Claye Jaro
1 / 1 oldal • Megosztás
Claye Jaro
Név: Claye Jaro
Egyéb név(i): Claye, Mázlis, Világjáró
Faj: Lumina
Nem: férfi
Jellem: Közvetlen fickó aki szereti ha mindig történik valami körülötte. A vigyorát nehéz letörölni. Szereti a pénzt és őszintén vallja, hogy azért bármit meg lehet kapni még boldogságot is, de csak olyasmikhez hajlandó eladni magát amitől nem fordul fel a gyomra. Rabszolga vagy fegyverkereskedelem ki van zárva.
Születési helye és idő: ?
Kor: ?(24-nek néz ki)
Család: -
Foglalkozás/kaszt: csempész/csomagszállító
Testmagassága: 168(cm)
Testsúlya: 58(kg)
Szeme színe: barna
Haja színe: barna
Bőre színe: fehér
Különleges ismertetőjel: borosta
Egészségi állapot/ betegségek: egészséges
Életrajza:
A hajóúton igyekezett ismereteket és kapcsolati tőkét szerezni. Sikerült mindkettőt. A hajó legénységével hamar megtalálta a közös hangot és sokat megtudott tőlük arról a helyről ahova vitték. Közben pedig a hutt-nak is elmondta szerény ismereteit amire emlékezett. A Nar Shadda-ra érkezve már volt is konkrét célja. Az egyik a hajón megismert fickó nagybátyjának üzletébe ment be. Ix'irk egy idősebb fickó aki egy utai és hajók javításával és azokhoz való alkatrészek beszerzésével foglalkozik. Nála ellakhatott egy darabig és lehetősége volt segédkezni és megismerni az itteni hajók működését és kiismerni a bolygót amin átmenetileg él. Mert abban biztos volt, hogy ez csak átmeneti hisz nem akarta csak egy helyre lekötni magát. Pár hónap alatt egész jól belejött a dolgokba. Megismert néhány szerencsejátékot, kapcsolati tőkét szerzett és eleget megtudott a hajókról és azoknak a működéséről ahhoz, hogy el merjen szegődni egy kereskedőhajóra kisegítő személyzetnek. Ott pedig amit eddig megtudott gyakorlatba is átültethette. A hajó kapitánya Knuat'at egy Cathar kereskedő örömmel vette a húsvér legénységet és hála Clayde közvetlenségének egész jól ki is jöttek. A férfi tőle még többet megtudott a helyi viszonyokról és különböző hajókról. Főként kisebb bolygókra látogattak el, de nagyon ritkán elvetődtek Torugára is. Clayde ott érezte magát igazán otthon. A bolygó ami a szerencsés és ravasz fickókat úgy ki tudja emelni a mocsokból, hogy el is felejtik milyen volt, de vissza is ránthatja, de úgy hogy belefullad. Megszerette ezt a helyet. Itt is találkozott azzal a sullustán-al Fier'ounno-val, aki a páncélját készítette. Knuat 'at kapitánnyal utazgatva értékes tapasztalatokat szerzett Clayde és jó kis vagyont aminek nem az egészét verte el szerencsejátékra.
A dolgok egy kis bányászattal foglalkozó bolygón indultak be. Clayde az egyik helyi ivóban kockázott egy társasággal akiknek a nagy részét akkor ismerte meg. Az egyik srácnak nagyon nem volt szerencséje. Egy kész vagyont vesztett, de nem akart leállni. Clayde pedig teljesen kifosztotta. Végül a srác feltette a hajóját mindenért cserébe amit elvesztett. A többiek hirtelen kiszálltak, de Clayde nem. Pedig érezte, hogy bajba keveredhet, de akkora nagy volt a kísértés. És nyert. A srác tombolt, majdnem fellökte az asztalt majd dühösen kiviharzott a helyről. Clayde így szerzett egy kisebb vagyont és egy hajót. Nem is akármilyent. Nagy raktér valamennyi fegyverzet pont ilyenre volt szüksége. Meg is beszélte a kapitánnyal, hogy közösen Torugára mennek és ott átbeszélik hogyan tovább. Viszont Clayde hajóját másnapra megrongálták. Néhány fontos alkatrész hiányzott és hogy ki a felelős azt valahogy könnyű volt kitalálni. A bűnös a srác volt akitől lenyúlta Clayde a hajót. Az alkatrészeket pedig azon a bolygón sokáig tartott volna mire újat szereznek meg nem is lett volna olcsó. Idejük meg nem volt annyi mert kiderült, hogy a srácnak vannak kapcsolatai akik pont úton voltak oda. Knuat'at kapitánnyal és az embereivel felkeresték a srácot aki miután rájött, hogy őt vannak jelenleg kevesebben hirtelen talált néhány pont olyan alkatrészt ami Clayde hajójából hiányzott és ingyen bérmentve nekik ajándékozta. Ezek után a kapitánnyal békésen Torugára érkeztek. Átbeszélték a dolgokat és barátokként váltak el az útjaik. Clayde pedig kihasználta az eddig szerzett kapcsolati tőkét és elkezdett áruszállítást vállalni. Egy protokoll droidot is felvett maga mellé. Idegesítő figura, de a sok nyelv és kultúra ismerete hasznos. Igyekszik a munkát ügyesben csinálni. Leginkább legális üzleteket köt viszont ha úgy méri fel, hogy anyagilag megérné és ép bőrrel is úszná meg akkor néha illegális dolgokat is bevállal. Ez főként alkohol szállítás.
Két éve emlékek nélkül ébredt egy bolygón egy rakás idegen között most meg saját hajója van és azt csinálja amit akkor eltervezett. Talán még két év és olyan hálózatot kialakít, hogy a hutt-okkal is üzletelhet.
Képességei: -
Szakértelmek: Munkájához illően hajók kormányzása, jól tud tájékozódni, több nyelv és kultúra ismerete, fegyverhasználat, alapvető jártasság a pusztakezes harcban, világlátottság. Szerencsejáték.
Egyéb név(i): Claye, Mázlis, Világjáró
Faj: Lumina
Nem: férfi
Jellem: Közvetlen fickó aki szereti ha mindig történik valami körülötte. A vigyorát nehéz letörölni. Szereti a pénzt és őszintén vallja, hogy azért bármit meg lehet kapni még boldogságot is, de csak olyasmikhez hajlandó eladni magát amitől nem fordul fel a gyomra. Rabszolga vagy fegyverkereskedelem ki van zárva.
Születési helye és idő: ?
Kor: ?(24-nek néz ki)
Család: -
Foglalkozás/kaszt: csempész/csomagszállító
Testmagassága: 168(cm)
Testsúlya: 58(kg)
Szeme színe: barna
Haja színe: barna
Bőre színe: fehér
Különleges ismertetőjel: borosta
Egészségi állapot/ betegségek: egészséges
Életrajza:
A hajóúton igyekezett ismereteket és kapcsolati tőkét szerezni. Sikerült mindkettőt. A hajó legénységével hamar megtalálta a közös hangot és sokat megtudott tőlük arról a helyről ahova vitték. Közben pedig a hutt-nak is elmondta szerény ismereteit amire emlékezett. A Nar Shadda-ra érkezve már volt is konkrét célja. Az egyik a hajón megismert fickó nagybátyjának üzletébe ment be. Ix'irk egy idősebb fickó aki egy utai és hajók javításával és azokhoz való alkatrészek beszerzésével foglalkozik. Nála ellakhatott egy darabig és lehetősége volt segédkezni és megismerni az itteni hajók működését és kiismerni a bolygót amin átmenetileg él. Mert abban biztos volt, hogy ez csak átmeneti hisz nem akarta csak egy helyre lekötni magát. Pár hónap alatt egész jól belejött a dolgokba. Megismert néhány szerencsejátékot, kapcsolati tőkét szerzett és eleget megtudott a hajókról és azoknak a működéséről ahhoz, hogy el merjen szegődni egy kereskedőhajóra kisegítő személyzetnek. Ott pedig amit eddig megtudott gyakorlatba is átültethette. A hajó kapitánya Knuat'at egy Cathar kereskedő örömmel vette a húsvér legénységet és hála Clayde közvetlenségének egész jól ki is jöttek. A férfi tőle még többet megtudott a helyi viszonyokról és különböző hajókról. Főként kisebb bolygókra látogattak el, de nagyon ritkán elvetődtek Torugára is. Clayde ott érezte magát igazán otthon. A bolygó ami a szerencsés és ravasz fickókat úgy ki tudja emelni a mocsokból, hogy el is felejtik milyen volt, de vissza is ránthatja, de úgy hogy belefullad. Megszerette ezt a helyet. Itt is találkozott azzal a sullustán-al Fier'ounno-val, aki a páncélját készítette. Knuat 'at kapitánnyal utazgatva értékes tapasztalatokat szerzett Clayde és jó kis vagyont aminek nem az egészét verte el szerencsejátékra.
A dolgok egy kis bányászattal foglalkozó bolygón indultak be. Clayde az egyik helyi ivóban kockázott egy társasággal akiknek a nagy részét akkor ismerte meg. Az egyik srácnak nagyon nem volt szerencséje. Egy kész vagyont vesztett, de nem akart leállni. Clayde pedig teljesen kifosztotta. Végül a srác feltette a hajóját mindenért cserébe amit elvesztett. A többiek hirtelen kiszálltak, de Clayde nem. Pedig érezte, hogy bajba keveredhet, de akkora nagy volt a kísértés. És nyert. A srác tombolt, majdnem fellökte az asztalt majd dühösen kiviharzott a helyről. Clayde így szerzett egy kisebb vagyont és egy hajót. Nem is akármilyent. Nagy raktér valamennyi fegyverzet pont ilyenre volt szüksége. Meg is beszélte a kapitánnyal, hogy közösen Torugára mennek és ott átbeszélik hogyan tovább. Viszont Clayde hajóját másnapra megrongálták. Néhány fontos alkatrész hiányzott és hogy ki a felelős azt valahogy könnyű volt kitalálni. A bűnös a srác volt akitől lenyúlta Clayde a hajót. Az alkatrészeket pedig azon a bolygón sokáig tartott volna mire újat szereznek meg nem is lett volna olcsó. Idejük meg nem volt annyi mert kiderült, hogy a srácnak vannak kapcsolatai akik pont úton voltak oda. Knuat'at kapitánnyal és az embereivel felkeresték a srácot aki miután rájött, hogy őt vannak jelenleg kevesebben hirtelen talált néhány pont olyan alkatrészt ami Clayde hajójából hiányzott és ingyen bérmentve nekik ajándékozta. Ezek után a kapitánnyal békésen Torugára érkeztek. Átbeszélték a dolgokat és barátokként váltak el az útjaik. Clayde pedig kihasználta az eddig szerzett kapcsolati tőkét és elkezdett áruszállítást vállalni. Egy protokoll droidot is felvett maga mellé. Idegesítő figura, de a sok nyelv és kultúra ismerete hasznos. Igyekszik a munkát ügyesben csinálni. Leginkább legális üzleteket köt viszont ha úgy méri fel, hogy anyagilag megérné és ép bőrrel is úszná meg akkor néha illegális dolgokat is bevállal. Ez főként alkohol szállítás.
