Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
X-Men Reneszánsz :: Információk :: Kalandok :: Alternatív és „Mi lett volna, ha…” kalandok :: Pályázatok
1 / 1 oldal • Megosztás
Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
A Világ
A mágia élő, létező dolog. Mindent és mindenkit átsző, átalakít, hatalommal ruház fel. Egyesek szerint maga az életerő, míg mások csodának tartják az általa végrehajtott tetteket.
A mágia szerves részét képezi a világnak legtöbb ember képes érzékelni, a kisebbség formálni is a mágiát.
A mágia mellett létezik a technika, technológia is, ami a jelenlegi 1999. évi szinten áll. Mindenkinek tud a mágiáról, igaz jelenleg szigorúan ellenőrzik annak használatát, a Mágia fekete piaca azonban igazán jövedelmező üzlet ág.
Történelem:
Minden ugyan úgy zajlott, mint az eredeti Reneszánsz világban, kivétel, hogy a mágia minden jelentős szerepet játszott, legyen az háború vagy más.
A második (mágikus) világháború után, a nagyhatalmak szigorították a mágia használatát, s egyes mágia ágat, varázslatot betiltották, avagy teljesen eltörölték.
Szervezetek:
MFI – Mágia Felügyeleti Igazgatóság
Ez a szervezet az USA-ban, felügyeli és tartja kordában a mágia használatát és az aktív mágia használókat. Minden egyes országban meg van ennek a megfelelője természetesen.
A leginkább tiltott és üldözött mágia ág a nekromancia, sötét varázsok és az ezzel kapcsolatos varázslatok, ezek gyakorlójának ellenőrzése.
A kaland maga:
Az államokat egy már hónapok óta folytatódó borzalmas gyilkosság sorozat tartja rettegésben, melyet a kiszivárgott információk szerint a nekromanciához köthető. Az ország egész területéről érkeznek jelentések élőholtak, zombik, csontvázak megjelenéséről is. Az MFI egyenlőre tehetetlen, az országban pedig pánik hangulat uralkodik, emiatt pedig egyre több a zavargás. A játékosok pedig ebbe a pánikhangulatba keverednek bele, ebben kell rájönniük ki is áll az egész hátterében. Egy nyomozós, harcolós kaland lenne, reményeim szerint elnyeri a tetszéseteket majd.
Infók a karakterhez, mágiához.
Aktív mágia:
Az emberek kisebb része képes ezt használni. Ezek az igazi kézzel fogható varázslatok. Pl. Tűzlabda, tűz, víz, fény irányítása uralása, gyógyító mágia stb…
A varázslat létrehozása minden esetben egyedi, emberenként változik. Lehet ez egy mozdulat, mozdulat sor, szent szavak, latin, vagy más ősi szövegek, vagy csak egy szó, esetleg a mágiahasználóhoz köthető tárgy. Ezeken keresztül koncentrálják a mágiát, így képesek létrehozni azt.
A játékosoknak a nekromancia tiltott nem választhatják…egyenlőre.
Passzív mágia:
Azokat az embereket jelentik, akik nem képesek aktívan használni a mágiát, vagy csak közvetetten, mágiával átitatott fegyverekkel, tárgyakkal. Esetleg érzékelheti a mágiát. Egy passzív mágiával rendelkező személy, válhat aktív mágia használóvá is, de ez igen ritka, különlegese körülmények kellenek hozzá.
Minden játékos 8 kreditet költhet el.
Aktív mágia – 3 kr
-Ez max 2 darab lehet, pl: tűz irányítása, jég, szél, elmevarázslat stb…
-Ha választja, a tűzet, akkor abban a legerősebb, lehetséges víz mágiát is ismer, de ez negyed akkora erősségű lesz, tehát érdemes egymáshoz köthető mágia formát választani, de legyetek kreatívak, ha valaki a tűzet választja, attól még képes mondjuk elmére ható varázslatot is használni, amivel pl: szenvedélyt kelt az emberben, vagy föld manipuláció esetén, képes lehet az elméjét „kővé változtatni” a befolyások ellen.
-A második varázslatnak/képességnek viszont csak egy hatása lehet
Mágikus felszerelések – 2,5kr
Mágia nélküli felszerelések, fegyverek – 1 kr – 1 darab lehet, és csak kis kaliberű (kés, pisztoly, tőr…)
Mágikus töltények/tárak – 1kr, 3 darab, csak ugyanolyan hatású lehet
Passzív mágia
Akik képtelenek varázslatokat használni/egyáltalán nem érzékelik a mágiát, viszont nekik mágiával átitatott felszereléseket lehet vásárolni, olcsóbban.
Fegyverek :
Mágia nélküliből, kapnak ingyen egyet – ezek lehetnek: Kés, pisztoly, bot, kard, szablya, esetleg még nagyobb tűzerejű puska
Mágiával átitatott fegyverek – 2 kr
Ezek lehetnek már nagyobb tűzerejűek is. A fegyverből áradó mágiának kétféle hatása lehet, pl több apró/nagyobb tűz golyót lő ki, vagy növeli a tulajdonos erejét míg a kezében van. Akit eltalál a golyó azt képes manipulálni stb….
Ennek az az előnye, hogy nem kell hogy kötődjön egymáshoz a két varázslat/hatás
De ezeket a fegyvereket csak addig képes használni, míg nála van, ha elveszti akkor bárki képes annak a használatára, feltéve ha tudja mire képes az a fegyver.
Mágikus töltények/tárak – 1kr, három tár.
Ez esetben nem maga a fegyver mágikus, hanem ugye a töltények. Egy tárnak csak egy hatása lehet, de lehet 3 különböző tárad is ugyebár
Személyessé tétel – 1 kredit
Csak a tulajdonos képes használni azt.
Páncélok, védő felszerelések 1,5kr
Ezek mindenfélék lehet, ami mágikusan meg vannak erősítve, ellenállnak a varázslatoknak alapesetben. Vagy esetleg egy mágia ág elleni vannak megerősítve, pl: tűz mágia
Más mágikus tárgyak – 2,5kr
Ezeket is lehet akár fegyverként, vagy védekező mágiára használni pl: amulett, nyaklánc, kesztyű vagy akár egy sál stb…
Ezek akár már-már egyenértékűek is lehetnek egy-egy aktív varázslattal, aktív mágiahasználó erejével. Egy kikötés van a tárgynak érzelmileg nagyon erősen kötődnie a tulajdonoshoz, épp az érzelmei miatt olyan erős a hatása, mint egy aktív mágiának. Egy darabot birtokolhat a karakter.
Előtörténet:
Örülnék 15-20 mondatnak, de kevesebb is bőven elég, de az mindenképpen kapjon szerepet, hogy honnan tanulta a mágiát, varázslatait, mikor jött rá hogy képes rá, hogy viszonyul magához a mágiához, illetve a nekromanciához. Ha aktív mágiahasználó akkor mivel képes előhívni a varázslatait. Amit fentebb említettem ugyebár. Passzív mágia esetén honnan vannak a mágikus felszerelései, fekete piac, örökség stb...
Ha meg van a 3 JK akár kezdhetünk is, maximum 3 naponta tudok kört váltani, mert a meló nagy úr. De ha mindenki írt akkor minél előbb próbálok írni. Ha van egyéb kérdés nyugodtan zaklassatok, legyen az a világ vagy a kreditekkel kapcsolatos.
Először csinálok ilyet, így remélem sikerült azért valamennyire kiegyensúlyozni a két mágia féleséget, plusz jó lett a kreditek osztása.
A Világ
A mágia élő, létező dolog. Mindent és mindenkit átsző, átalakít, hatalommal ruház fel. Egyesek szerint maga az életerő, míg mások csodának tartják az általa végrehajtott tetteket.
A mágia szerves részét képezi a világnak legtöbb ember képes érzékelni, a kisebbség formálni is a mágiát.
A mágia mellett létezik a technika, technológia is, ami a jelenlegi 1999. évi szinten áll. Mindenkinek tud a mágiáról, igaz jelenleg szigorúan ellenőrzik annak használatát, a Mágia fekete piaca azonban igazán jövedelmező üzlet ág.
Történelem:
Minden ugyan úgy zajlott, mint az eredeti Reneszánsz világban, kivétel, hogy a mágia minden jelentős szerepet játszott, legyen az háború vagy más.
A második (mágikus) világháború után, a nagyhatalmak szigorították a mágia használatát, s egyes mágia ágat, varázslatot betiltották, avagy teljesen eltörölték.
Szervezetek:
MFI – Mágia Felügyeleti Igazgatóság
Ez a szervezet az USA-ban, felügyeli és tartja kordában a mágia használatát és az aktív mágia használókat. Minden egyes országban meg van ennek a megfelelője természetesen.
A leginkább tiltott és üldözött mágia ág a nekromancia, sötét varázsok és az ezzel kapcsolatos varázslatok, ezek gyakorlójának ellenőrzése.
A kaland maga:
Az államokat egy már hónapok óta folytatódó borzalmas gyilkosság sorozat tartja rettegésben, melyet a kiszivárgott információk szerint a nekromanciához köthető. Az ország egész területéről érkeznek jelentések élőholtak, zombik, csontvázak megjelenéséről is. Az MFI egyenlőre tehetetlen, az országban pedig pánik hangulat uralkodik, emiatt pedig egyre több a zavargás. A játékosok pedig ebbe a pánikhangulatba keverednek bele, ebben kell rájönniük ki is áll az egész hátterében. Egy nyomozós, harcolós kaland lenne, reményeim szerint elnyeri a tetszéseteket majd.
