Új kalandtípusok
1 / 1 oldal • Megosztás
Új kalandtípusok
Sziasztok!
Másik SW frpg-n (angolon) láttam, hogy tök jó kis rendszerük van, gondoltam, hogy azon alapuló dolgot mi is átvetnénk kidolgozhatnánk (végül csak ihletet adtak, és egészen más lett, mint ott).
Noha itt minden példa SW-s, de ez Reneszánszra is vonatkozik!
Négy fajtája lenne:
Invázió:
Ez értelemszerűen két adott frakció között játszódna, az egyik megtámadja egy másik bolygóját. Például a Birodalom megtámadja a Naboo-t és próbálja elfoglalni. Alapvetően két frakció között zajlik, de a bármelyik frakció hívhat segítséget. Pl. a Birodalmiak valószínűleg hívják a Mandaloriaiakat, a köztársaság lehet, hogy segítséget kér a Huttoktól, vagy az FRK-tól. Alapvetően történetközpontú dolog lenne, így lenne mesélés, benne pedig több célkitűzések/alfeladattal, mint azt a 4. korszakkalandnál is látszik. Csak a mesélő (bárki mesélhet) képzelete szabna határt annak, hogy milyen alpontokat ad, amiken el lehet indulni.
Uralom:
Ezek olyan kalandok, hogy az adott frakció egy-egy lakatlan, vagy éppen gyéren lakott bolygót próbál megszerezni és a saját frakciójához csatolni. Ahogyan az előző ez is történetközpontú lenne, hasonlóan ahhoz.
Hódítás:
Ez az invázió és az uralom vegyítése. Egy semleges bolygót kettő, vagy több frakció, esetleg cég (mint pl. Czerka, Bankárklán, Techno unió, stb.) akar magának megszerezni. Ahogyan az előzőek ez is történetközpontú lenne, hasonlóan azokhoz.
Lázadás:
Korábban elfoglalt bolygó lakossága próbálja kivívni a függetlenségét. Lehet, hogy a 9.szektor valamelyik bolygója fellázad a Birodalom ellen (sok sikert nekik), vagy épp FRK területén levő bolygó akar kitörni az FRK alól és újra csatlakozni a Köztársasághoz, stb. Ezek is történetközpontú, mint az előzőek.
Mint látható a többség főleg harcközpontú a történetközpontúság mellett. A legtöbb esetben PVP mindez, persze, ha valaki nem akar pvp-zni, akkor a sima megszokott pve is játszik. Ezek a kalandok arra is jók, hogy olyanok találkozzanak egymással, akik valószínűleg egyébként nem tennék, mert más-más frakcióban mozognak.
Úgy gondoltam, hogy mindegyik külön topicban lenne, ahol játék lenne úgy nézne ki, hogy például:
Invázió: Naboo
Uralom: Dantooine
Hódítás: Yavin 4
Lázadás: Kuat
Abban az esetben, ha ezek párhuzamosak, akkor saját karaktert lehetne hozni itt, vagy pedig egy adatlapos karit, amit ide hozol. Ezek első szintűek lehetnének, vagy a legmagasabb szintű karaktereddel egyező szintűek (ezeket persze nem tarthatnád meg csak az ilyen kalandokra vihetnéd).
Ha alterok, akkor pedig persze az adott KM-től függne, hogy mit enged. Ha pedig párhuzamos, akkor ott a gond, hogy mi van, ha meghal valaki rajta, mi lenne a következmény a másik helyszínéhez…
Hogy nézne ki, hogy ki győz, ki szerez meg vmit…
Úgy gondoltam, hogy a kalandok kiírásakor az adott mesélő minden oldalnak – akik részt vesznek az adott játékon – hasonló mennyiségű és nehézségű feladatokat ad, ezek lennének az alfeladatok/célkitűzések, amik közül majd válogathatnak a játékosok, hogy ki mit szeretne végrehajtani, miben venne részt.
Meg lenne adva, hogy melyik célkitűzésre hány pont jár (egy feladatra többen is mehetnek, mindannyian megkapnák a pontot), a teljesítés után jönne a pont. PVP esetében is lenne pont, hogy a győztes kap valamennyit.
Lehetne több karaktert is hozni, akár minden oldalon, de akkor úgy kell választani, hogy nem találkoznak a játéktéren, azaz olyan célkitűzést kell választani, hogy nem futnak össze.
Minden ilyen kalandnál fixálva lenne az elején, hogy maximum hány körös lesz (20 körüliek kb.), ennyi idő alatt kell a küldetéseket, célkitűzéseket teljesíteni, vagy minél többet belőle.
Bármilyen kaszt jöhetne mindegyikre alapvetően (persze ez is km függő lenne, hogy ki mit enged).
A leírásból látszik, hogy alapvetően gyors, pörgős kaland lenne.
Példa kalandok, mindhez írok egyet-egyet, hogy látni lehessen milyen is ez.
Invázió: Naboo
Résztevő főfrakciók: Birodalom, Köztársaság
Meghívott frakciók: ?
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygó határmenti, a Jedi corpsnak van itt épületei, ahol vannak eltanácsolt fiatal ex-jedik és ezek az ex-jedik jók lesznek a saját akadémiájukra. Vagy épp ha olyan a bolygó, akkor nyersanyagok, stratégiai pontok miatt.
