Fajok
1 / 1 oldal • Megosztás
Fajok
A csillagködben a fajok meghatározására négy különböző „frakciót” különböztethetünk meg. A fajok száma ennél jócskán nagyobb, csak az alkotó képzelete szabhat határt, de a karakteralkotás szempontjából így egyszerűbb behatárolni.
1. Urdrarr (örökkévaló-kree keverék) (a helyi Sith-ek)
Ők azok, akik az annak idején ideérkező kree-k és azok tisztavlárű leszármazottai vegyültek az Aiper fajjal. Csakis azok tekinthetőek ebbe a fajba, akik e két faj keveredéséből jöttek létre. Eléggé ritkák, éppen ezért teszik ki úgymond a Birodalom nemességét. A bőrük minden esetben kék színű, a hajuk változó, a szemük gyakorta vörös és írisz nélküli. Képességgel nem biztos, hogy rendelkeznek külön, de szinte kivétel nélkül mindannyian fogékonyak a Misztikum/Erő használatára.
Általában két csoportra osztják őket:
A: Tisztavérűek – akik tényleg csak az említett két fajtól származnak
B: Urdrarr vérűek – hibridek, akiknek valamikor a felmenője között volt Urdrarr is.
2. Aiper (Örökkévaló)
A helyi örökkévalók, ők voltak azon bolygó lakosai, ahova a kree-k lezuhantak. A sok különböző bolygókra való szétszóródás és az ottani lakossággal való keveredés miatt a tisztavérű aiperek lényegében már teljesen kihaltak, a teljes csillagködben szétszóródva talán pár millió főre tehető a számuk. Rendelkezhetnek képességgel és a Misztikumra/Erőre is fogékonyak.
3. Humanoid
A csillagköd lakosságának jelentős nagyjából 60%-t teszik ki ők. Kinézetileg is roppant változatosak, ők azok, akik a meghódított és benépesített bolygók őslakóinak és az aipereknek a leszármazottai. Több száz, vagy több ezer faj jött létre ezeknek a kereszteződéseknek hála, így kinézetileg a csillagköd igencsak változatos. (ide bármilyen SW-s kinézet befér). Ők még elismert tagok a Birodalomnban is. Lehetnek faji képességek, roppant változatosak, illetve a Misztikumra/Erőre is fogékonyak.
4. Idegen
Idegeneknek azokat a fajokat tekintik a Birodalomban és máshol is, akik nem tartoznak az előző három kategóriába. Azaz ők az úgymond érintetlen őslakói a bolygóknak és holdaknak. Ők nem keveredtek az Aiperrel. Belőlük is több száz, vagy ezer különböző faj lehet a csillagködben. Lehetnek faji képességek, roppant változatosak, illetve a Misztikumra/Erőre is fogékonyak.
Ha valaki nem ismerné az SW-s fajokat, akkor itt találhat róluk leírásokat és ezeket használhatja:
Bármilyen értelmes SW-s fajt lehet készíteni a Yuuzhan Vong, a Rakata és a Celestial-ok kivételével!
http://starwars.wikia.com/wiki/The_Essential_Guide_to_Alien_Species
https://en.wikipedia.org/wiki/Lists_of_Star_Wars_species
http://starwars.wikia.com/wiki/Category:Sentient_species
1. Urdrarr (örökkévaló-kree keverék) (a helyi Sith-ek)
Ők azok, akik az annak idején ideérkező kree-k és azok tisztavlárű leszármazottai vegyültek az Aiper fajjal. Csakis azok tekinthetőek ebbe a fajba, akik e két faj keveredéséből jöttek létre. Eléggé ritkák, éppen ezért teszik ki úgymond a Birodalom nemességét. A bőrük minden esetben kék színű, a hajuk változó, a szemük gyakorta vörös és írisz nélküli. Képességgel nem biztos, hogy rendelkeznek külön, de szinte kivétel nélkül mindannyian fogékonyak a Misztikum/Erő használatára.
Általában két csoportra osztják őket:
A: Tisztavérűek – akik tényleg csak az említett két fajtól származnak
B: Urdrarr vérűek – hibridek, akiknek valamikor a felmenője között volt Urdrarr is.
2. Aiper (Örökkévaló)
A helyi örökkévalók, ők voltak azon bolygó lakosai, ahova a kree-k lezuhantak. A sok különböző bolygókra való szétszóródás és az ottani lakossággal való keveredés miatt a tisztavérű aiperek lényegében már teljesen kihaltak, a teljes csillagködben szétszóródva talán pár millió főre tehető a számuk. Rendelkezhetnek képességgel és a Misztikumra/Erőre is fogékonyak.
3. Humanoid
A csillagköd lakosságának jelentős nagyjából 60%-t teszik ki ők. Kinézetileg is roppant változatosak, ők azok, akik a meghódított és benépesített bolygók őslakóinak és az aipereknek a leszármazottai. Több száz, vagy több ezer faj jött létre ezeknek a kereszteződéseknek hála, így kinézetileg a csillagköd igencsak változatos. (ide bármilyen SW-s kinézet befér). Ők még elismert tagok a Birodalomnban is. Lehetnek faji képességek, roppant változatosak, illetve a Misztikumra/Erőre is fogékonyak.
4. Idegen
Idegeneknek azokat a fajokat tekintik a Birodalomban és máshol is, akik nem tartoznak az előző három kategóriába. Azaz ők az úgymond érintetlen őslakói a bolygóknak és holdaknak. Ők nem keveredtek az Aiperrel. Belőlük is több száz, vagy ezer különböző faj lehet a csillagködben. Lehetnek faji képességek, roppant változatosak, illetve a Misztikumra/Erőre is fogékonyak.
Ha valaki nem ismerné az SW-s fajokat, akkor itt találhat róluk leírásokat és ezeket használhatja:
Bármilyen értelmes SW-s fajt lehet készíteni a Yuuzhan Vong, a Rakata és a Celestial-ok kivételével!
http://starwars.wikia.com/wiki/The_Essential_Guide_to_Alien_Species
https://en.wikipedia.org/wiki/Lists_of_Star_Wars_species
http://starwars.wikia.com/wiki/Category:Sentient_species
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Fajok
Néhány bővítés és kiegészítés
1. Urdrarr (örökkévaló-kree keverék) (az SW-s Sith-eknek felelnek meg)
Az Urdrarr nőknél eléggé gyakori képesség, ami még a kree nőktől ered:
- Képesek fizikailag manipuláni a férfiak vágyát, érzelmeit. Férfiakban (ha azok vonzódnak nőkhöz) képes nehezen leküzdhető vágyat kelteni önmaga iránt, vagy szerelmet. Az erőssége az a célpontjától (hogy miként érez, gyűlöletet, ellenszenvet, vonzódást stb.) függ de erősített ellenszenvtől, leküzdhetetlen vágyig terjedhet. Ehhez viszont fizikai kontaktot kell létesítenie az illetővel, például megérinteni. Feromon alapú ez, ezért nehézkes legyőzni és kell a fizikai kontaktus.