Két éve emlékek nélkül ébredt egy bolygón egy rakás idegen között most meg saját hajója van és azt csinálja amit akkor eltervezett. Talán még két év és olyan hálózatot kialakít, hogy a hutt-okkal is üzletelhet.
Képességei: -
Szakértelmek: Munkájához illően hajók kormányzása, jól tud tájékozódni, több nyelv és kultúra ismerete, fegyverhasználat, alapvető jártasság a pusztakezes harcban, világlátottság. Szerencsejáték.
_________________
Reneszánsz:
Adrian Sommerfield, Samuel McShuibhne, George Turner, Srir Gur, Leon Gross, Augustus Graves,Otrus Vubalh Fass, Tristan Winkelhock, Lisa Kaur
Végtelen háború:
Gustav Simonsen
Little SW
Claye Jaro, Chuhk G'vaamnohrk, Rhirt Trakk, Jivi Ako
Összes karim
Re: Claye Jaro
Elfogadva, szokásos 500 kredit a kezdőtőke ami szerepelt a szabályzatban.
Adatlapot írj és mehetsz játszani. És ne felejtsd el, Te 12 ponttal indultál, mert a prológusból jutalomként jött a +2.
Adatlapot írj és mehetsz játszani. És ne felejtsd el, Te 12 ponttal indultál, mert a prológusból jutalomként jött a +2.
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Claye Jaro
Már ki lett számolva mit tervezek és mit lehet. Bár előtöriben is látszik.
Szóval akkor összesen 19,5 pont
6,5 pont egyszerû fegyverzettel felszerelt közepes méretû szállítóhajók (átlagos rakterület: 100t)(YT2400-as széria)
11. 500 kredit Joben t-85 bike
2 pont protokoll droid(GE-3 széria neve Gef)
2500 kredit R3-as asztrodroid(neve Ref)
6000+750 kredit B1-es harci droid(neve Bo), felszerelése nehéz sugárpisztoly
11000 kredit BD3000-es luxusdroid, testőrnek programozva, beépített fegyverrendszerrel(neve Theresa)
2500 kredit pit droid(nincs neve)
2500 kredit FX szériás orvosi droid
3,5 pont, 2400 kredit egyszerű védelmi öltözet felturbózva+maszk lehetővé teszi a légzést nem megfelelő környezetben is(űrben nem használható), többféle szenzor segíti a környezet feltérképezését, a bal karjába egy közepes lézerfegyver van építve, a jobb karjába meg egy közepes energia pajzs ami több pisztolylövést, illetve néhány nagyobb lézerfegyver találatot is hárít. 2 körönként töltődik fel, a hátán egy rakéta teszi lehetővé a repülést és a páncéljában lévő bachta segítségével a kisebb sérülései pár napon belül felgyógyulhatnak(egyszer 1000 kredit rá lett kölve mikor javítani kellett)
800 kredit űrkapszula kabát
6000 kredit hollografikus álcázó
250 kredit 1 db thermo, 1 db emp gránát, 1 db füst gránát, 1 db sokkoló gránát(1 emp gránát felhasználva)
250 kredit vibro kés
2500 kredit marksman H combat remote(átalakítva, hogy halálosak legyenek a lövései)
3,5 pont átlagos harci njk(Xirq
250 kredit 4 gránát(thermo, füst, EMP, sokkoló)(egy sokkoló gránátot felhasznált, de pótolva lett)
250 kredit vibro kés
7800 kredit nehéz harci páncél van benne: mozgásérzékelő, oxigén szenzor, mérgező toxin jelző, vizor: indikátor mozgás érzékelőhöz, oxigén minőségének kijelzése, hőmérő, radar, elsősegély kiegészítés, háti rakéta, közepes energiapajzs
Ismeretségek: 1 pont informátor Whurr táncoslány 1000 kredit/hó
1 pont informátor Meeth pilóta és szerencsejátékos 1000 kredit /hó
1 pont informátor Ix' irk szerelő 1000 kredit/hó
3 pont megbízó chack gyökér szállítmányok egy szeszfőzőnek 3000 kredit/hó
Fiwi-nek besegíteni 5000 kredi/hó
0 pontom maradt
költőpénznek meg 23650 kreditem van
És ezzel kész is vagyok.
Szóval akkor összesen 19,5 pont
6,5 pont egyszerû fegyverzettel felszerelt közepes méretû szállítóhajók (átlagos rakterület: 100t)(YT2400-as széria)
11. 500 kredit Joben t-85 bike
2 pont protokoll droid(GE-3 széria neve Gef)
2500 kredit R3-as asztrodroid(neve Ref)
6000+750 kredit B1-es harci droid(neve Bo), felszerelése nehéz sugárpisztoly
11000 kredit BD3000-es luxusdroid, testőrnek programozva, beépített fegyverrendszerrel(neve Theresa)
2500 kredit pit droid(nincs neve)
2500 kredit FX szériás orvosi droid
3,5 pont, 2400 kredit egyszerű védelmi öltözet felturbózva+maszk lehetővé teszi a légzést nem megfelelő környezetben is(űrben nem használható), többféle szenzor segíti a környezet feltérképezését, a bal karjába egy közepes lézerfegyver van építve, a jobb karjába meg egy közepes energia pajzs ami több pisztolylövést, illetve néhány nagyobb lézerfegyver találatot is hárít. 2 körönként töltődik fel, a hátán egy rakéta teszi lehetővé a repülést és a páncéljában lévő bachta segítségével a kisebb sérülései pár napon belül felgyógyulhatnak(egyszer 1000 kredit rá lett kölve mikor javítani kellett)
800 kredit űrkapszula kabát
6000 kredit hollografikus álcázó
250 kredit 1 db thermo, 1 db emp gránát, 1 db füst gránát, 1 db sokkoló gránát(1 emp gránát felhasználva)
250 kredit vibro kés
2500 kredit marksman H combat remote(átalakítva, hogy halálosak legyenek a lövései)
3,5 pont átlagos harci njk(Xirq
250 kredit 4 gránát(thermo, füst, EMP, sokkoló)(egy sokkoló gránátot felhasznált, de pótolva lett)
250 kredit vibro kés
7800 kredit nehéz harci páncél van benne: mozgásérzékelő, oxigén szenzor, mérgező toxin jelző, vizor: indikátor mozgás érzékelőhöz, oxigén minőségének kijelzése, hőmérő, radar, elsősegély kiegészítés, háti rakéta, közepes energiapajzs
Ismeretségek: 1 pont informátor Whurr táncoslány 1000 kredit/hó
1 pont informátor Meeth pilóta és szerencsejátékos 1000 kredit /hó
1 pont informátor Ix' irk szerelő 1000 kredit/hó
3 pont megbízó chack gyökér szállítmányok egy szeszfőzőnek 3000 kredit/hó
Fiwi-nek besegíteni 5000 kredi/hó
0 pontom maradt
költőpénznek meg 23650 kreditem van
És ezzel kész is vagyok.
A hozzászólást Adrian Sommerfield összesen 14 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. 03 Május 2019, 02:06-kor.
_________________
Reneszánsz:
Adrian Sommerfield, Samuel McShuibhne, George Turner, Srir Gur, Leon Gross, Augustus Graves,Otrus Vubalh Fass, Tristan Winkelhock, Lisa Kaur
Végtelen háború:
Gustav Simonsen
Little SW
Claye Jaro, Chuhk G'vaamnohrk, Rhirt Trakk, Jivi Ako
Összes karim
Re: Claye Jaro
Karakter neve: Claye Yaro
Kaland címe: HIDEGHÁBORÚ – A CZERKA RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
Játékostárs(ak) neve(i): VLIMTRON XRELDACHO, DARCOL RANDARN / BALLISTA
Kalandmester: Kaylin Rix
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3583-czerka-teszttelep-rhen-var
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3583p50-czerka-teszttelep-rhen-var
Kaland tartalma: Claye jelentkezett a Czerka részvénytársaság egy munkájára. Egy bolygót kellett megvizsgálnia néhány zsoldossal amiről, azt mondták mindenki eltűnt onnan. Megérkezve és megvizsgálva a bolygót nagyon aggasztó dolgokat tapasztaltak. Kree nyelven beszélő bestiákat, szellemeket és sok egyéb megmagyarázhatatlan dolgot amikről kiderült, hogy csak látomások. A társaság ugyanis nem is a bolygót vizsgáltatta át velük hanem egy újfajta hallucinogén drogot tesztelt rajtuk a beleegyezésük nélkül. Miután a szer kitisztult belőlük engedték el őket és fizették ki. Claye a tehetetlenségét belátta, de mindenesetre alaposan felhúzta magát.
Bővítés: Mikor elengedték akkor az útját Toruga felé vette ahol pár napig csak kártyázott és piált. Az egykori kapitányával való találkozás mozdította el kicsit a bolygóról. Knuat'at kapitány ugyanis munkát ajánlott a Világjárónak. Nem túl extrém csak anyagszállításról volt szó. MSE szériájú szerelő droidokat kellett Dreilla-ról oda Toruga-ra szállítani. Laza ügynek tűnt így Claye el is fogadta. Oda érkezve az üzlet hamar meg is köttetett. Ha pedig már amúgy is ott volt akkor a csempész ki is használta a lehetőségeket és költött egy kicsit hasznosabb dolgokra is nehogy az egész vagyonát a kártyaasztal mellett játssza el. Így tett szert egy R3-as asztrodroidra és egy B1-es harci droidra. A hajó így újabb zajforrásokkal egészült ki a kapitány nem épp a legnagyobb örömére. Abban viszont biztos volt, hogy hasznára lesznek. Főleg, hogy múltkor azt hitte majdnem otthagyja a fogát. Torugára visszatérve és a szállítmányt leadva egy másik régi barátját is meglátogatta. Fier'ounno a sullustán szerelő, aki Claye páncélját is készítette egy nagyobb összegért amit a Világjáró természetesen megfizetett hajlandó volt még egy pár trükkös dologgal felszerelni azt a páncélt. Így kapott egy közepes energiapajzsot, egy háti rakétát és némi elsősegély kiegészítést is hátha a férfi ismét bajba keveredne. Míg ez elkészült addig Claye ismét leragadt az olcsó bárokban kártyázással és nők hajkurászásával. Mikor a páncélja el lett készülve akkor pedig egyből folytatta a munkáját és szállítmányozásba kezdett.
