűzből, robbanásból és egyebekből lép ki a bajnok minden gond nélkül.
Fegyverek:
1 kredit – kisebb fegyverek, revolverek, pisztolyok, kések, tőrök.
2 kredit – nagyobb fegyverek, puskák, nehéz marokfegyverek, kardok, lándzsák.
3 kredit – gépfegyverek, bombák, gránátok.
Vámpírok képességei:
Karom növesztése: A vámpírnak gondolati parancsra a karmai megnőnek kb 10cm hosszúságúra. A karmok rendkívül erősek és élesek, átvágják még az acélt is. Megfelelő erővel párosítva gyilkos fegyver lehet bárki ellen. – 2 kredit
Manipuláció: A vámpírok képesek megbabonázni az embereket és egymást is. A célpont szemébe kell nézni egy körig és közben beszélni hozzá. Ezután az alany teljesíti a vámpír parancsait, mindenféle erőszakos cselekedet megtöri a bűbájt, valamint az is ha olyan parancsot ad ki, ami erőszakos cselekedettel van összefüggésben. Valamint az öngyilkos parancsok is megtörik a bűbájt. – 2 kredit
Szimbionták képességei:
Formálható végtag: A szimbionta képes formálni majd megszilárdítani a végtagjait, ezáltal gyilkos fegyvert kreálva vele. A formált végtag rendkívül erős és ellenálló, nehéz eltörni. Akár szamuráj kardoknál is élesebbekre tudják formálni. Pajzsot formálva remek védekezési eszköz, hiszen nagyon ellenálló. A formált végtag nem lehet nagyobb, mint egy átlagos fegyver (kard, balta, stb) pajzsként, pedig maximum 50cm sugarú pajzsot képes formázni. – 2 kredit
Egyesülés: A szimbionta képes egyesülni tárgyakkal, amit a kezében fog. Lehet ez lőfegyver, kard, vagy akár kisebb járművek motorjai. A szimbionta elemzi az adott tárgyat és ez által, az egyesült tárgy sokkal nagyobb teljesítményre lesz képes. Ezek a lőfegyverek sokkal erősebben, nagyobb hatótávolságba lőnek, a kardok átvágják akár az acélt is, valamint a motorok sokkal nagyobb teljesítményre lesznek képesek. – 2 kredit
Szuperkatonák képességei:
Hatodik érzék: A katona megérzi a veszélyt, és figyelmezteti őt. A katonát lehetetlen meglepni, az utolsó pillanatban tudni fogja, merről jön a támadás, és tud rá reagálni. A harcban is komoly előnyt jelent, ugyanis megérzi, hogy ellenfele mire készül, így egy lépéssel mindig előtte fog járni. – 2 kredit
Harci mód: A karakter képes felfokozni fizikai képességeit rövid időre. Ereje, ellenállása, gyógyulása és gyorsasága ugrik egy kategóriát (5 fölé így sem mehet). Ezt az állapotot csak pár körig tudja fenntartani, ezután nagyon kimerült lesz és pihenésre lesz szüksége. Ha túl sokáig tartja fent ezt az állapotot eszméletvesztés, vagy akár halál is beállhat. – 2 kredit
A hozzászólást Mich összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. 03 Nov. 2011, 22:42-kor.
Mich- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 335
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Sep. 22.
Age : 38
Karakteradatok
Főkarakter: Mich
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
A kaland:
2043 őszén Kína megszegi a megállapodásokat. Az ország köré hatalmas néhol felhőkarcoló nagyságú fekete, ismeretlen anyagú oszlopok nőnek ki, és terjedésnek indulnak. Újabb és újabb oszlopok növekednek ki a földből, és az oszlopok között egy fekete folyadék terjed, ami mindent felemészt és elpusztít. A terjedés igen gyors, naponta akár 1 kilométert is szélesedik a kör átmérője. Az egész ország fölé egy szürkés felhőszerű réteg keletkezik. A kommunikáció megszűnik Kínával, teljesen leárnyékolttá válik. Kína területére lehetetlen lesz a bejutás. A ködszerű felhőn lehetetlen átjutni, minden repülőnek nyoma veszett amiket a felhőbe küldtek, a földön pedig azért nem lehet bejutni mert a folyadék mindent felemészt ami az útjába kerül, ráadásul az oszlopok olyan sűrűek hogy semmilyen járművel nem lehetne átjutni rajta. Egyedül az oszlopok között lehetne bejutni, de nagyobb csoportot így problémás lenne bejuttatni. Semmit nem tudni a területen történtekről. Ötven nap telt el a furcsa pusztító kör megjelenése óta. Amerika és Európa úgy döntenek, hogy egy kis létszámú, de annál erősebb elit alakulatot juttat be, akiknek az a feladatuk, hogy megtudják, mi folyik az országban.
A kalandra lehet nevezni Vámpírral, Szuperkatonával, és Szimbiontával is, ugyanis mindenhol élnek ezekből a fajokból, csak igen kis létszámban vannak jelen más országokban.
A karaktert 8 kreditből lehet megalkotni, egy rövid előtörténetet (engedjétek szabadjára a fantáziátokat nyugodtan) és jellemzést kérek a karakterről. Szeretnék én is 2-3 naponta kört váltani, mint ahogyan Adam. Hajrá, nem harapok
2043 őszén Kína megszegi a megállapodásokat. Az ország köré hatalmas néhol felhőkarcoló nagyságú fekete, ismeretlen anyagú oszlopok nőnek ki, és terjedésnek indulnak. Újabb és újabb oszlopok növekednek ki a földből, és az oszlopok között egy fekete folyadék terjed, ami mindent felemészt és elpusztít. A terjedés igen gyors, naponta akár 1 kilométert is szélesedik a kör átmérője. Az egész ország fölé egy szürkés felhőszerű réteg keletkezik. A kommunikáció megszűnik Kínával, teljesen leárnyékolttá válik. Kína területére lehetetlen lesz a bejutás. A ködszerű felhőn lehetetlen átjutni, minden repülőnek nyoma veszett amiket a felhőbe küldtek, a földön pedig azért nem lehet bejutni mert a folyadék mindent felemészt ami az útjába kerül, ráadásul az oszlopok olyan sűrűek hogy semmilyen járművel nem lehetne átjutni rajta. Egyedül az oszlopok között lehetne bejutni, de nagyobb csoportot így problémás lenne bejuttatni. Semmit nem tudni a területen történtekről. Ötven nap telt el a furcsa pusztító kör megjelenése óta. Amerika és Európa úgy döntenek, hogy egy kis létszámú, de annál erősebb elit alakulatot juttat be, akiknek az a feladatuk, hogy megtudják, mi folyik az országban.
A kalandra lehet nevezni Vámpírral, Szuperkatonával, és Szimbiontával is, ugyanis mindenhol élnek ezekből a fajokból, csak igen kis létszámban vannak jelen más országokban.
A karaktert 8 kreditből lehet megalkotni, egy rövid előtörténetet (engedjétek szabadjára a fantáziátokat nyugodtan) és jellemzést kérek a karakterről. Szeretnék én is 2-3 naponta kört váltani, mint ahogyan Adam. Hajrá, nem harapok
Mich- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 335
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Sep. 22.
Age : 38
Karakteradatok
Főkarakter: Mich
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Remélem ez megfelelő válasz; Jelentkeznék!
Név: Tyson Chandler
Egyéb név(i): -
Faj: ember (szuper katona)
Nem: férfi
Személyazonosság: nyílt
Kor: 28
Család: elhunytak
Foglalkozás: szuper katona
Testmagassága: 186cm
Testsúlya: 83kg
Szeme színe: zöld
Haja színe: fekete
Bőre színe: fehér
Különleges ismertetőjel: maszkot visel
Egészségi állapot/ betegségek: egészséges
Életrajz:
Gyerekkora végig rettegésben telt, félve apja elvesztése miatt, aki szuper katonaként a krízis helyzetekben mindvégig jelen volt a szimbionta háborúban. Mind ez odáig csúcsosodott, hogy egy bevetés során életét vesztette. Tyson apja halála után úgy érezte magára maradt, és ez még inkább kiéleződött, mikor egy támadás során anyja is oda vezette és a fiú épp hogy csak túlélte. 8 évesen került nagyapjához, aki hősnek számított, hisz ő maga is szuper katonaként ténykedett egy időben, és bár tetteinek nyoma maradt, a leszerelés miatt emlékei a rendszerhez méltóan törlődtek. Tyson számára nehéz volt megküzdeni az új életkörülményekkel, de végül felnőtt, és mind végig az éltette, hogy apja, és tudtán kívül nagyapja nyomdokaiba lépjen, és a legjobb katonává váljon. Az évek során mérhetetlen gyűlölet halmozódott fel benne a szimbionták iránt, ami napról napra csak erősödött. Hamarosan nagyapja végelgyengülésben elhunyt, így Tyson ténylegesen nevelők nélkül maradt, bár akkori éveiben járva már nem is volt szükség valakire, aki pátyolgassa. A családtagok elvesztése megviselte a férfit, de a bosszúvágy éltette, és az, hogy végleg elsöpörje az idegen faj képviselőit. Bár a vámpírok irányába sem volt pozitív megítélése közellenségei még is a szimbionták voltak. Csatlakozott is 25 éves korára a szuper katonák szervezetéhez, és azóta mániákus módon üldözi a Földön élősködő lényeket.