Mint írva lett, ők a helyi Sith-ek (a faj), társadalmilag, minden szempontból. Csak a korábbi kree behatás miatt lettek kékek. Jellemzően az SW univerzumból a chiss faj képei azok, akik a lehető legjobban illenek hozzájuk, hogyha valaki ilyen karaktert indít.
Azonban, hogy maradjunk a sith faj dolgoknál, időnként nagyon, nagyon ritkán előfordult, hogy egy-egy gyermek vörös bőrrel született és nyúlványok jelentek meg az arcokon. Mindez azért volt lehetséges, mert a kree-knél a ruul alfaj jellegzetességei jelentkeztek a külsőn, illetve a rózsaszín recesszív kree vonások is így jelentkezhetnek a vörös bőrrel, fakó szemmel. Illetve jelenthette azt is, hogy a gyermeket már ennyire fiatalon is átjárja a sötét oldal ereje, legalább is a legendák és mesék alapján.
A vörös bőr nagyon, de nagyon ritka az Urdrarr vérűek népességének maximum 1-2%-t teszi ki.
Vannak olyanok is, akik ismerik a Főnix történetét (kevesen), és ezen kék Főnix miatt is tartják, hogy az Urdrarrok kékek, de ez úgyszintén csak legenda.
A vörös bőrszín a sötét rózsaszíntől a sötét vörösig terjedhet. Lehet, hogy sötét oldali erőhasználók, de ettől függetlenül nekik különleges arany színre hasonlító szemeik vannak és nem pedig vörös.
Régen sokkal több ilyen volt, de mivel a vörös szín és a hozzá tartozó vonások receszívek, így hacsak nem két vörös szaporodik tovább, akkor minden esetben a kék, vagy félvérnél a másik egyed vonásai, külseje fog jelentkezni, mert azok dominánsak a vörössel ellentétben. Azaz csak tisztavérű Urdrarr lehet vörös!
Természetesen az előzőekből következik, hogy két átlagos kék Urdrarr-nak is lehet vörös utóda, hogyha mindketten hordozzák a receszív géneket, de csak ebben az esetben.
További dolgok, külső stb: Sith faj.
2. Aiper (Örökkévaló)
Ők az eredeti őslakói a Korribannak és nagyon sok faj velük szaporodva jött létre. Mint fentebb írtam ez a faj mára szinte teljesen kihalt, beolvadt a többi humanoid faj közé és azokban él tovább az aiper vér.
Közel száz-millió tisztavérű azonban még mindig él szerte a galaxisban, egy részük nem is tudja, hogy saját maga az aiperbe tartozna. Ezek a tisztavérűek manapság teljes mértékben emberként néznek ki, a többségnek képessége sincs már, pusztán az erőérzékenység.
De ettől még természetesen bárhol előfordulhat tisztavérű aiper is, akik bárhogyan kinézhetnek és bármilyen képességgel is rendelkezhetnek.
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Fajok
Néhány faj rövid fordítása Bishop-tól:
Faj: Ithor
Származás: Ithor
Leírás: Fejük egy meztelen csigához hasonlít, testük humanoid, két méter magasak, kétéltű lények. Általában barna vagy fekete színűek. Nyakuk két oldalán találhatók a szájaik, amik légzőnyílásként is működnek. Békés faj. Óriási tüdővel rendelkeznek, húsz percig is bírják egyetlen lélegzetvétellel. A tüdőkapacitásuknak hála képesek hatalmas erővel kifújni magukból a levegőt, és ezt támadásra is felhasználni. Rengeteg köztük az erőérzékeny, régen sokan Jedik voltak közülük. Bolygójukat az Ithort már rég óta nem lakják, sőt tiltott oda a belépés is, nagy űrállomásokon járják a galaxist.
Előny: Hatalmas tüdőkapacitás, a magukból hirtelen kipréselt nagy mennyiségű levegőt erős fegyverként is használhatják.
Hátrány: A Birodalom rabszolgaságba akarta taszítani őket, azóta mondhatni száműzetésben élnek. Gyenge fizikum.
Faj: Gran
Származás: Kinyen
Leírás: Három előre nyúló szemük és előre nyúló állkapcsuk könnyen felismerhetővé teszi őket, testük humanoid, normál magasságú, kicsit zömök. Rendkívül jól látnak, és az érzékszerveik is fejlettek, könnyen leolvassák fajtársaik testjeleikből a hangulatukat, érzelmeiket. Viszonylag békés faj, de sok köztük, aki hajlamos alantas dolgokba keveredni, könnyen lesznek valami szernek a függői. Nagyon fontos számukra a család és a baráti kör egysége, ezen kapcsolatokért sok mindent megtesznek.
Előny: Rendkívül jó a látásuk, sokkal több színspektrumban érzékelnek.
Hátrány: Szükségük van egy másik Granra, barátra, családtagra, társra, akivel a kapcsolatot tudják tartani, különben könnyen megőrülhetnek.
Faj: Aqualish
Származás: Ando
Leírás: Több alfajuk van, lényegi különbség a kezükön mutatkozik meg, egyik alfajnak öt míg a másiknak csak három ujja van, a harmadiknak uszonyai vannak a kezei helyett, így ők nem is terjedtek el annyira, mint ujjakkal rendelkező társaik. Normál testalkatúak és magasságúak, szemük fekete, bőrük zöldes-barnás gyakran agyarakkal is rendelkeznek. Bolygójuk nagy részét víz borítja. Hajlamosak agresszióra, és nagyon önzőek. Sokan közülük pont ezért fejvadászok vagy csempészek.
Előny: A két lábon járó humanoidok és a víz alatt élő lények pozitív tulajdonságait ötvözik. Mind két környezetben jól helytállnak.
Hátrány: Agressziójuk, kegyetlenségük és önzésük miatt sok helyen nem szívesen látják őket.
Faj: Jawa
Származás: Tatooine
Leírás: Körülbelül egy méter magas, gyors humanoid lények, arcukat maszkkal, testüket köpennyel fedik el, szemük sárgásan világít. Rokonaik a buckalakóknak. Klánokban élnek és minden klánnak van egy sámán vezetője. A Jawák hatalmas erődökben laknak a dűnék között és nagy homokjárókkal róják a sivatagot értékes alkatrészek és roncsok után kutatva, alapjában véve kereskedők. Rendkívül erős a szervezetük és az immunrendszerük, szívós kis lények.
Előny: Fürgék, erős immunrendszerrel és szervezettel rendelkeznek, éjszakai is látnak.
