Xirq Gribes
X-Men Reneszánsz :: Little SW / Lil'SW :: Little SW :: Nem Játékos Karakterek :: Alvilági és fejvadász karakterek
1 / 1 oldal • Megosztás
Xirq Gribes
Név: Xirq Gribes
Egyéb név(i):
Faj: trandoshan
Nem: férfi
Jellem: Munkán kívül közvetlen alak. Szeret inni, túlzottan is szeret szerencsejátékozni és szeret hencegni is a tetteivel. Munka során ha a helyzet komolyabb akkor sem jön zavarba. Akkor ő is megkomolyodik és teszi amit tenni kell. Hajlamos rá, hogy időnként túl sokat kockáztat.
Születési helye: Trandosha
Kor: 31
Család: Yyx Gribes(apa)
Kli Gribes(anya)
Foglalkozás/kaszt: csempész/fejvadász
Testmagassága: 200(cm)
Testsúlya: 95(kg)
Szeme színe: sárga
Haja színe: nincs
Bőre színe: sárgászöld pikkelyek fedik helyenként barna foltokkal
Különleges ismertetőjel: magas pikkelyes küllőszerű lény
Egészségi állapot/ betegségek: -
Életrajza: A trandosha bolygó szülötte. A családja vadász volt. Ez ott, azt jelentette, hogy humanoid fajok voltak a célpontjaik akiket elfogtak és hajtóvadászatokat rendeztek ellenük. Ehhez pedig kellett szakértelem, ügyesség és éles elme. A vadállatok is tudnak veszélyesek lenni főleg ha megsérülnek, de az értelmes fajok még inkább. Ők ugyanis megpróbálhatnak túljárni az üldözőik eszén. Akit pedig átvernek ritkán éli meg, hogy tanuljon a hibájából. Xirq szülei eddig még nem vétettek végzetes hibát. Xirq szigorú nevelésben részesült. Már igen fiatalon elkezdték a kiképzését, hogy jó vadász lehessen belőle. Megtanult fegyverrel lőni és a szülei gyakran összeugrasztották más gyerekekkel, hogy megkeményedjen és verekedni is megtanuljon. Nem volt egy élvezetes gyerekkor, de azért haverokat is sikerült Xirq-nek találnia pár trandoshan kölyökben akikkel egykorú volt és akikkel hasonlóan keményen bántak a szüleik ha nem keményebben. Mikor Xirq elég idős lett akkor elkezdték a komolyabb fegyverzetek használatára is tanítani és elvitték az első vadászatára. A szülei számára ez egy nagyon fontos dolog volt ahol a gyerekükből felnőtt válhat. Xirq pedig teljesítette az elvárásaikat. Képes volt ölni. Ezek után már nem hajtották annyira. Felneveltek egy vadászt, aki képes megállni a saját lábán. Erre büszkék voltak és ezzel megelégedtek. Xirq a haverjaival meg elkezdett közösen megbízásokat vállalni. Eleinte, azt amit épp kaptak. Rabszolgavadászattól, kezdve testőrködésig bármit, ami jött. Öten voltak és kezdetben ebből nem is nagyon tudtak megélni csak úgy ahogy. Kellett egy kis idő, hogy szerezzenek pár kapcsolatot akiknek köszönhetően sikerült kicsit jobban megállniuk a lábukon. A szülei Xirq-et mindig elhívták a vadászatokra, de ő csak ritkán ment. Őt nem vonzotta az értelmetlen gyilkolás mint a legtöbb fajtársát. Szerette az izgalmat és szívesen ölt is, de csak akkor ha megérte neki. A munkák során pedig sok harci tapasztalatra is szert tudott tenni. Ha tehette leginkább valamilyen komolyabb fegyvert használt. Vadászgépeket vezetett és általában olyan kézifegyvert is szerzett be amivel jól tud sorozatokat leadni. Időnként nagyobb távolságra is megpróbálkozott lőni, de leginkább ő volt az, aki ha úgy alakult akkor folyamatos tűz