Jochem Schallamach
1 / 1 oldal • Megosztás
Jochem Schallamach
Név: Jochem Schallamach
Egyéb név(i): P35796
Faj: szuperhumán - kiborg
Nem: férfi
Jellem: semleges/hydra programozott
Személyazonosság: titkos
Születési helye és idő: Lengyelország, Lódz, 1935 március 19.
Kor: 82
Család: N/A (zsidó származású)
Foglalkozás:
Testsúlya: 100 kg
Szeme színe: sötétbarna
Haja színe: fekete
Bőre színe: fehér
Különleges ismertetőjel: sötét fémszín derék-gerinc implantátum
Repülési sebesség: -
Egészségi állapot/ betegségek: N/A
Képességei:
Szakértelmei:
gyakorlott katona, harcos, bár nem űz semmiféle harcművészetet sem
rendkívüli értelmes, gyorsan alkalmazkodik a környezetéhez
sokféle fegyvert képes szétszerelni, összerakni, használni, kisebb, egyszerűbb javításokat megoldani rajtuk a tisztításuk keretein belül
jó pilóta, és kifejezetten szeret repülni
rendelkezik túlélési és elsősegély ismeretekkel
elboldogul az elektronikus rendszerrekkel, még ha azok irányítópaneljei más biológiai lényekre lettek is szabva
Privát előtörténet véleményezést kérsz: nem
Megjegyzések: -
Egyéb név(i): P35796
Faj: szuperhumán - kiborg
Nem: férfi
Jellem: semleges/hydra programozott
Személyazonosság: titkos
Születési helye és idő: Lengyelország, Lódz, 1935 március 19.
Kor: 82
Család: N/A (zsidó származású)
Foglalkozás:
- Hydra ügynök:
– Előnyök:
- Névtelenség, nem tudni, hogy kik a Hydra tagok, így tuljadonképpen bárhol elvegyülhetnek
- Misztikus, harci és tudományos tudás fele olyan idő alatt megtanulható
- Speciális, misztikus és high-tech felszerelések 1 kredittel olcsóbbak
- Fegyverek fele áron szerezhetőek be (ez nem igaz a high-techre, misztikusokra és ereklyékre)
– Hátrányok:
- Mindenki ellenük van a világon, így szinte nincs olyan szervezet jó/rossz/semleges oldalon, akik ne vadásznának rájuk
- Lehet, hogy agymosottak és programot ültettek az elmébe
- Belépési feltétel nagy befolyás ez kötelező, akár saját szervezettel való rendelkezés is szükséges lehet - csak ha fejnek akar menni valaki
Testsúlya: 100 kg
Szeme színe: sötétbarna
Haja színe: fekete
Bőre színe: fehér
Különleges ismertetőjel: sötét fémszín derék-gerinc implantátum
Repülési sebesség: -
Egészségi állapot/ betegségek: N/A
- Életrajza:
1935-ben született lengyel-magyar ősöktől származva Lódzban. Az apja vegyeskereskedést üzemeltett, az anyja magyar nyelvet oktatott a lengyel egyetemistáknak. Az élete minden lehetséges módon átlagos volt, annak ellenére, hogy milyen politikai helyzet vette körül a szomszédos Németország jóvoltából, ő ebből nem sokat érzékelt. Négy évesen megkapta élete első kutyáját, egy lengyel kopót, Mirot, jól gondját viselte 1941-ig, amikor őt és az apját a németek teherautóra pakolták, és az árja faj elleni bűneik miatt kevésnyi ismerősükkel barátaikkal, néhány tucat emberrel együtt, még úgy, a teherautóban el is gázosították őket.
Ami a legtöbbeket elpusztította, az belőle valami egészen mást, teljesen újat csinált. Erőteljes hat évesként egy fába szorult féreg vehemenciájával üvöltött, amikor kihúzták az ismerősök tetemei közül, aztán elcsendesedett, amikor a következő turnussal újabb kísérletet tettek az elpusztítására, ám ebből az állapotból is visszatért, noha csak az életfunkciói indultak el, sokkos lelkiállapotban, üvegmerevre rémülten szállították el őt, a speciális csomagot a Harmadik birodalom sötét és fenyegető mélyére, ahol mintegy mocsárban dagonyázott a 20. és 21. század új, frissen kikelt szörnyetege, a fejeket növesztő Hydra.