Infók a karakterhez, mágiához.
Aktív mágia:
Az emberek kisebb része képes ezt használni. Ezek az igazi kézzel fogható varázslatok. Pl. Tűzlabda, tűz, víz, fény irányítása uralása, gyógyító mágia stb…
A varázslat létrehozása minden esetben egyedi, emberenként változik. Lehet ez egy mozdulat, mozdulat sor, szent szavak, latin, vagy más ősi szövegek, vagy csak egy szó, esetleg a mágiahasználóhoz köthető tárgy. Ezeken keresztül koncentrálják a mágiát, így képesek létrehozni azt.
A játékosoknak a nekromancia tiltott nem választhatják…egyenlőre.
Passzív mágia:
Azokat az embereket jelentik, akik nem képesek aktívan használni a mágiát, vagy csak közvetetten, mágiával átitatott fegyverekkel, tárgyakkal. Esetleg érzékelheti a mágiát. Egy passzív mágiával rendelkező személy, válhat aktív mágia használóvá is, de ez igen ritka, különlegese körülmények kellenek hozzá.
Minden játékos 8 kreditet költhet el.
Aktív mágia – 3 kr
-Ez max 2 darab lehet, pl: tűz irányítása, jég, szél, elmevarázslat stb…
-Ha választja, a tűzet, akkor abban a legerősebb, lehetséges víz mágiát is ismer, de ez negyed akkora erősségű lesz, tehát érdemes egymáshoz köthető mágia formát választani, de legyetek kreatívak, ha valaki a tűzet választja, attól még képes mondjuk elmére ható varázslatot is használni, amivel pl: szenvedélyt kelt az emberben, vagy föld manipuláció esetén, képes lehet az elméjét „kővé változtatni” a befolyások ellen.
-A második varázslatnak/képességnek viszont csak egy hatása lehet
Mágikus felszerelések – 2,5kr
Mágia nélküli felszerelések, fegyverek – 1 kr – 1 darab lehet, és csak kis kaliberű (kés, pisztoly, tőr…)
Mágikus töltények/tárak – 1kr, 3 darab, csak ugyanolyan hatású lehet
Passzív mágia
Akik képtelenek varázslatokat használni/egyáltalán nem érzékelik a mágiát, viszont nekik mágiával átitatott felszereléseket lehet vásárolni, olcsóbban.
Fegyverek :
Mágia nélküliből, kapnak ingyen egyet – ezek lehetnek: Kés, pisztoly, bot, kard, szablya, esetleg még nagyobb tűzerejű puska
Mágiával átitatott fegyverek – 2 kr
Ezek lehetnek már nagyobb tűzerejűek is. A fegyverből áradó mágiának kétféle hatása lehet, pl több apró/nagyobb tűz golyót lő ki, vagy növeli a tulajdonos erejét míg a kezében van. Akit eltalál a golyó azt képes manipulálni stb….
Ennek az az előnye, hogy nem kell hogy kötődjön egymáshoz a két varázslat/hatás
De ezeket a fegyvereket csak addig képes használni, míg nála van, ha elveszti akkor bárki képes annak a használatára, feltéve ha tudja mire képes az a fegyver.
Mágikus töltények/tárak – 1kr, három tár.
Ez esetben nem maga a fegyver mágikus, hanem ugye a töltények. Egy tárnak csak egy hatása lehet, de lehet 3 különböző tárad is ugyebár
Személyessé tétel – 1 kredit
Csak a tulajdonos képes használni azt.
Páncélok, védő felszerelések 1,5kr
Ezek mindenfélék lehet, ami mágikusan meg vannak erősítve, ellenállnak a varázslatoknak alapesetben. Vagy esetleg egy mágia ág elleni vannak megerősítve, pl: tűz mágia
Más mágikus tárgyak – 2,5kr
Ezeket is lehet akár fegyverként, vagy védekező mágiára használni pl: amulett, nyaklánc, kesztyű vagy akár egy sál stb…
Ezek akár már-már egyenértékűek is lehetnek egy-egy aktív varázslattal, aktív mágiahasználó erejével. Egy kikötés van a tárgynak érzelmileg nagyon erősen kötődnie a tulajdonoshoz, épp az érzelmei miatt olyan erős a hatása, mint egy aktív mágiának. Egy darabot birtokolhat a karakter.
Előtörténet:
Örülnék 15-20 mondatnak, de kevesebb is bőven elég, de az mindenképpen kapjon szerepet, hogy honnan tanulta a mágiát, varázslatait, mikor jött rá hogy képes rá, hogy viszonyul magához a mágiához, illetve a nekromanciához. Ha aktív mágiahasználó akkor mivel képes előhívni a varázslatait. Amit fentebb említettem ugyebár. Passzív mágia esetén honnan vannak a mágikus felszerelései, fekete piac, örökség stb...
Ha meg van a 3 JK akár kezdhetünk is, maximum 3 naponta tudok kört váltani, mert a meló nagy úr. De ha mindenki írt akkor minél előbb próbálok írni. Ha van egyéb kérdés nyugodtan zaklassatok, legyen az a világ vagy a kreditekkel kapcsolatos.
Először csinálok ilyet, így remélem sikerült azért valamennyire kiegyensúlyozni a két mágia féleséget, plusz jó lett a kreditek osztása.
Tyler- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1026
Hozzászólások régi : 1774
Korábbi szint/kredit : 12. szint - 30 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 67
Join date : 2011. Aug. 08.
Karakteradatok
Főkarakter: Tyler Jackson
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Nekem nagyon tetszik a leírás, szerintem jó lett. Egy kérdés fogalmazódott meg bennem csak. Ugye az előtörténetben meg kell adni, hogy honnan is tanulta a mágiáját. Vannak esetleg iskolák is amik konkrétan ezzel foglalkoznak, vagy mesterek a jellemzőbbek inkább pár tanítvánnyal?
_________________
REN: Hjuchia Sakura, Ammon, Chars Westwal
__________________________________________________________
SW :: Q’ayem Kor , Rime
Ammon Einarson- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1381
Hozzászólások régi : 1081
Korábbi szint/kredit : 11. szint - 25 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 3
Join date : 2011. Aug. 07.
Karakteradatok
Főkarakter: Hjuchia Sakura
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Litttle SW, VH, AoA, Outsiders, Ultimate
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Mindkettő jelen van, de a kevés iskolát ami létezik, szigorúan ellenőrzik. Az elterjedtebb a mester és tanítvány, vagy esetleg családon belüli mágia tanítás. Mindet felügyelik, de talán a mester-tanítvány kapcsolatot nehezebben tudják kontrollálni.
Tyler- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1026
Hozzászólások régi : 1774
Korábbi szint/kredit : 12. szint - 30 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 67
Join date : 2011. Aug. 08.
Karakteradatok
Főkarakter: Tyler Jackson
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Értem. akkor jelentkeznék is a kalandra a következő karakterrel:
Név: Annie Umpire
Nem: nő
Kor: 23
Külső: fekete hosszú haj copfban jobb oldalra összefogva, barna szempár, alacsony vékony testalkat(165cm 45kg), a testén több különböző méretű és típusú hegek amiket magának okozott. Ez viszont hosszú ujjúja és farmerja miatt csak a tenyere melyen több vágás van és a póló nyaka fölé érő pár heg árulkodik.
Jellem: barátkozó szellemű mazochista
Viszonyulása a nekromanciához: Nem sok mindent tud róla, csupán pár dolgot sikerült főként apjából kihúznia. Ennek ellenére érdeklődéssel tekint eme ágra és többet akar róla megtudni, hogy azok alapján eldönthesse ő hogyan is ítéli meg majd.
Mágia fókusza: fájdalom
Metódusa: kézfeltartás, tenyérrel a célra mutatva.
Előtörténet:
12 éves koromban derült ki, hogy képes vagyok mágiára. Részben ennek örültem is meg nem is hisz teljesen idegen térre csöppentem ez által. Nem tudtam elsőre mit várjak ettől és tartanom-e kell valamitől. Apám persze mikor megtudta félmosoly ült ki arcára. Mondta, hogy reménykedett benne, hogy örökölni fogom a képességet de féltett is tőle egyaránt. Elhatározta, hogy majd ő tanítani fog, megismerteti velem ezt a világot mert ő biztosan jobban tudja mint azok akik szigorúan és folytonos figyelemmel teszik ugyan ezt. Persze az első bökkenőm hamar felemelte a kezét, hogy jelen van mivel nem sikerült rájönnünk, hogy mi is lehet a fókuszom ami segít majd nekem. Végi próbáltuk mindet ami apáméhoz hasonló volt még azt is ami neki segített de egyik sem, még közel sem voltunk hozzá. Bár a mai napig nem mondta el, hogy miért is volt az övé de odaadott nekem egy kesztyűt ami majd segít nekem a fókuszban. Furcsa volt az egész mert úgy nézett ki mint amit a középkorból rángattak elő, de nem csak stílusra még szinte patkány rágta is volt. Na meg csak a jobbos volt. Minden esetre nem kezdtem el a további részleteit firtatni mert bárhogy is nézett ki működött. És végre el tudtuk kezdeni a tanulást, gyakorlást és minden mellékeset amit szeretnek a gyerek fejébe verni mert egyszer még hasznos lesz.
Persze amit apám nem tudott, mert jól rejtettem el előle, hogy van egy vonzódásom a fájdalom után. De ezt titokban is tartottam előtte és csak mikor magamban voltam próbáltam ki, hogy lehet ez az a fókusz amit keresünk.