alatt tartott egy nagyobb számú csapatot. Az akcióikkal pedig egyre többet tudtak keresni és lassan már nem csak a fegyvereikre vagy a szükségleteikre sikerült megszerezniük a pénzt hanem arra is, hogy legyen mit eltenni vagy elszórakozni. Az egyik nagyon jól jövedelmező rablótámadásuk során mikor alaposan megszedték magukat vezette be Xirq-et egy csapat kalóz a fogatversenyek világába. Száguldás, veszély, izgalom és a kezdők szerencséje. Xirq a pénzt amit szerzett megsokszorozta azon a napon és egy új szokást alakított ki. Ezek után ha tehette az akcióik során szerzett zsákmány ráeső részéből egy kicsit valami szerencsejátékon megpróbált megsokszorozni. Ez kezdetben még nem volt gond csak aztán szép lassan Xirq átesett a ló túloldalára. Egyre többet tett fel a pénzéből és eljöttek az idők mikor szinte minden pénzét elkártyázta. Akkor pedig elkezdett haveroktól meg mindenféle alaktól pénzt kunyerálni. Ezzel súlyos adósságba keverte magát és a vele való gondok átragadtak a haverjaira is akik pedig ezt nem tolerálták. Ez pedig belegondolva, hogy honnan indultak érthető volt, hogy nem akarják feladni a jelenlegi javuló helyzetüket. A dolgok úgy végződtek, Hogy Xirq páncélját és fegyvereit eladták a haverjai az adósságait törlesztették őt meg kidobták. A szerencsejátékos nem tudta, hogy ezek után mi legyen. Azon gondolkozott, hogy valami kocsma vagy játékbarlang kidobója lesz, esetleg kalóznak áll, vagy elszegődik testőrnek valami fickóhoz. Ekkor hallott Claye Jaro-ról akinek volt egy hajója, nemrég megjárta a Kessel Run-t és mint utána érdeklődött egyike volt azoknak akik a csillagködön kívülről érkeztek. Xirq felvette vele a kapcsolatot és némi italozás után megegyeztek egy próbaidőben. A fickó pimasz, nagyszájú stílusa bejött neki bár volt egy olyan érzése, hogy néhány történetében azért füllent. Teleportálás ugyanis nem létezik. Ennek ellenére pár útra elkísérte. Mindig meglepődött, hogy a fickó szinte mindenkit ismer vagy ha nem is ismer hamar ismerkedik. Egy kalóztámadás során sikerült eleget bizonyítania ahhoz is, hogy felvegyék állandó legénységnek a hajóra.
Faji képességei: Erős, a kezei három karomban végződnek, éles fogazat, képes hőlátásban látni.
Szakértelmei:
Nem profi szinten, de el tud vezetni teherhajókat. Vadászgépeket normálisabban vezet. Lőfegyverek és hajók fegyverzetének használatában tapasztaltnak számít. Jártas a puszta kezes és a késharcban. Konyhanyelven beszéli a hutt-ot.
Felszerelés: E-11-es sugárvető
Z6 os forgócsöves sugárvető
4 gránát(thermo, füst, EMP, sokkoló)
vibro kés
nehéz harci páncél van benne: mozgásérzékelő, oxigén szenzor, mérgező toxin jelző, vizor: indikátor mozgás érzékelőhöz, oxigén minőségének kijelzése, hőmérő, radar, elsősegély kiegészítés, háti rakéta, közepes energiapajzs
űrkapszula kabát
Egyéb név(i):
Faj: trandoshan
Nem: férfi
Jellem: Munkán kívül közvetlen alak. Szeret inni, túlzottan is szeret szerencsejátékozni és szeret hencegni is a tetteivel. Munka során ha a helyzet komolyabb akkor sem jön zavarba. Akkor ő is megkomolyodik és teszi amit tenni kell. Hajlamos rá, hogy időnként túl sokat kockáztat.
