Kalandok típusai
1 / 1 oldal • Megosztás
Kalandok típusai
Korszak Kalandok
Ezek nem igazi kalandok csak leírások, amikből megtudod milyen jelenleg a világ, mik a fontosabb események. A kalandok és karakterek eme események után változhatnak.
Aktuális Kaland
Ez az általános kalandok, amiket mindenhol lehet játszani. Kiírás után lehet jelentkezni itt. Fontosabb tudni valók és típusok:
- Űrkalandok: Az űrben játszódó kozmikus kalandok, feltehetőleg sci-fi történetek
- Versenyek: Ezek olyan kalandok, ahol a játékosok a pontról kell eljutniuk b pontra, minden körben a mesélő írja mekkora sebességgel halad és mennyit haladt előre.
- Harci kaland: Az igazi nagy csata játékok, ahol a karakterek két vagy több oldalra osztva küzdenek meg egymással ameddig a győztes ki nem emelkedik közülük.
- Stratégiai kaland: Ezek azoka kalandok, amikor a játékos kreditjeit újra elkölthet (vagy kijelölt kreditből) egységekre (katonák, hadigépek, stb), hogy a kaland során (hasonlóan a harci kalandokhoz) legyőzze az ellenségeit.
- Párhuzamos kaland: Kaland, amiben valami miatt képesek a karakterek egyszerre lenni ebben és közben máshol is.
- Lenyűgöző kaland: Párhuzamos kalandok, amiknek a végén a játékosok és mesélő eldönti, hogy ez a kontinuitás része legyen vagy alternatív kaland.
- Ingyen njk: Bizonyos kalandokban csinálhatsz ingyen njk-t. Ezek csak a kalandra készített karaktert, ha túléli és a mesélő úgy véli megérdemelted akkor megkaphatod (fizetés nélkül) játékos njk-nak.
Alternatív Kalandok
Nem a reneszánsz világában játszódó kalandok, hanem más világban, síkon univerzumban, stb. Itt is lehetnek olyan dolgok, mint az aktuális kalandban. Persze az Outsiders, VH és Ultimate világ kalandjai is alter kalandok.
Ezek nem igazi kalandok csak leírások, amikből megtudod milyen jelenleg a világ, mik a fontosabb események. A kalandok és karakterek eme események után változhatnak.
Aktuális Kaland
Ez az általános kalandok, amiket mindenhol lehet játszani. Kiírás után lehet jelentkezni itt. Fontosabb tudni valók és típusok:
- Űrkalandok: Az űrben játszódó kozmikus kalandok, feltehetőleg sci-fi történetek
- Versenyek: Ezek olyan kalandok, ahol a játékosok a pontról kell eljutniuk b pontra, minden körben a mesélő írja mekkora sebességgel halad és mennyit haladt előre.
- Harci kaland: Az igazi nagy csata játékok, ahol a karakterek két vagy több oldalra osztva küzdenek meg egymással ameddig a győztes ki nem emelkedik közülük.
- Stratégiai kaland: Ezek azoka kalandok, amikor a játékos kreditjeit újra elkölthet (vagy kijelölt kreditből) egységekre (katonák, hadigépek, stb), hogy a kaland során (hasonlóan a harci kalandokhoz) legyőzze az ellenségeit.
- Párhuzamos kaland: Kaland, amiben valami miatt képesek a karakterek egyszerre lenni ebben és közben máshol is.
- Lenyűgöző kaland: Párhuzamos kalandok, amiknek a végén a játékosok és mesélő eldönti, hogy ez a kontinuitás része legyen vagy alternatív kaland.
- Ingyen njk: Bizonyos kalandokban csinálhatsz ingyen njk-t. Ezek csak a kalandra készített karaktert, ha túléli és a mesélő úgy véli megérdemelted akkor megkaphatod (fizetés nélkül) játékos njk-nak.
Alternatív Kalandok
Nem a reneszánsz világában játszódó kalandok, hanem más világban, síkon univerzumban, stb. Itt is lehetnek olyan dolgok, mint az aktuális kalandban. Persze az Outsiders, VH és Ultimate világ kalandjai is alter kalandok.
_________________
"ha nem írtok, akkor én irtok" - Zspider/Morsus
Aktív kalandok: Kánaán Alfa
Apokalipszis Kora: Az Idő Kifut
Outsiders: 12. Ezüstkor - Új Mutánsok - Szuperhumánok
Alter: Gótika: Harmadik Évad - Ultron Kora - Eredeti Őrzők - Világ Vége
Morsus- Főnök
- Hozzászólások száma : 3218
Hozzászólások régi : 7460
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 20.szint - 70 kredit
Reputation : 0
Join date : 2011. Feb. 13.
Karakteradatok
Főkarakter: Morsus
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Kalandok típusai
Az újonan bevezetésre kerülő hadijátékok:
Négy fajtája lenne:
Invázió:
Ez értelemszerűen két adott frakció között játszódna, az egyik megtámadja egy másik bolygóját. Például a Birodalom megtámadja a Naboo-t és próbálja elfoglalni. Alapvetően két frakció között zajlik, de a bármelyik frakció hívhat segítséget. Pl. a Birodalmiak valószínűleg hívják a Mandaloriaiakat, a köztársaság lehet, hogy segítséget kér a Huttoktól, vagy az FRK-tól. Alapvetően történetközpontú dolog lenne, így lenne mesélés, benne pedig több célkitűzések/alfeladattal, mint azt a 4. korszakkalandnál is látszik. Csak a mesélő (bárki mesélhet) képzelete szabna határt annak, hogy milyen alpontokat ad, amiken el lehet indulni.