Kaland címe: HIDEGHÁBORÚ – A CZERKA RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
Játékostárs(ak) neve(i): VLIMTRON XRELDACHO, DARCOL RANDARN / BALLISTA
Kalandmester: Kaylin Rix
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3583-czerka-teszttelep-rhen-var
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3583p50-czerka-teszttelep-rhen-var
Kaland tartalma: Claye jelentkezett a Czerka részvénytársaság egy munkájára. Egy bolygót kellett megvizsgálnia néhány zsoldossal amiről, azt mondták mindenki eltűnt onnan. Megérkezve és megvizsgálva a bolygót nagyon aggasztó dolgokat tapasztaltak. Kree nyelven beszélő bestiákat, szellemeket és sok egyéb megmagyarázhatatlan dolgot amikről kiderült, hogy csak látomások. A társaság ugyanis nem is a bolygót vizsgáltatta át velük hanem egy újfajta hallucinogén drogot tesztelt rajtuk a beleegyezésük nélkül. Miután a szer kitisztult belőlük engedték el őket és fizették ki. Claye a tehetetlenségét belátta, de mindenesetre alaposan felhúzta magát.
Bővítés: Mikor elengedték akkor az útját Toruga felé vette ahol pár napig csak kártyázott és piált. Az egykori kapitányával való találkozás mozdította el kicsit a bolygóról. Knuat'at kapitány ugyanis munkát ajánlott a Világjárónak. Nem túl extrém csak anyagszállításról volt szó. MSE szériájú szerelő droidokat kellett Dreilla-ról oda Toruga-ra szállítani. Laza ügynek tűnt így Claye el is fogadta. Oda érkezve az üzlet hamar meg is köttetett. Ha pedig már amúgy is ott volt akkor a csempész ki is használta a lehetőségeket és költött egy kicsit hasznosabb dolgokra is nehogy az egész vagyonát a kártyaasztal mellett játssza el. Így tett szert egy R3-as asztrodroidra és egy B1-es harci droidra. A hajó így újabb zajforrásokkal egészült ki a kapitány nem épp a legnagyobb örömére. Abban viszont biztos volt, hogy hasznára lesznek. Főleg, hogy múltkor azt hitte majdnem otthagyja a fogát. Torugára visszatérve és a szállítmányt leadva egy másik régi barátját is meglátogatta. Fier'ounno a sullustán szerelő, aki Claye páncélját is készítette egy nagyobb összegért amit a Világjáró természetesen megfizetett hajlandó volt még egy pár trükkös dologgal felszerelni azt a páncélt. Így kapott egy közepes energiapajzsot, egy háti rakétát és némi elsősegély kiegészítést is hátha a férfi ismét bajba keveredne. Míg ez elkészült addig Claye ismét leragadt az olcsó bárokban kártyázással és nők hajkurászásával. Mikor a páncélja el lett készülve akkor pedig egyből folytatta a munkáját és szállítmányozásba kezdett.
A hozzászólást Adrian Sommerfield összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. 15 Nov. 2017, 04:48-kor.
_________________
Reneszánsz:
Adrian Sommerfield, Samuel McShuibhne, George Turner, Srir Gur, Leon Gross, Augustus Graves,Otrus Vubalh Fass, Tristan Winkelhock, Lisa Kaur
Végtelen háború:
Gustav Simonsen
Little SW
Claye Jaro, Chuhk G'vaamnohrk, Rhirt Trakk, Jivi Ako
Összes karim
Re: Claye Jaro
Elfogadva.
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Claye Jaro
Karakter neve: Claye Yaro
Kaland címe: HIDEGHÁBORÚ – AZ ÖRÖK NAPPAL
Játékostárs(ak) neve(i): DARCOL RANDARN / BALLISTA, CLAYE JARO, SILHANA LOLAES'RA, QUI-GENUA NON, SILENUS ÉS SHAYLA KELBORN / OPHI SURR
Kalandmester: Kaylin Rix
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3525-tengerpart
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3525p75-tengerpart
Kaland tartalma: Claye most egy viszonylag nyugis jól fizető munkára jelentkezett. Valami okból hirtelen megnőtt az igény a Rakata Prime bolygón található különleges leletekre. A munka egyszerűnek tűnt. Ő odamegy. Összeszed mindent, amiért jó pénzt kérhet, leadja, a megbízó tisztességesen kifizeti ő pedig abból a pénzből jól megél, iszik és mulat ameddig futja. A munkáról a tippet az egykori kapitányától kapta és vele is lépett be a melóba. Csakhogy ott szétválasztották őket és más csapatba került. Ballista barátja is ott volt akinek nagyon örült. Rajta kívül egy csini twi'lek csaj is akinek szintén örült és egy morcos fejvadásznő akinek viszont már kevésbe. Hamar vázolták a lehetőségeket, hogy hova lehet menni. Claye a biztos helyekre akart menni ahol gond nélkül összeszedhetnek amit csak akarnak és szinte ingyen pénz hever szerte szét. A csapat viszont a templomba akart menni amit nem ajánlottak senkinek és veszélyesnek is tűnt és élve még senki nem jutott állítólag ki. Claye-nek nem tetszett az ötlet, de inkább hozzájuk csapódott mint egyedül legyen. Bike-al mentek oda. A hely teljesen kihaltnak tűnt, de beljebb jutva hullákat találtak. Még beljebb jutottak a föld alá és egy különleges terembe jutottak ahol a kinti világ illúziója fogadta őket. Kék ég, napsütés meg ilyenek. Megállapították, hogy a terem közepén van valami a föld alatt mert komoly energia jeleket érzékelnek onnan. Beljebb haladtak a gyanús energia jeleket elkerülve mikor egy óriásrobot támadt rájuk, aki valószínűsíthetően védelmi feladatokat látott el. A kijáratot berobbantotta úgyhogy nem hagyott lehetőséget a menekülésre. Harc közben Ballista egy thermo gránáttal tönkre tette a robot egyik karját, majd összekötözte a lábait és ott buktatta ki ahonnan az energiát érezték. A robot felrobbant, sérültjük lett a mogorva páncélos nő személyében, de túlélték. Az energia jel pedig valószínűsíthetően egy generátor lehetett mert minden gép kikapcsolt a templomban még a liftek is amiket a twi'lek lány talált miközben ők az óriásrobottal szenvedtek. Mivel mindenkinek volt jatpack-je ezért úgy döntöttek, hogy a lift tetejét berobbantva felfelé haladva megpróbálnak kijutni innen. Csakhogy a liftbe lépve ki lettek teleportálva a templomból. Claye az otthagyott droidjával magukhoz hozatta a bike-okat és közös megegyezéssel inkább visszamentek a biztosabb kereseti helyekre kutakodni a romok közt amiből így is egész jól sikerült profitálniuk.
Bővítés: Claye a meló után ismét csatlakozott a kapitányához, de most már csak azért, hogy közösen megünnepelhessék a könnyen szerzett pénzt. Nar Shadda-ra utaztak ahol alaposan kiélvezték az életet és megismertek egy fiatal Meeth nevű gran fickót, akiről hamar megállapíthatták, hogy nagy lókötő és ismer szinte mindenkit. Egyébként fogatversenyeken szokott részt venni. Na, vele olyan helyekre jutottak el ahova ismeretlenül nem lehet. Szerencsejáték és fogadások kis földalatti füstös lebujokban. Kiélvezték ám az életet. Claye pár napig élvezte is a semmittevést néha összefutott ismerősökkel, néha meg csak magában mulatott. Egyik ilyen alkalommal épp egy társasággal kártyázgatott és igencsak rájárt a rúd mikor megjelent Meeth néhány haverjával odalépett az asztalhoz és a legnagyobb gamorrai fickóra ráborította az egészet. Nagy felfordulás lett, Claye pedig a földről felkezdte a saját és mások pénzét fölszedni mikor Meeth megragadta a karját és kirángatta a helyről majd csak két utcával arrább magyarázta meg a helyzetet. Az a gamorrai egy egykor gladiátor vagyis egy nagyon kemény rossz fiú akinek az asztalnál ülő egyik fickó a haverja és szokásuk csalni a kártyán és átverni a balekokat. Ha pedig, ezt megjegyzik nekik akkor a gamorrai hajlamos a lelkére venni és elintézni az illetőt. Ő is megszívta már velük. Claye egész jól megúszta, azt az estét. Másnap tanulva a helyzetből felkereste az egyik ismerősét akinek a közvetítésével beszerzett egy álcagenerátort. Majd el is fogadott egy jónak tűnő üzletet. Egy kereskedőnek kellett segítenie. Folyékony tibanna gázt kellett szállítania. A munka gond nélkül zajlott le. Ezek után még pár zenészt is elszállított Toruga-ra az egyik bárba. Ahol ismét bajba keveredett. Minden jól ment. Ivott és udvarolt a helyi lányoknak mikor is az egyik vendég, egy humanoid fickó randalírozni kezdett. Minden bizonnyal valami szer hatása alatt volt és teljesen kikelt magából. Egy fegyvert is előrántott és elkezdett lövöldözni meg egy quanrren lányt rángatni magával. Valahogy úgy kezdődött az egész, hogy megparancsolta a lánynak, hogy menjen vele és legyen csak az övé mert ő már nagyon régóta figyeli őt és nagyon tetszik neki és ez a hely nem neki való... A csaj meg természetesen nem ment. Néhányan megpróbálták kitessékelni az ürgét mert látták rajta, hogy gázos. Arra, hogy elkezd lövöldözni úgy tűnik senki sem számított. A legtöbb vendég fedezékbe vonult vagy gyorsan távozott. Claye viszont lovagiasabb volt ennél. Kiosont a hátsó ajtón, de csak azért, hogy jetpack-el átrepüljön a bár felett. A begőzölt fickó arra nem számított, hogy felülről meglephetik. Clay kicsapta a fickó kezéből a fegyvert és verekedésbe keveredtek. Claye kiütötte a fickót bár ő is kapott egy monoklit. A hőstettéért egy ingyen itallal jutalmazták és az ottani lányok ezek után a hősüknek hívták őt. Tőlük kivételes fogadtatásban részesült főleg a Quarren csajtól akivel jó pár kellemes órát is eltöltött. A táncoslányok kivételes fogadtatása pedig nem csak a testi örömökben rejlik. Ők azok akik talán a legtöbb pletykát hallják és akiktől a legszaftosabb munkákról lehet hallani. Claye megfogta hát az isten lábát ezzel a hősködésével.