Speciális képességeinek hála hamar elnyelték a föld alatti (néha szó szerint, néha metaforikusan) laborok. A genetikai állománya X gén nélkül volt nyitott a változásra, mesterséges körülmények között néhány hónap alatt feltérképezték a testének ellenállóképességét. Nehezen elpusztítható mivolta miatt a szuperkatona programba teszik át, mint kísérleti alany és erőforrás, származása és fiatal kora okán minden más tekintetben teljesen haszontalannak minősül, az életminősége teljesen megegyezik egy laborpatkányéval. Meg sem tanítják németül, tíz éves korára, a háború végére ugyanolyan szellemi szinten áll, mint hat évesen. Fásult, az élettől elfáradt, végtelenül engedelmes, a bukott nácikkal menekülő orvosok és kutatók poggyászával érkezik Dél-Amerikába.
Az életminősége a szövetséges hatalmak elől bujkáló elvhű bűnösök mellett meglepő módon, de rohamosan javulni kezdett. Az egymástól elszeparált csoportok, a fellazult, nem háború orientált parancsutasítási rendszerben elmosódott a származásának utálatos mivolta, a megfogyatkozott humán erőforrásokra való tekintettel felügyelői elkezdik kiképezni. Továbbra is folynak a vérével, genetikai mintájával a kísérletek, változatos ölési módszereken tesztelik a képességeinek határait, ám eközben megtanítják írni, olvasni, számolni, németül és angolul. Komplett nevelési programot kap, hasonlatosat ahhoz, amivel a hitlerjugendeket képezték, és amiben az elmenekült tudósok, tisztek gyermekeit oktatták, bár természetesen tőlük egy kissé mindig elkülönülve. A fejlődése azonban kifejezetten kielégítőnek mutatkozott, mind fizikai, mind szellemi szinten, traumatikus gyermekkorát az elméje a saját védelme érdekében "elfelejti", az elöljáróihoz hűséges, tisztességet, hithű, jól nevelt, a származását nem számítva minden szempontból megfelelő katonájává válik a Hydrának.
A hidegháború ideje alatt többször is bevetik, soha nem lép ki a közkatona szerepéből, ellenben gyakran mozgatják, beutazza a világot, még ha nem is amerikai álom nyomát követve gyönyörködve a környezetében, sokféle tapasztalatra tesz szert. Szerény, visszahúzódó, barátságos és egyszerű jelleme miatt a '70-es években leszerelik, alvó hydra ügynökként polgári életet él, a feladat különböző tudósok megfigyelése, elrablásuk előkészítése, a szükséges információk megszerzése, vagy a kémek bujtatása. Három-négy évente költözik, egyre öntudatosabb, titokban újra megtanul lengyelül és magyarul is, bár nincsenek tiszta emlékei arról, hogy ez kulturálisan miért olyan fontos neki.
A '90-es években az akkor már aktívan zajló kiborg-programok keretein belül egy fiatal és ambíciózus hydra tudós ássa elő az aktáját valahonnan, és 1995-ben be is hívják a technológia fellegvárának számító Japánba. Túlélő képességei merész és lehetetlen vállalkozások masszív alapjává teszik, váltakozó sikerű beültetéseket helyeznek el benne, a teherbírásából kalibrálják ki az emberi értékekhez szükséges módosításokat. Teljesen elveszíti a kapcsolatot a külső világgal a 2000-res években, az agyába ültetett chip olyan kémiai, hormonális változásokat indít el, amik aktiválják az eltemetett ifjúkori emlékezetét, idegösszeroppanást kap, amit gyógyszeresen katatón állapotig kezelnek, teljesen elveszíti a személyiségét, kezes lesz és ártalmatlan. 2002-től 2010-ig filmszerű állapotban éli meg a fejlesztéseket, nem vetik be, mert instabil, állandó kontroll alatt tartják, laborkörülmények között a Hydra realitások között utazó főbázisán.