...A mai napig nem tudom elhinni, hogy soha nem mondtam el apámnak és hét éven keresztül szenvedett velem és azzal a vacak kesztyűvel...
Apám sok figyelmet szentelt a tanításom alatt arra, hogy miközben gyakorlom, tanulom az anyagok formázását és alakítását azért ne legyen az mindenki számára látható és ismert. Nem értettem, hogy mi ez a nagy titkolózás és az őrködés felette, én minden esetre élveztem, hogy képes vagyok rá és nem bántam, hogy nem híreszteltem sose.
Persze az idők változnak és saját lábra álltam, kirepülve a fészekből és annak őrző szemei alól. Én házam, az én váram és más őrző szemek.
Aktív mágia:
-Anyagformálás: tárgyak anyag állagának-formájának megváltoztatása. Szilárdból folyékony, folyékonyból pedig szilárd. Természetesen egy kőfalból nem lesz víz állagú folyadék de közel ahhoz hasonlóvá válik. Emellett a formálás pedig hajtogatásra hasonlít. Bármilyen anyagról legyen szó a varázslat segítségével el tudom hajlítani mint egy gumi csövet. Élő dolgokon ez nem működik.(3kr)
Felszerelés:
-Mágikus kesztyű (segít a fókuszban ha épp nem fáj semmije.) (2,5kr)
-bicska (egyszerű, hétköznapi) (1kr)
Felhasználható kredi : 8
Felhasznált kredit: 6,5
Fennmaradt kerdit: 1,5
Remélem minden jó .
Név: Annie Umpire
Nem: nő
Kor: 23
Külső: fekete hosszú haj copfban jobb oldalra összefogva, barna szempár, alacsony vékony testalkat(165cm 45kg), a testén több különböző méretű és típusú hegek amiket magának okozott. Ez viszont hosszú ujjúja és farmerja miatt csak a tenyere melyen több vágás van és a póló nyaka fölé érő pár heg árulkodik.
Jellem: barátkozó szellemű mazochista
Viszonyulása a nekromanciához: Nem sok mindent tud róla, csupán pár dolgot sikerült főként apjából kihúznia. Ennek ellenére érdeklődéssel tekint eme ágra és többet akar róla megtudni, hogy azok alapján eldönthesse ő hogyan is ítéli meg majd.
Mágia fókusza: fájdalom
Metódusa: kézfeltartás, tenyérrel a célra mutatva.
Előtörténet:
12 éves koromban derült ki, hogy képes vagyok mágiára. Részben ennek örültem is meg nem is hisz teljesen idegen térre csöppentem ez által. Nem tudtam elsőre mit várjak ettől és tartanom-e kell valamitől. Apám persze mikor megtudta félmosoly ült ki arcára. Mondta, hogy reménykedett benne, hogy örökölni fogom a képességet de féltett is tőle egyaránt. Elhatározta, hogy majd ő tanítani fog, megismerteti velem ezt a világot mert ő biztosan jobban tudja mint azok akik szigorúan és folytonos figyelemmel teszik ugyan ezt. Persze az első bökkenőm hamar felemelte a kezét, hogy jelen van mivel nem sikerült rájönnünk, hogy mi is lehet a fókuszom ami segít majd nekem. Végi próbáltuk mindet ami apáméhoz hasonló volt még azt is ami neki segített de egyik sem, még közel sem voltunk hozzá. Bár a mai napig nem mondta el, hogy miért is volt az övé de odaadott nekem egy kesztyűt ami majd segít nekem a fókuszban. Furcsa volt az egész mert úgy nézett ki mint amit a középkorból rángattak elő, de nem csak stílusra még szinte patkány rágta is volt. Na meg csak a jobbos volt. Minden esetre nem kezdtem el a további részleteit firtatni mert bárhogy is nézett ki működött. És végre el tudtuk kezdeni a tanulást, gyakorlást és minden mellékeset amit szeretnek a gyerek fejébe verni mert egyszer még hasznos lesz.
Persze amit apám nem tudott, mert jól rejtettem el előle, hogy van egy vonzódásom a fájdalom után. De ezt titokban is tartottam előtte és csak mikor magamban voltam próbáltam ki, hogy lehet ez az a fókusz amit keresünk.
...A mai napig nem tudom elhinni, hogy soha nem mondtam el apámnak és hét éven keresztül szenvedett velem és azzal a vacak kesztyűvel...
Apám sok figyelmet szentelt a tanításom alatt arra, hogy miközben gyakorlom, tanulom az anyagok formázását és alakítását azért ne legyen az mindenki számára látható és ismert. Nem értettem, hogy mi ez a nagy titkolózás és az őrködés felette, én minden esetre élveztem, hogy képes vagyok rá és nem bántam, hogy nem híreszteltem sose.
Persze az idők változnak és saját lábra álltam, kirepülve a fészekből és annak őrző szemei alól. Én házam, az én váram és más őrző szemek.
Aktív mágia:
-Anyagformálás: tárgyak anyag állagának-formájának megváltoztatása. Szilárdból folyékony, folyékonyból pedig szilárd. Természetesen egy kőfalból nem lesz víz állagú folyadék de közel ahhoz hasonlóvá válik. Emellett a formálás pedig hajtogatásra hasonlít. Bármilyen anyagról legyen szó a varázslat segítségével el tudom hajlítani mint egy gumi csövet. Élő dolgokon ez nem működik.(3kr)
Felszerelés:
-Mágikus kesztyű (segít a fókuszban ha épp nem fáj semmije.) (2,5kr)
-bicska (egyszerű, hétköznapi) (1kr)
Felhasználható kredi : 8
Felhasznált kredit: 6,5
Fennmaradt kerdit: 1,5
Remélem minden jó .
_________________
REN: Hjuchia Sakura, Ammon, Chars Westwal
__________________________________________________________
SW :: Q’ayem Kor , Rime
Ammon Einarson- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1381
Hozzászólások régi : 1081
Korábbi szint/kredit : 11. szint - 25 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 3
Join date : 2011. Aug. 07.
Karakteradatok
Főkarakter: Hjuchia Sakura
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Litttle SW, VH, AoA, Outsiders, Ultimate
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Remek, elfogadom természetesen Bár lenne egy kérdésem, ez az anyagok hajtogatása miből is áll? Egy szilárd kőfalat is elhajlítasz, vagy csak miután megváltoztattad az állagát? Csak, hogy pontosan tudjam mire vagy képes:)
Remélem lesz még jelentkező, és kezdhetünk a hétvégén:)
Gyerünk emberek, jelentkezzetek!
Remélem lesz még jelentkező, és kezdhetünk a hétvégén:)
Gyerünk emberek, jelentkezzetek!
Tyler- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1026
Hozzászólások régi : 1774
Korábbi szint/kredit : 12. szint - 30 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 67
Join date : 2011. Aug. 08.
Karakteradatok
Főkarakter: Tyler Jackson
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Rég vártam már egy ilyen kalandot.
Jelentkeznék ha lehet. Holnap dobom a karaktert. Egy kicsit hasonlít a mágia ellenőrzése a Dragon Age vonalhoz ahol a hivatalos és szemmel tartott mágusok a Circle of Magi tagjai akiket a templomosok őriznek akik meg maguktól vagy netán egy mestertől tanultak mágiát a mágustorony falain kívül azok a hitehagyottak azaz Apostate-ek akiket nem igazán szeretnek
Jó dolognak tartom,hogy a mágiát mindenki egyfajta saját stílusként alkalmazza és nem sablonszerűen, egy kicsit Mage the Ascension feelingje van...tetszik. Ahogy ígértem érkezik holnapra a karakter.
Jelentkeznék ha lehet. Holnap dobom a karaktert. Egy kicsit hasonlít a mágia ellenőrzése a Dragon Age vonalhoz ahol a hivatalos és szemmel tartott mágusok a Circle of Magi tagjai akiket a templomosok őriznek akik meg maguktól vagy netán egy mestertől tanultak mágiát a mágustorony falain kívül azok a hitehagyottak azaz Apostate-ek akiket nem igazán szeretnek
Jó dolognak tartom,hogy a mágiát mindenki egyfajta saját stílusként alkalmazza és nem sablonszerűen, egy kicsit Mage the Ascension feelingje van...tetszik. Ahogy ígértem érkezik holnapra a karakter.
_________________
Jason Mandrake- Démonológus és üzletember
Avalon: Alaistair Viharmágus és nőcsábász R.I.P
Zombivilág: Rex Thomson-Önjelölt Páncélos igazságosztó R.I.P.
Jason Mandrake- 1. szint - 4 kredit
- Hozzászólások száma : 62
Hozzászólások régi : 153
Korábbi szint/kredit : 2. szint - 6 kredit
Aktuális szint/kredit : 3. szint - 8 kredit
Reputation : 0
Join date : 2011. Oct. 09.
Age : 35
Tartózkodási hely : Black Heaven bordély
Karakteradatok
Főkarakter: Jason Mandrake
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
A kőnél is ugyan úgy működik persze nagyban befolyásolja annak a mérete. Ha mondjuk egy normál méretű kőajtó - a példa kedvéért - akkor azt is meg tudja.
Persze minél szilárdabb egy anyag annál nehezebb hajtogatni de ilyenkor lép közbe a puhítás .
Persze minél szilárdabb egy anyag annál nehezebb hajtogatni de ilyenkor lép közbe a puhítás .