Születési helye: Trandosha
Kor: 31
Család: Yyx Gribes(apa)
Kli Gribes(anya)
Foglalkozás/kaszt: csempész/fejvadász
Testmagassága: 200(cm)
Testsúlya: 95(kg)
Szeme színe: sárga
Haja színe: nincs
Bőre színe: sárgászöld pikkelyek fedik helyenként barna foltokkal
Különleges ismertetőjel: magas pikkelyes küllőszerű lény
Egészségi állapot/ betegségek: -
Életrajza: A trandosha bolygó szülötte. A családja vadász volt. Ez ott, azt jelentette, hogy humanoid fajok voltak a célpontjaik akiket elfogtak és hajtóvadászatokat rendeztek ellenük. Ehhez pedig kellett szakértelem, ügyesség és éles elme. A vadállatok is tudnak veszélyesek lenni főleg ha megsérülnek, de az értelmes fajok még inkább. Ők ugyanis megpróbálhatnak túljárni az üldözőik eszén. Akit pedig átvernek ritkán éli meg, hogy tanuljon a hibájából. Xirq szülei eddig még nem vétettek végzetes hibát. Xirq szigorú nevelésben részesült. Már igen fiatalon elkezdték a kiképzését, hogy jó vadász lehessen belőle. Megtanult fegyverrel lőni és a szülei gyakran összeugrasztották más gyerekekkel, hogy megkeményedjen és verekedni is megtanuljon. Nem volt egy élvezetes gyerekkor, de azért haverokat is sikerült Xirq-nek találnia pár trandoshan kölyökben akikkel egykorú volt és akikkel hasonlóan keményen bántak a szüleik ha nem keményebben. Mikor Xirq elég idős lett akkor elkezdték a komolyabb fegyverzetek használatára is tanítani és elvitték az első vadászatára. A szülei számára ez egy nagyon fontos dolog volt ahol a gyerekükből felnőtt válhat. Xirq pedig teljesítette az elvárásaikat. Képes volt ölni. Ezek után már nem hajtották annyira. Felneveltek egy vadászt, aki képes megállni a saját lábán. Erre büszkék voltak és ezzel megelégedtek. Xirq a haverjaival meg elkezdett közösen megbízásokat vállalni. Eleinte, azt amit épp kaptak. Rabszolgavadászattól, kezdve testőrködésig bármit, ami jött. Öten voltak és kezdetben ebből nem is nagyon tudtak megélni csak úgy ahogy. Kellett egy kis idő, hogy szerezzenek pár kapcsolatot akiknek köszönhetően sikerült kicsit jobban megállniuk a lábukon. A szülei Xirq-et mindig elhívták a vadászatokra, de ő csak ritkán ment. Őt nem vonzotta az értelmetlen gyilkolás mint a legtöbb fajtársát. Szerette az izgalmat és szívesen ölt is, de csak akkor ha megérte neki. A munkák során pedig sok harci tapasztalatra is szert tudott tenni. Ha tehette leginkább valamilyen komolyabb fegyvert használt. Vadászgépeket vezetett és általában olyan kézifegyvert is szerzett be amivel jól tud sorozatokat leadni. Időnként nagyobb távolságra is megpróbálkozott lőni, de leginkább ő volt az, aki ha úgy alakult akkor folyamatos tűz alatt tartott egy nagyobb számú csapatot. Az akcióikkal pedig egyre többet tudtak keresni és lassan már nem csak a fegyvereikre vagy a szükségleteikre sikerült megszerezniük a pénzt hanem arra is, hogy legyen mit eltenni vagy elszórakozni. Az egyik nagyon jól jövedelmező rablótámadásuk során mikor alaposan megszedték magukat vezette be Xirq-et egy csapat kalóz a fogatversenyek világába. Száguldás, veszély, izgalom és a kezdők szerencséje. Xirq a pénzt amit szerzett megsokszorozta azon a napon és egy új szokást alakított ki. Ezek után ha tehette az akcióik során szerzett zsákmány ráeső részéből egy kicsit valami szerencsejátékon megpróbált megsokszorozni. Ez kezdetben még nem volt gond csak aztán szép lassan Xirq átesett a ló túloldalára. Egyre többet tett fel a pénzéből és eljöttek az idők mikor szinte minden pénzét elkártyázta. Akkor pedig elkezdett haveroktól meg mindenféle alaktól pénzt kunyerálni. Ezzel súlyos adósságba keverte magát és a vele való gondok átragadtak a haverjaira is akik pedig ezt nem tolerálták. Ez pedig belegondolva, hogy honnan indultak érthető volt, hogy nem akarják feladni a jelenlegi javuló helyzetüket. A dolgok úgy végződtek, Hogy Xirq páncélját és fegyvereit eladták a haverjai az adósságait törlesztették őt meg kidobták. A szerencsejátékos nem tudta, hogy ezek után mi legyen. Azon gondolkozott, hogy valami kocsma vagy játékbarlang kidobója lesz, esetleg kalóznak áll, vagy elszegődik testőrnek valami fickóhoz. Ekkor hallott Claye Jaro-ról akinek volt egy hajója, nemrég megjárta a Kessel Run-t és mint utána érdeklődött egyike volt azoknak akik a csillagködön kívülről érkeztek. Xirq felvette vele a kapcsolatot és némi italozás után megegyeztek egy próbaidőben. A fickó pimasz, nagyszájú stílusa bejött neki bár volt egy olyan érzése, hogy néhány történetében azért füllent. Teleportálás ugyanis nem létezik. Ennek ellenére pár útra elkísérte. Mindig meglepődött, hogy a fickó szinte mindenkit ismer vagy ha nem is ismer hamar ismerkedik. Egy kalóztámadás során sikerült eleget bizonyítania ahhoz is, hogy felvegyék állandó legénységnek a hajóra.