költségeim:
6000 kredit álcagenerátor
150 kredit 1 db thermo, 1 db emp, 1 db füstgránát
2500 kredit marksman H combat remote(átalakítva, hogy halálosak legyenek a lövései)
Kaland címe: HIDEGHÁBORÚ – AZ ÖRÖK NAPPAL
Játékostárs(ak) neve(i): DARCOL RANDARN / BALLISTA, CLAYE JARO, SILHANA LOLAES'RA, QUI-GENUA NON, SILENUS ÉS SHAYLA KELBORN / OPHI SURR
Kalandmester: Kaylin Rix
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3525-tengerpart
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3525p75-tengerpart
Kaland tartalma: Claye most egy viszonylag nyugis jól fizető munkára jelentkezett. Valami okból hirtelen megnőtt az igény a Rakata Prime bolygón található különleges leletekre. A munka egyszerűnek tűnt. Ő odamegy. Összeszed mindent, amiért jó pénzt kérhet, leadja, a megbízó tisztességesen kifizeti ő pedig abból a pénzből jól megél, iszik és mulat ameddig futja. A munkáról a tippet az egykori kapitányától kapta és vele is lépett be a melóba. Csakhogy ott szétválasztották őket és más csapatba került. Ballista barátja is ott volt akinek nagyon örült. Rajta kívül egy csini twi'lek csaj is akinek szintén örült és egy morcos fejvadásznő akinek viszont már kevésbe. Hamar vázolták a lehetőségeket, hogy hova lehet menni. Claye a biztos helyekre akart menni ahol gond nélkül összeszedhetnek amit csak akarnak és szinte ingyen pénz hever szerte szét. A csapat viszont a templomba akart menni amit nem ajánlottak senkinek és veszélyesnek is tűnt és élve még senki nem jutott állítólag ki. Claye-nek nem tetszett az ötlet, de inkább hozzájuk csapódott mint egyedül legyen. Bike-al mentek oda. A hely teljesen kihaltnak tűnt, de beljebb jutva hullákat találtak. Még beljebb jutottak a föld alá és egy különleges terembe jutottak ahol a kinti világ illúziója fogadta őket. Kék ég, napsütés meg ilyenek. Megállapították, hogy a terem közepén van valami a föld alatt mert komoly energia jeleket érzékelnek onnan. Beljebb haladtak a gyanús energia jeleket elkerülve mikor egy óriásrobot támadt rájuk, aki valószínűsíthetően védelmi feladatokat látott el. A kijáratot berobbantotta úgyhogy nem hagyott lehetőséget a menekülésre. Harc közben Ballista egy thermo gránáttal tönkre tette a robot egyik karját, majd összekötözte a lábait és ott buktatta ki ahonnan az energiát érezték. A robot felrobbant, sérültjük lett a mogorva páncélos nő személyében, de túlélték. Az energia jel pedig valószínűsíthetően egy generátor lehetett mert minden gép kikapcsolt a templomban még a liftek is amiket a twi'lek lány talált miközben ők az óriásrobottal szenvedtek. Mivel mindenkinek volt jatpack-je ezért úgy döntöttek, hogy a lift tetejét berobbantva felfelé haladva megpróbálnak kijutni innen. Csakhogy a liftbe lépve ki lettek teleportálva a templomból. Claye az otthagyott droidjával magukhoz hozatta a bike-okat és közös megegyezéssel inkább visszamentek a biztosabb kereseti helyekre kutakodni a romok közt amiből így is egész jól sikerült profitálniuk.
Bővítés: Claye a meló után ismét csatlakozott a kapitányához, de most már csak azért, hogy közösen megünnepelhessék a könnyen szerzett pénzt. Nar Shadda-ra utaztak ahol alaposan kiélvezték az életet és megismertek egy fiatal Meeth nevű gran fickót, akiről hamar megállapíthatták, hogy nagy lókötő és ismer szinte mindenkit. Egyébként fogatversenyeken szokott részt venni. Na, vele olyan helyekre jutottak el ahova ismeretlenül nem lehet. Szerencsejáték és fogadások kis földalatti füstös lebujokban. Kiélvezték ám az életet. Claye pár napig élvezte is a semmittevést néha összefutott ismerősökkel, néha meg csak magában mulatott. Egyik ilyen alkalommal épp egy társasággal kártyázgatott és igencsak rájárt a rúd mikor megjelent Meeth néhány haverjával odalépett az asztalhoz és a legnagyobb gamorrai fickóra ráborította az egészet. Nagy felfordulás lett, Claye pedig a földről felkezdte a saját és mások pénzét fölszedni mikor Meeth megragadta a karját és kirángatta a helyről majd csak két utcával arrább magyarázta meg a helyzetet. Az a gamorrai egy egykor gladiátor vagyis egy nagyon kemény rossz fiú akinek az asztalnál ülő egyik fickó a haverja és szokásuk csalni a kártyán és átverni a balekokat. Ha pedig, ezt megjegyzik nekik akkor a gamorrai hajlamos a lelkére venni és elintézni az illetőt. Ő is megszívta már velük. Claye egész jól megúszta, azt az estét. Másnap tanulva a helyzetből felkereste az egyik ismerősét akinek a közvetítésével beszerzett egy álcagenerátort. Majd el is fogadott egy jónak tűnő üzletet. Egy kereskedőnek kellett segítenie. Folyékony tibanna gázt kellett szállítania. A munka gond nélkül zajlott le. Ezek után még pár zenészt is elszállított Toruga-ra az egyik bárba. Ahol ismét bajba keveredett. Minden jól ment. Ivott és udvarolt a helyi lányoknak mikor is az egyik vendég, egy humanoid fickó randalírozni kezdett. Minden bizonnyal valami szer hatása alatt volt és teljesen kikelt magából. Egy fegyvert is előrántott és elkezdett lövöldözni meg egy quanrren lányt rángatni magával. Valahogy úgy kezdődött az egész, hogy megparancsolta a lánynak, hogy menjen vele és legyen csak az övé mert ő már nagyon régóta figyeli őt és nagyon tetszik neki és ez a hely nem neki való... A csaj meg természetesen nem ment. Néhányan megpróbálták kitessékelni az ürgét mert látták rajta, hogy gázos. Arra, hogy elkezd lövöldözni úgy tűnik senki sem számított. A legtöbb vendég fedezékbe vonult vagy gyorsan távozott. Claye viszont lovagiasabb volt ennél. Kiosont a hátsó ajtón, de csak azért, hogy jetpack-el átrepüljön a bár felett. A begőzölt fickó arra nem számított, hogy felülről meglephetik. Clay kicsapta a fickó kezéből a fegyvert és verekedésbe keveredtek. Claye kiütötte a fickót bár ő is kapott egy monoklit. A hőstettéért egy ingyen itallal jutalmazták és az ottani lányok ezek után a hősüknek hívták őt. Tőlük kivételes fogadtatásban részesült főleg a Quarren csajtól akivel jó pár kellemes órát is eltöltött. A táncoslányok kivételes fogadtatása pedig nem csak a testi örömökben rejlik. Ők azok akik talán a legtöbb pletykát hallják és akiktől a legszaftosabb munkákról lehet hallani. Claye megfogta hát az isten lábát ezzel a hősködésével.
költségeim:
6000 kredit álcagenerátor
150 kredit 1 db thermo, 1 db emp, 1 db füstgránát
2500 kredit marksman H combat remote(átalakítva, hogy halálosak legyenek a lövései)
A hozzászólást Adrian Sommerfield összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. 19 Márc. 2018, 22:17-kor.
_________________
Reneszánsz:
Adrian Sommerfield, Samuel McShuibhne, George Turner, Srir Gur, Leon Gross, Augustus Graves,Otrus Vubalh Fass, Tristan Winkelhock, Lisa Kaur
Végtelen háború:
Gustav Simonsen
Little SW
Claye Jaro, Chuhk G'vaamnohrk, Rhirt Trakk, Jivi Ako
Összes karim
Re: Claye Jaro
Elfogadva.
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Claye Jaro
Karakter neve: Claye Yaro
Kaland címe: Hidegháború Kessel RUN
Játékostárs(ak) neve(i): JALEA FIWI FRY, QUI-GENUA NON, TIRVUK SHERON ÉS BELTA RESA
Kalandmester: Rhyssa Edaara Quillan
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3718-kessel-run
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3718p50-kessel-run
A kaland tartalma: Claye fel lett keresve egy hutt által. Ez akár jónak is hangozhat, de hát még ő sem tudja azóta sem, hogy ez valóban szerencse volt-e. A csiga elég lekezelően közölte, hogy neki és még pár válogatott alaknak el kell mennie Kessel-re és onnan fűszereket kell csempészniük a Kessel Run csempészúton keresztül. Meg kell hagyni a megbízó stílusa nem hozta meg a dologhoz Claye kedvét, de azzal tisztában volt, hogy a csigának meg van az oka, hogy ilyen magas lóról beszéljen vele. Mégpedig az, hogy megteheti. Ugyanis ha Claye nem vállalja el ezt a feladatot ő tényleg képes lenne tönkre tenni a csempész összes üzletét. Így hát mivel nem volt mit tenni Claye elvállalta a munkát. Ahogy az lenni szokott az odaút során még nem voltak gondok. A megérkezéskor sem. A csiga jól előkészítette a terepet. Majd ahogy az lenni szokott jöttek a bajok. Egy csapat rohamosztagos észrevette őket és ellenőrizni akarta a szállítmányt. A Claye-el érkező csempészek közt két fénykardos is volt úgyhogy hamar elbántak azokkal, de utána igencsak sietősen kellett távozniuk. Az egyik csajt ott is hagyták. Pedig szegény lány már el is tervezte, hogy egy üzletet akar nyitni abból a pénzből. A lány hajója azért még velük tartott mert, azt egy droid vezette. Claye-éket pedig üldözőbe vette pár TIE vadász akiket csak kisebb sérülések árán sikerült elintézniük. Leginkább a droid vezette hajó sérült pedig, azt védték a leginkább. Ez után egy kiegyensúlyozott üldözéses szakasz vette a kezdetét addig míg pár percre az ugrási ponttól fel nem bukkant közvetlenül előttük egy csillagromboló. Itt ahányan voltak annyiféleképp próbálták megkerülni, azt és elérni az ugrási pontot. A droid vezette hajó egyenesen neki is ment a csillagromboló pajzsainak, ezzel el is vesztették. Claye pajzsai is kaptak néhány találatot, de elérte a pontot ahogy a többiek is majd ugrottak. A hipertér ezek után kellemes volt ahol tudtak kicsit pihenni. Az utolsó ellenőrző ponton való átjutásra egyiküknek se volt ötlete. Előbb egy űrködös aszteroidás részen léptek ki a hipertérből ahol fél órát szenvedtek majd onnan kilépve mind döbbenten látták, hogy egy birodalmi csillagromboló teljesen el volt ott pusztítva. Még mentőkabinok sem voltak és a pusztítást nemrég vitte végbe valami. Mind jól átlátták, hogy akármi is csinálta ezt az biztos, hogy nagyobb szinteken is problémát jelenthet. A többiek a roncsokon belül, Claye azokat megkerülve haladt az ugrási pont felé. Ez mint kiderült nem volt egy jó ötlet tőle mivel meglátta felbukkanni a hajót, ami ezt csinálta. Ekkor berepült a törmelékek közé és úgy közelítette meg az ugrási pontot, de észre lettek véve. A hajó pedig egy hatalmas ionágyúval felkészült, hogy elintézze őket. Claye még soha nem látott ilyet és tényleg csak az utolsó pillanatban érte el az ugrási pontot és úszta meg a dolgot. A csiga kifizette őket, a történetük után a fűszer ára feljebb ment, a hírnevük öregbedett, a jutalmuk viszont nem nőtt. Pár napig még a hutt vendégei voltak, de aztán Claye visszatért Torugára kipihenni a kalandokat.