Hátrány: Többnyire csak a Tatooinon találhatóak meg, roncskeresők és kereskedők képében. Gyenge fizikum.
Faj: Verpine
Származás: Roche aszteroida mező
Leírás: Vékony, rovarszerű lények, testük humanoid, zöld kitinpáncél borítja őket, két fekete szemük van, ezek a látószervek igen fejlettek, hatalmas felbontást biztosítanak, fejükön egy pár csáp is található, amelyekkel egymás közt kommunikálnak. Végtagjaik tagoltak és három ujjban végződnek, nagy a technológiai fejlettségi szintjük, a legtöbb Verpine kiváló szerelő és mérnök. Nehezen beszélik a közös nyelvet, de mindent kiválóan megértenek és igen okosak. Általában száz évig is elélnek, miközben kifejlődésükhöz csupán tíz év szükséges.
Előny: Szemük hatalmas (molekula nagyságig) felbontással rendelkezik, csápjaikkal egymás közt nagy távolságból is tudnak kommunikálni. Nagy a technikai érzékük. Kitinpáncél.
Hátrány: A Birodalom előszeretettel alkalmazza őket szerelőként és mérnökként akár akaratuk ellenére is. Gyenge erőkifejtési képesség.
Faj: Anzati
Származás: Anzat
Leírás: Kinézetre nagyon hasonlítanak az emberekhez, talán egyetlen eltérés az arcuk két oldalán lévő csáp, amit táplálkozáshoz használnak. A csápokat képesek elrejteni. Nincs belső keringési rendszerük, sőt semmilyen belső testnedved mozgásuk, száz év is eltelik, amíg felnőtté válnak, de akár ezer évig is élhetnek. Erősek és gyorsak, rendkívül fejlett a szaglásuk, jó vadászok, képesek felismerni az Erőérzékenyeket, Erőhasználókat, még ha ők maguk nem is azok. Ahogy öregednek fejlődik természetes telepatikus képességük, amivel akár mások felett tejes irányítást is nyerhetnek. Azonban van egy árnyoldaluk is, folyamatos belső éhség hajtja őket, és ezt csak mások agyának megcsapolásával tudják enyhíteni, erre valók a csápjaik. A folyamat során áldozatukból kiszívnak egyes nedveket, ez időigényes művelet, nem lehet elsietni, és ha sok ideig nem táplálkoznak hajlamosak önpusztítást végezni. Minél nagyobb az áldozat életereje annál táplálóbb számukra. Egy átlag lény nem képes étvágyukat kielégíteni, egy Erőhasználó annál inkább.
Előny: Gyorsak, erősek, fejlett a szaglásuk, természetes telepatikus képességekkel rendelkeznek, meg tuják különböztetni az Erőhasználókat.
Hátrány: Muszáj bizonyos időközönként kielégíteniük egyre nagyobb éhségüket, különben kárt tesznek magukban, ehhez valakit le kell vadászniuk. Sok szóbeszéd kering körülöttük, ezért ha valahol gyanúsak lesznek, legtöbbször kénytelenek továbbállni.
Faj: Dug
Származás: Malastare
Leírás: Stabil, erős lények, viszonylag alacsonyak, több ember erejével rendelkeznek, érdekes mód inkább hosszú karjaikat használják járásra és lábaikkal fognak. Arcuk megnyúlt, állatokéhoz hasonló. Régen véres háborúkat vívtak a Granokkal akik leigázták a bolygójukat, a Granok uralmának a Birodalom vetett végett és ezért a Dugok rendkívül hűségesek a Birodalomhoz. Igen agyafúrtak és ravaszak, céljaik elérése érdekében gyakran piszkos módszerekhez nyúlnak. Minden más fajt lenéznek, megvetnek.
Előny: Nagy testi erő, három-négy embernek megfelelő.
Hátrány: Elég ritkán fordulnak elő a galaxisban, elnyomottak. Múltjuk miatt minden Granddal rossz kapcsolatuk van.
Faj: Jenet
Származás: Garban
Leírás: Alacsony, másfél méter magas, humanoid testű, rágcsáló fejű lények. Bőrük rózsaszín, szemük vörös, sűrű fehér szakállal rendelkeznek. Fejlettek az érzékszerveik és kiváló a memóriájuk, soha nem felejtenek el semmit, még a legapróbb részletekre is mindig emlékeznek. Képesek egészen kis helyeken is elférni, így könnyen kereket oldhatnak a szorult helyzetekből, ezen felül még méretük ellenére igen gyorsan is futnak. Egy év alatt felnőnek, és gyorsan szaporodnak. Szoros közösségeket alkotnak bolygójukon, ami egy hatalmas roncs/szeméttelep.
Előny: Rendkívül jó memória, éles érzékszervek, kis helyeken is könnyen elférnek.
Hátrány: Sokan rondának és haszontalannak tartják a Jeneteket, ennek tetejébe gyakran előszeretettel sértegetnek másokat, emiatt nem jó a megítélésük, főleg a Birodalomban.
Faj: Firrerreo
Származás: Firrerre
Leírás: A Firrerreok nagyon hasonlítanak az emberekre, bár bőrük aranyszínű, ami éles hangulatváltáskor ezüstszínűvé válhat. Hajuk kéttónusú, mintha festve lenne, és van egy speciális szemmembránjuk is, ami védi a por és az erős fény ellen a látószerveiket. Képesek igen gyorsan regenerálódni és sok betegségből könnyen felépülnek. Mindenük a becsület, az igazság, az árulást halálos véteknek tartják, mindenkinek megadják a kijáró tiszteletet. Bolygólyukon éltek elzártan, virágzó klánokban, egészen addig, amíg összetűzésbe nem kerültek a Birodalommal. Néhány Firrerreo elárulta saját faját és ennek hála, egy vírus segítségével a Birodalom ki irtotta a planétát. Civilizációjuk és kultúrájuk teljes mértékben kipusztult. Sokakat elhurcoltak közülük rabszolgaságba, még többen bujkálva élnek.
Előny: Erős regeneráció, szemet védő membrán, rendkívül jó harcművészeti ismeretek. Egyeseknek az árulás miatt jó kapcsolata van a Birodalommal.
Hátrány: A katasztrófa miatt nagyon ritka faj, sokszor embernek kell, hogy kiadják magukat, bujkálnak, elnyomva élnek. Bőrük könnyen felismerhetővé teszi őket, főleg mikor ezüstre változik a színük.