Uralom:
Ezek olyan kalandok, hogy az adott frakció egy-egy lakatlan, vagy éppen gyéren lakott bolygót próbál megszerezni és a saját frakciójához csatolni. Ahogyan az előző ez is történetközpontú lenne, hasonlóan ahhoz.
Hódítás:
Ez az invázió és az uralom vegyítése. Egy semleges bolygót kettő, vagy több frakció, esetleg cég (mint pl. Czerka, Bankárklán, Techno unió, stb.) akar magának megszerezni. Ahogyan az előzőek ez is történetközpontú lenne, hasonlóan azokhoz.
Lázadás:
Korábban elfoglalt bolygó lakossága próbálja kivívni a függetlenségét. Lehet, hogy a 9.szektor valamelyik bolygója fellázad a Birodalom ellen (sok sikert nekik), vagy épp FRK területén levő bolygó akar kitörni az FRK alól és újra csatlakozni a Köztársasághoz, stb. Ezek is történetközpontú, mint az előzőek.
Mint látható a többség főleg harcközpontú a történetközpontúság mellett. A legtöbb esetben PVP mindez, persze, ha valaki nem akar pvp-zni, akkor a sima megszokott pve is játszik. Ezek a kalandok arra is jók, hogy olyanok találkozzanak egymással, akik valószínűleg egyébként nem tennék, mert más-más frakcióban mozognak.
Úgy gondoltam, hogy mindegyik külön topicban lenne, ahol játék lenne úgy nézne ki, hogy például:
Invázió: Naboo
Uralom: Dantooine
Hódítás: Yavin 4
Lázadás: Kuat
Abban az esetben, ha ezek párhuzamosak, akkor saját karaktert lehetne hozni itt, vagy pedig egy adatlapos karit, amit ide hozol. Ezek első szintűek lehetnének, vagy a legmagasabb szintű karaktereddel egyező szintűek (ezeket persze nem tarthatnád meg csak az ilyen kalandokra vihetnéd).
Ha alterok, akkor pedig persze az adott KM-től függne, hogy mit enged. Ha pedig párhuzamos, akkor ott a gond, hogy mi van, ha meghal valaki rajta, mi lenne a következmény a másik helyszínéhez…
Hogy nézne ki, hogy ki győz, ki szerez meg vmit…
Úgy gondoltam, hogy a kalandok kiírásakor az adott mesélő minden oldalnak – akik részt vesznek az adott játékon – hasonló mennyiségű és nehézségű feladatokat ad, ezek lennének az alfeladatok/célkitűzések, amik közül majd válogathatnak a játékosok, hogy ki mit szeretne végrehajtani, miben venne részt.
Meg lenne adva, hogy melyik célkitűzésre hány pont jár (egy feladatra többen is mehetnek, mindannyian megkapnák a pontot), a teljesítés után jönne a pont. PVP esetében is lenne pont, hogy a győztes kap valamennyit.
Lehetne több karaktert is hozni, akár minden oldalon, de akkor úgy kell választani, hogy nem találkoznak a játéktéren, azaz olyan célkitűzést kell választani, hogy nem futnak össze.
Minden ilyen kalandnál fixálva lenne az elején, hogy maximum hány körös lesz (20 körüliek kb.), ennyi idő alatt kell a küldetéseket, célkitűzéseket teljesíteni, vagy minél többet belőle.
Bármilyen kaszt jöhetne mindegyikre alapvetően (persze ez is km függő lenne, hogy ki mit enged).
A leírásból látszik, hogy alapvetően gyors, pörgős kaland lenne.
Példa kalandok, mindhez írok egyet-egyet, hogy látni lehessen milyen is ez.
Invázió: Naboo
Résztevő főfrakciók: Birodalom, Köztársaság
Meghívott frakciók: ?
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygó határmenti, a Jedi corpsnak van itt épületei, ahol vannak eltanácsolt fiatal ex-jedik és ezek az ex-jedik jók lesznek a saját akadémiájukra. Vagy épp ha olyan a bolygó, akkor nyersanyagok, stratégiai pontok miatt.
Célkitűzések:
1, Megvédeni a bolygót az űrben a Birodalom flottájától / Megsemmisíteni a köztársasági flottát. (Űrcsata) – 4 pont
2. Beüzemelni és megvédeni az ionágyút (védekező fél) / Elfoglalni a Jedi Corps épületet (támadó fél) – 5 pont
3. Theed ostroma, megvédeni/elfoglalni (mind2 fél) – 4 pont (földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek)
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet, pl.: testőrként kijuttatni a városból a királynőt; fejvadászként: elfogni a királynőt stb.)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Uralom: Dantooine
Résztevő főfrakciók: Birodalom
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygón kristálybarlangok vannak, amiknek a Birodalom nagy hasznát veheti. Többek között eltudják később adni őket, vagy épp a sithek kísérletezhetnek velük, nem utolsó sorban jó stratégiai pont is a hely, ahol még ősi sith dolgok is vannak.