Jellem: A szimbiontákat mélységesen elítéli, és nem ismer velük szemben könyörületet. Előítéletei valószínűleg velük szemben megmásíthatatlanok és mindegyiknek a halálát akarja. Olykor parancsot is hajlandó szegni, ha az egy szimbionta életkiontásának gátját képezi. Ezen kívül engedelmes és jó katona, követi a felettesei utasítását. Jól tud csapatban dolgozni (kivéve ha nem) és számít az emberélet, amit nem hajlandó áldozni.
Szakképzettség: Remekül bánik a fegyverekkel, a kiképzéseknek hála és az eddig megélt bevetéseknek köszönhetően kitartó, erős és jó az állóképessége.
Képességei:
Gyorsaság (2.szint) - Emberfeletti gyorsaság, háromszor gyorsabb egy átlagembernél, futási sebesség 70km/h.
Ellenállás (1.szint) - kések, tőrök már nem sebzik a bőrüket.
Hatodik érzék - A katona megérzi a veszélyt, és figyelmezteti őt. A katonát lehetetlen meglepni, az utolsó pillanatban tudni fogja, merről jön a támadás, és tud rá reagálni. A harcban is komoly előnyt jelent, ugyanis megérzi, hogy ellenfele mire készül, így egy lépéssel mindig előtte fog járni.
Felszerelés:
Egy hatalmas gépfegyver ami célzórendszerekkel van ellátva, és jelentős tűzerővel bír.
Kredit összegzés:
gyorsaság 2szint - 2kr.
ellenállás 1szint - 1kr.
hatodik érzék - 2kr.
gépfegyver - 3kr.
Név: Tyson Chandler
Egyéb név(i): -
Faj: ember (szuper katona)
Nem: férfi
Személyazonosság: nyílt
Kor: 28
Család: elhunytak
Foglalkozás: szuper katona
Testmagassága: 186cm
Testsúlya: 83kg
Szeme színe: zöld
Haja színe: fekete
Bőre színe: fehér
Különleges ismertetőjel: maszkot visel
Egészségi állapot/ betegségek: egészséges
Életrajz:
Gyerekkora végig rettegésben telt, félve apja elvesztése miatt, aki szuper katonaként a krízis helyzetekben mindvégig jelen volt a szimbionta háborúban. Mind ez odáig csúcsosodott, hogy egy bevetés során életét vesztette. Tyson apja halála után úgy érezte magára maradt, és ez még inkább kiéleződött, mikor egy támadás során anyja is oda vezette és a fiú épp hogy csak túlélte. 8 évesen került nagyapjához, aki hősnek számított, hisz ő maga is szuper katonaként ténykedett egy időben, és bár tetteinek nyoma maradt, a leszerelés miatt emlékei a rendszerhez méltóan törlődtek. Tyson számára nehéz volt megküzdeni az új életkörülményekkel, de végül felnőtt, és mind végig az éltette, hogy apja, és tudtán kívül nagyapja nyomdokaiba lépjen, és a legjobb katonává váljon. Az évek során mérhetetlen gyűlölet halmozódott fel benne a szimbionták iránt, ami napról napra csak erősödött. Hamarosan nagyapja végelgyengülésben elhunyt, így Tyson ténylegesen nevelők nélkül maradt, bár akkori éveiben járva már nem is volt szükség valakire, aki pátyolgassa. A családtagok elvesztése megviselte a férfit, de a bosszúvágy éltette, és az, hogy végleg elsöpörje az idegen faj képviselőit. Bár a vámpírok irányába sem volt pozitív megítélése közellenségei még is a szimbionták voltak. Csatlakozott is 25 éves korára a szuper katonák szervezetéhez, és azóta mániákus módon üldözi a Földön élősködő lényeket.
Jellem: A szimbiontákat mélységesen elítéli, és nem ismer velük szemben könyörületet. Előítéletei valószínűleg velük szemben megmásíthatatlanok és mindegyiknek a halálát akarja. Olykor parancsot is hajlandó szegni, ha az egy szimbionta életkiontásának gátját képezi. Ezen kívül engedelmes és jó katona, követi a felettesei utasítását. Jól tud csapatban dolgozni (kivéve ha nem) és számít az emberélet, amit nem hajlandó áldozni.
Szakképzettség: Remekül bánik a fegyverekkel, a kiképzéseknek hála és az eddig megélt bevetéseknek köszönhetően kitartó, erős és jó az állóképessége.
Képességei:
Gyorsaság (2.szint) - Emberfeletti gyorsaság, háromszor gyorsabb egy átlagembernél, futási sebesség 70km/h.
Ellenállás (1.szint) - kések, tőrök már nem sebzik a bőrüket.
Hatodik érzék - A katona megérzi a veszélyt, és figyelmezteti őt. A katonát lehetetlen meglepni, az utolsó pillanatban tudni fogja, merről jön a támadás, és tud rá reagálni. A harcban is komoly előnyt jelent, ugyanis megérzi, hogy ellenfele mire készül, így egy lépéssel mindig előtte fog járni.
Felszerelés:
Egy hatalmas gépfegyver ami célzórendszerekkel van ellátva, és jelentős tűzerővel bír.
Kredit összegzés:
gyorsaság 2szint - 2kr.
ellenállás 1szint - 1kr.
hatodik érzék - 2kr.
gépfegyver - 3kr.
_________________
Karakterek: Tyson Chandler - Hazátlan; Tyson Chandler - Alternatíva;
George Strong - Gabriel; Charles O'neil; Fu-Hang Katemi - Árny
Hazátlan Felszerelés/fegyverek:
Telepata blokkoló sisak, Speciális golyóálló mellény, Éjjellátó, Katonai kés, Sokkoló, CZ-100 lőfegyver, s&w .500 magnum, PDW, Shotgun, 2x SMG, Sniper, 3xEMP gránát, 9xRepeszgránát, 1xFoszfor gránát, 3x Hang gránát, 3xTaposóakna
Eszközök:
Jeladót, radart, adóvevőt, telefont zavaró PDA, Mobiltelefon, iránytű, svájci bicska
Egyéb:
5db csokoládé, ragtapasz, fertőtlenítő, sebkötöző, gyújtó
Hazátlan- 2. szint - 6 kredit
- Hozzászólások száma : 168
Hozzászólások régi : 1005
Korábbi szint/kredit : 11. szint - 25 kredit
Aktuális szint/kredit : 11. szint - 25 kredit
Reputation : 0
Join date : 2011. Aug. 07.
Karakteradatok
Főkarakter: Patriot
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Lehető legjobb válasz Elfogadva.
A gépfegyvered a lehető legkorszerűbb cucc ami létezik, kapsz teljes menetfelszerelést, golyóálló kevlar mellényt, a gépfegyverhez annyi lőszert amennyire szükséged van, adrenalin injekciókat, szinte minden van nálad amire egy háborúban szükséged lehet.
A gépfegyvered a lehető legkorszerűbb cucc ami létezik, kapsz teljes menetfelszerelést, golyóálló kevlar mellényt, a gépfegyverhez annyi lőszert amennyire szükséged van, adrenalin injekciókat, szinte minden van nálad amire egy háborúban szükséged lehet.
Mich- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 335
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Sep. 22.