Faj: Vultan
Származás: Atreyis rendszer
Leírás: A Vultanok nagyban hasonlítanak az emberekhez, humanoidok, normál testmagasságúak, testfelépítésűek, de azért vannak eltérések. Bőrük olíva színű, valamikor barnább kicsit. Talán a legszembetűnőbb különbség a fejükön található kinövés, amely a nőknél húsosabb a férfiaknál csontosabb, ezek a kinövések védik a fejüket nem csak a fizikai behatásoktól, hanem a betegségektől is. Békés népek, akik értenek a technológiához, nem tudni róluk sokat, néhányan közülük Jedi lovagok voltak valaha.
Előny: Fejükön lévő kinövések védik a koponyát a fizikai erőhatásokról. Fejlett az intelligenciájuk, értenek a technikához.
Hátrány: Könnyen felismerhetőek egyedi kinövéseik miatt.
Faj: Ithor
Származás: Ithor
Leírás: Fejük egy meztelen csigához hasonlít, testük humanoid, két méter magasak, kétéltű lények. Általában barna vagy fekete színűek. Nyakuk két oldalán találhatók a szájaik, amik légzőnyílásként is működnek. Békés faj. Óriási tüdővel rendelkeznek, húsz percig is bírják egyetlen lélegzetvétellel. A tüdőkapacitásuknak hála képesek hatalmas erővel kifújni magukból a levegőt, és ezt támadásra is felhasználni. Rengeteg köztük az erőérzékeny, régen sokan Jedik voltak közülük. Bolygójukat az Ithort már rég óta nem lakják, sőt tiltott oda a belépés is, nagy űrállomásokon járják a galaxist.
Előny: Hatalmas tüdőkapacitás, a magukból hirtelen kipréselt nagy mennyiségű levegőt erős fegyverként is használhatják.
Hátrány: A Birodalom rabszolgaságba akarta taszítani őket, azóta mondhatni száműzetésben élnek. Gyenge fizikum.
Faj: Gran
Származás: Kinyen
Leírás: Három előre nyúló szemük és előre nyúló állkapcsuk könnyen felismerhetővé teszi őket, testük humanoid, normál magasságú, kicsit zömök. Rendkívül jól látnak, és az érzékszerveik is fejlettek, könnyen leolvassák fajtársaik testjeleikből a hangulatukat, érzelmeiket. Viszonylag békés faj, de sok köztük, aki hajlamos alantas dolgokba keveredni, könnyen lesznek valami szernek a függői. Nagyon fontos számukra a család és a baráti kör egysége, ezen kapcsolatokért sok mindent megtesznek.
Előny: Rendkívül jó a látásuk, sokkal több színspektrumban érzékelnek.
Hátrány: Szükségük van egy másik Granra, barátra, családtagra, társra, akivel a kapcsolatot tudják tartani, különben könnyen megőrülhetnek.
Faj: Aqualish
Származás: Ando
Leírás: Több alfajuk van, lényegi különbség a kezükön mutatkozik meg, egyik alfajnak öt míg a másiknak csak három ujja van, a harmadiknak uszonyai vannak a kezei helyett, így ők nem is terjedtek el annyira, mint ujjakkal rendelkező társaik. Normál testalkatúak és magasságúak, szemük fekete, bőrük zöldes-barnás gyakran agyarakkal is rendelkeznek. Bolygójuk nagy részét víz borítja. Hajlamosak agresszióra, és nagyon önzőek. Sokan közülük pont ezért fejvadászok vagy csempészek.
Előny: A két lábon járó humanoidok és a víz alatt élő lények pozitív tulajdonságait ötvözik. Mind két környezetben jól helytállnak.
Hátrány: Agressziójuk, kegyetlenségük és önzésük miatt sok helyen nem szívesen látják őket.
Faj: Jawa
Származás: Tatooine
Leírás: Körülbelül egy méter magas, gyors humanoid lények, arcukat maszkkal, testüket köpennyel fedik el, szemük sárgásan világít. Rokonaik a buckalakóknak. Klánokban élnek és minden klánnak van egy sámán vezetője. A Jawák hatalmas erődökben laknak a dűnék között és nagy homokjárókkal róják a sivatagot értékes alkatrészek és roncsok után kutatva, alapjában véve kereskedők. Rendkívül erős a szervezetük és az immunrendszerük, szívós kis lények.
Előny: Fürgék, erős immunrendszerrel és szervezettel rendelkeznek, éjszakai is látnak.
Hátrány: Többnyire csak a Tatooinon találhatóak meg, roncskeresők és kereskedők képében. Gyenge fizikum.
Faj: Verpine
Származás: Roche aszteroida mező
Leírás: Vékony, rovarszerű lények, testük humanoid, zöld kitinpáncél borítja őket, két fekete szemük van, ezek a látószervek igen fejlettek, hatalmas felbontást biztosítanak, fejükön egy pár csáp is található, amelyekkel egymás közt kommunikálnak. Végtagjaik tagoltak és három ujjban végződnek, nagy a technológiai fejlettségi szintjük, a legtöbb Verpine kiváló szerelő és mérnök. Nehezen beszélik a közös nyelvet, de mindent kiválóan megértenek és igen okosak. Általában száz évig is elélnek, miközben kifejlődésükhöz csupán tíz év szükséges.
Előny: Szemük hatalmas (molekula nagyságig) felbontással rendelkezik, csápjaikkal egymás közt nagy távolságból is tudnak kommunikálni. Nagy a technikai érzékük. Kitinpáncél.
Hátrány: A Birodalom előszeretettel alkalmazza őket szerelőként és mérnökként akár akaratuk ellenére is. Gyenge erőkifejtési képesség.
Faj: Anzati
Származás: Anzat
Leírás: Kinézetre nagyon hasonlítanak az emberekhez, talán egyetlen eltérés az arcuk két oldalán lévő csáp, amit táplálkozáshoz használnak. A csápokat képesek elrejteni. Nincs belső keringési rendszerük, sőt semmilyen belső testnedved mozgásuk, száz év is eltelik, amíg felnőtté válnak, de akár ezer évig is élhetnek. Erősek és gyorsak, rendkívül fejlett a szaglásuk, jó vadászok, képesek felismerni az Erőérzékenyeket, Erőhasználókat, még ha ők maguk nem is azok. Ahogy öregednek fejlődik természetes telepatikus képességük, amivel akár mások felett tejes irányítást is nyerhetnek. Azonban van egy árnyoldaluk is, folyamatos belső éhség hajtja őket, és ezt csak mások agyának megcsapolásával tudják enyhíteni, erre valók a csápjaik. A folyamat során áldozatukból kiszívnak egyes nedveket, ez időigényes művelet, nem lehet elsietni, és ha sok ideig nem táplálkoznak hajlamosak önpusztítást végezni. Minél nagyobb az áldozat életereje annál táplálóbb számukra. Egy átlag lény nem képes étvágyukat kielégíteni, egy Erőhasználó annál inkább.
Előny: Gyorsak, erősek, fejlett a szaglásuk, természetes telepatikus képességekkel rendelkeznek, meg tuják különböztetni az Erőhasználókat.