Célkitűzések:
1, Felkutatni a bolygón levő településeket és kiirtani őket – 4 pont
2. Bázisnak helyet keresni, megalapítani az és megvédeni, ahonnan majd a bolygót irányítják – 4 pont
3. Felkutatni az ősi romokat és elhozni mindent onnan, amit csak lehet – 5 pont
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az állástól függ, hogy mennyi holmit sikerül szerezni, hogy áll a bázis, vagy mennyire sikerült a helyiekkel dűlőre jutni. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha elérik a 10 pontot.
Hódítás: Yavin 4
Résztevő frakciók: FRK, Czerka Részvénytársaság, Mandaloriai Birodalom
Meghívott frakciók: ?
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, a bolygón sok kalóz van, de emellett a Sötét oldal is erős. Egy ősi kultúrának nagyon sok maradványa van a bolygón, ami az FRK területén van, de független. Az FRK a bolygót akarja magának, a Czerka a romokat és a sith alkímiával létrehozott lényeket, a Mandaloriaiak bányászni akarnak a fegyvereikhez, páncéljakhoz fémet.
Célkitűzések:
1, Az űrben megakadályozni azt, hogy a másik két frakció minél több földi csapatot juttasson a bolygóra (Űrcsata) – 4 pont
2. Bázist alakítani, ahova a többi földi csapat megérkezhet, ezt megvédeni – 5 pont
3. A Piramisok megszerzése (mind3 fél) – 4 pont (földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek)
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Lázadás: Kuat
Lázadó fél: Kuat lakossága
Ki ellen lázadnak: Birodalom
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygó lakosságát a gonosz birodalom elnyomva tartja, ők pedig megelégelték mindezt és már elég régóta úgyis a levegőben volt, kitört a lázadás. A helyiek próbálják legyűrni a Birodalmat és elűzni őket a bolygóról.
Célkitűzések:
1, Szabotálni a Kuati hajógyárat (lázadó fél) / Elfogni a lázadókat a hajógyárban (Űrcsatás) – 4 pont
2. Elfoglalni a kormányzói palotát (lázadó fél) / Megvédeni a palotát (birodalmiak) – 5 pont földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek
3. Szabotálni a város fő pontjait, ellehetetleníteni a birodalmiakat / leverni a lázadás gócpontjait, kivégezni a lázadókat – 4 pont
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Mindez természetesen beültethető Reneszánszra is, pl. SHIELD vs Hydra, X-men vs Akkaba klán/Apokalipszis, Roxxon vs. AIM, stb.
A játékok a "Lenyűgöző kaland: Párhuzamos kalandok, amiknek a végén a játékosok és mesélő eldönti, hogy ez a kontinuitás része legyen vagy alternatív kaland." típusban fognak zajlani.
Négy fajtája lenne:
Invázió:
Ez értelemszerűen két adott frakció között játszódna, az egyik megtámadja egy másik bolygóját. Például a Birodalom megtámadja a Naboo-t és próbálja elfoglalni. Alapvetően két frakció között zajlik, de a bármelyik frakció hívhat segítséget. Pl. a Birodalmiak valószínűleg hívják a Mandaloriaiakat, a köztársaság lehet, hogy segítséget kér a Huttoktól, vagy az FRK-tól. Alapvetően történetközpontú dolog lenne, így lenne mesélés, benne pedig több célkitűzések/alfeladattal, mint azt a 4. korszakkalandnál is látszik. Csak a mesélő (bárki mesélhet) képzelete szabna határt annak, hogy milyen alpontokat ad, amiken el lehet indulni.
Uralom:
Ezek olyan kalandok, hogy az adott frakció egy-egy lakatlan, vagy éppen gyéren lakott bolygót próbál megszerezni és a saját frakciójához csatolni. Ahogyan az előző ez is történetközpontú lenne, hasonlóan ahhoz.
Hódítás:
Ez az invázió és az uralom vegyítése. Egy semleges bolygót kettő, vagy több frakció, esetleg cég (mint pl. Czerka, Bankárklán, Techno unió, stb.) akar magának megszerezni. Ahogyan az előzőek ez is történetközpontú lenne, hasonlóan azokhoz.
Lázadás:
Korábban elfoglalt bolygó lakossága próbálja kivívni a függetlenségét. Lehet, hogy a 9.szektor valamelyik bolygója fellázad a Birodalom ellen (sok sikert nekik), vagy épp FRK területén levő bolygó akar kitörni az FRK alól és újra csatlakozni a Köztársasághoz, stb. Ezek is történetközpontú, mint az előzőek.
Mint látható a többség főleg harcközpontú a történetközpontúság mellett. A legtöbb esetben PVP mindez, persze, ha valaki nem akar pvp-zni, akkor a sima megszokott pve is játszik. Ezek a kalandok arra is jók, hogy olyanok találkozzanak egymással, akik valószínűleg egyébként nem tennék, mert más-más frakcióban mozognak.
Úgy gondoltam, hogy mindegyik külön topicban lenne, ahol játék lenne úgy nézne ki, hogy például:
Invázió: Naboo
Uralom: Dantooine
Hódítás: Yavin 4
Lázadás: Kuat
Abban az esetben, ha ezek párhuzamosak, akkor saját karaktert lehetne hozni itt, vagy pedig egy adatlapos karit, amit ide hozol. Ezek első szintűek lehetnének, vagy a legmagasabb szintű karaktereddel egyező szintűek (ezeket persze nem tarthatnád meg csak az ilyen kalandokra vihetnéd).