_________________
REN: Hjuchia Sakura, Ammon, Chars Westwal
__________________________________________________________
SW :: Q’ayem Kor , Rime
Ammon Einarson- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1381
Hozzászólások régi : 1081
Korábbi szint/kredit : 11. szint - 25 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 3
Join date : 2011. Aug. 07.
Karakteradatok
Főkarakter: Hjuchia Sakura
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Litttle SW, VH, AoA, Outsiders, Ultimate
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Név: Damien Black
Nem: Férfi
Kor: 25
Külső: rövid világosbarna haj, kék szemek, közepes testalkat (177cm 78kg), testére mágikus szövegek és szimbólumok lettek tetoválva. Általában farmert, pólót és dzsekit visel, nem divatmajom.
Jellem: Az élet számára felfedezés, minden dolog számára kihívás és kaland. Barátságos kedves jellem, humora van sajnos több is mint kellene
Viszonyulása a nekromanciához: Olvasott már róla régi tekercseken és könyvekben, megveti ezt a mágia fajtát bár mindig hangoztatja,hogy nincs fekete és fehér mágia csak maga a Varázs és a használó teszi gonosszá a hatásokat.
Mágia fókusza: Sumér nyelv és kézjelek
Damien igen fiatalon ismerkedett meg a mágiafogalmával mikor is 8 éves korában a családjára bűnözők törtek rá mágiával felszerelve. Családjáról nem is sejtette,hogy mágikus képességek birtokában vannak, szülei rég civil életet éltek a varázslatok helyett. A tolvajok megölték édesanyját a küzdelemben, apja ismét mágiához folyamodott melyet évek óta nem vagy csak alig alig használt.
Sikerült elmenekülniük, később Damient édesapja bevezette a mágia rejtelmeibe hisz családjuk vérvonalában sok varázshasználó volt, így a gyermekben is ott rejlett a képesség.
Telt múlt az idő és a gyermek felnőtt, irányítása alá került a mágia és igen jól művelte azt. Végül kiforrott egy bizonyos mágia ágban Damien tudása és művészete. Az Erők uralása, ezt a definíciót adta apja a varázslatokhoz melyet Damien használt. Uralni az univerzális erőket, persze befolyásolni könnyebb mint teremteni, ez mindig a szeme előtt lebegett. Könnyebb volt a már égő gyertyalángot fáklya tűzzé duzzasztani mint egy új lángot teremteni. Fókusza nem volt más mint a már legendás ősmágusok nyelve a Sumérok hagyatéka,apja ismerte a nyelvet és át is adta minden tudását ez irányban is gyermekének. Végül apja látta Damienen,hogy már nincs mit tanulnia tőle ezért kapott egy ajándékot apjától. A gyermek testére varázsszövegek kerültek és szimbólumok, a mágia ősi jelei melyek segítettek számára összpontosítani az Erők irányításában és emellett megvédte őt az esetleges jövőbeli mágikus csapásoktól. Apját nem vezérelte már a bosszú és nem is azért tanította a gyermeket ilyen lendülettel,hogy a bosszúeszköze legyen kedvese elvesztése miatt, hanem féltette fiát. Féltette a kinti világtól és az olyanoktól akik a mágiát gonosz célokra használják. Mindig azt tanította fiának,hogy a mágia nem játék és célja a jóra való törekedés. Önvédelemből tanította meg számára amit tanított, tudta,hogy fia nem fog soha visszaélni a hatalommal és a gonosz eszközévé válni. Idővel apja kutatásai elhúzódtak és egyre később jött haza, volt idő mikor napokig nem tért haza mivel a MFI ügyes bajos dolgai után kutatott, érdekelte,hogy a MFI a nekromancia területén végzett e keresést esetleges használók után. Feltételezése szerint nekromanták ölhették meg feleségét. Damien aggódott,hogy apja már egy hete nem jelentkezett és a ház üres volt mestere nélkül.
Aktív mágia: (3 kredit)
-Erők befolyásolása: A mágia nem más mint energia így ezt az energiát képes manipulálni felerősíteni vagy esetleg gyengíteni. Teremteni még nem képes mivel ahhoz még nem elég tapasztalt. Mindenféle energiafajtát képes befolyásolni, hő energia, mozgási energia, gravitáció, mágnesesség.
Felszerelés:
- Mágikus tetoválások: (1,5˙kredit) Védelmet nyújt a varázstámadások ellen. Apja elmondása szerint minden mágia iskola által alkalmazott varázscsapás ellen védelmet nyújthat.
-Sumér varázsamulett:(2,5 kredit) Ezen amulett rákapcsolódik a mágikus energiára és a használónak megnöveli varázserejét. Nem csak korlátozott tárgy bárki kezében lehet aktív, bár Damien nem ereszti mivel sokat jelent számára.
-9x21 mm-es Beretta 90two pisztoly 5 tárral (1kredit)
Egyéb tárgyak: egy öngyújtó, egy sokkoló és egy kis darabka mágnes.
Felhasználható kredit : 8
Felhasznált kredit: 8
Fennmaradt kredit: 0
Remélem minden rendben lesz vele
Nem: Férfi
Kor: 25
Külső: rövid világosbarna haj, kék szemek, közepes testalkat (177cm 78kg), testére mágikus szövegek és szimbólumok lettek tetoválva. Általában farmert, pólót és dzsekit visel, nem divatmajom.
Jellem: Az élet számára felfedezés, minden dolog számára kihívás és kaland. Barátságos kedves jellem, humora van sajnos több is mint kellene
Viszonyulása a nekromanciához: Olvasott már róla régi tekercseken és könyvekben, megveti ezt a mágia fajtát bár mindig hangoztatja,hogy nincs fekete és fehér mágia csak maga a Varázs és a használó teszi gonosszá a hatásokat.
Mágia fókusza: Sumér nyelv és kézjelek
Damien igen fiatalon ismerkedett meg a mágiafogalmával mikor is 8 éves korában a családjára bűnözők törtek rá mágiával felszerelve. Családjáról nem is sejtette,hogy mágikus képességek birtokában vannak, szülei rég civil életet éltek a varázslatok helyett. A tolvajok megölték édesanyját a küzdelemben, apja ismét mágiához folyamodott melyet évek óta nem vagy csak alig alig használt.
Sikerült elmenekülniük, később Damient édesapja bevezette a mágia rejtelmeibe hisz családjuk vérvonalában sok varázshasználó volt, így a gyermekben is ott rejlett a képesség.
Telt múlt az idő és a gyermek felnőtt, irányítása alá került a mágia és igen jól művelte azt. Végül kiforrott egy bizonyos mágia ágban Damien tudása és művészete. Az Erők uralása, ezt a definíciót adta apja a varázslatokhoz melyet Damien használt. Uralni az univerzális erőket, persze befolyásolni könnyebb mint teremteni, ez mindig a szeme előtt lebegett. Könnyebb volt a már égő gyertyalángot fáklya tűzzé duzzasztani mint egy új lángot teremteni. Fókusza nem volt más mint a már legendás ősmágusok nyelve a Sumérok hagyatéka,apja ismerte a nyelvet és át is adta minden tudását ez irányban is gyermekének. Végül apja látta Damienen,hogy már nincs mit tanulnia tőle ezért kapott egy ajándékot apjától. A gyermek testére varázsszövegek kerültek és szimbólumok, a mágia ősi jelei melyek segítettek számára összpontosítani az Erők irányításában és emellett megvédte őt az esetleges jövőbeli mágikus csapásoktól. Apját nem vezérelte már a bosszú és nem is azért tanította a gyermeket ilyen lendülettel,hogy a bosszúeszköze legyen kedvese elvesztése miatt, hanem féltette fiát. Féltette a kinti világtól és az olyanoktól akik a mágiát gonosz célokra használják. Mindig azt tanította fiának,hogy a mágia nem játék és célja a jóra való törekedés. Önvédelemből tanította meg számára amit tanított, tudta,hogy fia nem fog soha visszaélni a hatalommal és a gonosz eszközévé válni. Idővel apja kutatásai elhúzódtak és egyre később jött haza, volt idő mikor napokig nem tért haza mivel a MFI ügyes bajos dolgai után kutatott, érdekelte,hogy a MFI a nekromancia területén végzett e keresést esetleges használók után. Feltételezése szerint nekromanták ölhették meg feleségét. Damien aggódott,hogy apja már egy hete nem jelentkezett és a ház üres volt mestere nélkül.
Aktív mágia: (3 kredit)
-Erők befolyásolása: A mágia nem más mint energia így ezt az energiát képes manipulálni felerősíteni vagy esetleg gyengíteni. Teremteni még nem képes mivel ahhoz még nem elég tapasztalt. Mindenféle energiafajtát képes befolyásolni, hő energia, mozgási energia, gravitáció, mágnesesség.
Felszerelés:
- Mágikus tetoválások: (1,5˙kredit) Védelmet nyújt a varázstámadások ellen. Apja elmondása szerint minden mágia iskola által alkalmazott varázscsapás ellen védelmet nyújthat.
-Sumér varázsamulett:(2,5 kredit) Ezen amulett rákapcsolódik a mágikus energiára és a használónak megnöveli varázserejét. Nem csak korlátozott tárgy bárki kezében lehet aktív, bár Damien nem ereszti mivel sokat jelent számára.
-9x21 mm-es Beretta 90two pisztoly 5 tárral (1kredit)
Egyéb tárgyak: egy öngyújtó, egy sokkoló és egy kis darabka mágnes.