2011-ben újraprogramozzák a személyiségét, rövid idő alatt felnevelik, szociálisan újra nyitottá teszik. Egy űrprogram keretei között tesztelik a képességeit, majd ennek megfelelő beültetéseket kap, 2017-ben mégis földi háborúban vetik be a kree-skrull háború mellékvizein képviseli a Hydra érdekeit, akik szintén szerezni akarnak a Terringen kristályok hatalmából. Súlyosan megsérül, kiborg testrészei megsemmisülnek, négy évet tölt kómába, mire az emberi testét annyira meggyógyítják, hogy újra tudják építeni. 2022-ben hosszú űrbéli küldetésre indítják. Feladata az űrkörnyezetből érkező fenyegetésekről informálni a Hydrát, a Galaktikus erőviszonyokról állandó információszerzés, a nagy háborúk, konfliktusok végeredményének összegzése. Emellett technológiákat keres, és szükség esetén juttat el a Hydra számára, a földi manőverektől teljesen visszavonták, ő, és még néhány hozzá hasonló az űrvilágot tartja szemmel, ami mind nagyobb fenyegetést jelent a földi hódításokra, a Hydra világuralmi terveire, így szükséges ezen a téren is lépéselőnyre szert tenniük.
Űrkalandor élete során először érzi igazán önmagának a testét és az életét, még úgy is, hogy az agyában levő berendezésen keresztül képesek neki utasításokat adni, és kényszert gyakorolni rá. 2022-ben közelről figyeli meg a shi'ar trónharcokat, Galactus diadalát Chandilar felett, a Fellegvár pusztulásakor hajszál híján ott marad a környéken, de végül egy kereskedelmi űrhajón elmenekül, egy ideig a Kree Birodalmat járja, majd a hadiflottával kerül újra földközelbe, de a Hydra nem hívja le. A tapasztalatait letöltik róla amíg a közelben időzik 2023-ban, majd visszatér a kree galaxisba, bár előtte tesz egy kitérőt az újonnan felfedezett dwalendeknél, azokat nem tartja érdekesnek és továbbáll.
2026-ban tesz újra említésre méltó jelentést a Phalanxról, majd az év végén egy a hajó, amin utazik űrkalóz merényletet szenved, a mentőkabinját egy lövés letéríti bolygóközelítő pályájáról, heteken keresztül magányosan sodródik a világűrben a sérült kabinban, lehetetlen helyzetéből egy huzhara űrhajó szabadítja ki.
- Apróságok:
- Az anyanyelve a lengyel, de annyira átállították az identitását, hogy németül álmodik.
- Hydra ügynök, és ennek tudatában van, ám a megfigyeléseit az űrben emberként végzi.
- Az agyába ültetett chipen keresztül Hydra fejek hozzáférhetnek a mentett információhoz, a tudásának, tapasztalásának egy részéhez, illetve utasításokat adhatnak neki, amiket teljesíteni fog.
- Kiválóan beszéli a kree és a shi'ar nyelveket, emellett tud angolul, németül, magyarul, lengyelül és japánul. Boldogul spanyolul.
- Mindenféle ételt megeszik, egyáltalán nem válogatós, valószínűleg ez annak is köszönhető, hogy nagyon gyengén érzi a szagokat, illatokat, és a szaglás szorosan összefügg az ízleléssel.
- Nem igényes a környezetére, megtűri a koszt és a mocskot maga körül, ha az nem a saját életkörnyezete, ahol pedáns rendet és tisztaságot tartana, ami egy huzhara, fertőzött hajón viszonylag lehetetlen.
- A honvágy nem gyötri, nem kívánkozik vissza a szülőföldjére, anyabolygójára.
- Pszichológiailag néha instabil, vízióképekben törnek rá elfeledett múltbéli emlékek, de meditálással, tudatos agykontrollal ezeket rendre elcsitítja magában.
- Magába szívja az idegen kultúrákat, kevés dolog kerüli el a figyelmét, ami a hétköznapok szempontjából lényeges, legyen az vallási rítus, vagy lelki okszerűség, ám az egyes fajok történelmében csak ritkán merül el.