Ha alterok, akkor pedig persze az adott KM-től függne, hogy mit enged. Ha pedig párhuzamos, akkor ott a gond, hogy mi van, ha meghal valaki rajta, mi lenne a következmény a másik helyszínéhez…
Hogy nézne ki, hogy ki győz, ki szerez meg vmit…
Úgy gondoltam, hogy a kalandok kiírásakor az adott mesélő minden oldalnak – akik részt vesznek az adott játékon – hasonló mennyiségű és nehézségű feladatokat ad, ezek lennének az alfeladatok/célkitűzések, amik közül majd válogathatnak a játékosok, hogy ki mit szeretne végrehajtani, miben venne részt.
Meg lenne adva, hogy melyik célkitűzésre hány pont jár (egy feladatra többen is mehetnek, mindannyian megkapnák a pontot), a teljesítés után jönne a pont. PVP esetében is lenne pont, hogy a győztes kap valamennyit.
Lehetne több karaktert is hozni, akár minden oldalon, de akkor úgy kell választani, hogy nem találkoznak a játéktéren, azaz olyan célkitűzést kell választani, hogy nem futnak össze.
Minden ilyen kalandnál fixálva lenne az elején, hogy maximum hány körös lesz (20 körüliek kb.), ennyi idő alatt kell a küldetéseket, célkitűzéseket teljesíteni, vagy minél többet belőle.
Bármilyen kaszt jöhetne mindegyikre alapvetően (persze ez is km függő lenne, hogy ki mit enged).
A leírásból látszik, hogy alapvetően gyors, pörgős kaland lenne.
Példa kalandok, mindhez írok egyet-egyet, hogy látni lehessen milyen is ez.
Invázió: Naboo
Résztevő főfrakciók: Birodalom, Köztársaság
Meghívott frakciók: ?
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygó határmenti, a Jedi corpsnak van itt épületei, ahol vannak eltanácsolt fiatal ex-jedik és ezek az ex-jedik jók lesznek a saját akadémiájukra. Vagy épp ha olyan a bolygó, akkor nyersanyagok, stratégiai pontok miatt.
Célkitűzések:
1, Megvédeni a bolygót az űrben a Birodalom flottájától / Megsemmisíteni a köztársasági flottát. (Űrcsata) – 4 pont
2. Beüzemelni és megvédeni az ionágyút (védekező fél) / Elfoglalni a Jedi Corps épületet (támadó fél) – 5 pont
3. Theed ostroma, megvédeni/elfoglalni (mind2 fél) – 4 pont (földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek)
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet, pl.: testőrként kijuttatni a városból a királynőt; fejvadászként: elfogni a királynőt stb.)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Uralom: Dantooine
Résztevő főfrakciók: Birodalom
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygón kristálybarlangok vannak, amiknek a Birodalom nagy hasznát veheti. Többek között eltudják később adni őket, vagy épp a sithek kísérletezhetnek velük, nem utolsó sorban jó stratégiai pont is a hely, ahol még ősi sith dolgok is vannak.
Célkitűzések:
1, Felkutatni a bolygón levő településeket és kiirtani őket – 4 pont
2. Bázisnak helyet keresni, megalapítani az és megvédeni, ahonnan majd a bolygót irányítják – 4 pont
3. Felkutatni az ősi romokat és elhozni mindent onnan, amit csak lehet – 5 pont
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az állástól függ, hogy mennyi holmit sikerül szerezni, hogy áll a bázis, vagy mennyire sikerült a helyiekkel dűlőre jutni. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha elérik a 10 pontot.
Hódítás: Yavin 4
Résztevő frakciók: FRK, Czerka Részvénytársaság, Mandaloriai Birodalom
Meghívott frakciók: ?
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, a bolygón sok kalóz van, de emellett a Sötét oldal is erős. Egy ősi kultúrának nagyon sok maradványa van a bolygón, ami az FRK területén van, de független. Az FRK a bolygót akarja magának, a Czerka a romokat és a sith alkímiával létrehozott lényeket, a Mandaloriaiak bányászni akarnak a fegyvereikhez, páncéljakhoz fémet.
Célkitűzések:
1, Az űrben megakadályozni azt, hogy a másik két frakció minél több földi csapatot juttasson a bolygóra (Űrcsata) – 4 pont
2. Bázist alakítani, ahova a többi földi csapat megérkezhet, ezt megvédeni – 5 pont
3. A Piramisok megszerzése (mind3 fél) – 4 pont (földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek)
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Lázadás: Kuat
Lázadó fél: Kuat lakossága
Ki ellen lázadnak: Birodalom
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygó lakosságát a gonosz birodalom elnyomva tartja, ők pedig megelégelték mindezt és már elég régóta úgyis a levegőben volt, kitört a lázadás. A helyiek próbálják legyűrni a Birodalmat és elűzni őket a bolygóról.
Célkitűzések:
1, Szabotálni a Kuati hajógyárat (lázadó fél) / Elfogni a lázadókat a hajógyárban (Űrcsatás) – 4 pont
2. Elfoglalni a kormányzói palotát (lázadó fél) / Megvédeni a palotát (birodalmiak) – 5 pont földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek
3. Szabotálni a város fő pontjait, ellehetetleníteni a birodalmiakat / leverni a lázadás gócpontjait, kivégezni a lázadókat – 4 pont
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Mindez természetesen beültethető Reneszánszra is, pl. SHIELD vs Hydra, X-men vs Akkaba klán/Apokalipszis, Roxxon vs. AIM, stb.