Felhasználható kredit : 8
Felhasznált kredit: 8
Fennmaradt kredit: 0
Remélem minden rendben lesz vele
A hozzászólást Jason Mandrake összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. 17 Nov. 2011, 12:54-kor.
_________________
Jason Mandrake- Démonológus és üzletember
Avalon: Alaistair Viharmágus és nőcsábász R.I.P
Zombivilág: Rex Thomson-Önjelölt Páncélos igazságosztó R.I.P.
Jason Mandrake- 1. szint - 4 kredit
- Hozzászólások száma : 62
Hozzászólások régi : 153
Korábbi szint/kredit : 2. szint - 6 kredit
Aktuális szint/kredit : 3. szint - 8 kredit
Reputation : 0
Join date : 2011. Oct. 09.
Age : 35
Tartózkodási hely : Black Heaven bordély
Karakteradatok
Főkarakter: Jason Mandrake
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
//Ahogy Jason írta, a Dragon Age és hasonló játékok elég sok képzelőerőt adhatnak, így remélem az enyém nem lett túl meredek. Ha mégis, szólj, és finomítom, gyengítem, ha kell kitalálok újat (van pár másik ötletem is:) ).//
Név: Krisztián Karijzav
Nem: Férfi
Kor: 22
Külső: Hátközépig érő hosszú erősen hullámos haj, tarkón összefogott, alatta kiengedett, sötétbarna szem 179 cm magas, 75 kg.
Jellem: Veszélyhelyzetben könnyen elöntheti pánikroham, amelynek következtében mindent, és mindenkit ellenségnek tekint, és habozás nélkül támad. Nyugodt állapotban barátkozó szellemiségű, ám akiről megtudja, hogy mágia használó, azzal azután tartózkodóan viselkedik.
Viszonyulása a nekromanciához: Nem ismeri, illetve nem tudja, mit takar pontosan ez a mágiaág.
Mágia fókusza: Egy ezüst karkötő a bal karján, mely a tűzvészkor beleégett húsába.
Metódusa: Jobb karjával cél irányába, nyitott tenyérrel, ujjak széttartásával. Bal karja lefelé mutat, nyitott tenyérrel, ujjak széttárva, kezek idézésekor ezen kezével irányítja az idézettek erőkifejtését.
Előtörténet:
Ereje már 6 évesen megmutatkozott, mikor egy mágikus tárgy, mely le volt merítve, és a tulajdonosa szerint már használhatatlan túltöltődött, mikor a kezébe vette, és összetört. Családja szegény volt, nem tellett tőlük arra, hogy mágikus iskolába írassák, illetve azt finanszírozzák, így maradt a titoktartás. Kunyhójuk egy kis falu melletti dombháton helyezkedett el. Az eset után megtiltották neki, hogy bármi köze is legyen a mágiához, vagy azzal próbálkozzon. Próbálták véletlennek feltüntetni az esetet, amit gyermekük el is hitt. Tovább folytatódott az életük, mezőgazdálkodással, baromfi tartással éltek meg.
Újabb 6 év telt el meglepetések nélkül, mikor kósza hírek kezdtek szállingózni a faluban. Krisztián ekkor már rendszeresen járta a falu utcáit, szülei mindig őt küldték el, ha venni kellett valamit, így a pletykák is hamar a fülébe jutottak. Távoli fekete füstről beszéltek, amelyek egyre többször jelennek meg, és amelyek egy újabb kis község felégetését jelentették. Ami nyugtalanította az embereket az az volt, hogy ezek az esetek egyre közelebb jöttek kerültek ő kis életükhöz.
Pár évnyi csend után, mikor a hír keltette visszhang kezdett elcsitulni, a dombhátról a horizont felé tekintve füst volt látható a távoli erdő fölött, mely azt jelentette, hogy a a szomszédos kis községet is felégették. Mivel a dombhátat kevesen járták, csak egy nappal később jutott el ez a hír a faluba, melyben azonnal pánik tört ki. A férfiak minden fegyvernek fogható eszközt előkészítettek, illetve kezdetleges barikádokat alakítottak ki szekerekből és kivágott fákból a falu utcáinak végein. Azon az éjjelen senki se aludt, mindenki feszült figyelemmel kísérte az apróbb neszeket is. A Hold se volt segítségükre, mert a felhők eltakarták, így a majdhogynem vaksötétben csillagként fénylettek a falu házaiban derengő lámpások. Az idő teltével az emberek figyelme kezdett lanyhulni, mert nem hallottak semmi gyanúsat mióta az éjszaka beköszöntött. Ám még pirkadat előtt, hatalmas robbanásra riadtak fel a már félálomban őrködők. Az egyik utca barikádjának darabjai mindenfelé repültek, miközben tűz borította a darabokat, mely hamar átterjedt a házakra is. Fekete alakok kisebb csoportja masírozott be a faluba, minden fényforrás felé tűzlabdákat hajigálva. Krisztián és családja a kunyhóból végig látta, ahogy a falu lakóit elevenen felégetik. Eloltottak minden lámpást, nehogy feléjük vegyék az irányt. Épp mikor a sikolyok zaja elhalkult, és csak a távoli tűz ropogását lehetett hallani, hangfoszlányok ütötték meg a fülüket. A család egy szem gyermekük gyorsan a padlón elhelyezkedő csapóajtó alatti pincébe vitték. Mivel nem volt fény, lassan, nehezen, és elég hangosan csinálták ahhoz, hogy a kint levők meghallják, vannak, kik még mindig élnek. Pont mikor a csapóajtóra rátették újra a szőnyeget, az ajtó berobbant, lángzuhatag kíséretében. Az a fiatal fiú nem látta, de teljes mértékben hallotta, ahogy szüleit is elevenen elégetik, majd a kunyhót felégetik a feje fölött. Nem vették észre, hogy elrejtőzött volna, próbált annyira csendben maradni, amennyire csak tudott, ám az egyre terjedő tűz már a padlón is ott volt, ami darabokban esett Krisztián fejére. Kezét alaposan megégetve elrakodott mindent, ami útjában volt, hogy a pincében ásott alagúton kijusson. Az alagút hosszú volt, a füst pedig kezdte betölteni a levegőt, amit belélegzett. Tántorogva, szédült fejjel, homályos tekintettel ért ki épp a domb alján kinyíló faajtó mögül. Már pirkadt.
Azon a napon a nap se jött elő. Az este jelen levő felhők mára súlyos zivatart hoztak. A falu egyetlen túlélője egy domb lábánál félájultan hevert csurom vizesen. Szerencséjére egy homályos alak tévedt oda. Ez volt az utolsó, amit még látott, majd végleg elájult.
Nem tudja, mennyi idő telt el, de mikor felébredt, egy ágyban találta magát. Jobban megnézve nem is ágy volt, hanem megégett rongyokból és hasonló ruhadarabokból összerakott kupac. Egy felégetett házban találta magát. Mikor már azt kezdte keresni, hogyan került ide, az az alak lépett be, akit az esőben látott utoljára. Az arcát csuha takarta el. Odament hozzá, és miután az ömlő esőből fedezékbe ért, láthatóvá tette arcát. Egy öreg fekete szakállas férfi volt, aki koromfekete szemeivel most a fiatal fiúra tekintett.
- Üdv újra köztünk. - Üdvözölte a nemrég felébredtet.
A férfi Merkohl volt egy vándormágus, aki a közösségeket felégető mágusokat követte. Krisztiánt szárnyai alá vette. A következő faluba akarta vinni, ám az egyik alkalommal, mikor letáboroztak, Krisztián a tábortűz felé kinyújtotta kezét, ujjait széttárta, és a lángok feketévé váltak. Valamennyi fényt adtak ki magukból, ám nem annyit, mint a rendes tűz. Ezután Merkohl mester megváltoztatta döntését, és tanítványává fogadta az ifjút. Folyamatosan vándoroltak, elkerülvén a nagyobb városokat, ahol megtalálható volt az MFI. A lassú tanulás alatt sokat kérdezgette az ifjút az érzelmeiről is, a bizonyos pillanatokban mit érez. Kiderült, hogy mágikus ereje nem volt aktív, ám a családja elvesztése, illetve az, hogy végig jelen volt, miközben meghaltak, gyermeki irányba mozdította erejét. Nem akarta hallani, ami épp történik, és a tüzet se akarta látnia feje fölött, emiatt koromfeketévé tud változtatni mindent, amit akar, illetve ereje enged.
Mára mesterétől külön utakon jár, mert Merkohl szerint az MFI egyre aktívabb jelenléte miatt több esélyük van arra, hogy nem fedezik fel őket, ha külön válnak.
Aktív mágia:
- Fény eltüntetése: Mikor mindent koromfeketévé változtat, nem feketeséget áraszt ki, hanem elszívja a fényt. Jelenleg maximum egy nagyobb termet tud teljesen fénytelenné tenni, vagy maga előtt 15 méterig mindent. Zárt helyen nagyobb területre hat ki (pl. egy szűk utcában 25-30 méter, egy tágasabb utcában (2 sévos) már csak 15-20 méter). Az általa kreált sötétségben egyedül ő lát, sötétben való látás ebben az esetben nem működik, illetve az általa uralt területen bármiféle fényforrás is haszontalan, hisz annak is elszívja minden fényét, amint fel-/bekapcsolják.