- Igen mozgékony, hajlékony, meglepően akrobatikus.
- Fejlett a háromdimenziós érzéke és a térlátása, kiváló pilóta.
- Kissé szemérmetlennek hathat, de olyannyira megszokta, hogy minden élethelyzetben valaki vagy valami megfigyeli, hogy már az a furcsa a számára, hogyha nem figyelik, és teljesen egyedül érzi magát.
- Roppant türelmes, akár órákig elvan hasonló pózban, kevésnyi mozgással, vagy mozgás nélkül.
- Rendszeresen edz, tornázik, 185 centi magas, keménykötésű, jó kiállású férfi, jellegzetes, fekete, ellenálló anyagú ruházatot hord, megfelelő mennyiségű zsebbel.
Képességei:
- szuperhumán - a medveállatka:
1. képesség: a sejtjei nem öregednek, így ő maga sem, nem valószínű, hogy természetes halált fog halni
2. képesség: túlélő alkalmazkodás. A sejtjei adaptálódnak az őket érő környezeti hatásokhoz, így alkalmazkodva teszik alkalmassá a túlélésre a testét. Például:
Ütés, zúzás: ha háromszor ütés éri egy helyen, ott megkeményedik a bőre fele annyi körig, mint ameddig az ütéseket kapta, nem szerez új sérüléseket, külsőt vagy belsőt.
Tűz, hő: alkalmazkodik a tűzhöz 2 kör alatt, bár súlyos sérüléseket szerez és a szőrei teljesen leégnek, felégett bőre 2 kör után nem szerez új sebeket. Egy ponton érő tűzhatásra, vagy egész testre kiterjedőre is érvényes ez, bár az egész testre kiterjedő égés következményeként valószínű az eszméletvesztés.
Fagyás: lassú lehűlés esetén extrém alacsony hőmérsékleten is megmarad a cselekvőképessége, hosszú idő, amíg lelassul, és végül tetszhalott állapotba kerül, a szervezete hibernált állapotba kerül. Extrém gyors lehűlés (direkt hibernálás)
Sugárzás: Kis mértékű sugárzások két körig szédülést, hányingert okoznak. Közepes mértékű sugárzások 2 körig okoznak sugárbetegséget szédüléssel, hányingerrel, hányással jár, aztán visszanyeri az erejét. Nagy mértékű sugárzások esetén három körig vérhányás, reszketés, láz, diszorentáció tapasztalható, tíz körig hajhullás, vérnyomásesés, mozgásproblémák, végül ha a sugárzás nem szűnik meg 15 körön belül, eszméletét veszíti, tetszhalott állapotba kerül, a szervezetének kitisztulása hetekig is eltarthat. A kozmikus sugárzáshoz néhány kör alatt alkalmazkodik, nem károsítja meg.
Mérgek, mérgező gázok: enyhe mérgezések esetén 1-2 körig légzési nehézséged, idegbénulás, stb. az adott méregnek megfelelő hatást produkálja, aztán a szervezete már elviseli ezt, súlyosabb mérgezések esetén 1-2 körig a teljes hatás érvényesül, 3-4 körig utána enyhébb tüneteket produlál, cselekvőképes marad. Az altató hatású szerek félannyi ideig hatnak rá, mint egy azonos súlyban levő emberi szervezetre.
Nyomás: a teste megroppan a nagy nyomás alatt, bár aztán a sejtjei stabilizálják magukat egy ellenálló állapotban, felveszik a megfelelő keménységet és rugalmasságot. Részben ennek a megoldására került a testébe a megerősítő implantátum.
Savak, magmák, egyéb viszkózus traumák: az anyag természetének megfelelő sérüléseket szerez 2 körig, de nem bomlik fel bennük, a teste ellenállóvá válik, mintegy betokozódik, a testnyílásai lezárulnak, teljesen cselekvőképtelenné válik. Ha az anyag természete nem ennyire halálos, akkor képes kimászni belőle.
Oxigénmentes környezet, vákum: védőfelszerelés nélkül tetszhalott állapotba kerül.
Beállt tetszhalott állapotból leginkább külső orvosi segítséggel téríthető vissza.