Hátrány: Muszáj bizonyos időközönként kielégíteniük egyre nagyobb éhségüket, különben kárt tesznek magukban, ehhez valakit le kell vadászniuk. Sok szóbeszéd kering körülöttük, ezért ha valahol gyanúsak lesznek, legtöbbször kénytelenek továbbállni.
Faj: Dug
Származás: Malastare
Leírás: Stabil, erős lények, viszonylag alacsonyak, több ember erejével rendelkeznek, érdekes mód inkább hosszú karjaikat használják járásra és lábaikkal fognak. Arcuk megnyúlt, állatokéhoz hasonló. Régen véres háborúkat vívtak a Granokkal akik leigázták a bolygójukat, a Granok uralmának a Birodalom vetett végett és ezért a Dugok rendkívül hűségesek a Birodalomhoz. Igen agyafúrtak és ravaszak, céljaik elérése érdekében gyakran piszkos módszerekhez nyúlnak. Minden más fajt lenéznek, megvetnek.
Előny: Nagy testi erő, három-négy embernek megfelelő.
Hátrány: Elég ritkán fordulnak elő a galaxisban, elnyomottak. Múltjuk miatt minden Granddal rossz kapcsolatuk van.
Faj: Jenet
Származás: Garban
Leírás: Alacsony, másfél méter magas, humanoid testű, rágcsáló fejű lények. Bőrük rózsaszín, szemük vörös, sűrű fehér szakállal rendelkeznek. Fejlettek az érzékszerveik és kiváló a memóriájuk, soha nem felejtenek el semmit, még a legapróbb részletekre is mindig emlékeznek. Képesek egészen kis helyeken is elférni, így könnyen kereket oldhatnak a szorult helyzetekből, ezen felül még méretük ellenére igen gyorsan is futnak. Egy év alatt felnőnek, és gyorsan szaporodnak. Szoros közösségeket alkotnak bolygójukon, ami egy hatalmas roncs/szeméttelep.
Előny: Rendkívül jó memória, éles érzékszervek, kis helyeken is könnyen elférnek.
Hátrány: Sokan rondának és haszontalannak tartják a Jeneteket, ennek tetejébe gyakran előszeretettel sértegetnek másokat, emiatt nem jó a megítélésük, főleg a Birodalomban.
Faj: Firrerreo
Származás: Firrerre
Leírás: A Firrerreok nagyon hasonlítanak az emberekre, bár bőrük aranyszínű, ami éles hangulatváltáskor ezüstszínűvé válhat. Hajuk kéttónusú, mintha festve lenne, és van egy speciális szemmembránjuk is, ami védi a por és az erős fény ellen a látószerveiket. Képesek igen gyorsan regenerálódni és sok betegségből könnyen felépülnek. Mindenük a becsület, az igazság, az árulást halálos véteknek tartják, mindenkinek megadják a kijáró tiszteletet. Bolygólyukon éltek elzártan, virágzó klánokban, egészen addig, amíg összetűzésbe nem kerültek a Birodalommal. Néhány Firrerreo elárulta saját faját és ennek hála, egy vírus segítségével a Birodalom ki irtotta a planétát. Civilizációjuk és kultúrájuk teljes mértékben kipusztult. Sokakat elhurcoltak közülük rabszolgaságba, még többen bujkálva élnek.
Előny: Erős regeneráció, szemet védő membrán, rendkívül jó harcművészeti ismeretek. Egyeseknek az árulás miatt jó kapcsolata van a Birodalommal.
Hátrány: A katasztrófa miatt nagyon ritka faj, sokszor embernek kell, hogy kiadják magukat, bujkálnak, elnyomva élnek. Bőrük könnyen felismerhetővé teszi őket, főleg mikor ezüstre változik a színük.
Faj: Vultan
Származás: Atreyis rendszer
Leírás: A Vultanok nagyban hasonlítanak az emberekhez, humanoidok, normál testmagasságúak, testfelépítésűek, de azért vannak eltérések. Bőrük olíva színű, valamikor barnább kicsit. Talán a legszembetűnőbb különbség a fejükön található kinövés, amely a nőknél húsosabb a férfiaknál csontosabb, ezek a kinövések védik a fejüket nem csak a fizikai behatásoktól, hanem a betegségektől is. Békés népek, akik értenek a technológiához, nem tudni róluk sokat, néhányan közülük Jedi lovagok voltak valaha.
Előny: Fejükön lévő kinövések védik a koponyát a fizikai erőhatásokról. Fejlett az intelligenciájuk, értenek a technikához.
Hátrány: Könnyen felismerhetőek egyedi kinövéseik miatt.
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Fajok
Néhány faj fodítása Zield-től (Mickey)
Bothan
Származás: Bothawui
Leírás: Max. 1,5 méter magas humanoidok macska-, kutya- vagy lószerű kinézettel. Vastag bundát viselnek, ami hangulat szerint borzolódik vagy lapul. Igen intelligens faj. Bolygójuk kémhálózatán keresztül rengeteg információhoz jutnak, amivel kereskednek is. Sokan kémkednek, mások sikeres politikusok, nem riadnak vissza a hátbaszúrástól, karaktergyilkosságoktól, egyebektől. Jobban hisznek ezekben, mint a katonai erőben.
Előny: technológiai fejlettség, intelligencia, manipuláció magasfok, testi erő, karmok, éles fogak.
Hátrány: Sokan megbízhatatlannak tartják őket, mert az egyéni célokat többre becsülik a globálisnál. Ők maguk is bizalmatlanok: aki nincs velük, az ellenük van. Szívesebben maradnak függetlenek.
Cathar
Származás: Cathar
Leírás: Oroszlánhoz hasonló külső jegyekkel rendelkező humanoidok. Szavanna bolygójukon igazi ragadozók, remek harcosok és szenvedélyesek, de fejlett erkölcsi érzékük van és végtelenül lojálisak az elveikhez. A bizalmukkal csak egyszer lehet visszaélni. A nőket szolgaként tartják, kevesen kerülnek ki ebből a státuszból. Régen a mandalóriaiak lerohanták a bolygót, majdnem teljesen kipusztították, ezért őket gyűlölik a catharok. A Köztársasághoz húznak, a Birodalom elnyomását nem kedvelik. Több erőhasználó van közöttük, erőszakos természetük miatt sokan a sötét oldalon kötnek ki.