Célkitűzések:
1, Megvédeni a bolygót az űrben a Birodalom flottájától / Megsemmisíteni a köztársasági flottát. (Űrcsata) – 4 pont
2. Beüzemelni és megvédeni az ionágyút (védekező fél) / Elfoglalni a Jedi Corps épületet (támadó fél) – 5 pont
3. Theed ostroma, megvédeni/elfoglalni (mind2 fél) – 4 pont (földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek)
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet, pl.: testőrként kijuttatni a városból a királynőt; fejvadászként: elfogni a királynőt stb.)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Uralom: Dantooine
Résztevő főfrakciók: Birodalom
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygón kristálybarlangok vannak, amiknek a Birodalom nagy hasznát veheti. Többek között eltudják később adni őket, vagy épp a sithek kísérletezhetnek velük, nem utolsó sorban jó stratégiai pont is a hely, ahol még ősi sith dolgok is vannak.
Célkitűzések:
1, Felkutatni a bolygón levő településeket és kiirtani őket – 4 pont
2. Bázisnak helyet keresni, megalapítani az és megvédeni, ahonnan majd a bolygót irányítják – 4 pont
3. Felkutatni az ősi romokat és elhozni mindent onnan, amit csak lehet – 5 pont
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az állástól függ, hogy mennyi holmit sikerül szerezni, hogy áll a bázis, vagy mennyire sikerült a helyiekkel dűlőre jutni. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha elérik a 10 pontot.
Hódítás: Yavin 4
Résztevő frakciók: FRK, Czerka Részvénytársaság, Mandaloriai Birodalom
Meghívott frakciók: ?
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, a bolygón sok kalóz van, de emellett a Sötét oldal is erős. Egy ősi kultúrának nagyon sok maradványa van a bolygón, ami az FRK területén van, de független. Az FRK a bolygót akarja magának, a Czerka a romokat és a sith alkímiával létrehozott lényeket, a Mandaloriaiak bányászni akarnak a fegyvereikhez, páncéljakhoz fémet.
Célkitűzések:
1, Az űrben megakadályozni azt, hogy a másik két frakció minél több földi csapatot juttasson a bolygóra (Űrcsata) – 4 pont
2. Bázist alakítani, ahova a többi földi csapat megérkezhet, ezt megvédeni – 5 pont
3. A Piramisok megszerzése (mind3 fél) – 4 pont (földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek)
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Lázadás: Kuat
Lázadó fél: Kuat lakossága
Ki ellen lázadnak: Birodalom
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygó lakosságát a gonosz birodalom elnyomva tartja, ők pedig megelégelték mindezt és már elég régóta úgyis a levegőben volt, kitört a lázadás. A helyiek próbálják legyűrni a Birodalmat és elűzni őket a bolygóról.
Célkitűzések:
1, Szabotálni a Kuati hajógyárat (lázadó fél) / Elfogni a lázadókat a hajógyárban (Űrcsatás) – 4 pont
2. Elfoglalni a kormányzói palotát (lázadó fél) / Megvédeni a palotát (birodalmiak) – 5 pont földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek
3. Szabotálni a város fő pontjait, ellehetetleníteni a birodalmiakat / leverni a lázadás gócpontjait, kivégezni a lázadókat – 4 pont
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Mindez természetesen beültethető Reneszánszra is, pl. SHIELD vs Hydra, X-men vs Akkaba klán/Apokalipszis, Roxxon vs. AIM, stb.
Akkor a kérdés két irányba megy és szeretném, hogyha minél többen kifejtenétek a gondolataitokat.
Milyen formátumban kerüljenek ezek a kalandok a rendszerbe?
A leírást már úgy kezdtem, hogy alternatív, vagy párhuzamos? (mind Reneszánsz, mind Lil’SW)
Az alap, hogy alternatívként lehet ilyeneket kiírni, de most a két síkba való integráció főleg a kérdés.
Érvek, ellenérvek a párhuzamos játékkal szemben. Ha párhuzamos, akkor hogyan?
Nekem személy szerint a lenyűgöző kaland stílusa jutott erről eszembe, azaz:
„Lenyűgöző kaland: Párhuzamos kalandok, amiknek a végén a játékosok és mesélő eldönti, hogy ez a kontinuitás része legyen vagy alternatív kaland.”
Én úgy gondoltam, hogyha ez lenne (nem muszáj egyetérteni, ha mást akartok, akkor az lesz, amit a többség akar), akkor mesélhetnének játékosok is reneszánszon (sw-n és alteron alap), persze staff felügyelettel. És akkor igen a végén lenne az ott levők és a figyelő staff dönti, hogy mehet-e, vagy sem.
Alapból úgy gondoltam, hogy lenne mind Reneszánszon, mind SW-n egy-egy hadijátékok részleg és ezek a kalandok ott futnának, mondjuk ilyen szép színes topicokban, attól függően, hogy melyik-melyik olyan színt kapna:
Aztán ha vége a kalandnak, attól függően, hogy a kaland alter, vagy aktuális, akkor ha aktuális kaland lett, akkor megy a megfelelő részlegbe, pl.: egy svájci városért menő csata reneszánszon a világ többi részéhez. Vagy Naboo-ra és ott átnevezni Fennsíkok, vagy hasonló címre a kalandot és mögé zárójelben, hogy invázió helyszín.