Bővítés: Toruga. Homokos tengerpart, hűsítő italok és jó társaság. Tökéletes Claye számára, hogy kipihenje ezt a kis kalandocskát. Meg, hogy elverjen egy kis pénzt. Claye hát elkezdett vízi meg légi sportokra fogadni, meg felkeresni a helyi kártyabarlangokat. Az ilyen helyeken pedig előszeretettel mesélte el a kalandjait főleg miután ivott egy kicsit. Hogy ennek valami következménye lehet az eszébe sem jutott egészen addig míg egyik este a kedvenc helyére elmenve Whurr a quarren táncoslány akit egyszer megmentett félre nem hívta. Szólt neki, hogy egy trandoshan fickó érdeklődik iránta valamiért. Azt is megtudta, hogy a fickót Xirq nek hívják és nagy szerencsejátékos. Nem tűnt ismerősnek Claye számára, de nem tetszett neki a dolog. A trandoshanok nem épp a kedvességükről ismertek. A kapitány még, azt is el tudta volna képzelni, hogy valamikor kicseszett a fickóval és maradt benne egy kis szálka. Claye felkereste hát néhány ismerősét és ő is utánaérdeklődött a fickónak. Megtudta, hogy nemrég sokat veszített és az eddigi haverjai akikkel lógott kidobták maguk közül. Most meg eléggé le van égve. Továbbra sem volt nagyon világos Claye számára, hogy mit akarhat a fickó viszont kapott tőle egy üzenetet, hogy találkozzanak az egyik kocsmában. Claye a kellő felkészülés után el is ment. Xirq már várt rá. Meghívta őt egy italra és előadta a történetét. Eddig vadászgatott mindenfelé a haverjaival, de múltkor nem kicsi galibát okozott ugyanis komoly adósságot halmozott fel. Nem is első alkalom volt a többiek meg kidobták őt fegyver és páncél nélkül a csapatból. Hallott róla, hogy Claye megjárta a Kessel Runt és még cifrázta is a dolgot meg, hogy nincs személyzet a hajóján és volna-e rá lehetőség, hogy őt felvegye. Mire ideáig eljutottak már pár italt lehúztak és valamennyire meg is ismerték egymást. Claye-nek egy kicsit szimpatikus is volt a fickó, de teljesen nem bízott volna meg benne. Rákérdezett pár dologra és mint megtudta Xirq jól ért a fegyverekhez és több járművet lazán elvezet. A hajó fegyverzetét is tudná kezelni. Ő is elmesélte pár kalandját. Végül megállapodtak, hogy egy próbaidőre Claye felveszi a fickót. Vállaltak is pár megbízást. Elsőre csak valami lazát. Alkatrészeket szállítottak az egyik gyárból a másikba. Mivel a Kessel-es kalandon Claye eltett egy fegyvert az egyik birodalmitól így Xirq fel lett fegyverezve. A fickó tényleg értett azokhoz amiket mondott és út közben nem volt vele gond. Következő küldetésükön piát vittek Nar Shadda-ra. Eközben se történt semmi gond. Ott egy kis időre szüneteltek. Claye körbejárta a helyi ivókat és kártyabarlangokat, közben meg felkereste pár ismerősét. Hallott pletykákat, tovább adott pletykákat, ha tudott segített ebben abban és úgy, hogy neki is legyen belőle haszna. Találkozott Meeth-el is, aki nagyon érdeklődött az iránt a hajó iránt, ami majdnem szétkapta Claye hajóját is. A kapitány nem sokat tudott meg arról azóta sem. Pedig néhány olyan fickót is felkeresett közben akikkel nem szívesen beszél az ember. Szökött birodalmiak, cégekhez valamennyire kötődő alakok meg ilyenek. Meeth is csak furcsállva hallgatta a hajó leírását. Azért Claye -t érdekelte volna, hogy mi érdekli annyira egy valószínűsíthetően katonai hajóban egy versenyzőt, de ráhagyta. Claye-t következőnek egy régi ismerős kereste fel. Ix'irk akinél Claye szerelőként dolgozott. Az egyik hajó lerobbant, ami így elesett egy jól fizető melótól. Erről pedig elsőként Claye-t tájékoztatta. A kapitány pedig le is csapott a lehetőségre. Egy kisebb bolygóról kellett chack gyökeret szállítania egy másikra ahol abból piát és egyéb élvezeti szereket készítettek. A megérkezés nem okozott problémát. A helyi gazda előtt bizonyítaniuk kellett, hogy tényleg ők azok akiket megbíztam majd el is indulhattak. Itt kalóztámadás áldozatai lettek és Xirq képességei a gyakorlatban is ki lettek próbálva. Nem volt vele semmi baj. Nem jött zavarba, gyorsan kapcsolt és a vadászgépeket leszedegette, hogy meg tudjanak lépni. A szeszfőző is meg volt elégedve mikor megérkeztek. Főleg mikor hallotta, hogy még egy kalóztámadást is megúsztak. Claye-el hamar megtalálták a közös hangot és meg lett szóban ígérve, hogy legközelebb őt fogja keresni ha valami hasonló üzlet lesz. Nar Shadda-ra érkezve pedig Claye ismét felkereste Ik'irk-et, hogy a segítségét kérje. Egy bike-ot akart venni. Az öreg össze is hozta őt egy ismerősével akivel egy vagyonért, de Claye megszerezte álmai járművét. Ez ő, azt mondja, hogy majd megkönnyíti a munkáját, de valójában csak az egója miatt kell neki. Xirq pedig fel lett véve a legénység állandó tagjának.
költségeim: 3,5 pont: általános harcos njk (Xirq)
11.500 joben t-85 bike credit fegyver nélküliek (600km/óra, fegyverrel)
Kaland címe: Hidegháború Kessel RUN
Játékostárs(ak) neve(i): JALEA FIWI FRY, QUI-GENUA NON, TIRVUK SHERON ÉS BELTA RESA
Kalandmester: Rhyssa Edaara Quillan
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3718-kessel-run
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3718p50-kessel-run
A kaland tartalma: Claye fel lett keresve egy hutt által. Ez akár jónak is hangozhat, de hát még ő sem tudja azóta sem, hogy ez valóban szerencse volt-e. A csiga elég lekezelően közölte, hogy neki és még pár válogatott alaknak el kell mennie Kessel-re és onnan fűszereket kell csempészniük a Kessel Run csempészúton keresztül. Meg kell hagyni a megbízó stílusa nem hozta meg a dologhoz Claye kedvét, de azzal tisztában volt, hogy a csigának meg van az oka, hogy ilyen magas lóról beszéljen vele. Mégpedig az, hogy megteheti. Ugyanis ha Claye nem vállalja el ezt a feladatot ő tényleg képes lenne tönkre tenni a csempész összes üzletét. Így hát mivel nem volt mit tenni Claye elvállalta a munkát. Ahogy az lenni szokott az odaút során még nem voltak gondok. A megérkezéskor sem. A csiga jól előkészítette a terepet. Majd ahogy az lenni szokott jöttek a bajok. Egy csapat rohamosztagos észrevette őket és ellenőrizni akarta a szállítmányt. A Claye-el érkező csempészek közt két fénykardos is volt úgyhogy hamar elbántak azokkal, de utána igencsak sietősen kellett távozniuk. Az egyik csajt ott is hagyták. Pedig szegény lány már el is tervezte, hogy egy üzletet akar nyitni abból a pénzből. A lány hajója azért még velük tartott mert, azt egy droid vezette. Claye-éket pedig üldözőbe vette pár TIE vadász akiket csak kisebb sérülések árán sikerült elintézniük. Leginkább a droid vezette hajó sérült pedig, azt védték a leginkább. Ez után egy kiegyensúlyozott üldözéses szakasz vette a kezdetét addig míg pár percre az ugrási ponttól fel nem bukkant közvetlenül előttük egy csillagromboló. Itt ahányan voltak annyiféleképp próbálták megkerülni, azt és elérni az ugrási pontot. A droid vezette hajó egyenesen neki is ment a csillagromboló pajzsainak, ezzel el is vesztették. Claye pajzsai is kaptak néhány találatot, de elérte a pontot ahogy a többiek is majd ugrottak. A hipertér ezek után kellemes volt ahol tudtak kicsit pihenni. Az utolsó ellenőrző ponton való átjutásra egyiküknek se volt ötlete. Előbb egy űrködös aszteroidás részen léptek ki a hipertérből ahol fél órát szenvedtek majd onnan kilépve mind döbbenten látták, hogy egy birodalmi csillagromboló teljesen el volt ott pusztítva. Még mentőkabinok sem voltak és a pusztítást nemrég vitte végbe valami. Mind jól átlátták, hogy akármi is csinálta ezt az biztos, hogy nagyobb szinteken is problémát jelenthet. A többiek a roncsokon belül, Claye azokat megkerülve haladt az ugrási pont felé. Ez mint kiderült nem volt egy jó ötlet tőle mivel meglátta felbukkanni a hajót, ami ezt csinálta. Ekkor berepült a törmelékek közé és úgy közelítette meg az ugrási pontot, de észre lettek véve. A hajó pedig egy hatalmas ionágyúval felkészült, hogy elintézze őket. Claye még soha nem látott ilyet és tényleg csak az utolsó pillanatban érte el az ugrási pontot és úszta meg a dolgot. A csiga kifizette őket, a történetük után a fűszer ára feljebb ment, a hírnevük öregbedett, a jutalmuk viszont nem nőtt. Pár napig még a hutt vendégei voltak, de aztán Claye visszatért Torugára kipihenni a kalandokat.