- Idézés: Az általa uralt területen fekete kezeket/karokat tud megidézni, melyek a falból, vagy a földből törnek elő. Hallani lehet, de látni nem, mivel ez is ugyanúgy fekete. Egyszerre maximum négyet tud megidézni. A karok hosszúsága max. 2 méter. Olyan erősek, mint a tulajdonosa karja, tehát egy embert meg tud fojtani, illetve mozgásképtelenné tud tenni, de fát, vagy annál keményebb dolgot nem tud eltörni. (3 kredit)
Felszerelés:
- Tőr (1 kredit)
Felhasználható kredi : 8
Felhasznált kredit: 4
Fennmaradt kredit: 4
Név: Krisztián Karijzav
Nem: Férfi
Kor: 22
Külső: Hátközépig érő hosszú erősen hullámos haj, tarkón összefogott, alatta kiengedett, sötétbarna szem 179 cm magas, 75 kg.
Jellem: Veszélyhelyzetben könnyen elöntheti pánikroham, amelynek következtében mindent, és mindenkit ellenségnek tekint, és habozás nélkül támad. Nyugodt állapotban barátkozó szellemiségű, ám akiről megtudja, hogy mágia használó, azzal azután tartózkodóan viselkedik.
Viszonyulása a nekromanciához: Nem ismeri, illetve nem tudja, mit takar pontosan ez a mágiaág.
Mágia fókusza: Egy ezüst karkötő a bal karján, mely a tűzvészkor beleégett húsába.
Metódusa: Jobb karjával cél irányába, nyitott tenyérrel, ujjak széttartásával. Bal karja lefelé mutat, nyitott tenyérrel, ujjak széttárva, kezek idézésekor ezen kezével irányítja az idézettek erőkifejtését.
Előtörténet:
Ereje már 6 évesen megmutatkozott, mikor egy mágikus tárgy, mely le volt merítve, és a tulajdonosa szerint már használhatatlan túltöltődött, mikor a kezébe vette, és összetört. Családja szegény volt, nem tellett tőlük arra, hogy mágikus iskolába írassák, illetve azt finanszírozzák, így maradt a titoktartás. Kunyhójuk egy kis falu melletti dombháton helyezkedett el. Az eset után megtiltották neki, hogy bármi köze is legyen a mágiához, vagy azzal próbálkozzon. Próbálták véletlennek feltüntetni az esetet, amit gyermekük el is hitt. Tovább folytatódott az életük, mezőgazdálkodással, baromfi tartással éltek meg.
Újabb 6 év telt el meglepetések nélkül, mikor kósza hírek kezdtek szállingózni a faluban. Krisztián ekkor már rendszeresen járta a falu utcáit, szülei mindig őt küldték el, ha venni kellett valamit, így a pletykák is hamar a fülébe jutottak. Távoli fekete füstről beszéltek, amelyek egyre többször jelennek meg, és amelyek egy újabb kis község felégetését jelentették. Ami nyugtalanította az embereket az az volt, hogy ezek az esetek egyre közelebb jöttek kerültek ő kis életükhöz.
Pár évnyi csend után, mikor a hír keltette visszhang kezdett elcsitulni, a dombhátról a horizont felé tekintve füst volt látható a távoli erdő fölött, mely azt jelentette, hogy a a szomszédos kis községet is felégették. Mivel a dombhátat kevesen járták, csak egy nappal később jutott el ez a hír a faluba, melyben azonnal pánik tört ki. A férfiak minden fegyvernek fogható eszközt előkészítettek, illetve kezdetleges barikádokat alakítottak ki szekerekből és kivágott fákból a falu utcáinak végein. Azon az éjjelen senki se aludt, mindenki feszült figyelemmel kísérte az apróbb neszeket is. A Hold se volt segítségükre, mert a felhők eltakarták, így a majdhogynem vaksötétben csillagként fénylettek a falu házaiban derengő lámpások. Az idő teltével az emberek figyelme kezdett lanyhulni, mert nem hallottak semmi gyanúsat mióta az éjszaka beköszöntött. Ám még pirkadat előtt, hatalmas robbanásra riadtak fel a már félálomban őrködők. Az egyik utca barikádjának darabjai mindenfelé repültek, miközben tűz borította a darabokat, mely hamar átterjedt a házakra is. Fekete alakok kisebb csoportja masírozott be a faluba, minden fényforrás felé tűzlabdákat hajigálva. Krisztián és családja a kunyhóból végig látta, ahogy a falu lakóit elevenen felégetik. Eloltottak minden lámpást, nehogy feléjük vegyék az irányt. Épp mikor a sikolyok zaja elhalkult, és csak a távoli tűz ropogását lehetett hallani, hangfoszlányok ütötték meg a fülüket. A család egy szem gyermekük gyorsan a padlón elhelyezkedő csapóajtó alatti pincébe vitték. Mivel nem volt fény, lassan, nehezen, és elég hangosan csinálták ahhoz, hogy a kint levők meghallják, vannak, kik még mindig élnek. Pont mikor a csapóajtóra rátették újra a szőnyeget, az ajtó berobbant, lángzuhatag kíséretében. Az a fiatal fiú nem látta, de teljes mértékben hallotta, ahogy szüleit is elevenen elégetik, majd a kunyhót felégetik a feje fölött. Nem vették észre, hogy elrejtőzött volna, próbált annyira csendben maradni, amennyire csak tudott, ám az egyre terjedő tűz már a padlón is ott volt, ami darabokban esett Krisztián fejére. Kezét alaposan megégetve elrakodott mindent, ami útjában volt, hogy a pincében ásott alagúton kijusson. Az alagút hosszú volt, a füst pedig kezdte betölteni a levegőt, amit belélegzett. Tántorogva, szédült fejjel, homályos tekintettel ért ki épp a domb alján kinyíló faajtó mögül. Már pirkadt.
Azon a napon a nap se jött elő. Az este jelen levő felhők mára súlyos zivatart hoztak. A falu egyetlen túlélője egy domb lábánál félájultan hevert csurom vizesen. Szerencséjére egy homályos alak tévedt oda. Ez volt az utolsó, amit még látott, majd végleg elájult.
Nem tudja, mennyi idő telt el, de mikor felébredt, egy ágyban találta magát. Jobban megnézve nem is ágy volt, hanem megégett rongyokból és hasonló ruhadarabokból összerakott kupac. Egy felégetett házban találta magát. Mikor már azt kezdte keresni, hogyan került ide, az az alak lépett be, akit az esőben látott utoljára. Az arcát csuha takarta el. Odament hozzá, és miután az ömlő esőből fedezékbe ért, láthatóvá tette arcát. Egy öreg fekete szakállas férfi volt, aki koromfekete szemeivel most a fiatal fiúra tekintett.
- Üdv újra köztünk. - Üdvözölte a nemrég felébredtet.
A férfi Merkohl volt egy vándormágus, aki a közösségeket felégető mágusokat követte. Krisztiánt szárnyai alá vette. A következő faluba akarta vinni, ám az egyik alkalommal, mikor letáboroztak, Krisztián a tábortűz felé kinyújtotta kezét, ujjait széttárta, és a lángok feketévé váltak. Valamennyi fényt adtak ki magukból, ám nem annyit, mint a rendes tűz. Ezután Merkohl mester megváltoztatta döntését, és tanítványává fogadta az ifjút. Folyamatosan vándoroltak, elkerülvén a nagyobb városokat, ahol megtalálható volt az MFI. A lassú tanulás alatt sokat kérdezgette az ifjút az érzelmeiről is, a bizonyos pillanatokban mit érez. Kiderült, hogy mágikus ereje nem volt aktív, ám a családja elvesztése, illetve az, hogy végig jelen volt, miközben meghaltak, gyermeki irányba mozdította erejét. Nem akarta hallani, ami épp történik, és a tüzet se akarta látnia feje fölött, emiatt koromfeketévé tud változtatni mindent, amit akar, illetve ereje enged.
Mára mesterétől külön utakon jár, mert Merkohl szerint az MFI egyre aktívabb jelenléte miatt több esélyük van arra, hogy nem fedezik fel őket, ha külön válnak.
Aktív mágia:
- Fény eltüntetése: Mikor mindent koromfeketévé változtat, nem feketeséget áraszt ki, hanem elszívja a fényt. Jelenleg maximum egy nagyobb termet tud teljesen fénytelenné tenni, vagy maga előtt 15 méterig mindent. Zárt helyen nagyobb területre hat ki (pl. egy szűk utcában 25-30 méter, egy tágasabb utcában (2 sévos) már csak 15-20 méter). Az általa kreált sötétségben egyedül ő lát, sötétben való látás ebben az esetben nem működik, illetve az általa uralt területen bármiféle fényforrás is haszontalan, hisz annak is elszívja minden fényét, amint fel-/bekapcsolják.
- Idézés: Az általa uralt területen fekete kezeket/karokat tud megidézni, melyek a falból, vagy a földből törnek elő. Hallani lehet, de látni nem, mivel ez is ugyanúgy fekete. Egyszerre maximum négyet tud megidézni. A karok hosszúsága max. 2 méter. Olyan erősek, mint a tulajdonosa karja, tehát egy embert meg tud fojtani, illetve mozgásképtelenné tud tenni, de fát, vagy annál keményebb dolgot nem tud eltörni. (3 kredit)
Felszerelés:
- Tőr (1 kredit)
Felhasználható kredi : 8
Felhasznált kredit: 4
Fennmaradt kredit: 4
Fornesh- 1. szint - 4 kredit
- Hozzászólások száma : 74
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Oct. 14.