Age : 38
Karakteradatok
Főkarakter: Mich
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Név: Borzalmino
Kor: 20 (38)
Család: szülők élnek de nem tartja velük a kapcsolatot
Foglalkozás: munkanélküli
Testmagassága: 180cm
Testsúlya: 80 kg
Szeme színe: fekete
Haja színe: feketés
Bőre színe: fehér
Mindig is gyenge voltam. Nem mondhatnám, hogy bármi gondom adódott volna emiatt mert alig-alig agyaltak meg. Csak az zavart, hogy gyenge vagyok. Ha körülnéztem mindenki nagyobb és erősebb volt nálam. Nagyon zavart, hogy kilógtam a sorból ezért soha nem találtam meg a helyem. Úgy éreztem ez nem az én világom. A gyenge emberi testben egy hatalmas harcos lelke volt bezárva legalábbis így gondoltam. Ráadásul ha a híreket figyeltem csak még jobban elment mindentől a kedvem. Nem beszéltek másról csak az amerikai szuper katonák és a kínai szimbionták között. Mind olyan hatalmasak voltak, hogy egy közönséges bogárnak éreztem magam. Elég szánalmas voltam.
Egyszer azonban gyökerestül megváltozott az életem ugyanis a háború elérkezett hozzánk is. A házunk ablakából figyeltem hogyan marakodnak a földért a furcsa idegenek és a túlszteroidozott emberek között. Teljesen fölöslegesnek találtam az egészet. Az egyedüli amiért érdemes harcolni az vagy egy számunkra fontos személy vagy a becsület vagy.. Erre még gondolni se mertem de ez a virtus. Megtudni mire is vagyunk képesek valójában. Rájöttem mégsem fölöslegesnek tartom a háborút. Csak azért mondtam eszt mert irigyeltem őket. Egyik nap talán az eszem vesztettem el a folytonos küzdelmek miatt egy bottal támadtam rá az egyik szuper katonára. Mindegy volt számomra kit támadok meg a lényeg az hogy tegyek valamit. Hogy ne nézzenek levegőnek. Azonban ezzel nem értem el semmit. A férfi rám sem nézet csak egy laza mozdulattal hátra taszított aminek következtében keresztül vittem egy bejárati ajtót és a konyhaszekrényben kötöttem ki. Nem éreztem semmit minden olyan homályos volt. Csak egy hangot halottam ami mintha egy alagút végéből szólt volna.
-Látom van benned kurázsi, hogy harcolj és érzem a küzdeni vágyást. Hajlandó vagy mindent itt hagyni hogy követhesd a szíved hangját?-
Én mivel másra nem voltam képes bólintottam vagyis aszt hiszem mert nem voltam ura testemnek. Valami furcsa bizsergést éreztem a nyakamban és ezután elöntött a sötétség. Pár nappal később egy baldachinos ágyban tértem magamhoz. Nagyon szomjasnak éreztem magam de mintha nem a szokásos vízre vágytam volna. Az ágy melletti kis szekrényről levettem egy serleget belekortyoltam majd azonnal ki is köptem ugyanis vér volt benne. Azonban ami elsőre undorító volt egyre inkább édessé vált ezért fenékig kiittam serleget. Ezután bejött egy fiú aki nálam fiatalabb volt legalább is aszt hittem. Akkor én húsz éves voltam. De a fiatal aki megmentette az életem a mesterem lett közölte, hogy több száz éves. Elmesélte a fajtája történetét majd mikor felgyógyultam elkezdtük a tréninget. Egy két hét alatt elsajátítottam a vámpírlét legfontosabb tudnivalóit majd a mesteremmel bevetettük magunk a csatába. Már nem az a gyenge senki voltam mint régen. Egyenlő ellenfélként küzdöttem meg az újonnan beállított szuper harcosokkal és évről évre erősödtem. Végre kibontakozhatott a benne megbújó harcos. Gyakran a gyengéket kerestem remélve a rájuk támadó elég erős lesz számomra. Nem érdekelt ha félholtra vert mert amíg élet volt bennem harcoltam.
Mikor bekövetkezett a béke már nem tudtam mit kezdjek magammal. Kerestem a kihívásokat és küzdelmeket várva a méltó kihívásra. Megpróbáltak beszervezni a vámpír osztagba de nekem túlságosan is röghöz kötött volt. Én képtelen voltam egy helyben maradnom nekem tér kellet. A mesterem ezért kitalált egy kompromisszumot. Belépek az osztagba de csak mint tartalékos. Csak akkor szólítanak hadrendbe ha igazán megéri addig járhatom a világot. De ha szolnak akkor mindent félbehagyva jelentkeznem kell a felettesemnél. Mivel tudtam nem szeretik az ellenkezőket ezért belementem.
Szakértelem: A rövid idő alatt sokféle kézi fegyvert megtanult használni a lőfegyvereket nem kedveli. A pusztakezes harcban is elég jól teljesít.
Jellem: Egy igazi harc mániás. Tiszteli az ellenfelét kivéve ha az érdemtelen rá. Tiszteli az igazi bátorságot és nem tűri ha az erősebb a gyengéket bántja. Mindenütt egy méltó ellenfelet keres a mottója aszt ismered meg igazán akivel harcolsz. Imád utazgatni új dolgokat megismerni. A többi vámpír kicsit kinézi mert nem tudja használni a körmeit fegyverként.
Elköltött kreditek:
Erő: Első szint 1k
Gyorsaság:Negyedik szint 4k
Gyógyulás:Harmadik szint 3k (automatikus)
Kor: 20 (38)
Család: szülők élnek de nem tartja velük a kapcsolatot
Foglalkozás: munkanélküli
Testmagassága: 180cm
Testsúlya: 80 kg
Szeme színe: fekete
Haja színe: feketés
Bőre színe: fehér
Mindig is gyenge voltam. Nem mondhatnám, hogy bármi gondom adódott volna emiatt mert alig-alig agyaltak meg. Csak az zavart, hogy gyenge vagyok. Ha körülnéztem mindenki nagyobb és erősebb volt nálam. Nagyon zavart, hogy kilógtam a sorból ezért soha nem találtam meg a helyem. Úgy éreztem ez nem az én világom. A gyenge emberi testben egy hatalmas harcos lelke volt bezárva legalábbis így gondoltam. Ráadásul ha a híreket figyeltem csak még jobban elment mindentől a kedvem. Nem beszéltek másról csak az amerikai szuper katonák és a kínai szimbionták között. Mind olyan hatalmasak voltak, hogy egy közönséges bogárnak éreztem magam. Elég szánalmas voltam.
Egyszer azonban gyökerestül megváltozott az életem ugyanis a háború elérkezett hozzánk is. A házunk ablakából figyeltem hogyan marakodnak a földért a furcsa idegenek és a túlszteroidozott emberek között. Teljesen fölöslegesnek találtam az egészet. Az egyedüli amiért érdemes harcolni az vagy egy számunkra fontos személy vagy a becsület vagy.. Erre még gondolni se mertem de ez a virtus. Megtudni mire is vagyunk képesek valójában. Rájöttem mégsem fölöslegesnek tartom a háborút. Csak azért mondtam eszt mert irigyeltem őket. Egyik nap talán az eszem vesztettem el a folytonos küzdelmek miatt egy bottal támadtam rá az egyik szuper katonára. Mindegy volt számomra kit támadok meg a lényeg az hogy tegyek valamit. Hogy ne nézzenek levegőnek. Azonban ezzel nem értem el semmit. A férfi rám sem nézet csak egy laza mozdulattal hátra taszított aminek következtében keresztül vittem egy bejárati ajtót és a konyhaszekrényben kötöttem ki. Nem éreztem semmit minden olyan homályos volt. Csak egy hangot halottam ami mintha egy alagút végéből szólt volna.