Az mint feljebb írtam a mesélőtől függne, hogy mit enged, milyen szabályokat hoz. Bele lehet vonni a kalandok típusai topicban levő kalandokat is, pl. elkölthetsz 20 pontot, vagy 10 kreditet felsorolt egységekre, mint korábban az Istenek háborújában. Vagy, ami valószínűleg a legsűrűbb lesz ingyenes njk-k, akár csak adatlappal. Reneszánszon saját magad klónját viszed, mert épp egy olyan kaland, hogy azokkal kísérleteznek valamilyen háborús helyen, vagy épp Resident Evil umbrella stílusban a Roxxon tesztel valamit stb.
Alteron meg tényleg teljesen szabadkéz, ha nem Reneszánsz, nem Lil’SW, hanem sima alternatív kaland, amik főleg Z alatt pörögtek.
Leszögezem ezek az én gondolataim, nem kell egyetérteni, tényleg szeretném, ha mindenki leírná, amit szeretne.
Kezdve azzal, hogy lenne-e erre igény, min változtatna, mivel nem ért egyet, aztán finom hangolunk közösen, mert ez értetek, nektek van, nektek készül, amivel remélhetőleg fel lehet majd pörgetni az oldalt mindenhol. Az elsődleges alapján pozitív a fogadtatás, mindenkinek tetszett, akinek mutattam, de ti is írjátok le újra a gondolataikat.
Akkor tessék bátran irkálni. ^^
Másik SW frpg-n (angolon) láttam, hogy tök jó kis rendszerük van, gondoltam, hogy azon alapuló dolgot mi is átvetnénk kidolgozhatnánk (végül csak ihletet adtak, és egészen más lett, mint ott).
Noha itt minden példa SW-s, de ez Reneszánszra is vonatkozik!
Négy fajtája lenne:
Invázió:
Ez értelemszerűen két adott frakció között játszódna, az egyik megtámadja egy másik bolygóját. Például a Birodalom megtámadja a Naboo-t és próbálja elfoglalni. Alapvetően két frakció között zajlik, de a bármelyik frakció hívhat segítséget. Pl. a Birodalmiak valószínűleg hívják a Mandaloriaiakat, a köztársaság lehet, hogy segítséget kér a Huttoktól, vagy az FRK-tól. Alapvetően történetközpontú dolog lenne, így lenne mesélés, benne pedig több célkitűzések/alfeladattal, mint azt a 4. korszakkalandnál is látszik. Csak a mesélő (bárki mesélhet) képzelete szabna határt annak, hogy milyen alpontokat ad, amiken el lehet indulni.
Uralom:
Ezek olyan kalandok, hogy az adott frakció egy-egy lakatlan, vagy éppen gyéren lakott bolygót próbál megszerezni és a saját frakciójához csatolni. Ahogyan az előző ez is történetközpontú lenne, hasonlóan ahhoz.
Hódítás:
Ez az invázió és az uralom vegyítése. Egy semleges bolygót kettő, vagy több frakció, esetleg cég (mint pl. Czerka, Bankárklán, Techno unió, stb.) akar magának megszerezni. Ahogyan az előzőek ez is történetközpontú lenne, hasonlóan azokhoz.
Lázadás:
Korábban elfoglalt bolygó lakossága próbálja kivívni a függetlenségét. Lehet, hogy a 9.szektor valamelyik bolygója fellázad a Birodalom ellen (sok sikert nekik), vagy épp FRK területén levő bolygó akar kitörni az FRK alól és újra csatlakozni a Köztársasághoz, stb. Ezek is történetközpontú, mint az előzőek.
Mint látható a többség főleg harcközpontú a történetközpontúság mellett. A legtöbb esetben PVP mindez, persze, ha valaki nem akar pvp-zni, akkor a sima megszokott pve is játszik. Ezek a kalandok arra is jók, hogy olyanok találkozzanak egymással, akik valószínűleg egyébként nem tennék, mert más-más frakcióban mozognak.
Úgy gondoltam, hogy mindegyik külön topicban lenne, ahol játék lenne úgy nézne ki, hogy például:
Invázió: Naboo
Uralom: Dantooine
Hódítás: Yavin 4
Lázadás: Kuat
Abban az esetben, ha ezek párhuzamosak, akkor saját karaktert lehetne hozni itt, vagy pedig egy adatlapos karit, amit ide hozol. Ezek első szintűek lehetnének, vagy a legmagasabb szintű karaktereddel egyező szintűek (ezeket persze nem tarthatnád meg csak az ilyen kalandokra vihetnéd).
Ha alterok, akkor pedig persze az adott KM-től függne, hogy mit enged. Ha pedig párhuzamos, akkor ott a gond, hogy mi van, ha meghal valaki rajta, mi lenne a következmény a másik helyszínéhez…
Hogy nézne ki, hogy ki győz, ki szerez meg vmit…
Úgy gondoltam, hogy a kalandok kiírásakor az adott mesélő minden oldalnak – akik részt vesznek az adott játékon – hasonló mennyiségű és nehézségű feladatokat ad, ezek lennének az alfeladatok/célkitűzések, amik közül majd válogathatnak a játékosok, hogy ki mit szeretne végrehajtani, miben venne részt.