A játékok a "Lenyűgöző kaland: Párhuzamos kalandok, amiknek a végén a játékosok és mesélő eldönti, hogy ez a kontinuitás része legyen vagy alternatív kaland." típusban fognak zajlani.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Kalandok típusai
Még egy újfajta játék került bevezetésre, aminek a neve Helyzetjáték.
A helyzetjátékot a QfA-nak köszönhetjük, akik arra találták ki, hogy a játékosok különféle helyzetekbe kerüljenek, amikre kalandok közben nem feltétlen lenne alkalmuk.
Erre alkalmas a helyzetjáték, amelyet a következőképpen kell elképzelni: A kedves játékos nyit egy új topicot a karaktere nevével plusz hozzábiggyesztve a Helyzetjáték szócskát. Ezután az egyik mesélő, vagy játékostársa (ha nincs kifogása ez ellen az illetőnek) feldob neki egy érdekes, szokatlan, vagy szerepjátékosi kihívást igénylő helyzetet, amelyre karakterének jelleméhez hűen kell reagálni. Ezek mindig egy-egy posztos fordulók, bármikor megszakíthatóak, ha elszalad a lelkesedés, vagy folytathatóak, ha visszajön. Ezzel egyrészt saját játékosi képességeit csiszolja, másrészt a karakterhű és igényesen fogalmazott helyzetjátékokat különleges ajándékokkal jutalmazzuk, a nagyon jókat esetenként kredittel/ponttal is jutalmazhatjuk.
A játékos a topic nyitáskor már megadhatja, hogy csak KM-től szeretne szituációt, vagy mindegy neki. Ezt kéretik majd minden egyes reag végén is megadni, ha specifikus. Ha bárkitől mehet, akkor nem kell.
Külön megjegyezendő, hogy a helyzetjátékok legtöbbje fiktív szituációk, nincs folytatásuk vagy előzményük és néha teljesen abszurdak. Gyakran ellent mondhatnak a hivatalos lore-nak, így alternek tekintendőek.
Ha azonban kánont szeretne, akkor azt is jegyezze meg topic nyitáskor, illetve a reagok végén a következőhöz, hogy milyen legyen a következő.
Ami a reagok hosszát illeti, Tao-val úgy egyeztünk meg, mivel ezek egy komplett szituációk, helyzetek, ahol minden NJK-t ti mozgattok, beszéltettek, így azért legyenek hosszabbak, mint a sima reagok minimum hossza (azaz 6 sornál), maximum hossz nincs. Amennyit jónak éreztek.
Ehhez itt található a játéktér.
A helyzetjátékot a QfA-nak köszönhetjük, akik arra találták ki, hogy a játékosok különféle helyzetekbe kerüljenek, amikre kalandok közben nem feltétlen lenne alkalmuk.
Erre alkalmas a helyzetjáték, amelyet a következőképpen kell elképzelni: A kedves játékos nyit egy új topicot a karaktere nevével plusz hozzábiggyesztve a Helyzetjáték szócskát. Ezután az egyik mesélő, vagy játékostársa (ha nincs kifogása ez ellen az illetőnek) feldob neki egy érdekes, szokatlan, vagy szerepjátékosi kihívást igénylő helyzetet, amelyre karakterének jelleméhez hűen kell reagálni. Ezek mindig egy-egy posztos fordulók, bármikor megszakíthatóak, ha elszalad a lelkesedés, vagy folytathatóak, ha visszajön. Ezzel egyrészt saját játékosi képességeit csiszolja, másrészt a karakterhű és igényesen fogalmazott helyzetjátékokat különleges ajándékokkal jutalmazzuk, a nagyon jókat esetenként kredittel/ponttal is jutalmazhatjuk.
A játékos a topic nyitáskor már megadhatja, hogy csak KM-től szeretne szituációt, vagy mindegy neki. Ezt kéretik majd minden egyes reag végén is megadni, ha specifikus. Ha bárkitől mehet, akkor nem kell.
Külön megjegyezendő, hogy a helyzetjátékok legtöbbje fiktív szituációk, nincs folytatásuk vagy előzményük és néha teljesen abszurdak. Gyakran ellent mondhatnak a hivatalos lore-nak, így alternek tekintendőek.
Ha azonban kánont szeretne, akkor azt is jegyezze meg topic nyitáskor, illetve a reagok végén a következőhöz, hogy milyen legyen a következő.
Ami a reagok hosszát illeti, Tao-val úgy egyeztünk meg, mivel ezek egy komplett szituációk, helyzetek, ahol minden NJK-t ti mozgattok, beszéltettek, így azért legyenek hosszabbak, mint a sima reagok minimum hossza (azaz 6 sornál), maximum hossz nincs. Amennyit jónak éreztek.
Ehhez itt található a játéktér.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Kalandok típusai
A mai naptól kezdve lehetséges az oldalon is a tényleges párhuzamos játék, mind Reneszánszon, mind SW-n.
Sziasztok!
Egy régi/új játéktípus kap önmagának új köntöst. Amióta az oldal létezik csak a kevés számú párhuzamos kalandon, illetve az eventeken lehetett párhuzamos játékot folytatni, éppen azért, mert ugye van az oldalon karakterhalál.