Bővítés: Toruga. Homokos tengerpart, hűsítő italok és jó társaság. Tökéletes Claye számára, hogy kipihenje ezt a kis kalandocskát. Meg, hogy elverjen egy kis pénzt. Claye hát elkezdett vízi meg légi sportokra fogadni, meg felkeresni a helyi kártyabarlangokat. Az ilyen helyeken pedig előszeretettel mesélte el a kalandjait főleg miután ivott egy kicsit. Hogy ennek valami következménye lehet az eszébe sem jutott egészen addig míg egyik este a kedvenc helyére elmenve Whurr a quarren táncoslány akit egyszer megmentett félre nem hívta. Szólt neki, hogy egy trandoshan fickó érdeklődik iránta valamiért. Azt is megtudta, hogy a fickót Xirq nek hívják és nagy szerencsejátékos. Nem tűnt ismerősnek Claye számára, de nem tetszett neki a dolog. A trandoshanok nem épp a kedvességükről ismertek. A kapitány még, azt is el tudta volna képzelni, hogy valamikor kicseszett a fickóval és maradt benne egy kis szálka. Claye felkereste hát néhány ismerősét és ő is utánaérdeklődött a fickónak. Megtudta, hogy nemrég sokat veszített és az eddigi haverjai akikkel lógott kidobták maguk közül. Most meg eléggé le van égve. Továbbra sem volt nagyon világos Claye számára, hogy mit akarhat a fickó viszont kapott tőle egy üzenetet, hogy találkozzanak az egyik kocsmában. Claye a kellő felkészülés után el is ment. Xirq már várt rá. Meghívta őt egy italra és előadta a történetét. Eddig vadászgatott mindenfelé a haverjaival, de múltkor nem kicsi galibát okozott ugyanis komoly adósságot halmozott fel. Nem is első alkalom volt a többiek meg kidobták őt fegyver és páncél nélkül a csapatból. Hallott róla, hogy Claye megjárta a Kessel Runt és még cifrázta is a dolgot meg, hogy nincs személyzet a hajóján és volna-e rá lehetőség, hogy őt felvegye. Mire ideáig eljutottak már pár italt lehúztak és valamennyire meg is ismerték egymást. Claye-nek egy kicsit szimpatikus is volt a fickó, de teljesen nem bízott volna meg benne. Rákérdezett pár dologra és mint megtudta Xirq jól ért a fegyverekhez és több járművet lazán elvezet. A hajó fegyverzetét is tudná kezelni. Ő is elmesélte pár kalandját. Végül megállapodtak, hogy egy próbaidőre Claye felveszi a fickót. Vállaltak is pár megbízást. Elsőre csak valami lazát. Alkatrészeket szállítottak az egyik gyárból a másikba. Mivel a Kessel-es kalandon Claye eltett egy fegyvert az egyik birodalmitól így Xirq fel lett fegyverezve. A fickó tényleg értett azokhoz amiket mondott és út közben nem volt vele gond. Következő küldetésükön piát vittek Nar Shadda-ra. Eközben se történt semmi gond. Ott egy kis időre szüneteltek. Claye körbejárta a helyi ivókat és kártyabarlangokat, közben meg felkereste pár ismerősét. Hallott pletykákat, tovább adott pletykákat, ha tudott segített ebben abban és úgy, hogy neki is legyen belőle haszna. Találkozott Meeth-el is, aki nagyon érdeklődött az iránt a hajó iránt, ami majdnem szétkapta Claye hajóját is. A kapitány nem sokat tudott meg arról azóta sem. Pedig néhány olyan fickót is felkeresett közben akikkel nem szívesen beszél az ember. Szökött birodalmiak, cégekhez valamennyire kötődő alakok meg ilyenek. Meeth is csak furcsállva hallgatta a hajó leírását. Azért Claye -t érdekelte volna, hogy mi érdekli annyira egy valószínűsíthetően katonai hajóban egy versenyzőt, de ráhagyta. Claye-t következőnek egy régi ismerős kereste fel. Ix'irk akinél Claye szerelőként dolgozott. Az egyik hajó lerobbant, ami így elesett egy jól fizető melótól. Erről pedig elsőként Claye-t tájékoztatta. A kapitány pedig le is csapott a lehetőségre. Egy kisebb bolygóról kellett chack gyökeret szállítania egy másikra ahol abból piát és egyéb élvezeti szereket készítettek. A megérkezés nem okozott problémát. A helyi gazda előtt bizonyítaniuk kellett, hogy tényleg ők azok akiket megbíztam majd el is indulhattak. Itt kalóztámadás áldozatai lettek és Xirq képességei a gyakorlatban is ki lettek próbálva. Nem volt vele semmi baj. Nem jött zavarba, gyorsan kapcsolt és a vadászgépeket leszedegette, hogy meg tudjanak lépni. A szeszfőző is meg volt elégedve mikor megérkeztek. Főleg mikor hallotta, hogy még egy kalóztámadást is megúsztak. Claye-el hamar megtalálták a közös hangot és meg lett szóban ígérve, hogy legközelebb őt fogja keresni ha valami hasonló üzlet lesz. Nar Shadda-ra érkezve pedig Claye ismét felkereste Ik'irk-et, hogy a segítségét kérje. Egy bike-ot akart venni. Az öreg össze is hozta őt egy ismerősével akivel egy vagyonért, de Claye megszerezte álmai járművét. Ez ő, azt mondja, hogy majd megkönnyíti a munkáját, de valójában csak az egója miatt kell neki. Xirq pedig fel lett véve a legénység állandó tagjának.
költségeim: 3,5 pont: általános harcos njk (Xirq)
11.500 joben t-85 bike credit fegyver nélküliek (600km/óra, fegyverrel)
_________________
Reneszánsz:
Adrian Sommerfield, Samuel McShuibhne, George Turner, Srir Gur, Leon Gross, Augustus Graves,Otrus Vubalh Fass, Tristan Winkelhock, Lisa Kaur
Végtelen háború:
Gustav Simonsen
Little SW
Claye Jaro, Chuhk G'vaamnohrk, Rhirt Trakk, Jivi Ako
Összes karim
Re: Claye Jaro
Elfogadva
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Claye Jaro
Karakter neve: Claye Yaro
Kaland címe: HIDEGHÁBORÚ – A CZERKA RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
Játékostárs(ak) neve(i): JALEA FIWI FRY ÉS QUI-GENUA NON
Kalandmester: Rhyssa Edaara Quillan
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3774-nakar-tuur-urallomas
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3774p25-nakar-tuur-urallomas
Kaland tartalma: Claye a Nakar'tur űrállomásra került mivel egy jól fizető pialeszállítási munkát sikerült szereznie. Egyedül volt mert Xirq épp egy személyes ügyben járt el. Néhányan nem akarták ezt vállalni mert voltak hírek kopásokról az űrállomáson. Claye persze nem hitte el, hogy vele ilyesmi történhet. Neki annyi droid volt a hajóján, hogy az ilyesminek az esélye ki volt zárva. De aztán mégis megtörtént. Ideges is lett a kapitány és miután az összes droidját megszidta elment bejelenteni a lopást. A sorban állva pedig ismerősökbe botlott. Előbb a shi'ar fickóba, aki hozzá hasonlóan külvilági, aztán Fiwi-vel is találkozott a zöld csajszival, aki vele együtt megjárta Kessel-t. Mindhárman hasonlóan jártak. El is döntötték, hogy majd ők utána járnak a dolognak, de aztán indulás előtt a shi'ar meggondolta magát és Claye együtt maradt a zöld csajszival. Nem zavarta őt a társaság, de azért örült volna a másik erőhasználónak. Ketten is boldogultak azért. Claye ötlete alapján Fiwi először a kisebb vállalkozásoknak nézett utána a holoneten ahol el lehetne passzolni az ilyen termékeket. A találatok nem voltak túl jók úgyhogy a nagyobb vállalkozásokat is megnézte. Ott találtak egy lehetőséget aminek utánanézhettek. Elmentek egy helyre, ami mindent felvásárolt amit csak tudott. Kereskedőknek adták ki magukat akik gyógyszer iránt érdeklődnek pont olyan iránt, ami Fiwi-től eltűnt. Le is adták a rendelésüket és rá kellett jönniük, hogy ott sincs a termékekből amit keresnek és mint megtudták az egész bolygón nincs. Viszont meg lett nekik említve valami szellemváros ahol talán a kórházban érdeklődhetnek. Mivel mindketten úgy vélték, hogy megérné ezért el is indultak oda. A hely eléggé elhagyatott volt. Út közben kitárgyalták, hogy az erőhasználók szoktak-e félni amiből Claye rájött, hogy ha ő filmrendezőként horrort rendezne akkor erőhasználók nem lennének meghívva az ősbemutatóra. A kórházba megérkezve se volt jobb a hangulat. Viszont ahogy megállapították bár elhagyatott volt a hely, gyanús volt a tisztaság. A szenzoraik pedig a kórházhoz tartozó szomszédos épületből életjeleket jeleztek. El is döntötték, hogy megnézik. A legcsendesebb módon megközelítették és egy nagyobb termet találtak két bejárattal úgyhogy szétváltak. Egy nagyobb teremre bukkantak, ami tele volt dobozokkal és a dobozrakások közt egy nagyobb téren ahol a szenzorok szerint az életjeleknek kellett volna lenni nem volt semmi. Claye a megérzéseire hallgatva bedobott egy EMP gránátot amivel annyit ért el, hogy tönkretette a felszerelését. Aztán megpróbált bemenni hátha mint a csempészhajókon a föld üreges és ott rejtettek el valakiket. Ez se jött össze. Sőt megállapította, hogy neki ment láthatatlan valakiknek. Szerencsére ekkor közbelépett Fiwi, aki a ládák tetejéről a port rájuk szórta az erő segítségével ezzel láthatóvá téve a vörös szemű bestiális lényeknek. Claye bár felkészült rá, hogy itt verekedés lesz, de szerencsére tévedett. Mint megtudták azok a lények a defelek-ek szökött rabszolgák és bár ők lopkodtak, de csak azért, hogy túlélhessenek. Voltak köztük idősek is, gyerekek is szóval nem volt mit tenni segítettek nekik. Fiwi tudott is egy helyet nekik ahol lakhatnának. A defelek vezető pedig talált egy megoldást amivel még ők is jól járhattak.
Bővítés: A küldetés után Claye egy érdekes ajánlatot kapott Fiwi-től. Nem kell semmi rosszra gondolni bár a kapitány egy olyan ajánlatot se utasított volna el, de itt üzletről volt szó. Mégpedig arról, hogy Claye besegíthetne a lány vállalkozásába. Pár megbízást ő vállalna el és ezzel levenne némi terhet a lány válláról, aki így tovább terjeszkedhetne. Claye pedig ugyebár amúgy is egy nagyon segítőkész alak főleg ha egy kis plusz pénz is befolyik ez által. Belement hát. Miután az alkoholszállítmányát sikeresen pótolta és a megbízást leadta, Claye visszatért Torugára ahol elment Fier-hez, aki a páncélját csinálta. A látogatás oka egyszerű volt. Mégpedig, hogy a kis szerelő megcsinálja az EMP miatt tönkrement felszerelését. Kapott egy kis lecseszést, de a kis fickó tudásában most se kellett csalódnia. Itt Xirq-el is újra találkozott akivel be is tértek egy szórakozóhelyre elmesélni egymásnak mi történt velük és inni kicsit. Azt, tervezték, hogy egy pár napig talán élvezik is a pénzes emberek életét, de egy hutt felkereste őket és olyan ajánlatot tett nekik, ami Claye érdeklődését is felkeltette. Egy közepesen fejlett bolygó vezetőjének a lánya eltűnt és hajlandó ahhoz a frakcióhoz csatlakozni, aki megtalálja és ami a legérdekesebb, a megtalálóhoz hozzáadja a lánya kezét. Aki, ezen túl gyönyörű is. Nem kellett Claye-t sokat győzködni. Ide kerül majd a hódítás kaland történése.