Meg lenne adva, hogy melyik célkitűzésre hány pont jár (egy feladatra többen is mehetnek, mindannyian megkapnák a pontot), a teljesítés után jönne a pont. PVP esetében is lenne pont, hogy a győztes kap valamennyit.
Lehetne több karaktert is hozni, akár minden oldalon, de akkor úgy kell választani, hogy nem találkoznak a játéktéren, azaz olyan célkitűzést kell választani, hogy nem futnak össze.
Minden ilyen kalandnál fixálva lenne az elején, hogy maximum hány körös lesz (20 körüliek kb.), ennyi idő alatt kell a küldetéseket, célkitűzéseket teljesíteni, vagy minél többet belőle.
Bármilyen kaszt jöhetne mindegyikre alapvetően (persze ez is km függő lenne, hogy ki mit enged).
A leírásból látszik, hogy alapvetően gyors, pörgős kaland lenne.
Példa kalandok, mindhez írok egyet-egyet, hogy látni lehessen milyen is ez.
Invázió: Naboo
Résztevő főfrakciók: Birodalom, Köztársaság
Meghívott frakciók: ?
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygó határmenti, a Jedi corpsnak van itt épületei, ahol vannak eltanácsolt fiatal ex-jedik és ezek az ex-jedik jók lesznek a saját akadémiájukra. Vagy épp ha olyan a bolygó, akkor nyersanyagok, stratégiai pontok miatt.
Célkitűzések:
1, Megvédeni a bolygót az űrben a Birodalom flottájától / Megsemmisíteni a köztársasági flottát. (Űrcsata) – 4 pont
2. Beüzemelni és megvédeni az ionágyút (védekező fél) / Elfoglalni a Jedi Corps épületet (támadó fél) – 5 pont
3. Theed ostroma, megvédeni/elfoglalni (mind2 fél) – 4 pont (földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek)
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet, pl.: testőrként kijuttatni a városból a királynőt; fejvadászként: elfogni a királynőt stb.)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Uralom: Dantooine
Résztevő főfrakciók: Birodalom
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygón kristálybarlangok vannak, amiknek a Birodalom nagy hasznát veheti. Többek között eltudják később adni őket, vagy épp a sithek kísérletezhetnek velük, nem utolsó sorban jó stratégiai pont is a hely, ahol még ősi sith dolgok is vannak.
Célkitűzések:
1, Felkutatni a bolygón levő településeket és kiirtani őket – 4 pont
2. Bázisnak helyet keresni, megalapítani az és megvédeni, ahonnan majd a bolygót irányítják – 4 pont
3. Felkutatni az ősi romokat és elhozni mindent onnan, amit csak lehet – 5 pont
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az állástól függ, hogy mennyi holmit sikerül szerezni, hogy áll a bázis, vagy mennyire sikerült a helyiekkel dűlőre jutni. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha elérik a 10 pontot.
Hódítás: Yavin 4
Résztevő frakciók: FRK, Czerka Részvénytársaság, Mandaloriai Birodalom
Meghívott frakciók: ?
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, a bolygón sok kalóz van, de emellett a Sötét oldal is erős. Egy ősi kultúrának nagyon sok maradványa van a bolygón, ami az FRK területén van, de független. Az FRK a bolygót akarja magának, a Czerka a romokat és a sith alkímiával létrehozott lényeket, a Mandaloriaiak bányászni akarnak a fegyvereikhez, páncéljakhoz fémet.
Célkitűzések:
1, Az űrben megakadályozni azt, hogy a másik két frakció minél több földi csapatot juttasson a bolygóra (Űrcsata) – 4 pont
2. Bázist alakítani, ahova a többi földi csapat megérkezhet, ezt megvédeni – 5 pont
3. A Piramisok megszerzése (mind3 fél) – 4 pont (földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek)
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Lázadás: Kuat
Lázadó fél: Kuat lakossága
Ki ellen lázadnak: Birodalom
Leírás: Ide írni a plot-ot, hogy mi az oka a támadásnak, valamit kitalálni a KM-nek pár sorban, ne annyi legyen, hogy mert azt mondta, hogy itt legyen. Jelen esetben, mert a bolygó lakosságát a gonosz birodalom elnyomva tartja, ők pedig megelégelték mindezt és már elég régóta úgyis a levegőben volt, kitört a lázadás. A helyiek próbálják legyűrni a Birodalmat és elűzni őket a bolygóról.
Célkitűzések:
1, Szabotálni a Kuati hajógyárat (lázadó fél) / Elfogni a lázadókat a hajógyárban (Űrcsatás) – 4 pont
2. Elfoglalni a kormányzói palotát (lázadó fél) / Megvédeni a palotát (birodalmiak) – 5 pont földi csata, PVP-vel, PVP extra 2 pont a győztesnek
3. Szabotálni a város fő pontjait, ellehetetleníteni a birodalmiakat / leverni a lázadás gócpontjait, kivégezni a lázadókat – 4 pont
4. Személyes küldetés – 2 pont (itt mindenki maga mondja meg, hogy mit akar, ne a km-nek kelljen kitalálnia az alapötletet)
Kaland vége: A kaland 20 körös, 20 körnél automatikusan vége van, az nyer, akinek több pontja van. Vagy hamarabb akkor lesz vége, ha valamelyik frakció eléri a 10 pontot.