Faji képességei: Erős, a kezei három karomban végződnek, éles fogazat, képes hőlátásban látni.
Szakértelmei:
Nem profi szinten, de el tud vezetni teherhajókat. Vadászgépeket normálisabban vezet. Lőfegyverek és hajók fegyverzetének használatában tapasztaltnak számít. Jártas a puszta kezes és a késharcban. Konyhanyelven beszéli a hutt-ot.
Felszerelés: E-11-es sugárvető
Z6 os forgócsöves sugárvető
4 gránát(thermo, füst, EMP, sokkoló)
vibro kés
nehéz harci páncél van benne: mozgásérzékelő, oxigén szenzor, mérgező toxin jelző, vizor: indikátor mozgás érzékelőhöz, oxigén minőségének kijelzése, hőmérő, radar, elsősegély kiegészítés, háti rakéta, közepes energiapajzs
űrkapszula kabát
A hozzászólást Adrian Sommerfield összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. 21 Márc. 2019, 14:04-kor.
_________________
Reneszánsz:
Adrian Sommerfield, Samuel McShuibhne, George Turner, Srir Gur, Leon Gross, Augustus Graves,Otrus Vubalh Fass, Tristan Winkelhock, Lisa Kaur
Végtelen háború:
Gustav Simonsen
Little SW
Claye Jaro, Chuhk G'vaamnohrk, Rhirt Trakk, Jivi Ako
Összes karim
Re: Xirq Gribes
Elfogadva, de írd még fel, hogy képes hőlátásban is látni.
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Xirq Gribes
Karakter neve: Claye Yaro
Kaland címe: HIDEGHÁBORÚ – A CZERKA RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
Játékostárs(ak) neve(i): XIRQ GRIBES, CHAMM VARR'IGHAT ÉS JALEA FIWI FRY
Kalandmester: Rhyssa Edaara Quillan
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3900-sriluur
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3900p50-sriluur
Kaland tartalma: Rhirt és Xirq a Srillur bolygóra érkeztek egy ismert alvilági figura megbízásából. A bolygóról rossz pletykák szóltak bizonyos eltűnésekkel kapcsolatban, de gond nélkül megérkeztek a találkozási pontra. Talion Teneb már várta őket. Rajtuk kívül egy mandalor fickónak kellett megérkeznie, aki amint rendeltek már ott is volt. Ez után jött a bemutatkozás aminél hamar problémákba ütköztek. A megbízó elég kötekedő volt és Claye nagyon nem tetszett neki. A dologból végül az lett, hogy a kapitány távozott a hajójához, hogy majd eltűnjön mielőbb a többiekkel ha a melónak vége. Közben a Teneb elmondta Xirq-nek meg a mandalornak a feladatot és kiosztotta a fegyvereket. Egy birtokra kellett betörniük és ellopni valami kockát. Átbeszélték a részleteket és el is indultak.
Mialatt ők a helyszínre mentek Claye érezte, hogy figyelik, de nem látott senkit. A hangárba érve Fiwi a zöld csajszi droidjába ütközött, aki közölte, hogy a gazdája eltűnt. Claye ismerte a pletykákat és megállapította, hogy a helyzet tényleg nem jó. Szóval a droiddal elindult azon az úton amin a lány is haladt mikor eltűnt. Így jutottak el egy sikátorig.