Előny: küzdőszellem, harcos neveltetés, erős harapás és karmok, kisebb öngyógyító képesség
Hátrány: állatias természet, technológiai fejletlenség, a Birodalom ellenségei
Farghul
Származás: Farrfin
Leírás: Nagymacskaszerű humanoidok sörénnyel, hosszú, hegyes fülekkel, óriási fizikai erővel és rugalmassággal. Félelmetes harcosok és profi tolvajok. A jediktől tartanak, amióta réges-régen az 1. Köztársaság idején a sivatagos bolygón egy csempészbázist lovagok tettek a földdel egyenlővé. A politikusoknak nem hisznek, a propaganda hidegen hagyja őket. Saját fajukra büszkék, a többit lenézik (nem annyira, mint tartják róluk). Ha jó kedvükben vannak, ennek ellenére barátságosak, sőt játékosak tudnak lenni és imádnak rossz vicceket mesélni. Nagyon kedvelik a díszes, feltűnő ruházatot, sok ékszert hordanak. Pénzért bármelyik oldalnak dolgoznak, ha valaki hajlandó felbérelni őket.
Előny: nagymacskák tulajdonságai (karmok, fogak, rugalmasság, testi erő, éles érzékek)
Hátrány: enyhe xenofóbia, rossz a hírük, csalóknak tartják őket - ha ez pl szerencsejátékban kiderül, azonnal vissza is adják a kétes eredetű nyereményt és távoznak
Felacatian
Származás: Felacat
Leírás: Normál állapotukban magas humanoidok bundával és farokkal, az arcukon néhány csíkkal. Ebben a formájukban kerülik a konfliktust azért is, mert erős stressz vagy a hipertérben tartózkodás miatt a testük átalakul, néhány másodperc alatt óriási ragadozóvá válik. Ilyenkor agresszívak, alig vannak öntudatuknál, nagymacska képességeik erőssége a duplájára nő, fél méteres tüskék is megjelennek, amik még veszélyesebbé teszik őket. Sok gyakorlással el tudják érni, hogy visszanyerjék az eszüket és vissza is tudjanak alakulni. Idősebb egyedek arra is képesek, hogy a stressz vagy a hipertér hatására se változzanak át és fordítva, ezek nélkül is képesek legyenek átalakulni. Erőhasználóknak jobban megy.
Előny: A lehető legfejlettebb érzékek, óriási sebesség, tökéletesen látnak sötétben is. Békés természet (alapformájukban), erőhasználók kedvelése (világos oldal)
Hátrány: Fiatalabbaknál az akaratlan átváltozás, emiatt vérengző állatnak tartják őket. A Birodalom nem nézi jó szemmel szimpátiájukat a világos jedik iránt.
Horansi
Származás: Mutanda
Leírás: 1,5-2,5 m magas humanoidok. Nagyon sokat megőriztek a macskák viselkedéséből. Szeretett fajtársaikat arcuk odadörgölésével köszöntik, érzelmeikről nem igazán beszélnek, inkább testükkel, tetteikkel közlik (pl farok csapkodása). A technológia barátai, amíg az nem megy szembe kultúrájukkal és a bolygó ökoszisztémájával. Lőfegyver helyett inkább pengét, íjat vagy saját karmaikat használják. Futni, vadászni 4 lábon szoktak, minden mást 2 lábon. Szigorú kasztrendszerben élnek, nincs átjárás:
- Gorvan: A legnagyobb termetűek, oroszlánkinézetű vezetők, a politika, a törvény urai. Nagy felelősség elhordozásához vannak szokva.
- Kasa: Tigrisszerű harcosok, bátrak, tűzbe mennek azért, akit szolgálnak. A legkíváncsibb kaszt, a külvilágból szerzett tudás főleg tőlük származik és ők értenek legjobban a technológiához.
- Mashi: Kisebb méretű, hiúzra hasonlító alfaj. Spirituálisak, ők kötik össze a népet a természettel és a szellemvilággal, emelett remek vadászok és nyomkövetők, ami miatt tisztelik őket univerzumszerte.
- Treka: Párducfoltos alfaj. Ők a munkásréteg. Kézműves tehetségük és kereskedelmi érzékük messze földön híres.
Előny: "messzelátás", sokkal nagyobb távolságig látnak el pontosan, éjjel is (minden alfajra jellemző)
Hátrány: zárkózottság, tehetségük ellenére sokan barbárnak tekintik őket, a Birodalom is jobban értékeli a protium bányáikat, mint a fajt
Schenor
Származás: Rhamsis Callo
Leírás: Min. 2,5m magas felinoidok, kivétel nélkül erőérzékenyek. Érdekes módon tojással szaporodnak. A galaxis "szamurájai", kiskoruktól harcművészeteket tanulnak és szigorú becsületkódex szerint élnek. Technológiailag fejlettek, saját gyártású antigravitációs járműveket használnak. Akik elköltöznek anyabolygójukról, olykor kutatásba kezdenek, van is néhány laborjuk a galaxisban. A Birodalom helyi erőit békén hagyják, amíg azok nem szólnak bele túlzottan az életükbe, egyesek pedig a lázadókkal szimpatizálnak. Sokan szolgálnak katonaként, zsoldosként, de nagyon megválogatják, kihez szegődnek és ahhoz végtelen hűségesek.
Előny: páratlan közelharc tudás, nagy fizikai erő, technológiához jól értenek
Hátrány: merev ragaszkodás a saját elképzeléseikhez, sokan ok nélkül is félnek tőlük harci ismereteik miatt
Srrors'tok
Származás: Jankok
Leírás: Kis termetű felinoidok lapos pofával, nagy, álló fülekkel, sörénnyel és rövid szőrzettel. Esőerdei bolygójuk miatt az extrém meleget jól bírják, ha tehetik, egyáltalán nem viselnek ruhát. Rövid szőrük miatt hideg ellen be kell öltözniük. A faj az "élettartozás" elvét vallja. Aki megmenti egy srrors'tok életét, az meg is szerzi azt, onnantól szolgálja, bárhová követi őt. A srrors'tokok általában így kerülnek ki a galaxisba fejvadászok, bérgyilkosok, kereskedők társai lesznek. Egyes birodalmiak szívesen használják ki az élettartozás elvét, passzióból tesznek szolgává 1-1 srrors'tokot. A szolgaság valamelyik fél haláláig tart.
Ha meg is tanulják a közös nyelvet, darabosan beszélik, mert egymás között inkább zajokkal, morgásokkal kommunikálnak. Néhány srrors'tok megtanulta a hasbeszélés tudományát (eredetileg préda megzavarására). A technológiával nehezen boldogulnak, kivéve ha gazdájuk mellett el kellett sajátítaniuk.