-Látom van benned kurázsi, hogy harcolj és érzem a küzdeni vágyást. Hajlandó vagy mindent itt hagyni hogy követhesd a szíved hangját?-
Én mivel másra nem voltam képes bólintottam vagyis aszt hiszem mert nem voltam ura testemnek. Valami furcsa bizsergést éreztem a nyakamban és ezután elöntött a sötétség. Pár nappal később egy baldachinos ágyban tértem magamhoz. Nagyon szomjasnak éreztem magam de mintha nem a szokásos vízre vágytam volna. Az ágy melletti kis szekrényről levettem egy serleget belekortyoltam majd azonnal ki is köptem ugyanis vér volt benne. Azonban ami elsőre undorító volt egyre inkább édessé vált ezért fenékig kiittam serleget. Ezután bejött egy fiú aki nálam fiatalabb volt legalább is aszt hittem. Akkor én húsz éves voltam. De a fiatal aki megmentette az életem a mesterem lett közölte, hogy több száz éves. Elmesélte a fajtája történetét majd mikor felgyógyultam elkezdtük a tréninget. Egy két hét alatt elsajátítottam a vámpírlét legfontosabb tudnivalóit majd a mesteremmel bevetettük magunk a csatába. Már nem az a gyenge senki voltam mint régen. Egyenlő ellenfélként küzdöttem meg az újonnan beállított szuper harcosokkal és évről évre erősödtem. Végre kibontakozhatott a benne megbújó harcos. Gyakran a gyengéket kerestem remélve a rájuk támadó elég erős lesz számomra. Nem érdekelt ha félholtra vert mert amíg élet volt bennem harcoltam.
Mikor bekövetkezett a béke már nem tudtam mit kezdjek magammal. Kerestem a kihívásokat és küzdelmeket várva a méltó kihívásra. Megpróbáltak beszervezni a vámpír osztagba de nekem túlságosan is röghöz kötött volt. Én képtelen voltam egy helyben maradnom nekem tér kellet. A mesterem ezért kitalált egy kompromisszumot. Belépek az osztagba de csak mint tartalékos. Csak akkor szólítanak hadrendbe ha igazán megéri addig járhatom a világot. De ha szolnak akkor mindent félbehagyva jelentkeznem kell a felettesemnél. Mivel tudtam nem szeretik az ellenkezőket ezért belementem.
Szakértelem: A rövid idő alatt sokféle kézi fegyvert megtanult használni a lőfegyvereket nem kedveli. A pusztakezes harcban is elég jól teljesít.
Jellem: Egy igazi harc mániás. Tiszteli az ellenfelét kivéve ha az érdemtelen rá. Tiszteli az igazi bátorságot és nem tűri ha az erősebb a gyengéket bántja. Mindenütt egy méltó ellenfelet keres a mottója aszt ismered meg igazán akivel harcolsz. Imád utazgatni új dolgokat megismerni. A többi vámpír kicsit kinézi mert nem tudja használni a körmeit fegyverként.
Elköltött kreditek:
Erő: Első szint 1k
Gyorsaság:Negyedik szint 4k
Gyógyulás:Harmadik szint 3k (automatikus)
Borzalmino- 2. szint - 6 kredit
- Hozzászólások száma : 139
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Oct. 21.
Karakteradatok
Főkarakter: Vipra Phertelmer
Főkari/multi: Multi
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Elfogadva!
Van nálad elég vértartalék, de egyéb dolog nincs. Olaszországban érnek utol a Vámpír osztagtól, és azonnali hatállyal behívnak téged. Tudod miről van szó, mert mindenhol lehet hallani a kínai krízisről. Azonnal odaszállítanak a Kína melletti ideiglenes katonai bázishoz, ahol majd megkapod az eligazítást.
Van nálad elég vértartalék, de egyéb dolog nincs. Olaszországban érnek utol a Vámpír osztagtól, és azonnali hatállyal behívnak téged. Tudod miről van szó, mert mindenhol lehet hallani a kínai krízisről. Azonnal odaszállítanak a Kína melletti ideiglenes katonai bázishoz, ahol majd megkapod az eligazítást.
Mich- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 335
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Sep. 22.
Age : 38
Karakteradatok
Főkarakter: Mich
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Én is jelentkezem, elkészítettem egy vámpír előtörténetét. Nem sok adat volt megadva, néhány rész homályos maradt a vámpírok történelmében, illetve belső szerveződésüknek felépítésében, így azokkal gazdálkodtam, amivel tudtam, ha van hiba akkor javítok.
Évszámok javítva.
Név: Darren Dewrey
Egyéb név(i): -
Faj: vámpír
Nem: férfi
Személyazonosság: nyílt
Kor: 784 (Teste 22 éves.)
Család: ismeretlen
Foglalkozás: Vámpír alakulat – Parancsnok (Svájc észak-keleti külső határvidék.)
Testmagassága: 194 cm
Testsúlya: 87 kg
Szeme színe: vörös
Haja színe: fekete
Bőre színe: fehér
Különleges ismertetőjel: -
Egészségi állapot/ betegségek: Egészséges
Előtörténet:
Életem 1259-ben vette kezdetét, sok részletre már nem emlékszem, sem egykori családomra, sem az akkori körülményekre. Csupán annyiban vagyok biztos, hogy délkelet-Európában születtem, és családom biztosítani tudta a tanulmányok feltételeit számomra. Életem a megszokott mederben haladt egészen 1281-ig, amikor körülbelül egy éjszaka alatt az egész addigi életem elfelejthettem, sem rokonok, sem barátok, sem ismerősök. Ezek a fogalmak többé nem jelentettek számomra semmit. Egy magányos vámpír kiszemelt magának tanítvány gyanánt, otthonomtól és életemtől elszakítva elkezdett felkészíteni az öröklétre. Minden tudását átadta, mindent, amit életében és utána megtanult. Egy évszázadig tartott, míg mindent elsajátítottam. Gyötrelmekkel teli évek voltak, felért egy komplett katonai kiképzéssel és még szellemi oktatásban is részesített. Megtanította, hogy az élet nem habos torta és senki sem éli túl a világot, ha nem készül fel mindenre. Az életszemlélete nem volt éppen optimista, de lássuk be ésszerűen gondolkozott. Ezután már nem sok mindent tudott tanítani, így éltük életünk olyan harminc évig. Az emberek bőséges táplálékul szolgáltak számunkra. De az élet csak itt volt ilyen felhőtlen. Néhány csoport vámpír nem követte a szabályokat és gyakran ölték meg áldozataikat, ez feltüzelte az emberek félelmét, aminek következtében a vámpírok üldözött fajjá váltak. Először csak egy-egy falu lakossága lépett fel, nem sokkal később az emberek egy speciális kis létszámú rétege jelent meg a színen, ezek voltak a vámpírvadászok. Hiába voltunk erősek és hiába voltunk sokan, ők még többen jöttek. A magányos vámpírokat keresték, azokat, akiket könnyebben kivégezhettek, csapatosan vadászták le fajtám tagjait, így nem volt sok választásunk, a legtöbben mély álomba merültünk. Ez az állapot esetemben körülbelül öt évszázadig tartott, amikor is felébredtem a hosszú álmomból. Egy teljesen feje tetejére állt világba kerültem. Először nehezen értettem meg, később elfogadtam. Nem sokkal időbe telt rátalálnom az előttem ébredőkre, nem volt nehéz, hisz keresték fajtársaikat, igaz egyenlőre a sötétségbe merülve, nem nagy vízhangot keltve. Ők már megismerték a jelenlegi kort, fegyvereikkel és történelmükkel együtt. Minden újoncot kiképeztek, majd tudásuk és teljesítményük alapján beosztották őket. A vámpírok történelmében először egy összetartó társadalom alakult ki. Nem sok idő telt el és kiléphettünk a színfalak mögül, megerősödve, szervezetten, és meglehetősen sokan. Az akkori két szuperhatalom a kínai szinbionták és az amerikai szuper katonák voltak. A háború, amit ők kezdtek, mi befejeztük, ezzel megmutatva erőnk. Majd Európát felemeltük a szuperhatalmak közé. Ezt követően beléptem a Vámpír alakulatba, mely elsődleges célja a rendfenntartás a fajunk egyedein belül. Erőmhöz mérten vezető pozícióba kerültem és a szerencse, vagy balszerencse úgy hozta, hogy az egyik legproblémásabb körzet feletti felügyeletet bízták rám. Itt rendszeresek az önkontrolljukat vesztett kiéhezett, elállatiasodott vámpírok, akiket már csak a saját becsületük utolsó szikrájának megmentése érdekében is likvidálunk…
Jellem:
Nem kedveli sem a szinbiontákat, sem a szuper katonákat. Megveti őket, nem fogadja el, hogy képességeik nem ők maguk fejlesztették, hanem szinte „ajándékba” kapták. Ezért biztos benne, hogy a vámpírok a legerősebb lények a földön, mivel ők fejlesztik ki erejüket, teljes mértékben tisztában is vannak annak határaival. Erős, ellentmondást ritkán tűrő személyiség, viszont az ész érvekre hallgat. Kiváló stratéga – ezért minden körülmények között teljesen megismeri a csapattagjainak képességeit és azok határait –, hűvös logikájának köszönhetően a legproblémásabb helyzetekben sem fagy le. Igazi csapatjátékos, inkább áldozná fel saját életét, mintsem elveszítse egy alárendeltjét bevetés közben.