Mindez természetesen beültethető Reneszánszra is, pl. SHIELD vs Hydra, X-men vs Akkaba klán/Apokalipszis, Roxxon vs. AIM, stb.
Akkor a kérdés két irányba megy és szeretném, hogyha minél többen kifejtenétek a gondolataitokat.
Milyen formátumban kerüljenek ezek a kalandok a rendszerbe?
A leírást már úgy kezdtem, hogy alternatív, vagy párhuzamos? (mind Reneszánsz, mind Lil’SW)
Az alap, hogy alternatívként lehet ilyeneket kiírni, de most a két síkba való integráció főleg a kérdés.
Érvek, ellenérvek a párhuzamos játékkal szemben. Ha párhuzamos, akkor hogyan?
Nekem személy szerint a lenyűgöző kaland stílusa jutott erről eszembe, azaz:
„Lenyűgöző kaland: Párhuzamos kalandok, amiknek a végén a játékosok és mesélő eldönti, hogy ez a kontinuitás része legyen vagy alternatív kaland.”
Én úgy gondoltam, hogyha ez lenne (nem muszáj egyetérteni, ha mást akartok, akkor az lesz, amit a többség akar), akkor mesélhetnének játékosok is reneszánszon (sw-n és alteron alap), persze staff felügyelettel. És akkor igen a végén lenne az ott levők és a figyelő staff dönti, hogy mehet-e, vagy sem.
Alapból úgy gondoltam, hogy lenne mind Reneszánszon, mind SW-n egy-egy hadijátékok részleg és ezek a kalandok ott futnának, mondjuk ilyen szép színes topicokban, attól függően, hogy melyik-melyik olyan színt kapna:
Aztán ha vége a kalandnak, attól függően, hogy a kaland alter, vagy aktuális, akkor ha aktuális kaland lett, akkor megy a megfelelő részlegbe, pl.: egy svájci városért menő csata reneszánszon a világ többi részéhez. Vagy Naboo-ra és ott átnevezni Fennsíkok, vagy hasonló címre a kalandot és mögé zárójelben, hogy invázió helyszín.
Az mint feljebb írtam a mesélőtől függne, hogy mit enged, milyen szabályokat hoz. Bele lehet vonni a kalandok típusai topicban levő kalandokat is, pl. elkölthetsz 20 pontot, vagy 10 kreditet felsorolt egységekre, mint korábban az Istenek háborújában. Vagy, ami valószínűleg a legsűrűbb lesz ingyenes njk-k, akár csak adatlappal. Reneszánszon saját magad klónját viszed, mert épp egy olyan kaland, hogy azokkal kísérleteznek valamilyen háborús helyen, vagy épp Resident Evil umbrella stílusban a Roxxon tesztel valamit stb.
Alteron meg tényleg teljesen szabadkéz, ha nem Reneszánsz, nem Lil’SW, hanem sima alternatív kaland, amik főleg Z alatt pörögtek.
Leszögezem ezek az én gondolataim, nem kell egyetérteni, tényleg szeretném, ha mindenki leírná, amit szeretne.
Kezdve azzal, hogy lenne-e erre igény, min változtatna, mivel nem ért egyet, aztán finom hangolunk közösen, mert ez értetek, nektek van, nektek készül, amivel remélhetőleg fel lehet majd pörgetni az oldalt mindenhol. Az elsődleges alapján pozitív a fogadtatás, mindenkinek tetszett, akinek mutattam, de ti is írjátok le újra a gondolataikat.
Akkor tessék bátran irkálni. ^^
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Új kalandtípusok
Úgy nagyjából júli közepéig lehet véleményezni, utána lenne bevezetve, hogy még nyáron ki lehessen próbálni.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Új kalandtípusok
Szerintem elég pofás kis ötlet, és szerintem inkább párhuzamos legyen, mintsem alter, mert úgy inkább háttérbe szorulna, vagy valami ilyesmi. Az egyetlen kérdés számomra is az, hogy mi történne akkor ha valaki meghal egy ilyen párhuzamos kaland során. SW-n és Reneszánszon is megoldható gondolom klónokkal, de abból lehet egy idő után klónok háborúja lenne inkább.
_________________
Re: Új kalandtípusok
„Lenyűgöző kaland: Párhuzamos kalandok, amiknek a végén a játékosok és mesélő eldönti, hogy ez a kontinuitás része legyen vagy alternatív kaland.”
Épp azért lenne ez, hogy a végén demokratikusan lehet dönteni, hogy marad-e, alter, vagy rendes lesz.
Aki esetleg félti a saját karakterét az nem hozná, hanem élne azzal, hogy ezekre a kalanokra kitalál egyet és azt hozza pl. De elég érettnek gondolom a társaságot. Reneszánszon amúgy sincs gond, term felettiként visszatérhet stb.