- kiborg:
- chip az agyban:
2 pont: chip az agyában, amin keresztül a Hydra információkat vesz le belőle, vagy éppen kommunikál vele. Az agy kémiai jeleit fordítja át, így hangként hallja Jochen az utasításokat, és a Hydra is hangként hallja a válaszát, amire csak gondol. A "berendezést" a teste elfogadja, nem veti ki magából, ám amikor jeleket vesz vagy ad rajta keresztül enyhe migrénes nyomást érez a mesterségesen megváltozott agyműködése okán. Ez a készülék szolgál a kommunikátoraként, így olyan, mintha minden nyelvet beszélne, már amelyik természetesen a Hydra adatbázisában megtalálható.
- megerősített hát és derék:
A teste néhányszor összeroppant a terhelések alatt, és noha képessége a túlélés, nem túl hatékony állandóan új gerincet építgetni neki, így került a testébe a beültetés. Ez gyakorlatilag a hátát bontja meg, pótolja és erősíti, mesterséges anyagra cseréli a gerincét nyaktól farkcsontig, valamint a bordázat alatti részeket támogatja meg hátulról egy szelvényezett belső bordázattal, amik a belsőségeit fogják körül, bár a hajlékonyság és rugalmasság megőrzése miatt ez a rendszer nem zárt. A hasfal izmai így megvannak, míg az oldalán folyamatosan elvékonyodik a hús, a háta egészében fémnek tetszik a bordakosár alatt, illetve a lapockák között. A kiborg részek igen finoman megmunkáltak, a bakteriorodopszines energiacsatornák eldolgozottak, a hús-vér izomzat biztosan tapad a biomechanikus részeken. Ennek a testerősítő implantátumnak az ereje határozza meg az esetleges későbbi implantátumok teherviselési lehetőségeit.
- súly: 3 pont: organikus acél-üvegszál-protein ötvözet, a testsúlyát csak kevéssé növeli meg.
- anyaga: 3 pont: titánium ötvözet: 1-2 rakétabecsapódást kibír, 50-es kaliberű géppuska tűz csak lelassítja
- biomechanikus izomzat, erőnövelés: 1 pont: 3 tonna súlyt képes megmozgatni
- rugalmasság: 4 pont: rendkívül kifinomult, szinte tökéletesen beállított szervók. mivel a törzsét egészíti ki, erre szüksége van
- korrózióvédelem: 1 pont: az implant védve van a rozsdásodás ellen. Vízálló (vízalatti tartózkodás esetén is, maximum 300 méteres mélységig).
- biomechanikus szem:
Minden bionikus szemről elmondható, hogy sötétben is tökéletesen lát a látótávolságon belül. A látás az idő elteltével nem romlik, 20 év múlva bionikus szem ugyanilyen látást biztosít (feltéve, hogy nem sérül). Hályog és egyéb szembetegségek természetesen nem sújtják, azok ellen immunis, mivel más a felépítése, mint egy normál emberi szemnek.
- szenzorok: 1 pont: 100 méteres körben érzékeli az élőlényeket, mozgásuk, hőképük, biológiai funkcióik alapján, a gépeket az elektromos jelekből stb.
- kamera: 1 pont: a bal íriszének sötétbarnája rejti azt a nagyon kicsi felvevő-technológiát, ami a szeméből az agyában levő chipbe közvetíti a látott képet, ami elmentésre kerül ott.
Szakértelmei:
gyakorlott katona, harcos, bár nem űz semmiféle harcművészetet sem
rendkívüli értelmes, gyorsan alkalmazkodik a környezetéhez
sokféle fegyvert képes szétszerelni, összerakni, használni, kisebb, egyszerűbb javításokat megoldani rajtuk a tisztításuk keretein belül
jó pilóta, és kifejezetten szeret repülni
rendelkezik túlélési és elsősegély ismeretekkel
elboldogul az elektronikus rendszerrekkel, még ha azok irányítópaneljei más biológiai lényekre lettek is szabva
Privát előtörténet véleményezést kérsz: nem
Megjegyzések: -
A hozzászólást Jochem Schallamach összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. 21 Márc. 2016, 18:45-kor.