Ez után Claye és Xirq biztosabb melókat kezdtek elvállalni. Például azokat amiket Fiwi kért tőlük meg amiket a saját ügyfélkörüktől szereztek. Ez a közös munka nagyon működőképesnek nézett ki. A lány és Claye viszonya egy kicsit se romlott meg tőle. A plusz pénz pedig jól jött a kapitánynak. A legénység ki is bővült pár taggal. Meglepő módon bár a kapitány köztudottan nem szereti a droidokat, de az új tagok kimondottan elnyerték a tetszését. Az egyik egy kis fickó volt, aki megkönnyítette Claye életét hisz a pit droid átvette a hajó karbantartásának feladatát Claye-től akinek így csak ellenőriznie kell a másikat. A másik tag pedig, akitől Xirq-et általában kirázza a hideg Theresa a BD3000-es luxusdroid akit Claye egy rossz arcú fickótól rendelt. Persze nem csak azért, hogy a géplány a kapitány egóját fényezze hanem gyakorlati haszna is van. Testőrnek programozták és fegyvereket építettek belé. Xirq is meg lett lepve egy alaposan felszerelt páncéllal amivel már komoly harcokból is kiveheti a részét hisz N'zoth-on jól bizonyított. Claye-nek Theresa és Xirq mellett mostantól nem kell félnie akkor se ha harcba keveredik. Mármint elméletileg.
10 k kredit+15 k
2 pont
1 k javitások
11 k harci luxusdroid beépített fegyverekkel
2,5 k pit droid
4 k nehéz harci páncél
700 hátirakéta
800 elsősegély kiegészítés
900 közepes energiapajzs
1,4 k szenzorok(mozgásérzékelő, oxigén jelző, méreg jelző, vizorok: indikátor mozgásérzékelőhöz, oxigén minőség kijelzése, hűmérő, radar)
300 kredit 6 gránát(1 thermo, 1 füst, 2 EMP, 2 sokkoló)
összesen 22,6 k
maradt a jutalomból: 2,4 k
Kaland címe: HIDEGHÁBORÚ – A CZERKA RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
Játékostárs(ak) neve(i): JALEA FIWI FRY ÉS QUI-GENUA NON
Kalandmester: Rhyssa Edaara Quillan
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3774-nakar-tuur-urallomas
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3774p25-nakar-tuur-urallomas
Kaland tartalma: Claye a Nakar'tur űrállomásra került mivel egy jól fizető pialeszállítási munkát sikerült szereznie. Egyedül volt mert Xirq épp egy személyes ügyben járt el. Néhányan nem akarták ezt vállalni mert voltak hírek kopásokról az űrállomáson. Claye persze nem hitte el, hogy vele ilyesmi történhet. Neki annyi droid volt a hajóján, hogy az ilyesminek az esélye ki volt zárva. De aztán mégis megtörtént. Ideges is lett a kapitány és miután az összes droidját megszidta elment bejelenteni a lopást. A sorban állva pedig ismerősökbe botlott. Előbb a shi'ar fickóba, aki hozzá hasonlóan külvilági, aztán Fiwi-vel is találkozott a zöld csajszival, aki vele együtt megjárta Kessel-t. Mindhárman hasonlóan jártak. El is döntötték, hogy majd ők utána járnak a dolognak, de aztán indulás előtt a shi'ar meggondolta magát és Claye együtt maradt a zöld csajszival. Nem zavarta őt a társaság, de azért örült volna a másik erőhasználónak. Ketten is boldogultak azért. Claye ötlete alapján Fiwi először a kisebb vállalkozásoknak nézett utána a holoneten ahol el lehetne passzolni az ilyen termékeket. A találatok nem voltak túl jók úgyhogy a nagyobb vállalkozásokat is megnézte. Ott találtak egy lehetőséget aminek utánanézhettek. Elmentek egy helyre, ami mindent felvásárolt amit csak tudott. Kereskedőknek adták ki magukat akik gyógyszer iránt érdeklődnek pont olyan iránt, ami Fiwi-től eltűnt. Le is adták a rendelésüket és rá kellett jönniük, hogy ott sincs a termékekből amit keresnek és mint megtudták az egész bolygón nincs. Viszont meg lett nekik említve valami szellemváros ahol talán a kórházban érdeklődhetnek. Mivel mindketten úgy vélték, hogy megérné ezért el is indultak oda. A hely eléggé elhagyatott volt. Út közben kitárgyalták, hogy az erőhasználók szoktak-e félni amiből Claye rájött, hogy ha ő filmrendezőként horrort rendezne akkor erőhasználók nem lennének meghívva az ősbemutatóra. A kórházba megérkezve se volt jobb a hangulat. Viszont ahogy megállapították bár elhagyatott volt a hely, gyanús volt a tisztaság. A szenzoraik pedig a kórházhoz tartozó szomszédos épületből életjeleket jeleztek. El is döntötték, hogy megnézik. A legcsendesebb módon megközelítették és egy nagyobb termet találtak két bejárattal úgyhogy szétváltak. Egy nagyobb teremre bukkantak, ami tele volt dobozokkal és a dobozrakások közt egy nagyobb téren ahol a szenzorok szerint az életjeleknek kellett volna lenni nem volt semmi. Claye a megérzéseire hallgatva bedobott egy EMP gránátot amivel annyit ért el, hogy tönkretette a felszerelését. Aztán megpróbált bemenni hátha mint a csempészhajókon a föld üreges és ott rejtettek el valakiket. Ez se jött össze. Sőt megállapította, hogy neki ment láthatatlan valakiknek. Szerencsére ekkor közbelépett Fiwi, aki a ládák tetejéről a port rájuk szórta az erő segítségével ezzel láthatóvá téve a vörös szemű bestiális lényeknek. Claye bár felkészült rá, hogy itt verekedés lesz, de szerencsére tévedett. Mint megtudták azok a lények a defelek-ek szökött rabszolgák és bár ők lopkodtak, de csak azért, hogy túlélhessenek. Voltak köztük idősek is, gyerekek is szóval nem volt mit tenni segítettek nekik. Fiwi tudott is egy helyet nekik ahol lakhatnának. A defelek vezető pedig talált egy megoldást amivel még ők is jól járhattak.
Bővítés: A küldetés után Claye egy érdekes ajánlatot kapott Fiwi-től. Nem kell semmi rosszra gondolni bár a kapitány egy olyan ajánlatot se utasított volna el, de itt üzletről volt szó. Mégpedig arról, hogy Claye besegíthetne a lány vállalkozásába. Pár megbízást ő vállalna el és ezzel levenne némi terhet a lány válláról, aki így tovább terjeszkedhetne. Claye pedig ugyebár amúgy is egy nagyon segítőkész alak főleg ha egy kis plusz pénz is befolyik ez által. Belement hát. Miután az alkoholszállítmányát sikeresen pótolta és a megbízást leadta, Claye visszatért Torugára ahol elment Fier-hez, aki a páncélját csinálta. A látogatás oka egyszerű volt. Mégpedig, hogy a kis szerelő megcsinálja az EMP miatt tönkrement felszerelését. Kapott egy kis lecseszést, de a kis fickó tudásában most se kellett csalódnia. Itt Xirq-el is újra találkozott akivel be is tértek egy szórakozóhelyre elmesélni egymásnak mi történt velük és inni kicsit. Azt, tervezték, hogy egy pár napig talán élvezik is a pénzes emberek életét, de egy hutt felkereste őket és olyan ajánlatot tett nekik, ami Claye érdeklődését is felkeltette. Egy közepesen fejlett bolygó vezetőjének a lánya eltűnt és hajlandó ahhoz a frakcióhoz csatlakozni, aki megtalálja és ami a legérdekesebb, a megtalálóhoz hozzáadja a lánya kezét. Aki, ezen túl gyönyörű is. Nem kellett Claye-t sokat győzködni. Ide kerül majd a hódítás kaland történése.
Ez után Claye és Xirq biztosabb melókat kezdtek elvállalni. Például azokat amiket Fiwi kért tőlük meg amiket a saját ügyfélkörüktől szereztek. Ez a közös munka nagyon működőképesnek nézett ki. A lány és Claye viszonya egy kicsit se romlott meg tőle. A plusz pénz pedig jól jött a kapitánynak. A legénység ki is bővült pár taggal. Meglepő módon bár a kapitány köztudottan nem szereti a droidokat, de az új tagok kimondottan elnyerték a tetszését. Az egyik egy kis fickó volt, aki megkönnyítette Claye életét hisz a pit droid átvette a hajó karbantartásának feladatát Claye-től akinek így csak ellenőriznie kell a másikat. A másik tag pedig, akitől Xirq-et általában kirázza a hideg Theresa a BD3000-es luxusdroid akit Claye egy rossz arcú fickótól rendelt. Persze nem csak azért, hogy a géplány a kapitány egóját fényezze hanem gyakorlati haszna is van. Testőrnek programozták és fegyvereket építettek belé. Xirq is meg lett lepve egy alaposan felszerelt páncéllal amivel már komoly harcokból is kiveheti a részét hisz N'zoth-on jól bizonyított. Claye-nek Theresa és Xirq mellett mostantól nem kell félnie akkor se ha harcba keveredik. Mármint elméletileg.
10 k kredit+15 k
2 pont
1 k javitások
11 k harci luxusdroid beépített fegyverekkel
2,5 k pit droid
4 k nehéz harci páncél
700 hátirakéta
800 elsősegély kiegészítés
900 közepes energiapajzs
1,4 k szenzorok(mozgásérzékelő, oxigén jelző, méreg jelző, vizorok: indikátor mozgásérzékelőhöz, oxigén minőség kijelzése, hűmérő, radar)
300 kredit 6 gránát(1 thermo, 1 füst, 2 EMP, 2 sokkoló)
összesen 22,6 k
maradt a jutalomból: 2,4 k
_________________
Reneszánsz:
Adrian Sommerfield, Samuel McShuibhne, George Turner, Srir Gur, Leon Gross, Augustus Graves,Otrus Vubalh Fass, Tristan Winkelhock, Lisa Kaur
Végtelen háború:
Gustav Simonsen
Little SW
Claye Jaro, Chuhk G'vaamnohrk, Rhirt Trakk, Jivi Ako
Összes karim
Re: Claye Jaro
Elfogadva.
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Re: Claye Jaro
Karakter neve: Claye Yaro
Kaland címe: HIDEGHÁBORÚ – A CZERKA RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
Játékostárs(ak) neve(i): XIRQ GRIBES, CHAMM VARR'IGHAT ÉS JALEA FIWI FRY
Kalandmester: Rhyssa Edaara Quillan
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3900-sriluur
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3900p50-sriluur
Kaland tartalma: Rhirt és Xirq a Srillur bolygóra érkeztek egy ismert alvilági figura megbízásából. A bolygóról rossz pletykák szóltak bizonyos eltűnésekkel kapcsolatban, de gond nélkül megérkeztek a találkozási pontra. Talion Teneb már várta őket. Rajtuk kívül egy mandalor fickónak kellett megérkeznie, aki amint rendeltek már ott is volt. Ez után jött a bemutatkozás aminél hamar problémákba ütköztek. A megbízó elég kötekedő volt és Claye nagyon nem tetszett neki. A dologból végül az lett, hogy a kapitány távozott a hajójához, hogy majd eltűnjön mielőbb a többiekkel ha a melónak vége. Közben a Teneb elmondta Xirq-nek meg a mandalornak a feladatot és kiosztotta a fegyvereket. Egy birtokra kellett betörniük és ellopni valami kockát. Átbeszélték a részleteket és el is indultak.