De ahol az látszik, hogy a KM szándékosan megy arra, hogy mindenkit megöljön az nem marad a kánon része. Vagy ha olyasmi kaland lenne, mint a Rogue One, oda valszeg senki sem élesben hozná a kariját, mert úgyis tudja, hogy meghalna.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Új kalandtípusok
Ahogy mondtam már a cseten is, tetszenek a lehetőségek, főleg azok amelyekkel akár határvonalakat is lehetne módosítani kicsit, a háborús játékok, vagy legalább is bolygókat.
Nekem csupán annyi felvetésem van, hogy rendes indokokkal lehessen vagy többségi szavazattal csak semmissé tenni egy kalandot hogy alter és nem real idővonalon van, vagy előre leszögezve ezt. Mert az meg nem lenne jó ha a kaland végén egy ember elégedetlen mert megkarcolták a pociját ezért storno.
Nekem csupán annyi felvetésem van, hogy rendes indokokkal lehessen vagy többségi szavazattal csak semmissé tenni egy kalandot hogy alter és nem real idővonalon van, vagy előre leszögezve ezt. Mert az meg nem lenne jó ha a kaland végén egy ember elégedetlen mert megkarcolták a pociját ezért storno.
_________________
Főkarakter Zerae'Remur'Arez ||| SW kalandmester ||| Alvilági/ Rabszolga karakter Silzu
Re: Új kalandtípusok
Ahogy mondtam már privátban, szerintem marha nagy ötlet, én támogatom teljes mellbedobással.
_________________
Raten kinézete: (vegyétek figyelembe pls)
Vámpírképességeinek hála nem tudja elrejteni a szemfogait, csillog a szeme mint egy lázas embernek, és embertelen szépségének hála egyedülálló vonzerővel bír. Ettől eltekintve olyan, mint egy átlagos fiatal, huszonéves srác.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Karakterek: Raten Chromixen , Joseph Soltzbauer | x-diák: Ralf Shaw | AoA: Kalóz | Out: Mr. Fantastic, Ralf Shaw | FSK: Ralf Shaw |-|
Egyéb karakterek: Tomas Burton, Michael Nikostratos, Alex Fisher
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Új kalandtípusok
@King Raten Chromixen, köszi ^^
@Zerae, ahogyan mondtam privátban és asszem írtam is, hogyha rendes KM meséli a dolgot, akkor extrém eseteket leszámítva minimális az esélye, hogy ne legyenek ezek a kánon részei.
A sima JK mesél, ott más a helyzet. Lehet, hogy minden totálisan félre megy, mert a játékos nem elég képzett, hogy kezelni tudja a dolgot és ez csak a kalandban derül ki, vagy épp arra megy, hogy akkor ő most megmutatja és direkt öli a karaktereket, mert épp megteheti mesélőként... Szóval ilyen esetekben valószínűleg érthető, ha csak sima alter marad a dolog .)
Többiek, ti is írjatok szépen!
@Zerae, ahogyan mondtam privátban és asszem írtam is, hogyha rendes KM meséli a dolgot, akkor extrém eseteket leszámítva minimális az esélye, hogy ne legyenek ezek a kánon részei.
A sima JK mesél, ott más a helyzet. Lehet, hogy minden totálisan félre megy, mert a játékos nem elég képzett, hogy kezelni tudja a dolgot és ez csak a kalandban derül ki, vagy épp arra megy, hogy akkor ő most megmutatja és direkt öli a karaktereket, mert épp megteheti mesélőként... Szóval ilyen esetekben valószínűleg érthető, ha csak sima alter marad a dolog .)
Többiek, ti is írjatok szépen!
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Új kalandtípusok
Szerintem nagyon szuper ötlet és támogatom a megvalósítását, sőt, ha van valami amiben tudok segíteni akkor akár...
Szerintem tökre feldobná a kalandokat, hogy egy nagyobb célért teljesítünk kisebb küldetéseket. Imádnám. Ráadásul, ha olyan a kaland akkor ugye választható alter kalandnak, így végül is nem jut eszembe semmi ellene szóló. Igazi SW hangulatot teremtene ez szerintem. Tehát hajrá! Már várom az első ilyen kalandot.
Szerintem tökre feldobná a kalandokat, hogy egy nagyobb célért teljesítünk kisebb küldetéseket. Imádnám. Ráadásul, ha olyan a kaland akkor ugye választható alter kalandnak, így végül is nem jut eszembe semmi ellene szóló. Igazi SW hangulatot teremtene ez szerintem. Tehát hajrá! Már várom az első ilyen kalandot.
Re: Új kalandtípusok
Hónap második felében (júli 15 után, addig várom ide a konstruktív dolgokat, igaz utána is, de 15-e után bevezetjük a dolgot) majd ki is írom az első ilyen Reneszánszos és SW-s kalandot is, hogy kipróbálhassuk.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Új kalandtípusok
Korábban, már egy pár szóban beszéltünk erről az opcióról, mikor még írta Nefi és még közel se volt készen, ami szerintem nem egy rossz ötlet, főleg, ha hozzá vesszük a következő lil sw-s korszakkalandon bejövő több küldetéses rendszert is, hogy ne váljon véletlenül se Solo kalandozássá.