Az oldal alapulása óta (2003. május eleje) többen is voltak, akik szerettek volna állandó párhuzamos játékot, de eddig nem igazán volt ötlet, hogy miként lehessen ezt megvalósítani. Eddig.
Mostantól, mind a Reneszánszon, mind SW-n lehetséges a párhuzamos játék.
Ezt hogy kell elképzelni és miként zajlik?
Mivel az oldalon mindig is pártoltuk a szabadjátékot – ami a kalandok miatt háttérbe szorul – így a párhuzamos játék szabadjátékok formájában fog zajlani. Ezek lehetnek egy fős, két fős, vagy több fős játékok, ahol kalandmester nélkül játszhattok. Éppen ezért is szabadjáték a neve.
Aki nem tudná a szabadjáték olyan játék, ahol nincs kalandmesteri beavatkozás – csak ha nagyon muszáj – és itt ti meséltek egymásnak a saját játékosi reagotokban.
Pl.: összeálltok négyen azért, hogy kiraboljatok egy bankot, az első játékos leírja, hogy miként néz ki az utca, ahol kezdtek, a következő játékos, ahogyan haladtok leírja, hogy mennyi ember van, hol, miként néz ki kívülről a bank, vagy mit láttok, amint a bejárathoz értek. A harmadik személynél már beértek ő leírja, hogy mi van bent.
De nem muszáj így, lehet, hogy csak egy fő viszi a kalandot, de ez alapvetően arról szól, hogy mindannyian alakítsátok a történéseket és jól érezzétek magatokat.
Az egyelten dolog, ami itt megkötés, hogy nem lehetnek ezek túl nagy dolog, azaz pl. nem menthetitek meg pl. full New Yorkot a kree támadástól, vagy nem robbanthatjátok fel a szenátust Coruscanton.
Szóval kisebb/nagyobb dolgok mehetnek, amikkel a karakterek megbirkóznak. Ilyenkor minden ott lévő utcai emberkét, npc-t ti irányítotok, de más játékos karakterét/njk-ját továbbra sem szabad.
Ezek ugye nem időre menő dolgok, nincs megkötés, ahogyan mivel bízom bennetek, így nem lesz limit arra sem, hogy hány ilyen szabadjátékotok lehet egy-egy karakterrel. Ne vállaljátok túl magatokat, ennyi a kérés.
A játék helyszíne mind Reneszánszon, mind SW-n az event helyszínek alatt kap helyet. Itt lehet mindenkinek, a kalandja kitalált nevével topicot nyitni és ott mehet a játék. A KM-ek azért figyelik majd a játékokat.
Három féle játék lehet, amit Ti állíthattok be a kezdőreagban és kéretik is majd beállítani a nyitáskor fent látható kis ikonokkal:
- Privát játék – természetesen nem kell magyarázni, itt csak azok vehetnek részt, akik indították
- PJ kérésre – ezen esetben kérést/privát üzit is lehet írni a játékon résztvevőknek, hogy csatlakoznál
- Nyílt játék – ebbe bárki csatlakozhat, aki szeretne (általában valószínűleg előre megbeszélés alapján lesz, hogy ne legyen sértődés)
- NYJ kérésre – nyílt játék, itt is lehet csatlakozni, de csak azok után, hogy a topicot indítóval egyeztetett róla valaki
- A Sors Keze – valaki kezd egy játékot, és a topicban meghatározott számú személy csatlakozhat annak fényében, hogy sikerült-e elsőként (+ ahányan mások is mehetnek) írnia a topicban
- Nem kánon – valószínűleg nem kell magyarázni, itt bármilyen játék mehet.
A kalandok végén, hogyha valaki végzett a szabadjátékkal, akkor a játéka átkerül a játéktérre, persze, ha a játék nagyon elfajul és a felek nem akarják, hogy végül kánon legyen, akkor csak simán lezárásra kerül. De remélem, hogy ilyenből kevés lesz és mindenki felnőtt fejjel bevállalja a sérüléseket, amiket elszenvedhet a kalandon
SW-n ezek a szabadjátékok is fognak pontot érni, de mivel ugye nem tényleges kaland és kevesebb a veszély, így 10. kör után 0,5 pont, 20 kör után 1 pont, 30 kör után 1,5 pont, 40 kör után 2 pont és így tovább fogtok pontokat kapni. (Ahogyan mostantól SW-n az eventért is hasonló feltételekkel járnak a pontok.)
Aki itt szabadjátékon tanul, vagy gyakorol valamit, Reneszánszon mágia, vagy erőskill SW-n, akkor azért beszámolhatja a KM a végén napnak, illetve %-nak az adott erőskillre.
Ami még nagy különbség a fő világgal kapcsolatban.
Ugye köztudott, hogy Reneszánszon és SW-n is minden aznap kezdődik, amikor elkezdi valaki a játékot dátumilag is és azon a napon is ér véget, vagy aznap, amikor a játék indokolja (ezért kell SW-n pl. bővítést írni a 2 kaland közti időre).
Ami a szabadjátékokkal kapcsolatos, hogy itt ezeknél a játékosok határozzák meg, hogy időben mikor szeretnék a kalandot. Alapvetően természetesen lehet aznap is, amikor kezdtétek, de a végéig bezárólag bármikor el lehet helyezni, ami kényelmes nektek, ez főleg SW-s bővítések miatt is kényelmes.