Előny: nagymacskák testi képességei, békés természet (és békés bolygó, mert nem sokan látogatják)
Hátrány: gyenge nyelvi és technológiai ismeretek, belterjesség, élettartozás esetén rabszolgalét
Bothan
Származás: Bothawui
Leírás: Max. 1,5 méter magas humanoidok macska-, kutya- vagy lószerű kinézettel. Vastag bundát viselnek, ami hangulat szerint borzolódik vagy lapul. Igen intelligens faj. Bolygójuk kémhálózatán keresztül rengeteg információhoz jutnak, amivel kereskednek is. Sokan kémkednek, mások sikeres politikusok, nem riadnak vissza a hátbaszúrástól, karaktergyilkosságoktól, egyebektől. Jobban hisznek ezekben, mint a katonai erőben.
Előny: technológiai fejlettség, intelligencia, manipuláció magasfok, testi erő, karmok, éles fogak.
Hátrány: Sokan megbízhatatlannak tartják őket, mert az egyéni célokat többre becsülik a globálisnál. Ők maguk is bizalmatlanok: aki nincs velük, az ellenük van. Szívesebben maradnak függetlenek.
Cathar
Származás: Cathar
Leírás: Oroszlánhoz hasonló külső jegyekkel rendelkező humanoidok. Szavanna bolygójukon igazi ragadozók, remek harcosok és szenvedélyesek, de fejlett erkölcsi érzékük van és végtelenül lojálisak az elveikhez. A bizalmukkal csak egyszer lehet visszaélni. A nőket szolgaként tartják, kevesen kerülnek ki ebből a státuszból. Régen a mandalóriaiak lerohanták a bolygót, majdnem teljesen kipusztították, ezért őket gyűlölik a catharok. A Köztársasághoz húznak, a Birodalom elnyomását nem kedvelik. Több erőhasználó van közöttük, erőszakos természetük miatt sokan a sötét oldalon kötnek ki.
Előny: küzdőszellem, harcos neveltetés, erős harapás és karmok, kisebb öngyógyító képesség
Hátrány: állatias természet, technológiai fejletlenség, a Birodalom ellenségei
Farghul
Származás: Farrfin
Leírás: Nagymacskaszerű humanoidok sörénnyel, hosszú, hegyes fülekkel, óriási fizikai erővel és rugalmassággal. Félelmetes harcosok és profi tolvajok. A jediktől tartanak, amióta réges-régen az 1. Köztársaság idején a sivatagos bolygón egy csempészbázist lovagok tettek a földdel egyenlővé. A politikusoknak nem hisznek, a propaganda hidegen hagyja őket. Saját fajukra büszkék, a többit lenézik (nem annyira, mint tartják róluk). Ha jó kedvükben vannak, ennek ellenére barátságosak, sőt játékosak tudnak lenni és imádnak rossz vicceket mesélni. Nagyon kedvelik a díszes, feltűnő ruházatot, sok ékszert hordanak. Pénzért bármelyik oldalnak dolgoznak, ha valaki hajlandó felbérelni őket.
Előny: nagymacskák tulajdonságai (karmok, fogak, rugalmasság, testi erő, éles érzékek)
Hátrány: enyhe xenofóbia, rossz a hírük, csalóknak tartják őket - ha ez pl szerencsejátékban kiderül, azonnal vissza is adják a kétes eredetű nyereményt és távoznak
Felacatian
Származás: Felacat
Leírás: Normál állapotukban magas humanoidok bundával és farokkal, az arcukon néhány csíkkal. Ebben a formájukban kerülik a konfliktust azért is, mert erős stressz vagy a hipertérben tartózkodás miatt a testük átalakul, néhány másodperc alatt óriási ragadozóvá válik. Ilyenkor agresszívak, alig vannak öntudatuknál, nagymacska képességeik erőssége a duplájára nő, fél méteres tüskék is megjelennek, amik még veszélyesebbé teszik őket. Sok gyakorlással el tudják érni, hogy visszanyerjék az eszüket és vissza is tudjanak alakulni. Idősebb egyedek arra is képesek, hogy a stressz vagy a hipertér hatására se változzanak át és fordítva, ezek nélkül is képesek legyenek átalakulni. Erőhasználóknak jobban megy.
Előny: A lehető legfejlettebb érzékek, óriási sebesség, tökéletesen látnak sötétben is. Békés természet (alapformájukban), erőhasználók kedvelése (világos oldal)
Hátrány: Fiatalabbaknál az akaratlan átváltozás, emiatt vérengző állatnak tartják őket. A Birodalom nem nézi jó szemmel szimpátiájukat a világos jedik iránt.
Horansi
Származás: Mutanda
Leírás: 1,5-2,5 m magas humanoidok. Nagyon sokat megőriztek a macskák viselkedéséből. Szeretett fajtársaikat arcuk odadörgölésével köszöntik, érzelmeikről nem igazán beszélnek, inkább testükkel, tetteikkel közlik (pl farok csapkodása). A technológia barátai, amíg az nem megy szembe kultúrájukkal és a bolygó ökoszisztémájával. Lőfegyver helyett inkább pengét, íjat vagy saját karmaikat használják. Futni, vadászni 4 lábon szoktak, minden mást 2 lábon. Szigorú kasztrendszerben élnek, nincs átjárás:
- Gorvan: A legnagyobb termetűek, oroszlánkinézetű vezetők, a politika, a törvény urai. Nagy felelősség elhordozásához vannak szokva.
- Kasa: Tigrisszerű harcosok, bátrak, tűzbe mennek azért, akit szolgálnak. A legkíváncsibb kaszt, a külvilágból szerzett tudás főleg tőlük származik és ők értenek legjobban a technológiához.
- Mashi: Kisebb méretű, hiúzra hasonlító alfaj. Spirituálisak, ők kötik össze a népet a természettel és a szellemvilággal, emelett remek vadászok és nyomkövetők, ami miatt tisztelik őket univerzumszerte.
- Treka: Párducfoltos alfaj. Ők a munkásréteg. Kézműves tehetségük és kereskedelmi érzékük messze földön híres.
Előny: "messzelátás", sokkal nagyobb távolságig látnak el pontosan, éjjel is (minden alfajra jellemző)
Hátrány: zárkózottság, tehetségük ellenére sokan barbárnak tekintik őket, a Birodalom is jobban értékeli a protium bányáikat, mint a fajt
Schenor
Származás: Rhamsis Callo
Leírás: Min. 2,5m magas felinoidok, kivétel nélkül erőérzékenyek. Érdekes módon tojással szaporodnak. A galaxis "szamurájai", kiskoruktól harcművészeteket tanulnak és szigorú becsületkódex szerint élnek. Technológiailag fejlettek, saját gyártású antigravitációs járműveket használnak. Akik elköltöznek anyabolygójukról, olykor kutatásba kezdenek, van is néhány laborjuk a galaxisban. A Birodalom helyi erőit békén hagyják, amíg azok nem szólnak bele túlzottan az életükbe, egyesek pedig a lázadókkal szimpatizálnak. Sokan szolgálnak katonaként, zsoldosként, de nagyon megválogatják, kihez szegődnek és ahhoz végtelen hűségesek.