Xirq-ék megérkeztek a helyhez és meg is kezdték a behatolást. Minden gond nélkül haladt. Xirq kétszer is megmentette a helyzetet, de sajnos a hullarablásra nem volt idő annyira sietett a megbízó. Bent le is maradt a mandaloral és a megbízó megsérült, de megszerezte amit kellett. Jelezték Claye-nek, hogy végeztek és mennek a hajóhoz majd menekülőjárművekkel el is indultak.
Claye egy gyanús sikátorhoz ért, de mielőtt belépett volna arra járt egy idős nő, aki figyelmeztette, hogy ne menjen oda mert aki így tesz az eltűnhet. A kapitány ezt nem hagyta annyiba és a nő segítségét kérte és elmondta, hogy egy barátja eltűnt aki nő. Az asszony magához hívta a férfit mondván, hogy ott majd elmondja. Claye követte és az öregasszony, akitől ott megtudta, hogy az exchange áll a dolgok mögött. Állítólag visszatértek és eltüntetgetik a riválisokat és mindenkit. Azt, is megtudták, hogy egy roncstelepre lett volna logikus a csajszit vinni és ha él akkor ott van. El is indultak volna, de ekkor két üzenet érkezett. Az egyik a droidnak, hogy a csajszi megszökött és mielőbb el akar tűnni A másik Claye-nek, hogy a csapat végzett a feladattal és készüljön a hajóval. Szóval mindketten elindultak a hangárba.
Claye időben ért a hajóhoz amit a droidok felkészítettek az indulásra. A többiek is megérkeztek és már tűnhettek is el a bolygóról. Claye a Nar Shadda-ra vitte Teneb-et és érdekes dolgot tudtak meg a megbízó hutt-tól. A tárgynak amit elloptak a császár gyermekeihez van köze és valahogy az Onderon bolygóhoz kapcsolódnak.
Bővítés: A kapitány ezek után is igyekezett nyitott fülekkel járni. Főleg a császár gyermekei érdekelték. Szerencsére jó informátorai voltak a lányok és Meeth személyében, de sokat nem sikerült megtudnia. Legalább a munkával nem voltak gondok. Mindig talált valamit. Ahogy azzal a szeszfőzővel megbeszélték tényleg Claye-éket kereste meg mikor szállítmányt várt. Ez tetszett a kapitánynak. Az viszont nem, hogy megnőtt a kalóztámadások száma. Ennek pedig az Exchange-hez lehet köze. A zöld csajszi megbízó is így gondolta. A veszélyek miatt a kapitány javított a hajó biztonságán. Beszerzett magának és Xirq-nek egy baj esetén mentőkapszulává alakítható kabátot és a hajóra egy orvosi droidot. Ezzel egy újabb géppel bővült a legénység száma. Bár Claye legnagyobb örömére ezt remélhetőleg ritkán kell majd látnia. Mikor eljutott hozzá a hír, hogy az Exchange-nek köze van az Onderon bolygóhoz amiről ő úgy tudta valamiképp a császár gyermekeihez kapcsolódik akkor nem sokat várt. El is indult oda, hogy kinyomozza mégis mi történik ott.
Kaland címe: HIDEGHÁBORÚ – A CZERKA RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
Játékostárs(ak) neve(i): XIRQ GRIBES, CHAMM VARR'IGHAT ÉS JALEA FIWI FRY
Kalandmester: Rhyssa Edaara Quillan
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3900-sriluur
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3900p50-sriluur
Kaland tartalma: Rhirt és Xirq a Srillur bolygóra érkeztek egy ismert alvilági figura megbízásából. A bolygóról rossz pletykák szóltak bizonyos eltűnésekkel kapcsolatban, de gond nélkül megérkeztek a találkozási pontra. Talion Teneb már várta őket. Rajtuk kívül egy mandalor fickónak kellett megérkeznie, aki amint rendeltek már ott is volt. Ez után jött a bemutatkozás aminél hamar problémákba ütköztek. A megbízó elég kötekedő volt és Claye nagyon nem tetszett neki. A dologból végül az lett, hogy a kapitány távozott a hajójához, hogy majd eltűnjön mielőbb a többiekkel ha a melónak vége. Közben a Teneb elmondta Xirq-nek meg a mandalornak a feladatot és kiosztotta a fegyvereket. Egy birtokra kellett betörniük és ellopni valami kockát. Átbeszélték a részleteket és el is indultak.