Karakteradatok
Főkarakter: Fornesh
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Nagyon örülök hogy van ennyi jelentkező Őszintén megmondom, hogy csak átfutottam a két előtörit, többre nincs erőm:( De csütörtökön, vagy holnap este mindenképp, írok majd, legkésőbb sajnos pénteken tudok majd kezdeni, mert holnap még melózok, és hullafáradtan nem szeretném elkezdeni a kalandot. Remélem megértitek, és örülök, hogy ennyire tetszik a kalnd ötletem és a világ:)
Tyler- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1026
Hozzászólások régi : 1774
Korábbi szint/kredit : 12. szint - 30 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 67
Join date : 2011. Aug. 08.
Karakteradatok
Főkarakter: Tyler Jackson
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Akkor nézzük!
Sakura, el vagy fogadva:)
Jason, na itt van némi probléma. A varázslatod túl erős, tulajdonképpen képes vagy mindenre amit szeretnél, alaposan gyengítsd le, mint a másik két játékos. Ja és az apád mi után kutat az MFI-nél? Ott dolgozik vagy kémkedik utánuk? Csak mert ez a végén odaraktad és nem tudom mire értetted. Ha javítod jó is lesz:)
Fornesh, elfogadva. Egy kérdés azokat a kezeket csak ott tudod megidézni, ahol elszívtad a fényt, ugye?
Holnapig még várok hátha lesz még jelentkező!
Sakura, el vagy fogadva:)
Jason, na itt van némi probléma. A varázslatod túl erős, tulajdonképpen képes vagy mindenre amit szeretnél, alaposan gyengítsd le, mint a másik két játékos. Ja és az apád mi után kutat az MFI-nél? Ott dolgozik vagy kémkedik utánuk? Csak mert ez a végén odaraktad és nem tudom mire értetted. Ha javítod jó is lesz:)
Fornesh, elfogadva. Egy kérdés azokat a kezeket csak ott tudod megidézni, ahol elszívtad a fényt, ugye?
Holnapig még várok hátha lesz még jelentkező!
Tyler- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1026
Hozzászólások régi : 1774
Korábbi szint/kredit : 12. szint - 30 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 67
Join date : 2011. Aug. 08.
Karakteradatok
Főkarakter: Tyler Jackson
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Javítottam és várok megerősítést
_________________
Jason Mandrake- Démonológus és üzletember
Avalon: Alaistair Viharmágus és nőcsábász R.I.P
Zombivilág: Rex Thomson-Önjelölt Páncélos igazságosztó R.I.P.
Jason Mandrake- 1. szint - 4 kredit
- Hozzászólások száma : 62
Hozzászólások régi : 153
Korábbi szint/kredit : 2. szint - 6 kredit
Aktuális szint/kredit : 3. szint - 8 kredit
Reputation : 0
Join date : 2011. Oct. 09.
Age : 35
Tartózkodási hely : Black Heaven bordély
Karakteradatok
Főkarakter: Jason Mandrake
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Háááát, még mindig elég erősnek tartom, de egye-fene, a kaland erejéig elfogadom:)
Akkor ha nem lesz jelentkező, holnap délelőtt kezdünk!
Akkor ha nem lesz jelentkező, holnap délelőtt kezdünk!
Tyler- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1026
Hozzászólások régi : 1774
Korábbi szint/kredit : 12. szint - 30 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 67
Join date : 2011. Aug. 08.
Karakteradatok
Főkarakter: Tyler Jackson
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Ha lesz is, bocsi a sürgetésért, de örülnék, ha Te is kezdenél.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Tyler- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1026
Hozzászólások régi : 1774
Korábbi szint/kredit : 12. szint - 30 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 67
Join date : 2011. Aug. 08.
Karakteradatok
Főkarakter: Tyler Jackson
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
Igen, csak azon a területen használhatom.
Fornesh- 1. szint - 4 kredit
- Hozzászólások száma : 74
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Oct. 14.
Karakteradatok
Főkarakter: Fornesh
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
- Mennyire tudta a KM jelölt a képességeket kezelni?
nem volt gond vele
- Mennyire tudta a KM jelölt a sok JK-t kezelni?
mindannyian igényes reagokat kaptunk, egyéni bevezetővel is. Szerintem jól kezelte hármunk
- Mennyire volt a kaland játékos központú?
én úgy éreztem, hogy tényleges súlya volt a döntésnek amit hoztam a karakteremmel és nem volt háttérbe szorítva
- Milyen volt a kaland?
ameddig jutottunk az kellemes volt és fenntartotta az érdeklődésemet.
- Mennyire ajánlanád másnak a KM jelöltet, hogy menjen hozzá, illetve, hogy érzed a reneszánszon is helyt tudna-e állni esetenként 7-8 játékos mellett is?
ajánlanám mert érdekes történetet talált ki, bár a leírást soknak éreztem egy rövid kalandhoz képest de ezt nem érzem hátránynak. Hogy 7-8 játékossal is képes lenne-e kellemes és mindenkit kielégítő, mindenkire figyelő kalandot levezetni. Hát szerintem most még talán nem de biztos vagyok abban, hogy ha lehetőséget kap több 4-5 fős kaland levezetésére akkor fel fog nőni hozzá és jó km-é válhat ha nem csügged a lelkesedése sem.
Én azt mondom, hogy egy 4 est adok pályázó km-ünknek.
Bocsika a rövidségért de sose tudtam igazán jól kritizálni/elemezni. Ezek mellett én csak annyit tennék hozzá, hogy a kalandot élveztem.
nem volt gond vele
- Mennyire tudta a KM jelölt a sok JK-t kezelni?
mindannyian igényes reagokat kaptunk, egyéni bevezetővel is. Szerintem jól kezelte hármunk
- Mennyire volt a kaland játékos központú?
én úgy éreztem, hogy tényleges súlya volt a döntésnek amit hoztam a karakteremmel és nem volt háttérbe szorítva
- Milyen volt a kaland?
ameddig jutottunk az kellemes volt és fenntartotta az érdeklődésemet.
- Mennyire ajánlanád másnak a KM jelöltet, hogy menjen hozzá, illetve, hogy érzed a reneszánszon is helyt tudna-e állni esetenként 7-8 játékos mellett is?
ajánlanám mert érdekes történetet talált ki, bár a leírást soknak éreztem egy rövid kalandhoz képest de ezt nem érzem hátránynak. Hogy 7-8 játékossal is képes lenne-e kellemes és mindenkit kielégítő, mindenkire figyelő kalandot levezetni. Hát szerintem most még talán nem de biztos vagyok abban, hogy ha lehetőséget kap több 4-5 fős kaland levezetésére akkor fel fog nőni hozzá és jó km-é válhat ha nem csügged a lelkesedése sem.
Én azt mondom, hogy egy 4 est adok pályázó km-ünknek.
Bocsika a rövidségért de sose tudtam igazán jól kritizálni/elemezni. Ezek mellett én csak annyit tennék hozzá, hogy a kalandot élveztem.
_________________
REN: Hjuchia Sakura, Ammon, Chars Westwal
__________________________________________________________
SW :: Q’ayem Kor , Rime
Ammon Einarson- 11. szint - 25 kredit
- Hozzászólások száma : 1381
Hozzászólások régi : 1081
Korábbi szint/kredit : 11. szint - 25 kredit
Aktuális szint/kredit : 13. szint - 35 kredit
Reputation : 3
Join date : 2011. Aug. 07.
Karakteradatok
Főkarakter: Hjuchia Sakura
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Litttle SW, VH, AoA, Outsiders, Ultimate
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
No, ezt is elolvastam, jöjjön az összefoglaló.
1. Szerintem jól kezelted a mágiát, ami véleményem szerint nehezebb, mint egyszerű mutánsképességeket kezelni, hiszen itt mindig sokkal több a kombinációs lehetőség, sokkal több a játékosok szabadsága.
2. Igazából nem kezelted a sok játékost, az utolsó körig külön voltak bontva, mert a bemesélés elég hosszúra nyúlt. Nem igazán derült ki emiatt, hogy hogyan tudsz egyszerre több karakterre is figyelni.
3. Viszonylag kiegyensúlyozott volt az NJK-k szerepe és a játékosok szabadsága, még ha meg is mondták az NJK-k, hogy mit kell csinálni, annak IC oka volt, hiszen ők a rendőrök. Nem éreztem úgy, mintha zsinóron rángatnád a játékosokat.
4. Ez a legellentmondásosabb rész. A KM reagok jók voltak, mindegyikben volt esemény, nem ült le a sztori, a játékosok írtak is, néha Mandrake eltűnt, de mindig visszajött, szóval láthatóan izgalmas is volt, de nagyon az elején megrekedtünk. Egy kiírt kaland sem fejeződött be időben, ez tény, de itt érzem leginkább úgy, hogy még épp csak elkezdődött. Ami viszont lement eddig, az tetszett, valószínűleg elég jó kaland lesz ez még.
5. Ez a bajos rész, mármint a 7-8 játékossal való elbírás. Fogalmam sincs, hogyan teljesítenél, mert még három játékossal sem láttalak, a végén ketten már találkoztak, erre nem alapoznék messze menő következtetéseket.
Nagyon sok dilemmát okoztál nekem, az eddigiek alapján annyi látszik, hogy magánkalandot jól tudsz mesélni, egyedül a te esetedben vagyok úgy, hogy látni kéne a kaland további részét ahhoz, hogy tudjak biztosat mondani. Így egy nagyon felfelé húzott 4 pontot adok.