Ami engem illet én is támogatom ezt, mert egy nagyon jó ötletnek tartom
Ami engem illet én is támogatom ezt, mert egy nagyon jó ötletnek tartom
_________________
"Nincs múltad... a jelened kilátástalan, de jövőd még lehet"
Reneszansz: Alena (Shadow)
NJK: Marli
X-Diák: Liam V. Blacksong
VH: Shywa
lil SW: Heiwanna Miin Klodov
lil SW: Riku Blackclaw (Chu Raioni)
lil SW: Nyu (kép+adatlap)
˜Hááááát... nincs más hátra, mint előre.... Kalandor... ˜
Shadow- 9. szint - 20 kredit
- Hozzászólások száma : 788
Hozzászólások régi : 950
Korábbi szint/kredit : 10. szint - 22 kredit
Aktuális szint/kredit : 10. szint - 22 kredit
Reputation : 64
Join date : 2011. Aug. 19.
Tartózkodási hely : Pokol
Karakteradatok
Főkarakter: Amara
Főkari/multi: Multi
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders, Little SW
Re: Új kalandtípusok
Jaja, igyekszem, hogy ne legyen az, hogy a parti fele - 2/3-a csak ül és nem tud mit tenni, mert az nekem sem túl jó, hát még a játékosoknak
Jövő hét végéig lehet még kifejezni első körben, hogy mi maradjon, mi változzon stb. dolgokat, utána az akkor eldöntött szabályok szerint lesz bevezetve a dolog és igyekszem akkora az első 2 próbakalandot is összedobni.
Jövő hét végéig lehet még kifejezni első körben, hogy mi maradjon, mi változzon stb. dolgokat, utána az akkor eldöntött szabályok szerint lesz bevezetve a dolog és igyekszem akkora az első 2 próbakalandot is összedobni.
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Új kalandtípusok
Egyetértek az előzőekben leírtakkal:)
Jó ötletnek tartom ezt az újítást, mert így sok olyan történetszál lehetne, ami egy korszakkalandba nem férne bele, pl. orosz szuperhős válogatott a horvát hódítók ellen:D (Bocsi, a vb hatása alatt vagyok:)
Jó ötletnek tartom ezt az újítást, mert így sok olyan történetszál lehetne, ami egy korszakkalandba nem férne bele, pl. orosz szuperhős válogatott a horvát hódítók ellen:D (Bocsi, a vb hatása alatt vagyok:)
Re: Új kalandtípusok
Én a ruszkiknak szurkolok, de csak azért, mert a horvátok verték ki a dánjaimat és most bűnhődniük kell ezért kieséssel
Egyébként ironikus, de tényleg van orosz szuperhős csapat
Jaja, fejben megvan az SW-s kaland már és a Reneszánszos is alakul, olyasmit próbálok kitalálni, ahova bárki befér
Egyébként ironikus, de tényleg van orosz szuperhős csapat
Jaja, fejben megvan az SW-s kaland már és a Reneszánszos is alakul, olyasmit próbálok kitalálni, ahova bárki befér
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Új kalandtípusok
Nohát... nehéz már itt egyedit mondani, de azért próbálkozok
Mindenek előtt az ötlet tetszik. Fontolgatom is már, hogy engednem kéne a kísértésnek, és le kéne gyártanom egy épkézláb SW karaktert. Vagy hármat. Vagy egyet háromszor...
Mindenképpen a párhuzamos verziót támogatom, szerintem sokkal "motiváltabbak" lennénk, ha a csaták kimenetelei befolyásolnák a főbb kalandokat is (ha más nem, említésszerűen). Reneszánszon meg végre nem unatkoznának a Bosszúállók és a hasonló kaliberű hősök/huncutok sem. (Értelemszerűen egy "egyszerű" SHIELD ügynököt azért nem kéne Apokalipszis lovasai ellen küldeni ). Az ütközéseket pedig az időrend módosításával többnyire el lehetne kerülni.
Persze előfordulhat, hogy egy megátalkodott személy (mint például jómagam) sikeresen két párhuzamos kalandon is meghal egyszerre. Ez lehet, hogy túlbonyolítás, de én az ilyen esetekre minden kaland mellé rendelnék egy prioritást. Prioritást a történések jelentősége és a résztvevők száma adhatná.
Pl a korszakkaland ütközés esetén automatikusan felülír egy inváziót; 4 fős invázió fontosabb a 3 fős uralomnál stb.
A játékosok szavazata/KM személyes döntése persze ezen továbbra is módosíthatna.
De a lényeg az, hogy támogatom. Hódítsuk meg a világot!
Heil Hydra!
Mindenek előtt az ötlet tetszik. Fontolgatom is már, hogy engednem kéne a kísértésnek, és le kéne gyártanom egy épkézláb SW karaktert. Vagy hármat. Vagy egyet háromszor...
Mindenképpen a párhuzamos verziót támogatom, szerintem sokkal "motiváltabbak" lennénk, ha a csaták kimenetelei befolyásolnák a főbb kalandokat is (ha más nem, említésszerűen). Reneszánszon meg végre nem unatkoznának a Bosszúállók és a hasonló kaliberű hősök/huncutok sem. (Értelemszerűen egy "egyszerű" SHIELD ügynököt azért nem kéne Apokalipszis lovasai ellen küldeni ). Az ütközéseket pedig az időrend módosításával többnyire el lehetne kerülni.