Mialatt ők a helyszínre mentek Claye érezte, hogy figyelik, de nem látott senkit. A hangárba érve Fiwi a zöld csajszi droidjába ütközött, aki közölte, hogy a gazdája eltűnt. Claye ismerte a pletykákat és megállapította, hogy a helyzet tényleg nem jó. Szóval a droiddal elindult azon az úton amin a lány is haladt mikor eltűnt. Így jutottak el egy sikátorig.
Xirq-ék megérkeztek a helyhez és meg is kezdték a behatolást. Minden gond nélkül haladt. Xirq kétszer is megmentette a helyzetet, de sajnos a hullarablásra nem volt idő annyira sietett a megbízó. Bent le is maradt a mandaloral és a megbízó megsérült, de megszerezte amit kellett. Jelezték Claye-nek, hogy végeztek és mennek a hajóhoz majd menekülőjárművekkel el is indultak.
Claye egy gyanús sikátorhoz ért, de mielőtt belépett volna arra járt egy idős nő, aki figyelmeztette, hogy ne menjen oda mert aki így tesz az eltűnhet. A kapitány ezt nem hagyta annyiba és a nő segítségét kérte és elmondta, hogy egy barátja eltűnt aki nő. Az asszony magához hívta a férfit mondván, hogy ott majd elmondja. Claye követte és az öregasszony, akitől ott megtudta, hogy az exchange áll a dolgok mögött. Állítólag visszatértek és eltüntetgetik a riválisokat és mindenkit. Azt, is megtudták, hogy egy roncstelepre lett volna logikus a csajszit vinni és ha él akkor ott van. El is indultak volna, de ekkor két üzenet érkezett. Az egyik a droidnak, hogy a csajszi megszökött és mielőbb el akar tűnni A másik Claye-nek, hogy a csapat végzett a feladattal és készüljön a hajóval. Szóval mindketten elindultak a hangárba.
Claye időben ért a hajóhoz amit a droidok felkészítettek az indulásra. A többiek is megérkeztek és már tűnhettek is el a bolygóról. Claye a Nar Shadda-ra vitte Teneb-et és érdekes dolgot tudtak meg a megbízó hutt-tól. A tárgynak amit elloptak a császár gyermekeihez van köze és valahogy az Onderon bolygóhoz kapcsolódnak.
Bővítés: A kapitány ezek után is igyekezett nyitott fülekkel járni. Főleg a császár gyermekei érdekelték. Szerencsére jó informátorai voltak a lányok és Meeth személyében, de sokat nem sikerült megtudnia. Legalább a munkával nem voltak gondok. Mindig talált valamit. Ahogy azzal a szeszfőzővel megbeszélték tényleg Claye-éket kereste meg mikor szállítmányt várt. Ez tetszett a kapitánynak. Az viszont nem, hogy megnőtt a kalóztámadások száma. Ennek pedig az Exchange-hez lehet köze. A zöld csajszi megbízó is így gondolta. A veszélyek miatt a kapitány javított a hajó biztonságán. Beszerzett magának és Xirq-nek egy baj esetén mentőkapszulává alakítható kabátot és a hajóra egy orvosi droidot. Ezzel egy újabb géppel bővült a legénység száma. Bár Claye legnagyobb örömére ezt remélhetőleg ritkán kell majd látnia. Mikor eljutott hozzá a hír, hogy az Exchange-nek köze van az Onderon bolygóhoz amiről ő úgy tudta valamiképp a császár gyermekeihez kapcsolódik akkor nem sokat várt. El is indult oda, hogy kinyomozza mégis mi történik ott.
_________________
Reneszánsz:
Adrian Sommerfield, Samuel McShuibhne, George Turner, Srir Gur, Leon Gross, Augustus Graves,Otrus Vubalh Fass, Tristan Winkelhock, Lisa Kaur
Végtelen háború:
Gustav Simonsen
Little SW
Claye Jaro, Chuhk G'vaamnohrk, Rhirt Trakk, Jivi Ako
Összes karim
Re: Xirq Gribes
Elfogadva.
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
X-Men Reneszánsz :: Little SW / Lil'SW :: Little SW :: Nem Játékos Karakterek :: Alvilági és fejvadász karakterek
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.