Szakértelmei:
Kiváló katona, minden fegyvertípust képes használni, a kardoktól a dobófegyvereken át egészen a lőfegyverekig. Testi ereje igen számottevő a vámpírok teljesítőképességének maximumához közeli, ezt rengeteg edzéssel és gyakorlással érte el. A pusztakezes harc többféle fajtáját ismeri és képes ezeket éles helyzetben alkalmazni. Ezenkívül számottevő az anatómiai tudása, ismeri a test gyengeségeit. Ütőerekre, izompontokra, belső szervekre mért csapásai általában pontosak, ritkán téved.
Képességek:
Karmok növesztése (2 kredit)
Gyorsaság 2. szint (2 kredit)
Ellenállás 2. szint (2 kredit)
Gyógyulás 1. szint (1 kredit)
Felszerelés:
1 kredit – Lőfegyver, hogy milyen azt a mesélőre bízom.
Kreditek:
8-2-2-2-1-1=0
Évszámok javítva.
Név: Darren Dewrey
Egyéb név(i): -
Faj: vámpír
Nem: férfi
Személyazonosság: nyílt
Kor: 784 (Teste 22 éves.)
Család: ismeretlen
Foglalkozás: Vámpír alakulat – Parancsnok (Svájc észak-keleti külső határvidék.)
Testmagassága: 194 cm
Testsúlya: 87 kg
Szeme színe: vörös
Haja színe: fekete
Bőre színe: fehér
Különleges ismertetőjel: -
Egészségi állapot/ betegségek: Egészséges
Előtörténet:
Életem 1259-ben vette kezdetét, sok részletre már nem emlékszem, sem egykori családomra, sem az akkori körülményekre. Csupán annyiban vagyok biztos, hogy délkelet-Európában születtem, és családom biztosítani tudta a tanulmányok feltételeit számomra. Életem a megszokott mederben haladt egészen 1281-ig, amikor körülbelül egy éjszaka alatt az egész addigi életem elfelejthettem, sem rokonok, sem barátok, sem ismerősök. Ezek a fogalmak többé nem jelentettek számomra semmit. Egy magányos vámpír kiszemelt magának tanítvány gyanánt, otthonomtól és életemtől elszakítva elkezdett felkészíteni az öröklétre. Minden tudását átadta, mindent, amit életében és utána megtanult. Egy évszázadig tartott, míg mindent elsajátítottam. Gyötrelmekkel teli évek voltak, felért egy komplett katonai kiképzéssel és még szellemi oktatásban is részesített. Megtanította, hogy az élet nem habos torta és senki sem éli túl a világot, ha nem készül fel mindenre. Az életszemlélete nem volt éppen optimista, de lássuk be ésszerűen gondolkozott. Ezután már nem sok mindent tudott tanítani, így éltük életünk olyan harminc évig. Az emberek bőséges táplálékul szolgáltak számunkra. De az élet csak itt volt ilyen felhőtlen. Néhány csoport vámpír nem követte a szabályokat és gyakran ölték meg áldozataikat, ez feltüzelte az emberek félelmét, aminek következtében a vámpírok üldözött fajjá váltak. Először csak egy-egy falu lakossága lépett fel, nem sokkal később az emberek egy speciális kis létszámú rétege jelent meg a színen, ezek voltak a vámpírvadászok. Hiába voltunk erősek és hiába voltunk sokan, ők még többen jöttek. A magányos vámpírokat keresték, azokat, akiket könnyebben kivégezhettek, csapatosan vadászták le fajtám tagjait, így nem volt sok választásunk, a legtöbben mély álomba merültünk. Ez az állapot esetemben körülbelül öt évszázadig tartott, amikor is felébredtem a hosszú álmomból. Egy teljesen feje tetejére állt világba kerültem. Először nehezen értettem meg, később elfogadtam. Nem sokkal időbe telt rátalálnom az előttem ébredőkre, nem volt nehéz, hisz keresték fajtársaikat, igaz egyenlőre a sötétségbe merülve, nem nagy vízhangot keltve. Ők már megismerték a jelenlegi kort, fegyvereikkel és történelmükkel együtt. Minden újoncot kiképeztek, majd tudásuk és teljesítményük alapján beosztották őket. A vámpírok történelmében először egy összetartó társadalom alakult ki. Nem sok idő telt el és kiléphettünk a színfalak mögül, megerősödve, szervezetten, és meglehetősen sokan. Az akkori két szuperhatalom a kínai szinbionták és az amerikai szuper katonák voltak. A háború, amit ők kezdtek, mi befejeztük, ezzel megmutatva erőnk. Majd Európát felemeltük a szuperhatalmak közé. Ezt követően beléptem a Vámpír alakulatba, mely elsődleges célja a rendfenntartás a fajunk egyedein belül. Erőmhöz mérten vezető pozícióba kerültem és a szerencse, vagy balszerencse úgy hozta, hogy az egyik legproblémásabb körzet feletti felügyeletet bízták rám. Itt rendszeresek az önkontrolljukat vesztett kiéhezett, elállatiasodott vámpírok, akiket már csak a saját becsületük utolsó szikrájának megmentése érdekében is likvidálunk…
Jellem:
Nem kedveli sem a szinbiontákat, sem a szuper katonákat. Megveti őket, nem fogadja el, hogy képességeik nem ők maguk fejlesztették, hanem szinte „ajándékba” kapták. Ezért biztos benne, hogy a vámpírok a legerősebb lények a földön, mivel ők fejlesztik ki erejüket, teljes mértékben tisztában is vannak annak határaival. Erős, ellentmondást ritkán tűrő személyiség, viszont az ész érvekre hallgat. Kiváló stratéga – ezért minden körülmények között teljesen megismeri a csapattagjainak képességeit és azok határait –, hűvös logikájának köszönhetően a legproblémásabb helyzetekben sem fagy le. Igazi csapatjátékos, inkább áldozná fel saját életét, mintsem elveszítse egy alárendeltjét bevetés közben.
Szakértelmei:
Kiváló katona, minden fegyvertípust képes használni, a kardoktól a dobófegyvereken át egészen a lőfegyverekig. Testi ereje igen számottevő a vámpírok teljesítőképességének maximumához közeli, ezt rengeteg edzéssel és gyakorlással érte el. A pusztakezes harc többféle fajtáját ismeri és képes ezeket éles helyzetben alkalmazni. Ezenkívül számottevő az anatómiai tudása, ismeri a test gyengeségeit. Ütőerekre, izompontokra, belső szervekre mért csapásai általában pontosak, ritkán téved.
Képességek:
Karmok növesztése (2 kredit)
Gyorsaság 2. szint (2 kredit)
Ellenállás 2. szint (2 kredit)
Gyógyulás 1. szint (1 kredit)
Felszerelés:
1 kredit – Lőfegyver, hogy milyen azt a mesélőre bízom.
Kreditek:
8-2-2-2-1-1=0
A hozzászólást Sam összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. 16 Nov. 2011, 21:45-kor.
Sam- 3. szint - 8 kredit
- Hozzászólások száma : 230
Hozzászólások régi : 49
Korábbi szint/kredit : 1. szint - 4 kredit
Aktuális szint/kredit : 4. szint - 10 kredit
Reputation : 0
Join date : 2011. Nov. 08.
Age : 30
Karakteradatok
Főkarakter: Samuel Vermont /Sam/
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Igen, nem tértem ki nagyon a társadalmukra, mert ebben a kalandban nem az lesz a fő szempont. Egyébként nagyjából jól látod a helyzetet, jó az előtörténet, az évszámokon kell egy kicsit korrigálni és akkor rendben lesz. A vámpírok 500 éves mélyálmukból ébredtek fel, van aki előbb, van aki később, de nagyjából mindegyik akkortájt tért mélyálomba. Ezt javítsd és utána jó lesz. A kalandot legkésőbb pénteken kezdem, mert most eléggé elfoglalt vagyok.