Mialatt ők a helyszínre mentek Claye érezte, hogy figyelik, de nem látott senkit. A hangárba érve Fiwi a zöld csajszi droidjába ütközött, aki közölte, hogy a gazdája eltűnt. Claye ismerte a pletykákat és megállapította, hogy a helyzet tényleg nem jó. Szóval a droiddal elindult azon az úton amin a lány is haladt mikor eltűnt. Így jutottak el egy sikátorig.
Xirq-ék megérkeztek a helyhez és meg is kezdték a behatolást. Minden gond nélkül haladt. Xirq kétszer is megmentette a helyzetet, de sajnos a hullarablásra nem volt idő annyira sietett a megbízó. Bent le is maradt a mandaloral és a megbízó megsérült, de megszerezte amit kellett. Jelezték Claye-nek, hogy végeztek és mennek a hajóhoz majd menekülőjárművekkel el is indultak.
Claye egy gyanús sikátorhoz ért, de mielőtt belépett volna arra járt egy idős nő, aki figyelmeztette, hogy ne menjen oda mert aki így tesz az eltűnhet. A kapitány ezt nem hagyta annyiba és a nő segítségét kérte és elmondta, hogy egy barátja eltűnt aki nő. Az asszony magához hívta a férfit mondván, hogy ott majd elmondja. Claye követte és az öregasszony, akitől ott megtudta, hogy az exchange áll a dolgok mögött. Állítólag visszatértek és eltüntetgetik a riválisokat és mindenkit. Azt, is megtudták, hogy egy roncstelepre lett volna logikus a csajszit vinni és ha él akkor ott van. El is indultak volna, de ekkor két üzenet érkezett. Az egyik a droidnak, hogy a csajszi megszökött és mielőbb el akar tűnni A másik Claye-nek, hogy a csapat végzett a feladattal és készüljön a hajóval. Szóval mindketten elindultak a hangárba.
Claye időben ért a hajóhoz amit a droidok felkészítettek az indulásra. A többiek is megérkeztek és már tűnhettek is el a bolygóról. Claye a Nar Shadda-ra vitte Teneb-et és érdekes dolgot tudtak meg a megbízó hutt-tól. A tárgynak amit elloptak a császár gyermekeihez van köze és valahogy az Onderon bolygóhoz kapcsolódnak.
Bővítés: A kapitány ezek után is igyekezett nyitott fülekkel járni. Főleg a császár gyermekei érdekelték. Szerencsére jó informátorai voltak a lányok és Meeth személyében, de sokat nem sikerült megtudnia. Legalább a munkával nem voltak gondok. Mindig talált valamit. Ahogy azzal a szeszfőzővel megbeszélték tényleg Claye-éket kereste meg mikor szállítmányt várt. Ez tetszett a kapitánynak. Az viszont nem, hogy megnőtt a kalóztámadások száma. Ennek pedig az Exchange-hez lehet köze. A zöld csajszi megbízó is így gondolta. A veszélyek miatt a kapitány javított a hajó biztonságán. Beszerzett magának és Xirq-nek egy baj esetén mentőkapszulává alakítható kabátot és a hajóra egy orvosi droidot. Ezzel egy újabb géppel bővült a legénység száma. Bár Claye legnagyobb örömére ezt remélhetőleg ritkán kell majd látnia. Mikor eljutott hozzá a hír, hogy az Exchange-nek köze van az Onderon bolygóhoz amiről ő úgy tudta valamiképp a császár gyermekeihez kapcsolódik akkor nem sokat várt. El is indult oda, hogy kinyomozza mégis mi történik ott.
1,5 pont 7500 kredit
-50 kredit sokkoló gránát
-500 kredit 2 vibro kés
-1600 kredit 2 db űrkapszula kabát
2500 kredit 1 FX szériás orvosi droid
1 pont informátor Whurr táncoslány 1000 kredit/hó
1 pont informátor Meeth pilóta és szerencsejátékos 1000 kredit /hó
1 pont informátor Ix'irk szerelő 1000 kredit/hó
3 pont megbízó chack gyökér szállítmányok egy szeszfőzőnek 3000 kredit/hó
Kaland címe: HIDEGHÁBORÚ – A CZERKA RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
Játékostárs(ak) neve(i): XIRQ GRIBES, CHAMM VARR'IGHAT ÉS JALEA FIWI FRY
Kalandmester: Rhyssa Edaara Quillan
Kezdő reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3900-sriluur
Záró reag: https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3900p50-sriluur
Kaland tartalma: Rhirt és Xirq a Srillur bolygóra érkeztek egy ismert alvilági figura megbízásából. A bolygóról rossz pletykák szóltak bizonyos eltűnésekkel kapcsolatban, de gond nélkül megérkeztek a találkozási pontra. Talion Teneb már várta őket. Rajtuk kívül egy mandalor fickónak kellett megérkeznie, aki amint rendeltek már ott is volt. Ez után jött a bemutatkozás aminél hamar problémákba ütköztek. A megbízó elég kötekedő volt és Claye nagyon nem tetszett neki. A dologból végül az lett, hogy a kapitány távozott a hajójához, hogy majd eltűnjön mielőbb a többiekkel ha a melónak vége. Közben a Teneb elmondta Xirq-nek meg a mandalornak a feladatot és kiosztotta a fegyvereket. Egy birtokra kellett betörniük és ellopni valami kockát. Átbeszélték a részleteket és el is indultak.
Mialatt ők a helyszínre mentek Claye érezte, hogy figyelik, de nem látott senkit. A hangárba érve Fiwi a zöld csajszi droidjába ütközött, aki közölte, hogy a gazdája eltűnt. Claye ismerte a pletykákat és megállapította, hogy a helyzet tényleg nem jó. Szóval a droiddal elindult azon az úton amin a lány is haladt mikor eltűnt. Így jutottak el egy sikátorig.
Xirq-ék megérkeztek a helyhez és meg is kezdték a behatolást. Minden gond nélkül haladt. Xirq kétszer is megmentette a helyzetet, de sajnos a hullarablásra nem volt idő annyira sietett a megbízó. Bent le is maradt a mandaloral és a megbízó megsérült, de megszerezte amit kellett. Jelezték Claye-nek, hogy végeztek és mennek a hajóhoz majd menekülőjárművekkel el is indultak.
Claye egy gyanús sikátorhoz ért, de mielőtt belépett volna arra járt egy idős nő, aki figyelmeztette, hogy ne menjen oda mert aki így tesz az eltűnhet. A kapitány ezt nem hagyta annyiba és a nő segítségét kérte és elmondta, hogy egy barátja eltűnt aki nő. Az asszony magához hívta a férfit mondván, hogy ott majd elmondja. Claye követte és az öregasszony, akitől ott megtudta, hogy az exchange áll a dolgok mögött. Állítólag visszatértek és eltüntetgetik a riválisokat és mindenkit. Azt, is megtudták, hogy egy roncstelepre lett volna logikus a csajszit vinni és ha él akkor ott van. El is indultak volna, de ekkor két üzenet érkezett. Az egyik a droidnak, hogy a csajszi megszökött és mielőbb el akar tűnni A másik Claye-nek, hogy a csapat végzett a feladattal és készüljön a hajóval. Szóval mindketten elindultak a hangárba.
Claye időben ért a hajóhoz amit a droidok felkészítettek az indulásra. A többiek is megérkeztek és már tűnhettek is el a bolygóról. Claye a Nar Shadda-ra vitte Teneb-et és érdekes dolgot tudtak meg a megbízó hutt-tól. A tárgynak amit elloptak a császár gyermekeihez van köze és valahogy az Onderon bolygóhoz kapcsolódnak.
Bővítés: A kapitány ezek után is igyekezett nyitott fülekkel járni. Főleg a császár gyermekei érdekelték. Szerencsére jó informátorai voltak a lányok és Meeth személyében, de sokat nem sikerült megtudnia. Legalább a munkával nem voltak gondok. Mindig talált valamit. Ahogy azzal a szeszfőzővel megbeszélték tényleg Claye-éket kereste meg mikor szállítmányt várt. Ez tetszett a kapitánynak. Az viszont nem, hogy megnőtt a kalóztámadások száma. Ennek pedig az Exchange-hez lehet köze. A zöld csajszi megbízó is így gondolta. A veszélyek miatt a kapitány javított a hajó biztonságán. Beszerzett magának és Xirq-nek egy baj esetén mentőkapszulává alakítható kabátot és a hajóra egy orvosi droidot. Ezzel egy újabb géppel bővült a legénység száma. Bár Claye legnagyobb örömére ezt remélhetőleg ritkán kell majd látnia. Mikor eljutott hozzá a hír, hogy az Exchange-nek köze van az Onderon bolygóhoz amiről ő úgy tudta valamiképp a császár gyermekeihez kapcsolódik akkor nem sokat várt. El is indult oda, hogy kinyomozza mégis mi történik ott.
1,5 pont 7500 kredit
-50 kredit sokkoló gránát
-500 kredit 2 vibro kés
-1600 kredit 2 db űrkapszula kabát
2500 kredit 1 FX szériás orvosi droid
1 pont informátor Whurr táncoslány 1000 kredit/hó
1 pont informátor Meeth pilóta és szerencsejátékos 1000 kredit /hó
1 pont informátor Ix'irk szerelő 1000 kredit/hó
3 pont megbízó chack gyökér szállítmányok egy szeszfőzőnek 3000 kredit/hó
_________________
Reneszánsz:
Adrian Sommerfield, Samuel McShuibhne, George Turner, Srir Gur, Leon Gross, Augustus Graves,Otrus Vubalh Fass, Tristan Winkelhock, Lisa Kaur
Végtelen háború:
Gustav Simonsen
Little SW
Claye Jaro, Chuhk G'vaamnohrk, Rhirt Trakk, Jivi Ako
Összes karim
Re: Claye Jaro
Elfogadva.
_________________
Mesélői, Sith birodalom, Köztársaság, Hutt kartellek/alvilág/fejvadászok, FRK/FRSz, Chiss fennhatóság, Mandaloriai Birodalom, Örök Birodalom
A Hármak emberei, Havoc Squad/Halálosztag, Rhand varázslói/Köztársaság Végzete, Csillag Kabal, Czerka Részvénytársaság, Császári család
Sith és Jedi archívum - Little SW világ segédlet | Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.