Hol lehet erre játékos társat keresni? A megszokott helyen:
- Reneszánsz: KM, vagy játékoskereső
- Little SW: Kalandok és keresők
Hol vannak a helyszínek:
- Reneszánsz: Szabadjátékok
- Little SW: Szabadjátékok
Sziasztok!
Egy régi/új játéktípus kap önmagának új köntöst. Amióta az oldal létezik csak a kevés számú párhuzamos kalandon, illetve az eventeken lehetett párhuzamos játékot folytatni, éppen azért, mert ugye van az oldalon karakterhalál.
Az oldal alapulása óta (2003. május eleje) többen is voltak, akik szerettek volna állandó párhuzamos játékot, de eddig nem igazán volt ötlet, hogy miként lehessen ezt megvalósítani. Eddig.
Mostantól, mind a Reneszánszon, mind SW-n lehetséges a párhuzamos játék.
Ezt hogy kell elképzelni és miként zajlik?
Mivel az oldalon mindig is pártoltuk a szabadjátékot – ami a kalandok miatt háttérbe szorul – így a párhuzamos játék szabadjátékok formájában fog zajlani. Ezek lehetnek egy fős, két fős, vagy több fős játékok, ahol kalandmester nélkül játszhattok. Éppen ezért is szabadjáték a neve.
Aki nem tudná a szabadjáték olyan játék, ahol nincs kalandmesteri beavatkozás – csak ha nagyon muszáj – és itt ti meséltek egymásnak a saját játékosi reagotokban.
Pl.: összeálltok négyen azért, hogy kiraboljatok egy bankot, az első játékos leírja, hogy miként néz ki az utca, ahol kezdtek, a következő játékos, ahogyan haladtok leírja, hogy mennyi ember van, hol, miként néz ki kívülről a bank, vagy mit láttok, amint a bejárathoz értek. A harmadik személynél már beértek ő leírja, hogy mi van bent.
De nem muszáj így, lehet, hogy csak egy fő viszi a kalandot, de ez alapvetően arról szól, hogy mindannyian alakítsátok a történéseket és jól érezzétek magatokat.
Az egyelten dolog, ami itt megkötés, hogy nem lehetnek ezek túl nagy dolog, azaz pl. nem menthetitek meg pl. full New Yorkot a kree támadástól, vagy nem robbanthatjátok fel a szenátust Coruscanton.
Szóval kisebb/nagyobb dolgok mehetnek, amikkel a karakterek megbirkóznak. Ilyenkor minden ott lévő utcai emberkét, npc-t ti irányítotok, de más játékos karakterét/njk-ját továbbra sem szabad.
Ezek ugye nem időre menő dolgok, nincs megkötés, ahogyan mivel bízom bennetek, így nem lesz limit arra sem, hogy hány ilyen szabadjátékotok lehet egy-egy karakterrel. Ne vállaljátok túl magatokat, ennyi a kérés.
A játék helyszíne mind Reneszánszon, mind SW-n az event helyszínek alatt kap helyet. Itt lehet mindenkinek, a kalandja kitalált nevével topicot nyitni és ott mehet a játék. A KM-ek azért figyelik majd a játékokat.
Három féle játék lehet, amit Ti állíthattok be a kezdőreagban és kéretik is majd beállítani a nyitáskor fent látható kis ikonokkal:
- Privát játék – természetesen nem kell magyarázni, itt csak azok vehetnek részt, akik indították
- PJ kérésre – ezen esetben kérést/privát üzit is lehet írni a játékon résztvevőknek, hogy csatlakoznál
- Nyílt játék – ebbe bárki csatlakozhat, aki szeretne (általában valószínűleg előre megbeszélés alapján lesz, hogy ne legyen sértődés)
- NYJ kérésre – nyílt játék, itt is lehet csatlakozni, de csak azok után, hogy a topicot indítóval egyeztetett róla valaki
- A Sors Keze – valaki kezd egy játékot, és a topicban meghatározott számú személy csatlakozhat annak fényében, hogy sikerült-e elsőként (+ ahányan mások is mehetnek) írnia a topicban
- Nem kánon – valószínűleg nem kell magyarázni, itt bármilyen játék mehet.
A kalandok végén, hogyha valaki végzett a szabadjátékkal, akkor a játéka átkerül a játéktérre, persze, ha a játék nagyon elfajul és a felek nem akarják, hogy végül kánon legyen, akkor csak simán lezárásra kerül. De remélem, hogy ilyenből kevés lesz és mindenki felnőtt fejjel bevállalja a sérüléseket, amiket elszenvedhet a kalandon
SW-n ezek a szabadjátékok is fognak pontot érni, de mivel ugye nem tényleges kaland és kevesebb a veszély, így 10. kör után 0,5 pont, 20 kör után 1 pont, 30 kör után 1,5 pont, 40 kör után 2 pont és így tovább fogtok pontokat kapni. (Ahogyan mostantól SW-n az eventért is hasonló feltételekkel járnak a pontok.)
Aki itt szabadjátékon tanul, vagy gyakorol valamit, Reneszánszon mágia, vagy erőskill SW-n, akkor azért beszámolhatja a KM a végén napnak, illetve %-nak az adott erőskillre.
Ami még nagy különbség a fő világgal kapcsolatban.