Előny: páratlan közelharc tudás, nagy fizikai erő, technológiához jól értenek
Hátrány: merev ragaszkodás a saját elképzeléseikhez, sokan ok nélkül is félnek tőlük harci ismereteik miatt
Srrors'tok
Származás: Jankok
Leírás: Kis termetű felinoidok lapos pofával, nagy, álló fülekkel, sörénnyel és rövid szőrzettel. Esőerdei bolygójuk miatt az extrém meleget jól bírják, ha tehetik, egyáltalán nem viselnek ruhát. Rövid szőrük miatt hideg ellen be kell öltözniük. A faj az "élettartozás" elvét vallja. Aki megmenti egy srrors'tok életét, az meg is szerzi azt, onnantól szolgálja, bárhová követi őt. A srrors'tokok általában így kerülnek ki a galaxisba fejvadászok, bérgyilkosok, kereskedők társai lesznek. Egyes birodalmiak szívesen használják ki az élettartozás elvét, passzióból tesznek szolgává 1-1 srrors'tokot. A szolgaság valamelyik fél haláláig tart.
Ha meg is tanulják a közös nyelvet, darabosan beszélik, mert egymás között inkább zajokkal, morgásokkal kommunikálnak. Néhány srrors'tok megtanulta a hasbeszélés tudományát (eredetileg préda megzavarására). A technológiával nehezen boldogulnak, kivéve ha gazdájuk mellett el kellett sajátítaniuk.
Előny: nagymacskák testi képességei, békés természet (és békés bolygó, mert nem sokan látogatják)
Hátrány: gyenge nyelvi és technológiai ismeretek, belterjesség, élettartozás esetén rabszolgalét
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Fajok
Faj: Codru-Ji Származás: Munto Codru Leírás: A Codru-Jik életüket egy hatlábú, nagyjából egy méter magas farkasszerű lényként kezdik, melyeket Wyrwulf-nak neveznek. Az egyszerű kívülállók gyakran összetévesztik a Wyrwulfokat az egyszerű házikedvencekkel, mely talán kinézetükön kívül annak is köszönhető, hogy csak morgásokkal és vonyításokkal tudnak kommunikálni, azonban tökéletesen értik a felnőtt egyedek beszédét. Mellesleg meglehetősen barátságosak a Wyrwulfok, s gyakran nyalják meg a vendégeket üdvözlés gyanánt, mindazonáltal rendkívül erős harapásukat is bevetik, ha védekezésre kényszerítik őket. Általában a felnőtt egyedek különféle becenévvel illetik a fiatalabbakat, míg el nem érik a felnőtt kort. Átlagosan 8 évig fejlődnek, míg eljutnak a felnőtté válásuk küszöbéhez, mikor is egy kékszínű báb lesz otthonuk pár hétig, hisz ekkor esnek át a legdrasztikusabb változásokon. A bábból kikelve humanoid lényként lépnek elő a Codru-Jik. 2-2 pár lábuk karrá fejlődik, míg arcuk emberibbé változik. Vastag bundájukat elveszítik, viszont erős, vastag bőrrel helyettesítik azt. A felnőtt egyedek mérete átlagosan 160 cm. Az emberekhez hasonlóan a Cordu-Jiknek is egy kezük van, melyet elsődlegesen használnak, azonban gyorsan képesek meg tanulni a többi kezüket is hasonlóan ügyesen használni. Nagyjából 86 évet élnek. Előny: Szuperszonikus hallás és beszéd, az összes faj közül talán az egyik legjobb. Fejlett érzékekkel rendelkeztek és akár napokig képesek kibírni élelem és víz nélkül Hátrány: Nagyon magas vagy éppen alacsony frekvenciájú hangokra való érzékenység |
Faj: Chadra-Fan Származás: Chad Leírás: A Chadra-Fan egy 1 méter körüli magasságú, denevérszerű humanoid faj. Nagy hosszú fülük és lapos orruk van, négy orrlyukkal. Bundájuk színe a barnától kezdve a szürkéig terjedő színskálán mozog. Példányaik szeme színe kivétel nélkül sötét. Rendkívül gyors anyagcseréjük lehetővé teszi számukra, hogy szinte megállás nélkül dolgozhassanak, ugyanis csupán napi két óra alvásra van szükségük. 40 évnél viszont ritkán tovább. Előny: Érzékeny hallás és fejlett érzékek, infravörös látás, extrém gyors anyagcsere Hátrány: Érzékeny hallás |
Faj: Draedan Származás: Sesid Leírás: A Sesid tengeri bolygóról származó Draedan faj képviselői zöldbőrrel, vörös szemmel, hosszú, ostorszerű farokkal, éles karmokkal és borotvaéles fogakkal rendelkeznek. Képesek lélegezni a szárazföldön és a víz alatt is, ugyanis szervezetükben kopoltyú és tüdő is megtalálható. A szárazföldön olyan 130-170 cm magasak és hosszú farkukat használják egyensúlyozásra. Leginkább arról ismertek, hogy hatalmas családokkal rendelkeznek. Erőszakos kultúrájuknak köszönhetően, gyakran alvilági körökben mozognak, például gyakran állnak kalóznak. Előny: Borotvaéles fogak, víz alatt lélegzés Hátrány: Nem bírják elviselni a szélsőséges időjárást |
Faj: Draethos Származás: Draethos Leírás: A Draethosok hosszú fogai egészen a szájukból is kilógnak, s ennek következtében ajakkal sem rendelkeznek. Pikkelyes bőrük lehet, kék, fekete vagy akár lila színű is. Ujjaik alakja karmokra emlékeztet. Barlangi élőhelyeik hatására hozzászoktak az alacsony fénymennyiséghez. A Dreathosok általában 800, de akár még egy ezer évig is élhetnek. Telepatikus képeséggel vannak megáldva, így az elérhető távolságon belül lévő (kb. 500 méter) Draethosok beszéd nélkül, telepatikus úton is képesek a kommunikációra. Előny: Sötétben látás, Telepatikus kommunikáció Hátrány: Fényérzékenység |
Faj: Houk Származás: Lijuter Leírás: A Houk faj leginkább a nyers erőről és forrófejűségről ismeretes. Rendkívül erős lények, a hatalmas tömegnyi tiszta izomnak köszönhetően. A legnagyobb és legerősebb humanoid lények közé tartoznak, s erejük egy Wookie erejével vetekszik. Bőrszínük igencsak sokféle ugyanis sötétlilától kezdve, a sötétkéken és sárgán át a barnáig bármilyen lehet. Átlag magasságuk a 200 és 260 cm között mozog. Előny: Hatalmas fizikai erő Hátrány: - |
Készítette: @Giodibi
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.