/Ha valamire kíváncsi vagy a társadalommal kapcsolatban kérdezz nyugodtan/
/Ha valamire kíváncsi vagy a társadalommal kapcsolatban kérdezz nyugodtan/
Mich- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 335
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Sep. 22.
Age : 38
Karakteradatok
Főkarakter: Mich
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
2043 őszén Kína megszegi a megállapodásokat. Az ország köré hatalmas néhol felhőkarcoló nagyságú fekete, ismeretlen anyagú oszlopok nőnek ki, és terjedésnek indulnak. Újabb és újabb oszlopok növekednek ki a földből, és az oszlopok között egy fekete folyadék terjed, ami mindent felemészt és elpusztít. A terjedés igen gyors, naponta akár 1 kilométert is szélesedik a kör átmérője. Az egész ország fölé egy szürkés felhőszerű réteg keletkezik. A kommunikáció megszűnik Kínával, teljesen leárnyékolttá válik. Kína területére lehetetlen lesz a bejutás. A ködszerű felhőn lehetetlen átjutni, minden repülőnek nyoma veszett amiket a felhőbe küldtek, a földön pedig azért nem lehet bejutni mert a folyadék mindent felemészt ami az útjába kerül, ráadásul az oszlopok olyan sűrűek hogy semmilyen járművel nem lehetne átjutni rajta. Egyedül az oszlopok között lehetne bejutni, de nagyobb csoportot így problémás lenne bejuttatni. Semmit nem tudni a területen történtekről. Ötven nap telt el a furcsa pusztító kör megjelenése óta. Amerika és Európa úgy döntenek, hogy egy kis létszámú, de annál erősebb elit alakulatot juttat be, akiknek az a feladatuk, hogy megtudják, mi folyik az országban.
Elindult a kaland lehet írni ide.
Jelentkezni még péntek éjfélig lehet, jól jönne még egy harcos Hajrá!
Elindult a kaland lehet írni ide.
Jelentkezni még péntek éjfélig lehet, jól jönne még egy harcos Hajrá!
Mich- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 335
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Sep. 22.
Age : 38
Karakteradatok
Főkarakter: Mich
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Nem tudom, hogy Patriot látta-e még, amit írtam, így átteszem én.
Patriot írta:Gondolom ide kell írni a véleményeket...
Mich kalandjában (Szimbionták Hajnala) voltam résztvevő, így arról és csak is kizárólag arról írom a véleményemet.
Mennyire tudta a KM jelölt a képességeket kezelni?
Szerintem nem volt vele gond, bár lehet hogy olykor a játékosok kedvére tett én úgy éreztem ami szép és jó, de azért nem kell arannyal kikövezni az utunkat.
5/4
Mennyire tudta a KM jelölt a sok JK-t kezelni?
Semmi problémát nem láttam. Mindenki megfelelő mennyiségű és minőségű reagot kapott az én ítéletem szerint, átlátható volt, és könnyen értelmezhető. Ha kellett egységes reagot kaptunk, ha kellett, külön szedett, névre szólót.
5/5
Mennyire volt a kaland játékos központú?
Az elején eléggé rohantunk, és úgy vettem észre, hogy átsiklunk dolgokon, és inkább a mesélő, adott esetben Mich egy reagjában mintha több kört is letolt volna (legalább 2-3 kört). Ez kicsit elvett a játékos központú élvezetből, de inkább az idő rövidségének és szűkének tudom ezt be ami a kaland lezavarására volt megadva, mint a figyelmetlenségnek, vagy bármi más negativitásnak.
5/3,5 (lehet felezni? )
Milyen volt a kaland?
Az alap ötlet tetszett, bár éreztem a Spider-Man: Web of Shadow szagát az egészben még ha nem is lett volna szándékos. Ennek ellenére jónak ígérkezett! Mint említettem az idő szűke miatt (véleményem szerint!) kissé vesztett a kaland a minőségéből az állandó rohanás miatt, de történésben, eseményben nem volt hiány. Csak kapkodtam a fejem. Gondolkodni nem igen kellett, de nem is akartam, és nem is számítottam rá, és nem is volt a kiírás alapján betervezve, így akciót akartam és szerintem abban nem volt hiány. Ráadásul a java csak most jött volna úgy érzem.
Eléggé nagyszabásúnak éreztem a történetet, ami egy ilyen rövid időintervallum tudatában hiba véleményem szerint. A kevesebb több lett volna. Persze csak azért, hogy határidőre véget érjen a kaland.
5/4
Mennyire ajánlanád másnak a KM jelöltet, hogy menjen hozzá, illetve, hogy érzed a reneszánszon is helyt tudna-e állni esetenként 7-8 játékos mellett is?
A kaland egyetlen hibája a rohanás volt, ahogy azt már említettem többször is. Ha Michnek több ideje lett volna, mondjuk úgy 2-3 hónap, szuper kis kalandot mesél le. Véleményem szerint megállná a helyét a Reneszánszban, oda figyel arra amit a játékosok írnak, számításba veszi, és annak megfelelően reagol, még akkor is ha xy karakter csak tüsszent (ez sokakból olykor hiányzik!!!!). Lehet, hogy 7-8-9 játékos már nehézségeket okozna neki, mivel túlságosan is részletezi a környezetet, a csatákat, és minden egyebet. Bár ez nem hiba, csak ha egy nagyobb tömegű játékos brigád szerte oszlik, akkor lehet hogy 2-3 Word oldal is megtelik majd Mich részletekig menő reagjával . Ha nagyobb, erőteljesen korszakot befolyásoló kalandokra nem is, de egyszerű tömegkalandokra nyugodt szívvel ajánlanám kalandmesternek, mert minden meg van benne szerintem ami kell egy mesélőnek és amivel élvezhetővé tehet egy mesét.
5/5
Megjegyz.: Oda figyelt, hogy a játékosok írjanak, és a nyomukban járt, ha nem tették meg. Ez mindenképpen plusz pont nálam!
Átlagolás/ Össz. pontszám: 5/4,5
Milyen jó kis aláírása lett valakinek Halla
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Én is véleményezem a kalandot szintén résztvevőként.
1. - Mennyire tudta a KM jelölt a képességeket kezelni?
Véleményem szerint a képességekkel tökéletesen megbirkózott, itt szerintem nem volt semmi gond.
5/5
2. - Mennyire tudta a KM jelölt a sok JK-t kezelni?
Itt is, mint az előző pontnál, jól megoldotta. Megfelelően részletezett mindent, jól átlátható volt. Figyelt arra ki merre tartózkodik, amikor különváltunk ő is darabolta a postját, és alcsapatonként nevekkel ellátott mesélői reagokat kaptunk.
5/5
3. - Mennyire volt a kaland játékos központú?
Ez is jó volt, bár itt néha erre, arra elcsúszott a mérce. Példaképpen néha eléggé sietős lett a dolgunk és ilyenkor a két irányított NJK jobban beleszólt, mint addig. Egy-egy postban pedig több történés volt, mint ami kellett volna. (Gondolom a rövid idő miatt néhány környi cselekvés összehúzódott.) Ettől függetlenül nem volt rossz.
5/4
4. - Milyen volt a kaland?
Amikor először elolvastam, hogy mi is lesz a kalandban előre megtetszett. A vámpír történelembe való belepiszkálás is eléggé jó volt. () De ahogy indult a kaland ott kicsit elbizonytalanodtam, az első pár kör, ami szabadjáték volt eléggé lassan indult. De ahogy haladtunk egyre gyorsabb lett. Egyre több minden történt, amint beértünk megjelent az ellenségből egy tucat, ami még nem volt sok, de utána néhány körön belül már 80-an jöttek 5-ünk ellen. Itt kicsit ledöbbentem, hogy most mi is van? Mint azt az előbb is írtam kicsit több volt a postokban, mint ami kellett volna. Az időhiány miatt nem volt kivitelezhető az, hogy a kis csapat megmenthesse a világot. De összegezve, azért a felénél egy ponttal többet érdemel.
5/3,5
5. - Mennyire ajánlanád másnak a KM jelöltet, hogy menjen hozzá, illetve, hogy érzed a reneszánszon is helyt tudna-e állni esetenként 7-8 játékos mellett is?
Én nyugodt szívvel ajánlanám a többieknek, mert jól, és szépen meséli el a történetet. Tehát szerintem jó mesélő lenne a reneszánszra.