Persze előfordulhat, hogy egy megátalkodott személy (mint például jómagam) sikeresen két párhuzamos kalandon is meghal egyszerre. Ez lehet, hogy túlbonyolítás, de én az ilyen esetekre minden kaland mellé rendelnék egy prioritást. Prioritást a történések jelentősége és a résztvevők száma adhatná.
Pl a korszakkaland ütközés esetén automatikusan felülír egy inváziót; 4 fős invázió fontosabb a 3 fős uralomnál stb.
A játékosok szavazata/KM személyes döntése persze ezen továbbra is módosíthatna.
De a lényeg az, hogy támogatom. Hódítsuk meg a világot!
Heil Hydra!
Re: Új kalandtípusok
Az egyet 3x is simán lehetséges, éljenek a klónok
Komolyra fordítva a szót, a halál valóban jó kérdés és meglátás.
Ugye Reneszánszon annyira nem nagy lényeg, mert ha épp olyan a kaland, hogy Hydra oldalon van valaki, vagy SHIELD, akkor modható, hogy hadijátékon klón van/volt, míg a rendesen a rendes. De ha ez sem, akkor mondhatjuk h az a kaland pár nappal előbb volt, mint a másik, ahol halál volt és így akkor annyira gond. Persze ez csak olyan esetekben játszható, ahol pár nap/egy-két hét eltéréssel kezdődttek. Ha nagyobb az intervallum, akkor utólagos retkon is működhet, hogy a később kezdődőn már természetfeletti voltál. Mivel ez ugye Reneszánszon eléggé megszokott h a halál nem végleges.
SW-n tény és való, hogy komplikáltabb a helyzet ilyen szempontból, bár 1 év alatt 1 halál volt csak és ő is kérte, hogy haljon meg.
Remélem egyébként, hogy efféle gond nem fog felmerülni soha, mert tényleg csak indokolt esetben ölünk.
Így egyelőre optimista vagyok, hogy nem lesznek nagyon ilyen esetek, de ha mégis, akkora kitalálok valamit a halálozás ügyén
Komolyra fordítva a szót, a halál valóban jó kérdés és meglátás.
Ugye Reneszánszon annyira nem nagy lényeg, mert ha épp olyan a kaland, hogy Hydra oldalon van valaki, vagy SHIELD, akkor modható, hogy hadijátékon klón van/volt, míg a rendesen a rendes. De ha ez sem, akkor mondhatjuk h az a kaland pár nappal előbb volt, mint a másik, ahol halál volt és így akkor annyira gond. Persze ez csak olyan esetekben játszható, ahol pár nap/egy-két hét eltéréssel kezdődttek. Ha nagyobb az intervallum, akkor utólagos retkon is működhet, hogy a később kezdődőn már természetfeletti voltál. Mivel ez ugye Reneszánszon eléggé megszokott h a halál nem végleges.
SW-n tény és való, hogy komplikáltabb a helyzet ilyen szempontból, bár 1 év alatt 1 halál volt csak és ő is kérte, hogy haljon meg.
Remélem egyébként, hogy efféle gond nem fog felmerülni soha, mert tényleg csak indokolt esetben ölünk.
Így egyelőre optimista vagyok, hogy nem lesznek nagyon ilyen esetek, de ha mégis, akkora kitalálok valamit a halálozás ügyén
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
Re: Új kalandtípusok
Akkor első körben ezekkel a szavakkal indítunk. A mai nap (hétfő) folyamán kikerül az első két kaland is, az egyik Reneszánszra, a másik SW-re.
Ettől persze még lehet írni ide véleményeket, észrevételeket.
Reneszánszos kaland:
https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3808-hoditas-india-ekkove-uj-delhi
Lil'SW kaland:
https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3809-hoditas-a-sivatag-titkai-nzoth
Ettől persze még lehet írni ide véleményeket, észrevételeket.
Reneszánszos kaland:
https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3808-hoditas-india-ekkove-uj-delhi
Lil'SW kaland:
https://xmenreneszansz.hungarianforum.net/t3809-hoditas-a-sivatag-titkai-nzoth
_________________
Reneszánsz/AoA/Outsiders: Thorhalla Lokidottir/Thordottir; Dr. Stephanie Miller; Jonathan Miller; Olaf Svenson
Mesélő, Einar Thorson/Skurgeson, Eyjolf Ragnar Miller, Gunnhild Morsus/Smed, Svanhild Ragnardottir, Lionheart
Harcimadár, Kaylyn von Hessen; VH: Freydis Einardottir, Victoria Miller; Ultimate: Stephanie Lyesmith, Jonathan Miller
Egyéb karaktereim - Nefadar, Nefi, Fórumanyu
Thorhalla- Fórumanyu
- Hozzászólások száma : 14971
Hozzászólások régi : 7452
Korábbi szint/kredit : 18.szint - 60 kredit
Aktuális szint/kredit : 33.szint - 135 kredit
Reputation : 59
Join date : 2011. Feb. 19.
Karakteradatok
Főkarakter: Thorhalla
Főkari/multi: Főkarakter
Síkok: Reneszánsz, Ultimate/Újvilág, Age of Apocalypse, Végtelen Háború, Outsiders
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.