- Spoiler:
- A három karakterből kettőt letartóztatnak mágia gyakorlása miatt, de hamar kiderül, valójában inkább arról van szó, hogy a segítségükre van szükség, mert a mágia rendőrségnek komoly gondjai adódtak, olyan összeesküvésről lehet szó, amiben még a rendőrség vezetősége is részes. A harmadik karakter szinte véletlenül keveredik bele az eseményekbe, egy utcai támadás után viszik be az őrsre, és kétszer is bizonyítja a rendőröknek, hogy megállja a helyét mágiahasználat terén, így őt is potenciális segítőként kezelik.
1. Szerintem jól kezelted a mágiát, ami véleményem szerint nehezebb, mint egyszerű mutánsképességeket kezelni, hiszen itt mindig sokkal több a kombinációs lehetőség, sokkal több a játékosok szabadsága.
2. Igazából nem kezelted a sok játékost, az utolsó körig külön voltak bontva, mert a bemesélés elég hosszúra nyúlt. Nem igazán derült ki emiatt, hogy hogyan tudsz egyszerre több karakterre is figyelni.
3. Viszonylag kiegyensúlyozott volt az NJK-k szerepe és a játékosok szabadsága, még ha meg is mondták az NJK-k, hogy mit kell csinálni, annak IC oka volt, hiszen ők a rendőrök. Nem éreztem úgy, mintha zsinóron rángatnád a játékosokat.
4. Ez a legellentmondásosabb rész. A KM reagok jók voltak, mindegyikben volt esemény, nem ült le a sztori, a játékosok írtak is, néha Mandrake eltűnt, de mindig visszajött, szóval láthatóan izgalmas is volt, de nagyon az elején megrekedtünk. Egy kiírt kaland sem fejeződött be időben, ez tény, de itt érzem leginkább úgy, hogy még épp csak elkezdődött. Ami viszont lement eddig, az tetszett, valószínűleg elég jó kaland lesz ez még.
5. Ez a bajos rész, mármint a 7-8 játékossal való elbírás. Fogalmam sincs, hogyan teljesítenél, mert még három játékossal sem láttalak, a végén ketten már találkoztak, erre nem alapoznék messze menő következtetéseket.
Nagyon sok dilemmát okoztál nekem, az eddigiek alapján annyi látszik, hogy magánkalandot jól tudsz mesélni, egyedül a te esetedben vagyok úgy, hogy látni kéne a kaland további részét ahhoz, hogy tudjak biztosat mondani. Így egy nagyon felfelé húzott 4 pontot adok.
Godlaw / Tao- Adminisztrátor
- Hozzászólások száma : 2831
Hozzászólások régi : 3697
Korábbi szint/kredit : 14.szint - 40 kredit
Aktuális szint/kredit : 16.szint - 50 kredit
Reputation : 0
Join date : 2011. Feb. 20.
Karakteradatok
Főkarakter: Tao
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders, Little SW
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
1. Meglehetősen jól volt kezelve a mágia benne.
2. Ebből nem derült ki semmi, eddig inkább 3 szálon futó magánkalandnak tűnt a kaland, mintsem tényleges kalandnak.
3. Itt Tao-val értek egyet, bár igazból a rendőri fellépés miatt nem nagyon volt, hogy a játékosok ellenkeztek volna nagyon, hogy nem akarják megadni magukat, vagy szöknek.
4. Háát, jó kérdés. Szerintem, mint mondtam ezek inkább magánkalandoknak tűntek eddig mintsem tényleges kalandnak. Időnként picit illúzióromboló volt a 3-4 soros KM reag, ami főleg az elején előfordult. Történés volt, az pozitívum, azonban a legnagyobb hátránynak talán azt mondanám, hogy nagyon-nagyon lassú volt az egész. Volt időnként, hogy egy hetet kellett várni a mesélői reagra, a végén pedig már fél hónapja nem kaptak a játékosok semmit sem. Elhiszem, hogy meg akarod várni az összes karit, de akkor meghalna egy kaland.
5. A magánkalandnak tűnés miatt nem látom, hogy miként tudna sok embernek mesélni és itt is közbeszól az, hogy midnenkit meg akar várni, így pedig a játék veszti el az élményt a lassúság miatt. Játékosként én már, mint Maniac-nél is szoktam a 3-4. nap környékén már rugdostalak volna, hogy írj és ne várj a többiekre, mert rontja az egészet.
Úgy vagyok én is a végítéltettel, mint Tao. Azt látom, hogy magánkaland megy, de nem ez volt a feladat a pályázaton, így igazából értékelni nehéz téged. Jóindulattal 3-at tudok csak adni a fent említett hibák miatt.
2. Ebből nem derült ki semmi, eddig inkább 3 szálon futó magánkalandnak tűnt a kaland, mintsem tényleges kalandnak.
3. Itt Tao-val értek egyet, bár igazból a rendőri fellépés miatt nem nagyon volt, hogy a játékosok ellenkeztek volna nagyon, hogy nem akarják megadni magukat, vagy szöknek.
4. Háát, jó kérdés. Szerintem, mint mondtam ezek inkább magánkalandoknak tűntek eddig mintsem tényleges kalandnak. Időnként picit illúzióromboló volt a 3-4 soros KM reag, ami főleg az elején előfordult. Történés volt, az pozitívum, azonban a legnagyobb hátránynak talán azt mondanám, hogy nagyon-nagyon lassú volt az egész. Volt időnként, hogy egy hetet kellett várni a mesélői reagra, a végén pedig már fél hónapja nem kaptak a játékosok semmit sem. Elhiszem, hogy meg akarod várni az összes karit, de akkor meghalna egy kaland.
5. A magánkalandnak tűnés miatt nem látom, hogy miként tudna sok embernek mesélni és itt is közbeszól az, hogy midnenkit meg akar várni, így pedig a játék veszti el az élményt a lassúság miatt. Játékosként én már, mint Maniac-nél is szoktam a 3-4. nap környékén már rugdostalak volna, hogy írj és ne várj a többiekre, mert rontja az egészet.
Úgy vagyok én is a végítéltettel, mint Tao. Azt látom, hogy magánkaland megy, de nem ez volt a feladat a pályázaton, így igazából értékelni nehéz téged. Jóindulattal 3-at tudok csak adni a fent említett hibák miatt.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Tiltott Varázs - Kalandmesteri pályázat
1. Nekem tetszett ahogy kezelte. Ez főleg az elején jött elő, kicsit a határt feszegettem kapásból a képességgel, amit megadtam, kíváncsi voltam, hogy bánik el vele, illetve bánt, és felötlöttek bennem a kérdések, a magyarázatok is kielégítőek voltak számomra.
2. Hát ez most olyan kérdés, amire válaszolni is tudni kéne? Végére összekerültünk ketten, a magánkaland rész viszont tetszett
3. Kicsit se éreztem azt, hogy nem én lennék a főszereplő. Persze a magán kalandomra értem, a végén már picit változott ez, de nem negatív irányba, csak más lett.
4. Olykor ez volt az egyetlen kaland, amit a legjobban vártam. Nem mintha sok másikba is részt vettem volna, de akkor is nagyon tetszett. A sok várakozást pedig nem hoznám szóba, hisz magamat is hibásnak érzem ezzel kapcsolatban.
5. Nem ajánlanám. Igaz, senkinek se ajánlgatnék semmit, ha tetszik vegyen benne részt, ha nem akkor ne. Én az előbbibe tartoztam.
Helyt tudna e állni? Picit rövidek voltak a reagok, ennyi. A kérdés másik felére nem áll módomban válaszolni, hisz nincs miből következtetnem.
Pontozás is kellene, mi? Hát, jó szívvel 4 pontot adnék, ami a véleményem, illetve hogy mennyire tetszett a kaland.
2. Hát ez most olyan kérdés, amire válaszolni is tudni kéne? Végére összekerültünk ketten, a magánkaland rész viszont tetszett
3. Kicsit se éreztem azt, hogy nem én lennék a főszereplő. Persze a magán kalandomra értem, a végén már picit változott ez, de nem negatív irányba, csak más lett.
4. Olykor ez volt az egyetlen kaland, amit a legjobban vártam. Nem mintha sok másikba is részt vettem volna, de akkor is nagyon tetszett. A sok várakozást pedig nem hoznám szóba, hisz magamat is hibásnak érzem ezzel kapcsolatban.
5. Nem ajánlanám. Igaz, senkinek se ajánlgatnék semmit, ha tetszik vegyen benne részt, ha nem akkor ne. Én az előbbibe tartoztam.
Helyt tudna e állni? Picit rövidek voltak a reagok, ennyi. A kérdés másik felére nem áll módomban válaszolni, hisz nincs miből következtetnem.
Pontozás is kellene, mi? Hát, jó szívvel 4 pontot adnék, ami a véleményem, illetve hogy mennyire tetszett a kaland.
Fornesh- 1. szint - 4 kredit
- Hozzászólások száma : 74
Hozzászólások régi : 0
Reputation : 0
Join date : 2011. Oct. 14.
Karakteradatok
Főkarakter: Fornesh
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok:
Similar topics
» Cyber Chaos - pályázat
» Külűr Krónikái-pályázat
» A mélység birodalma - pályázat
» Sevestria Kincsei -Pályázat
» Szimbionták hajnala - Pályázat
» Külűr Krónikái-pályázat
» A mélység birodalma - pályázat
» Sevestria Kincsei -Pályázat
» Szimbionták hajnala - Pályázat
X-Men Reneszánsz :: Információk :: Kalandok :: Alternatív és „Mi lett volna, ha…” kalandok :: Pályázatok
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.