Ugye köztudott, hogy Reneszánszon és SW-n is minden aznap kezdődik, amikor elkezdi valaki a játékot dátumilag is és azon a napon is ér véget, vagy aznap, amikor a játék indokolja (ezért kell SW-n pl. bővítést írni a 2 kaland közti időre).
Ami a szabadjátékokkal kapcsolatos, hogy itt ezeknél a játékosok határozzák meg, hogy időben mikor szeretnék a kalandot. Alapvetően természetesen lehet aznap is, amikor kezdtétek, de a végéig bezárólag bármikor el lehet helyezni, ami kényelmes nektek, ez főleg SW-s bővítések miatt is kényelmes.
Hol lehet erre játékos társat keresni? A megszokott helyen:
- Reneszánsz: KM, vagy játékoskereső
- Little SW: Kalandok és keresők
Hol vannak a helyszínek:
- Reneszánsz: Szabadjátékok
- Little SW: Szabadjátékok
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Kalandok típusai
Új játéktípus: A sors keze
Egy újfajta játéktípus, amivel eventeken és szabadjátékon lehet mostantól élni.
A sors keze játék lényege, hogy egy játékos posztol egy első reagot „a sors keze” ikonnal, ez bármi lehet, amit ő maga szeretne, amilyen játékot, vagy helyzetet elképzel a karakternek.
A reag elején végén pedig megjegyzi, hogy hány játékost szeretne, ha becsatlakozna hozzá. Fontos, hogy mindig szerepeljen, hogy 1-2-X mennyiség csatlakozhat és ezt a végén már nem lehet megváltoztatni. Így tartsuk magunkat ahhoz, hogy reálisak maradunk a számban.
Ezen esetben nem megbeszélés alapján megy, hogy én becsatlakoznék, lehet-e. Nem! Ezen játéktípusnál az a játékos/játékosok lesznek az topicot indító játékos társai, aki/akik elsőként írnak. Ha valaki lemarad, lemaradt.
Ez a játék azért jó, mert így olyan karakterek is összetalálkoznak, akik egyébként nem tennék, mert lehet, hogy egy olyan karakterhez illik a felvázolt játék, akit soha sem jutott volna egyébként összepárosítani azzal, aki kereste a játékot.
Pl.:
Valamilyen oknál fogva Játékos 1 csapdába esett a kree-k miatt, akik börtönbe vetik, leírja, hogy magához tér egy börtönben, fogalma sincs, hogy miként került oda stb., stb…
A reag végén OOC megjegyzi, hogy szeretne 1 játékost társnak.
Példának okáért:
- egy olyan játékos csatlakozik hozzá, aki ugyanúgy csapdába esett és próbálnak megszökni
- vagy egy olyan játékost is kifoghat, akinek kree karaktere van és az kivallatni próbálja
Ezek természetesen csak példák voltak, de bármi lehetséges. És ezen játéktípusra is értelemszerűen a szabadjáték szabályai vonatkoznak, így jobbnál jobb játékok valósulhatnak meg.
Remélhetőleg tetszeni fog nektek ez a játéktípus és én is fogtok vele!
A staff!
Egy újfajta játéktípus, amivel eventeken és szabadjátékon lehet mostantól élni.
A sors keze játék lényege, hogy egy játékos posztol egy első reagot „a sors keze” ikonnal, ez bármi lehet, amit ő maga szeretne, amilyen játékot, vagy helyzetet elképzel a karakternek.
A reag elején végén pedig megjegyzi, hogy hány játékost szeretne, ha becsatlakozna hozzá. Fontos, hogy mindig szerepeljen, hogy 1-2-X mennyiség csatlakozhat és ezt a végén már nem lehet megváltoztatni. Így tartsuk magunkat ahhoz, hogy reálisak maradunk a számban.
Ezen esetben nem megbeszélés alapján megy, hogy én becsatlakoznék, lehet-e. Nem! Ezen játéktípusnál az a játékos/játékosok lesznek az topicot indító játékos társai, aki/akik elsőként írnak. Ha valaki lemarad, lemaradt.
Ez a játék azért jó, mert így olyan karakterek is összetalálkoznak, akik egyébként nem tennék, mert lehet, hogy egy olyan karakterhez illik a felvázolt játék, akit soha sem jutott volna egyébként összepárosítani azzal, aki kereste a játékot.
Pl.:
Valamilyen oknál fogva Játékos 1 csapdába esett a kree-k miatt, akik börtönbe vetik, leírja, hogy magához tér egy börtönben, fogalma sincs, hogy miként került oda stb., stb…
A reag végén OOC megjegyzi, hogy szeretne 1 játékost társnak.
Példának okáért:
- egy olyan játékos csatlakozik hozzá, aki ugyanúgy csapdába esett és próbálnak megszökni
- vagy egy olyan játékost is kifoghat, akinek kree karaktere van és az kivallatni próbálja
Ezek természetesen csak példák voltak, de bármi lehetséges. És ezen játéktípusra is értelemszerűen a szabadjáték szabályai vonatkoznak, így jobbnál jobb játékok valósulhatnak meg.
Remélhetőleg tetszeni fog nektek ez a játéktípus és én is fogtok vele!
A staff!
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Similar topics
» Kalandok/Karakterfejlődés
» Befejezett kalandok listája
» Befejezett kalandok listája 2.0
» Folyamatos kalandok: Lovasok, Pride
» Befejezett kalandok listája
» Befejezett kalandok listája 2.0
» Folyamatos kalandok: Lovasok, Pride
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|