Hát a második része a kérdésnek tényleg nem egyszerű, hisz azért most csak három tagunk volt, és itt 7-8-ról szól a kérdés. De szerintem megoldaná, ha azt vesszük, hogy itt hogy kezelte a karaktereket és az njk-kat nem hiszem, hogy probléma lenne, de ha a csapat szétválik lehet, hogy kicsit sokáig tartana egy-egy post elolvasása. De ezt én előnyként értékelem, mert az csak jó, ha sokat megtudunk a dolgokról, amik körülöttünk folynak.
5/5
Végleges kereken: 5/4,5
1. - Mennyire tudta a KM jelölt a képességeket kezelni?
Véleményem szerint a képességekkel tökéletesen megbirkózott, itt szerintem nem volt semmi gond.
5/5
2. - Mennyire tudta a KM jelölt a sok JK-t kezelni?
Itt is, mint az előző pontnál, jól megoldotta. Megfelelően részletezett mindent, jól átlátható volt. Figyelt arra ki merre tartózkodik, amikor különváltunk ő is darabolta a postját, és alcsapatonként nevekkel ellátott mesélői reagokat kaptunk.
5/5
3. - Mennyire volt a kaland játékos központú?
Ez is jó volt, bár itt néha erre, arra elcsúszott a mérce. Példaképpen néha eléggé sietős lett a dolgunk és ilyenkor a két irányított NJK jobban beleszólt, mint addig. Egy-egy postban pedig több történés volt, mint ami kellett volna. (Gondolom a rövid idő miatt néhány környi cselekvés összehúzódott.) Ettől függetlenül nem volt rossz.
5/4
4. - Milyen volt a kaland?
Amikor először elolvastam, hogy mi is lesz a kalandban előre megtetszett. A vámpír történelembe való belepiszkálás is eléggé jó volt. () De ahogy indult a kaland ott kicsit elbizonytalanodtam, az első pár kör, ami szabadjáték volt eléggé lassan indult. De ahogy haladtunk egyre gyorsabb lett. Egyre több minden történt, amint beértünk megjelent az ellenségből egy tucat, ami még nem volt sok, de utána néhány körön belül már 80-an jöttek 5-ünk ellen. Itt kicsit ledöbbentem, hogy most mi is van? Mint azt az előbb is írtam kicsit több volt a postokban, mint ami kellett volna. Az időhiány miatt nem volt kivitelezhető az, hogy a kis csapat megmenthesse a világot. De összegezve, azért a felénél egy ponttal többet érdemel.
5/3,5
5. - Mennyire ajánlanád másnak a KM jelöltet, hogy menjen hozzá, illetve, hogy érzed a reneszánszon is helyt tudna-e állni esetenként 7-8 játékos mellett is?
Én nyugodt szívvel ajánlanám a többieknek, mert jól, és szépen meséli el a történetet. Tehát szerintem jó mesélő lenne a reneszánszra.
Hát a második része a kérdésnek tényleg nem egyszerű, hisz azért most csak három tagunk volt, és itt 7-8-ról szól a kérdés. De szerintem megoldaná, ha azt vesszük, hogy itt hogy kezelte a karaktereket és az njk-kat nem hiszem, hogy probléma lenne, de ha a csapat szétválik lehet, hogy kicsit sokáig tartana egy-egy post elolvasása. De ezt én előnyként értékelem, mert az csak jó, ha sokat megtudunk a dolgokról, amik körülöttünk folynak.
5/5
Végleges kereken: 5/4,5
Sam- 3. szint - 8 kredit
- Hozzászólások száma : 230
Hozzászólások régi : 49
Korábbi szint/kredit : 1. szint - 4 kredit
Aktuális szint/kredit : 4. szint - 10 kredit
Reputation : 0
Join date : 2011. Nov. 08.
Age : 30
Karakteradatok
Főkarakter: Samuel Vermont /Sam/
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Nos, hát elolvastam a kaland eddig lezajlott részét, össze is foglalom csak röviden, mert pontozni jobban szeretek, mint összefoglalni.
Na és most a pontok.
1. A képességekkel eléggé korrekt voltál, tudtad kezelni őket, mind az ellenségét, mind a karakterekét.
2. Nem volt túl sok JK-d, de mindenesetre jól kezelted őket, figyeltél rájuk, ennek mondjuk hátránya lehet, hogy az elején nagyon hosszú KM reagokat írtál, de ez csak akkor zavaró, ha lusták a játékosaid.
3. Érezhetően siettél a kalanddal, ezért a két NJK kicsit nagyobb szerepet kapott, mint illet volna, ha nem is mondták meg, hogy konkrétan mit csináljanak a JK-k, azért erősen sugallták. Valamint szintén a sietség miatt néha nem bíztad a játékosokra a döntés jogát, ez egyértelmű helyzetekben (30 szimbionta megtámad 5 fickót, akik elmenekülnek) nem annyira zavaró, de azért jobb elhagyni, ha épp kell sietnie az embernek.
4. A kalandban elég sok leírás volt, ez a másik oka, ami miatt hosszúak lettek a KM postok. Én személy szerint ezt eléggé pártolom, szeretem a tájleírásokat és hangulatkeltő elemeket, amik nem csak élvezetesebbé teszik a játékot, de mankót nyújtanak a játékosoknak egy-egy akcióhoz vagy csak egyszerű jellemábrázoláshoz. Kis negatívum itt, hogy a korábban említett sietséged ellenére sem sikerült befejezni a kalandot.
5. Igazából azt érzem, hogy simán "elbánnál" jóval több játékossal is, alaposan oda tudsz figyelni mindenkire, és ez nagyon nagy előny.
Eléggé hezitálok, de végülis 5 pontot adok, mert az egyetlen hiba a sietségből fakadt, amire egyéb körülmények között ritkán van szükség.
- Spoiler:
- A szuperhumánok meg a vámpírok, plusz két badass NJK elindulnak Kínába, kideríteni, hogy mik ezek a fekete oszlopok, meg a sűrű, vészjósló felhő. Némi tréning után berepülnek az oszlopok közt, és miután rájönnek, hogy a fekete felhő nem túl barátságos, találnak egy kis falucskát. A faluban harcolnak egyet a helyi erőkkel, akikről harc közben valami látomás során kiderül, hogy mind holtak, és az egész város kihalt. Aztán előtör egy seregnyi szimbionta, így a csapat menekülőre fogja, és autót keresnek, ám eközben lejár a kaland értékelési ideje.
Na és most a pontok.
1. A képességekkel eléggé korrekt voltál, tudtad kezelni őket, mind az ellenségét, mind a karakterekét.
2. Nem volt túl sok JK-d, de mindenesetre jól kezelted őket, figyeltél rájuk, ennek mondjuk hátránya lehet, hogy az elején nagyon hosszú KM reagokat írtál, de ez csak akkor zavaró, ha lusták a játékosaid.
3. Érezhetően siettél a kalanddal, ezért a két NJK kicsit nagyobb szerepet kapott, mint illet volna, ha nem is mondták meg, hogy konkrétan mit csináljanak a JK-k, azért erősen sugallták. Valamint szintén a sietség miatt néha nem bíztad a játékosokra a döntés jogát, ez egyértelmű helyzetekben (30 szimbionta megtámad 5 fickót, akik elmenekülnek) nem annyira zavaró, de azért jobb elhagyni, ha épp kell sietnie az embernek.
4. A kalandban elég sok leírás volt, ez a másik oka, ami miatt hosszúak lettek a KM postok. Én személy szerint ezt eléggé pártolom, szeretem a tájleírásokat és hangulatkeltő elemeket, amik nem csak élvezetesebbé teszik a játékot, de mankót nyújtanak a játékosoknak egy-egy akcióhoz vagy csak egyszerű jellemábrázoláshoz. Kis negatívum itt, hogy a korábban említett sietséged ellenére sem sikerült befejezni a kalandot.
5. Igazából azt érzem, hogy simán "elbánnál" jóval több játékossal is, alaposan oda tudsz figyelni mindenkire, és ez nagyon nagy előny.
Eléggé hezitálok, de végülis 5 pontot adok, mert az egyetlen hiba a sietségből fakadt, amire egyéb körülmények között ritkán van szükség.
Godlaw / Tao- Adminisztrátor
- Hozzászólások száma : 2831
Hozzászólások régi : 3697
Korábbi szint/kredit : 14.szint - 40 kredit
Aktuális szint/kredit : 16.szint - 50 kredit
Reputation : 0
Join date : 2011. Feb. 20.