Jochem Schallamach- 1. szint - 4 kredit
- Hozzászólások száma : 37
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2016. Mar. 11.
Karakteradatok
Főkarakter: Valdemar Seymour
Főkari/multi: Multi
Síkok:
Re: Jochem Schallamach
Elfogadva. Mivel űrben vagy, így kezdőtőkéd nincs, nem szoktam pénzzel szórakozni az űrben.
Egy adatlapot írj és utána mehetsz játszani.
Egy adatlapot írj és utána mehetsz játszani.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Jochem Schallamach
Adatlap:
Név: Jochen Schallamach
Lakás/Létesítmény: Usworth hajó fedélzete
NJK: -
Foglalkozás: űrutazó/hydra ügynök
Munkahely: kötetlen
Pénz: -
Bevétel/hét: -
Eszközök:
- kombinált eszköz a legtöbb űrbéli csavarra, kapocsra, drótra, kisebb szerelésekre /főleg a csizmája oldalzsebében tartja/
- 1 db fekete, zsebes-cipzáras öltözék, ami alakkövető, rugalmas, erős anyagból készült, melegen tartja, véd az elektromosságtól, egy kicsit saválló, fagyálló, ehhez csizma és kesztyű
- derékszíj két kisebb övtáskával
-------- tűzszerszám
-------- kommunikátor navigációval, szolid mennyiségű pornóval, naplóval
-------- 3 db kisujjnyi szúró-csövecskében regenerációt indító alapszérum
Felszerelés/fegyverek:
- 2 db kés combtokban
- 1 db bicska a derékszíjon
- 1 db sokkoló, kb. 20 centis derékszíjon
Vállalat: -
Szövetség: -
Törzshely, ahol megtalálható: Usworth hajó
Ismertebb szövetséges: -
Ismertebb ellenség: -
Felhasznált kreditek: 0
Fennmaradó kreditek: 4
Név: Jochen Schallamach
Lakás/Létesítmény: Usworth hajó fedélzete
NJK: -
Foglalkozás: űrutazó/hydra ügynök
Munkahely: kötetlen
Pénz: -
Bevétel/hét: -
Eszközök:
- kombinált eszköz a legtöbb űrbéli csavarra, kapocsra, drótra, kisebb szerelésekre /főleg a csizmája oldalzsebében tartja/
- 1 db fekete, zsebes-cipzáras öltözék, ami alakkövető, rugalmas, erős anyagból készült, melegen tartja, véd az elektromosságtól, egy kicsit saválló, fagyálló, ehhez csizma és kesztyű
- derékszíj két kisebb övtáskával
-------- tűzszerszám
-------- kommunikátor navigációval, szolid mennyiségű pornóval, naplóval
-------- 3 db kisujjnyi szúró-csövecskében regenerációt indító alapszérum
Felszerelés/fegyverek:
- 2 db kés combtokban
- 1 db bicska a derékszíjon
- 1 db sokkoló, kb. 20 centis derékszíjon
Vállalat: -
Szövetség: -
Törzshely, ahol megtalálható: Usworth hajó
Ismertebb szövetséges: -
Ismertebb ellenség: -
Felhasznált kreditek: 0
Fennmaradó kreditek: 4
Jochem Schallamach- 1. szint - 4 kredit
- Hozzászólások száma : 37
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2016. Mar. 11.
Karakteradatok
Főkarakter: Valdemar Seymour
Főkari/multi: Multi
Síkok:
Re: Jochem Schallamach
Adatok
----------------------------------------------------------------
előtörténet//kísérleti egér----------------------------------------------------------------
adatlap//adatlap
Játékok
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
2027 március
001//befejezett//"segélyszervezet"//Shriad//Usworth fedélzete
folyamatban//Korbin kaland//Shriad és a korbiniak//Korbin, Lángoló Galaxis
Jochem Schallamach- 1. szint - 4 kredit
- Hozzászólások száma : 37
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2016. Mar. 11.
Karakteradatok
Főkarakter: Valdemar Seymour
Főkari/multi: Multi
Síkok:
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.