Karakteradatok
Főkarakter: Tao
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders, Little SW
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
1. A képességet valóban ügyesen kezelted mindenkinél, mind a JK és NJK részen is.
2. Ezzel sem volt gond, bár a 3 JK-t szerintem nem kellett volna külön szedni, én úgy oldottam volna meg, hogy a 2 NJK megy egy irányba, időnként 1-1 infó jön, hogy épp mit tesznek, de a 3 JK egyben marad.
3. Itt Tao-val értek egyet, hogy kissé sokat irányítottad a játékosokat, és volt egy kis sietség, a határidő miatt. De feltételezem, kinézem belőled, hogy más esetben ez nem történne meg, mert nem szokott határidő lenni (már amikor).
4. A hosszú reagokkal nem volt gondom, én is szoktam időnként wall of texteket írni nektek. A leírások jók voltak, már csak a térképeket (egyszerű paintben rajzolt, mint amiket én is szoktam) hiányoltam, amikkel aztán tökéletes lett volna. Mindenki végig játékban volt, így a sietségen kívül igazából más negatívumot nem nagyon tudok mondani.
5. Odafigyelsz a játékosokra, a képességeket is jól kezeled, mint mondtam. Csak mint a veszélyteremben láttam az erélyességen kell kicsit javítani, hogy ne szóljanak vissza a játékosok. Hmm, talán jó eséllyel elbánnál több játékossal is (bocs, de itt csak 3 karival számolok, az NJK-kat nem), legalább is ebből így derült ki számomra.
Én egy erős 4-est adok a kalandra, mert a sietségen kívül a picit irányítod a JK-kat rész is becsúszott, amit persze idővel ki lehet nőni.
2. Ezzel sem volt gond, bár a 3 JK-t szerintem nem kellett volna külön szedni, én úgy oldottam volna meg, hogy a 2 NJK megy egy irányba, időnként 1-1 infó jön, hogy épp mit tesznek, de a 3 JK egyben marad.
3. Itt Tao-val értek egyet, hogy kissé sokat irányítottad a játékosokat, és volt egy kis sietség, a határidő miatt. De feltételezem, kinézem belőled, hogy más esetben ez nem történne meg, mert nem szokott határidő lenni (már amikor).
4. A hosszú reagokkal nem volt gondom, én is szoktam időnként wall of texteket írni nektek. A leírások jók voltak, már csak a térképeket (egyszerű paintben rajzolt, mint amiket én is szoktam) hiányoltam, amikkel aztán tökéletes lett volna. Mindenki végig játékban volt, így a sietségen kívül igazából más negatívumot nem nagyon tudok mondani.
5. Odafigyelsz a játékosokra, a képességeket is jól kezeled, mint mondtam. Csak mint a veszélyteremben láttam az erélyességen kell kicsit javítani, hogy ne szóljanak vissza a játékosok. Hmm, talán jó eséllyel elbánnál több játékossal is (bocs, de itt csak 3 karival számolok, az NJK-kat nem), legalább is ebből így derült ki számomra.
Én egy erős 4-est adok a kalandra, mert a sietségen kívül a picit irányítod a JK-kat rész is becsúszott, amit persze idővel ki lehet nőni.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
1. - Mennyire tudta a KM jelölt a képességeket kezelni?
Tökéletesen kihasználta a képességeinket amiket rengeteg féle kombinációval állíthattunk össze.
2. - Mennyire tudta a KM jelölt a sok JK-t kezelni?
Gond nélkül kézben tartotta mindannyiunk irányítását együtt és külön egyaránt.
3. - Mennyire volt a kaland játékos központú?
Mindig a történet a cselekedeteink szerint változott.
4. - Milyen volt a kaland? (mennyire pörgött, mennyire volt tele töltelékrésszel, mennyi volt a tényleges kaland a kaland, mennyire nyúlt bele a KM jelölt abba, hogy irányítson titeket, mennyire mondta meg, hogy mit tegyetek stb. és pesze, hogy sikerült-e befejezni vagy sem)
A bevezetőben nem volt valami valami sok esemény ám utána annál inkább. Én élveztem, hogy rögtön az elején egy érdekes galibába kerültem majd a szimbiontákkal való öszecsapás is érdekfeszítő volt.
5. - Mennyire ajánlod másnak a KM jelöltet, hogy menjen hozzá, illetve, hogy érzed a reneszánszon is helyt tudna-e állni esetenként 7-8 játékos mellett is?
Maximálisan ajánlanám akárkinek KM-nek.
Majd elfelejtettem a maximális 5 pontot adom.
Tökéletesen kihasználta a képességeinket amiket rengeteg féle kombinációval állíthattunk össze.
2. - Mennyire tudta a KM jelölt a sok JK-t kezelni?
Gond nélkül kézben tartotta mindannyiunk irányítását együtt és külön egyaránt.
3. - Mennyire volt a kaland játékos központú?
Mindig a történet a cselekedeteink szerint változott.
4. - Milyen volt a kaland? (mennyire pörgött, mennyire volt tele töltelékrésszel, mennyi volt a tényleges kaland a kaland, mennyire nyúlt bele a KM jelölt abba, hogy irányítson titeket, mennyire mondta meg, hogy mit tegyetek stb. és pesze, hogy sikerült-e befejezni vagy sem)
A bevezetőben nem volt valami valami sok esemény ám utána annál inkább. Én élveztem, hogy rögtön az elején egy érdekes galibába kerültem majd a szimbiontákkal való öszecsapás is érdekfeszítő volt.
5. - Mennyire ajánlod másnak a KM jelöltet, hogy menjen hozzá, illetve, hogy érzed a reneszánszon is helyt tudna-e állni esetenként 7-8 játékos mellett is?
Maximálisan ajánlanám akárkinek KM-nek.
Majd elfelejtettem a maximális 5 pontot adom.
Borzalmino- 2. szint - 6 kredit
- Hozzászólások száma : 139
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Oct. 21.
Karakteradatok
Főkarakter: Vipra Phertelmer
Főkari/multi: Multi
Síkok:
Re: Szimbionták hajnala - Pályázat
Először is köszönöm az értékelést mindenki részéről. A hibáimat felismertem én is, ami leginkább a sietségből adódott, és abból, hogy nagyobb kalandot terveztem mint ami belefért volna az időbe. Abszolút egyetértek minden kritikával, védelmemre, ha jelentkeztek volna 4-5-en akkor nem lett volna NJK (max egy) .
Nagyon köszönöm az első Játékosaimnak Borzalminonak, Patriotnak és Samnek. Szerettem nekik mesélni, és ragjaikból sokszor visszaigazoltak, hogy sikerült érzékeltetnem velük amit én elképzeltem. Szóval köszönöm nekik is.
Szeretném folytatni a kalandot, természetesen e három játékossal, valamint megnyitom újra a jelentkezést. Tehát lehet jelentkezni, és bekapcsolódni a kalandba. Rövid előtörténeteket ide várom az előzőek alapján.
A kaland újra nyitott a 3 játékosomat megkérem írjon ide
Nagyon köszönöm az első Játékosaimnak Borzalminonak, Patriotnak és Samnek. Szerettem nekik mesélni, és ragjaikból sokszor visszaigazoltak, hogy sikerült érzékeltetnem velük amit én elképzeltem. Szóval köszönöm nekik is.
Szeretném folytatni a kalandot, természetesen e három játékossal, valamint megnyitom újra a jelentkezést. Tehát lehet jelentkezni, és bekapcsolódni a kalandba. Rövid előtörténeteket ide várom az előzőek alapján.
A kaland újra nyitott a 3 játékosomat megkérem írjon ide
Mich- 4. szint - 10 kredit
- Hozzászólások száma : 335
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Sep. 22.
Age : 38
Karakteradatok
Főkarakter: Mich
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Similar topics
» Cyber Chaos - pályázat
» Faj: Szimbionták
» Külűr Krónikái-pályázat
» A mélység birodalma - pályázat
» Sevestria Kincsei -Pályázat
» Faj: Szimbionták
» Külűr Krónikái-pályázat
» A mélység birodalma - pályázat
» Sevestria Kincsei -Pályázat
X-Men Reneszánsz :: Információk :: Kalandok :: Alternatív és „Mi lett volna, ha…” kalandok :: Pályázatok
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.